quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Wat leuk zeg!
Hier op vrijdag etentje met schoonouders...
Thanx all.....ik klink net als Macondo als ik zeg dat ze zo mooi en lief isquote:
Bij mij ook. Ze heeft dus in ieder geval wel goede smaak in mannenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef dyna18 het volgende:
[..]
He wat leuk, ik heb precies hetzelfde bericht ontvangen.
Bij mij heette ze Chantal
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Nou, ik heb mijn profieltje gedelete....mijn date is nu iets meer dan een date geworden
Paiq: makkelijk in gebruik, hoofdzakelijk gericht op chatten, geen profielen, foto's verdienen door chatten, niet alle vrouwen/mannen even serieus, redelijk grote gebruikersbase.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hi!
Ik ben geinteresseerd in internetdaten. Nooit eerder gedaan dus het is allemaal erg nieuw voor mij. Maar ..... er zijn zoveel verschillende datingsites. Met welke hebben jullie goede ervaringen? Alvast bedankt.
Te druk.. helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:03 schreef Silenus het volgende:
Als iemand dat wil doen? Iemand? Hallo?
Alternatiefdaten.nl : voor mensen die zich anders dan anders vinden, en meestal passen bij de omschrijving hippie/metalhead/crusty/skater/blower/kraker/zwever...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Paiq: makkelijk in gebruik, hoofdzakelijk gericht op chatten, geen profielen, foto's verdienen door chatten, niet alle vrouwen/mannen even serieus, redelijk grote gebruikersbase.
Relatieplanet: Profielensite, (zeer) serieus, zeer grote gebruikersbase, door bomen soms het bos niet zien.
Pepper: zeer hip, mooie vormgeving, origineel, tamelijk kleine gebruikersbase
e-matching: lelijke site, profielensite, grote usersbase, serieus, gericht op HBO+
Mijn voorkeur: RP en e-matching
Als er aanvullingen zijn, geef maar ff door....
Hoe staat t met die date van jou ondertussen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alternatiefdaten.nl : voor mensen die zich anders dan anders vinden, en meestal passen bij de omschrijving hippie/metalhead/crusty/skater/blower/kraker/zwever...
Lange afstandrelatie, geen fan van, maar ik geef het een kans. Lijkt het geen reeel perspectief op te leveren, trek ik mijn conclusies.. Lastig, want ze is wel bijna perfect... (95% ofzo)...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t met die date van jou ondertussen?
Alternatiefdaten.nl: voor mensen die zichzelf anders dan iedereen vinden, en allemaal zwarte kleding dragen en naar alto-muziek luisteren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alternatiefdaten.nl : voor mensen die zich anders dan anders vinden, en meestal passen bij de omschrijving hippie/metalhead/crusty/skater/blower/kraker/zwever...
Ik draag nu een witte jasquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alternatiefdaten.nl: voor mensen die zichzelf anders dan iedereen vinden, en allemaal zwarte kleding dragen en naar alto-muziek luisteren.
Wat is lange afstand?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lange afstandrelatie, geen fan van, maar ik geef het een kans. Lijkt het geen reeel perspectief op te leveren, trek ik mijn conclusies.. Lastig, want ze is wel bijna perfect... (95% ofzo)...
Ze woont in Zeeland, en als ik daar moet werken wel een voordeel. Maar ze woont in een gat met 500 inwoners, en als ze hoopt dat ik ooit daar ga intrekken kan ze dat vergeten... Maar zover zijn we dus niet, eerst maar de roze bril overleven, dan kijken hoe het verder kan...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is lange afstand?
wel jammer dat dat een reden zou kunnen zijn. (snap hem ewl). maar je hebt het nu nog leuk
Pff dat is idd wel een eindje.. en tegenwoordig kom je daar natuurlijk ook niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Godshand het volgende:
Ze woont in Zeeland, en als ik daar moet werken wel een voordeel. Maar ze woont in een gat met 500 inwoners, en als ze hoopt dat ik ooit daar ga intrekken kan ze dat vergeten... Maar zover zijn we dus niet, eerst maar de roze bril overleven, dan kijken hoe het verder kan...
Verder is ze overweldigend verliefd, meestal ben ik dat bij beginnende relaties.. Beetje wennen, ik heb de neiging wat afstand te nemen... Maar desalniettemin hebben we het zeker erg leuk met zijn 2en
Nee. Komende dinsdag koffie.quote:
KNUZ: Profielensite met redelijk grote database (vergelijkbaar met Paiq), heeft ook een aantal algemene chatboxen maar zitten alleen 40+ vrouwen te keuvelen, is gratis!quote:Paiq: makkelijk in gebruik, hoofdzakelijk gericht op chatten, geen profielen, foto's verdienen door chatten, niet alle vrouwen/mannen even serieus, redelijk grote gebruikersbase.
Relatieplanet: Profielensite, (zeer) serieus, zeer grote gebruikersbase, door bomen soms het bos niet zien.
Pepper: zeer hip, mooie vormgeving, origineel, tamelijk kleine gebruikersbase
e-matching: lelijke site, profielensite, grote usersbase, serieus, gericht op HBO+
Mijn voorkeur: RP en e-matching
Als er aanvullingen zijn, geef maar ff door....
Gek...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:04 schreef Zocalo het volgende:
Ik krijg bijna nooit meer speeddates. Nu zijn er meer dan 1000 mensen online, maar niemand die akkoord gaat
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef Godshand het volgende:
Lange afstandrelatie, geen fan van, maar ik geef het een kans. Lijkt het geen reeel perspectief op te leveren, trek ik mijn conclusies.. Lastig, want ze is wel bijna perfect... (95% ofzo)...
Is DIT je roze bril?quote:Ze woont in Zeeland, en als ik daar moet werken wel een voordeel. Maar ze woont in een gat met 500 inwoners, en als ze hoopt dat ik ooit daar ga intrekken kan ze dat vergeten... Maar zover zijn we dus niet, eerst maar de roze bril overleven, dan kijken hoe het verder kan...
Verder is ze overweldigend verliefd, meestal ben ik dat bij beginnende relaties.. Beetje wennen, ik heb de neiging wat afstand te nemen... Maar desalniettemin hebben we het zeker erg leuk met zijn 2en
Van mijn kant niet echt.. ik bedoel haar roze bril :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |