Jup, ook vanavond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga vanavond nog even naar De Kuip, bloemen neerleggen. Zijn er meer mensen van hier die gaan?
Ik wacht nog even de berichtgeving af die ze op de site gaan zetten vanavond. Maar op moment vind ik de start inderdaad ook niet echt sterk. Het idee is schitterend, maar het oogt inderdaad wel alsof niet iedereen het mocht weten omdat er op internet niet gecommuniceerd is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Dus we kunnen het nu officieel een faalhaas noemen.
Ach, dat de groene haas geen slimme actie zou zijn wisten we vooraf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een tering bullshit dit(dat verhaal dat jij quotte dus) Enige wat 'ze' met die Groene Haas hebben bereikt is juist een tweespalt tussen de 'elite' Feyenoorders die het wel wisten en 'de rest'...
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Paul-89 het volgende:
Dus we kunnen het nu officieel een faalhaas noemen.
Ik zeik wanneer ik wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.
Het is bij voorbaat al niet zo handig als je een herdenking gaat houden je het op de dag zelf pas bekend gaat maken. Ik had er wel bij willen zijn, die ouwe van me ook op zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo zeiken joh, kijk nou eerst maar eens wat er vanavond gaat gebeuren.
Nee dit is de 'grote' dag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Cara het volgende:
is dat teringgezeik met dat konijn nou nog niet klaar?
Dat de feyenoordsupporters (rotterdam > groen) zandhazen (haas>zandhaas) zijn die door de directie/rvc worden gebruikt (kijk ons een trouwe supportersschare hebben richting investeerders) voor eigengewin (bouwen nieuwe stadion tegen wens van de supporters in)? (oftewel vast in de dwangbuis)quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Niles-Crane het volgende:
over iets meer dan 6 uur is de haas schijnbaar groen. Maar wat het nou betekend
quote:Feyenoord heeft concurrentie in de strijd om Daryl Janmaat. De rechtsback van SC Heerenveen heeft een aflopend contract in Friesland en kan naast een terugkeer in Rotterdam - waar hij eerder in de jeugd speelde - kiezen voor een stap naar het ambitieuze Vitesse. Dat meldt VI. De Arnhemmers zien in Janmaat de opvolger van de tegenvallende Michihiro Yasuda. In De Kuip vertrekken Gill Swerts en Dani Fernández binnenkort met een aflopend contract
Ben sinds Vormer niet zo bang voor de uitstraling van (het geld van) Vitesse t.o.v. Feyenoordquote:
Zo slim zijn ze niet joh. Was gewoon het leukste plaatje wat ze konden vinden in het boek van Tattoo Bob.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dat de feyenoordsupporters (rotterdam > groen) zandhazen (haas>zandhaas) zijn die door de directie/rvc worden gebruikt (kijk ons een trouwe supportersschare hebben richting investeerders) voor eigengewin (bouwen nieuwe stadion tegen wens van de supporters in)? (oftewel vast in de dwangbuis)
Zoals zandhazen binnen het leger ook het voetvolk (kanonnevoer) zijn?
Zal wel zoiets zijn.... altijd leuk dat speculeren
Ach ja, winterstop + weinig gezeik rond de club.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef Cara het volgende:
is dat teringgezeik met dat konijn nou nog niet klaar?
Ze kunnen bij Vitesse die TD wel ontslaan. Jordania koopt z'n eigen spelers wel en die TD doet van Geel gewoon na.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef TC03 het volgende:
Ik speculeer dat het een stel kleuters zijn die er niet tegen kunnen als het wat beter met Feyenoord gaat omdat zeiken hun hobby is.![]()
99% kans dat ik gelijk heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |