Ja he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja! Ik keek even naar de z.g. BN'ers, we kennen er maar 2 of 3 van
Die sowieso maar mijn El Safrano kan er ook wat vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt dan ook twee goeie scootmobielen voor de deurAudi
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Lekker hoor, beetje pittig rijden. Doe ik ook met de scootmobiel
Lekker Hobje!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef MissHobje het volgende:
zo ff douche en dan hups naar de tokoga soto ayam maken
en iets met noedels voor morgen
Als je die hebt hoop ik dat je ze snel uitplast. Sterktequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Ik wil met een dekentje op de bank
Nierstenen volgens de huisarts (klinkt aannemelijk) en net 10 minuten een beugel. Au.
He waardeloos zeg, en pijnlijk ook nog *quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Nierstenen volgens de huisarts (klinkt aannemelijk) en net 10 minuten een beugel. Au.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Jullie verwachten nooit meer dan 10K aan brieven te versturen per jaar?
Wacht maar tot je mee mag rijden in mijn nieuwe scootmobielquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die sowieso maar mijn El Safrano kan er ook wat van
Trouwens in mijn oude brikkie,t micraatje, zat ook meer pit dan men dacht
Ik heb al bedacht wat het gaat worden de 14equote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik heb zulke leuke kookboeken gehad net!
Ottolenghi the cookbook, kan niet wachten om eruit te koken, klinkt zo lekkeren slow cooking, das een leuk boek zeg! Dit weekend maar eens iets uit maken, iets hartverwarmends en winters
Auwquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Toch is het leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan ff shoppen in Haarlem voor zwarte glanspanty's voor mn optreden
Geen hond die het ziet, en het is maar voor 2 minutes of fame, maar toch
hahaha ben benieuwd, oh en niet beledigd zijn als ik snel vol zit, das blijkbaar even zo sinds t ziekenhuisquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht wat het gaat worden de 14eBereid je voor op veel kcals en carbs
Wees niet bang! Alles wat er over blijft, gaat de vriezer inquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hahaha ben benieuwd, oh en niet beledigd zijn als ik snel vol zit, das blijkbaar even zo sinds t ziekenhuis
ojee dat klinkt niet best, sterktequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef freecell het volgende:
Nog ruim een week in het gips.. voel het nog steeds zo af en toe en het blijft lastigquote:
Wat suf dat je dan eigenlijk meer last van zo'n knie hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog ruim een week in het gips.. voel het nog steeds zo af en toe en het blijft lastig
Knie is veel pijnlijker... nog steeds een dikke warme vochtige pijnlijke bedoening
En jij?
Ja dat kon wel 2 mnd duren en daar kom ik wel aan denk ik. Die knie klapte dan ook als eerste precies tussen zo'n rails en op de punt van een ongelijke steenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat suf dat je dan eigenlijk meer last van zo'n knie hebt
Lijkt me idd lastig maar ook pijnlijk, nog maar een weekje gelukkig dus maar ik neem niet aan dat je daarna meteen weer golfer de trap op kan dragen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog ruim een week in het gips.. voel het nog steeds zo af en toe en het blijft lastig
Knie is veel pijnlijker... nog steeds een dikke warme vochtige pijnlijke bedoening
En jij?
oei, dat klinkt ook gewoon erg pijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kon wel 2 mnd duren en daar kom ik wel aan denk ik. Die knie klapte dan ook als eerste precies tussen zo'n rails en op de punt van een ongelijke steen![]()
Rondje doen en dealers tegen elkaar uitspelen, kom je automatisch uit op beste bod.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef TAV74 het volgende:
Nou, via eigen dealer een nieuwe auto inkopen gaat hem niet worden. Beetje te duidelijk dat er twee keer geld aan verdiend wordt zeg maar.... Waardeloos bod in mijn ogen.
Zo dus maar even een rondje doen en rechtstreeks offertes opvragen.
Ik wil gewoon ineens een realistisch bodquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rondje doen en dealers tegen elkaar uitspelen, kom je automatisch uit op beste bod.
Doorbijten zul jequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ineens een realistisch bod
Hehe, we gaan het zien, iig kijken of er iets uitkomt waarbij we er genoeg op vooruit gaan en een bedrag bijbetalen dat past. Bod van de dealer viel me wel een paar duizend euro tegen.quote:
beetje doorzettingsvermogen graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ineens een realistisch bod
Heeft het weinig mee te maken. Ik ben de makkelijkste klant die er is: je neemt me serieus en doet een bod dat in de buurt kom van wat ik redelijk vind en we zijn er snel uit als we er achter de komma ook uitkomen, kom met een klotebod en ik ben weer weg. Ik moet me er gewoon direct goed bij voelen, als ik eerst 6 uur moet onderhandelen er het blijkt dan ineens dik goedkoper te kunnen is dat niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
beetje doorzettingsvermogen graag
Hoe is het nu met haar?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef DarkElf het volgende:
sjeesus.. heeft mijn moeder gewoon een herseninfarct gehad vanmorgen hoor ik net.
wowquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef DarkElf het volgende:
sjeesus.. heeft mijn moeder gewoon een herseninfarct gehad vanmorgen hoor ik net.
ligt op de ic en krijgt bloedverdunners, verder weten we weinig.quote:
Ga je er vandaag heen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ligt op de ic en krijgt bloedverdunners, verder weten we weinig.
ze werd ziek (misselijk en duizelig) en kon ineens haar rechterarm en been niet meer bewegen.. dus dat was duidelijk wat t was, ze is erg snel opgenomen gelukkig..
Nee wrs morgen, eerst even aanzien en op de ic kan ook niet zomaar iedereen erbij.quote:
Nou, veel sterktequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee wrs morgen, eerst even aanzien en op de ic kan ook niet zomaar iedereen erbij.
als alles goed gaat kan ze daar snel vanaf naar neurologie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |