quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen vallen niet op mannen, alleen op geld
maar dat is vast al vaker gezegd in dit topic
Sommige mensen zijn nou eenmaal zuurpruimen doe je verder weinig aan. Misschien moet er ook eens een keer een jong ding overheen.. dan is het vast niet "sick" meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Gelul.
Meisjes zijn op heel jonge leeftijd al bezig met verkering en toestandjes. En waar val je als jong meisje op? Popidolen, filmsterren, zangertjes, oudere buurjongens, leraren. Meisjes houden van kletsen en niet van wie een bal ff verder kan schoppen.
Meisjes zijn al op heel jonge leeftijd met dit soort dingen bezig en dan val je niet op een kinderlijke dork van je eigen leeftijd.
Oudere jongens/mannen zitten al vroeg in het vizier van meisjes. Dat is later natuurlijk niet anders. Mannen blijven heel lang jong. Tja, totdat het ernstig te laat is en dan maak je een meiske van 22 uit voor sicko, zoals Golfer hier doet.
Het kan verkeren..
Schattig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
Geil idee he? Dat als je zelf 40 bent, in de bloei van je leven, je partner 85 is of al lang dood is?
Spetterende seksscènes zie ik dan voor me.
Heb het nooit erover gehad als mijn partner..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
Geil idee he? Dat als je zelf 40 bent, in de bloei van je leven, je partner 85 is of al lang dood is?
Spetterende seksscènes zie ik dan voor me.
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb het nooit erover gehad als mijn partner..
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?
Jep totaal geen problemen mee. Ben nog in de bloei van mijn leven hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je bent gewoon een beetje een gerontofiel en kickt op seks met bejaarden?
Iemand die zo reageert heeft het zelf gewoon nog nooit meegemaakt denk ik. Dus vandaar de ietwat verzuurde reactie. Anders had hij vast wel anders gereageerd,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.
Enfin, ik heb het hierboven uitgelegd. Als je dat niet kunt begrijpen ben je nog steeds een kinderlijk prul.
Dat meiske van 22 is mans genoeg om zichzelf te verdedigen (blijkt uit al haar reakties) en heeft zo'n net nog niet belegen type als jij daarvoor niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
Schaam je je niet joh? Een meiske van 22 voor sick uitmaken.
Enfin, ik heb het hierboven uitgelegd. Als je dat niet kunt begrijpen ben je nog steeds een kinderlijk prul.
Ah, dus het is nu echt wachten op repliek van jou aan een meiske van 22. Dat is tot dusver nogal uitgebleven namelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat meiske van 22 is mans genoeg om zichzelf te verdedigen (blijkt uit al haar reakties) en heeft zo'n net nog niet belegen type als jij daarvoor niet nodig hoor.
Maar lief dat jij het voor haar opneemt.
Ben jij al ZO oud?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef Staal het volgende:
En Golfer, je probeert toch zeker niet te levelen met iemand van 38 he? Dat was toch wel een grapje natuurlijk?
Is geen compliment aan je vrouw hoor.
Proost joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij al ZO oud?
Jeetje. Ik zou je, als ik jouw man was, je inruilen voor 2 van 19.
Lechajim, meiske!quote:
Voor de meeste jongens van 22 wel.quote:
Er is nog hoop...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
38 zou voor mij te jong zijn hoor...
Ik ben 23 en in mijn kringen zijn zogenaamde MILFs meer een soort heilige graal, dus dat klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor de meeste jongens van 22 wel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
38 zou voor mij te jong zijn hoor...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou, ik kijk hier stiekem wel eens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |