WTB chatbubblesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:21 schreef Ceased2Be het volgende:
patch 1.1 notes beschikbaar :
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=1276185
Idd, veel lvl 50 gaan weg zodra ze zien dat er een aantal 'lowbies' zijn. Sneu gedoe man. Good riddance.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:09 schreef Catch_me het volgende:
Warzones
Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players.
eindelijk, al die zielige no life nerdjes met uber gear en gladiator titels kunnen nu lekker elkaar 'pwnen'.
Kan je jezelf niet staande houden ofzo je komt namelijk aardig gefrustreerd overquote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:09 schreef Catch_me het volgende:
Warzones
Level 50 players now participate in their own Warzone bracket and will not be matched with lower-level players.
eindelijk, al die zielige no life nerdjes met uber gear en gladiator titels kunnen nu lekker elkaar 'pwnen'.
Das toch wel sterk...balen, dan ben je ook wel een beetje door de opties heenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, zelfs met alles op de laagste instellingen en in 1024x800 blijft het niets.
Op het forum hoor je veel gezeik ook van gasten met high-end systemen, zou me niks verbazen als hun codering/programmering gwn zuigt..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:46 schreef Fir3fly het volgende:
Het kan aan m'n processor liggen, die is toch wel redelijk verouderd. Of m'n harde schijf die het constant moeilijk heeft...
Lang verhaal kort, het gaat me geld kosten.
Ricko jong vuilak!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:07 schreef RickoKun het volgende:
ik heb een goeie PC en heb helemaal geen last van laadtijden. Nouja, misschien als ie mn character laad voor de eerste x, maar daarna niet meer
Volgens mij wil iemand mij weer terug in het topic. En ja de engine is ruk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
De meeste mensen hebben inderdaad geen problemen, ik wil daarom niet meteen de game de schuld geven.
Zoals anderen dat wel zouden doen. Ik noem geen namen. Rivalo.
NEE OH GOD NEEquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Volgens mij wil iemand mij weer terug in het topic. En ja de engine is ruk.
groetjes.
Dat is niet het probleem met sommige lvl 50's. Ik zit als gunslinger zonder problemen in de top met kills. Het idiote is dat sommige de lage levels zien en dan nokken, vaak niet wetend dat het team dat hij in de steek heeft gelaten alsnog wint. Dat elitaire is irritant.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:14 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Kan je jezelf niet staande houden ofzo je komt namelijk aardig gefrustreerd over![]()
Ik merk het wel als er iemand met goede gear meespeelt maar kan me er niet aan storen en kan aardig meekomen en dan ben ik 30-40. Ben altijd wel goed gegeared dat wel maar het is logisch dat je hard geklapt word als je in greenies rondloopt.
En jouw probleem word alleen maar iets uitgesteld want op het moment dat je 50 bent en je gaat pvpen dan zal je alsnog weer achter lopen.
Ja, jullie vragen er zelf om. Kan me voorstellen dat niet iedereen problemen heeft, maar als er +20 man in een gebied staan dat begint de engine toch echt framedrops te geven, hoeven natuurlijk niet allemaal zichtbare framedrops te zijn(dat ligt aan je PC), maar ze komen wel voor.quote:
De tering hé, heb je dan echt niets beter te doen dan non-stop in een topic te posten van een game waar je alleen maar op te zeiken hebt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, jullie vragen er zelf om. Kan me voorstellen dat niet iedereen problemen heeft, maar als er +20 man in een gebied staan dat begint de engine toch echt framedrops te geven, hoeven natuurlijk niet allemaal zichtbare framedrops te zijn(dat ligt aan je PC), maar ze komen wel voor.
Hey jong cockpumper!! Naja misschien dat ik nog 1 spelletje ga kope voor de xbox, en dan ist voorbij! (batman arkham city)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko jong vuilak!
Waarom speel je dit spel met slechte gfx terwijl je geen 360 meer speelt omdat alles er slecht uit ziet?
Nah mijn naam werd hier weer eens genoemd en ze zaten daarvoor al te janken en toen kwam er een mod bij. En dan wil ik wel weggaan hoor alleen begin er niet weer over, wat dan kom ik gewoon terugquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:11 schreef Cara het volgende:
[..]
De tering hé, heb je dan echt niets beter te doen dan non-stop in een topic te posten van een game waar je alleen maar op te zeiken hebt?
Wat dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nu met mn Sentinel op Balmorra, wat een kutplaneet
Zelfde dilemma hier, ik speel liever met Kira, maar Doc is gewoon makkelijkerquote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Sjiznit het volgende:
Moet wel zeggen dat ik de companions echt geweldig vind. Enig jammere is dat ik niet echt met mijn favo companion kan spelen. Een healer maakt het gewoon een heel stuk makkelijker, maar zou liever met een dps cmpanion spelen, zij is gewoon cooler
Jup, precies die twee.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zelfde dilemma hier, ik speel liever met Kira, maar Doc is gewoon makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |