En ik verwacht nogsteeds DM'squote:Op woensdag 4 januari 2012 09:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ik schijnheilig ben
en goeiemorgen
Ik was 1 stem daarvan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik verwacht nogsteeds DM's
User door wie je je zou laten nemen
2 - Murdera (6)
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen een stem in de categorie 'middelmatig'
Copy-paste uit het datingsitetopic:quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Copy-paste uit het datingsitetopic:
-knip-
Ligt aan de bank.. maar soms zelfs een dag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lang kan het duren voordat geld van de ene naar de andere rekening overgemaakt is!?
Misschien omdat je meer date dan hier aanwezig bent?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen een stem in de categorie 'middelmatig'
1 januari had mijn moeder geld overgemaakt. Vanochtend gekeken, nog geen geld. Nu wel gelukkig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt aan de bank.. maar soms zelfs een dag.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer date dan hier aanwezig bent?
Date klinkt tof! Ik hoop voor je dat er een leuk vervolg aan komt!
Haha mee eens. Maar de laatste tijd te weinig info gepost over je dates misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik rijg de dates aan elkaar, ik zou toch op z'n minst de beste hosselaar moeten zijn
Daar is dit topic ook niet voor, vind ik dan weer. Ik ben gewoon niet zo aandachtsgeil, die categorie mogen jullie houdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha mee eens. Maar de laatste tijd te weinig info gepost over je dates misschien.
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe je dates verlopen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook niet voor, vind ik dan weer. Ik ben gewoon niet zo aandachtsgeil, die categorie mogen jullie houden
Vooruit, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe je dates verlopen hoor
Gewoon blijven posten en MLIG negeren. Verademing om ook eens wat meer succesverhalen te kunnen lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal het onthouden.
Het is ook vooral dat, als ik een date heb en het hier meld, MLIG weer komt klagen dat het hem niet lukt. Ik heb geen zin om mij daar steeds voor te moeten excuseren.
mlig moet je heel hard negeren met zoiets, hij is de enige die het niet tof vindt, en het nooit tof zal gaan vinden. so be it.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal het onthouden.
Het is ook vooral dat, als ik een date heb en het hier meld, MLIG weer komt klagen dat het hem niet lukt. Ik heb geen zin om mij daar steeds voor te moeten excuseren.
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
mlig moet je heel hard negeren met zoiets, hij is de enige die het niet tof vindt, en het nooit tof zal gaan vinden. so be it.
Lullig ja, maar ik vind het zo zielig niet meer. Hij neemt niet eens iets aan van anderen, nja, dan zoekt ie het maar uit hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.
Of andersom, iemand is helemaal gelukkig met promotie op werk, en dan er over gaan zeiken, omdat het op je eigen werk niet lekker loopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.
Nouja, door verhalen van Mystikvm kunnen wij toch ook wat leren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef formerjellybean het volgende:
niet om moeilijk te doen hoor maar deze is juist opgezet voor mensen zoals mlig die juist moeite hebben met versieren en ik vind dat die evengoed zijn verhaal mag doen al is die niet even succesvol als alle anderen.
Ik heb een aantal dates gehad de afgelopen maanden. Telkens was hij er bij om er iets van te vinden, en vooral zijn eigen falen te benadrukken. Dan laat ik het voortaan lekker. Soms komt er een scharrel uit, dan is het gezeur al helemaal niet meer te overzien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef formerjellybean het volgende:
niet om moeilijk te doen hoor maar deze is juist opgezet voor mensen zoals mlig die juist moeite hebben met versieren en ik vind dat die evengoed zijn verhaal mag doen al is die niet even succesvol als alle anderen.
Ik denk dat je dat te zwart-wit ziet. Voor mijzelf sprekend ben ik juist blij als er weer iemand komt die er niet zo goed mee is zodat ik weer wat tips kan geven. Maar MLIG heb ik al zoveel tips gegeven dat ik er een boek over vol kan schrijven, alleen hij doet er niets mee. Helemaal niets. Dan houdt het een keer op, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Daar heeft die gelijk in , maar aan de andere kant heel eerlijk , deze thread was wel bedoeld om mensen te helpen die het wat moeilijker hebben te helpen door Keep Walking om die reden en ja daar zitten mensen tussen die wat anders zijn dan andere en misschien wat meer problemen hebben. De trend die ik de laatste tijd steeds meer zie is juist dat die users waar het topic oorspronkelijk voor bedoeld was momenteel gebashed worden juist omdat ze wat anders zijn . Er zijn juist een boel van die mensen nu die wegblijven van door dat . En heel eerlijk dat vind ik best jammer .
Er is nogal een verschil tussen moeilijkheden met versieren en mlig. Hij krijg al 4 jaar advies en er wordt niks mee gedaan. Dan is het ook niet gek dat er na verloop van tijd minder/geen aandacht meer aan gegeven wordt..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Daar heeft die gelijk in , maar aan de andere kant heel eerlijk , deze thread was wel bedoeld om mensen te helpen die het wat moeilijker hebben te helpen door Keep Walking om die reden en ja daar zitten mensen tussen die wat anders zijn dan andere en misschien wat meer problemen hebben. De trend die ik de laatste tijd steeds meer zie is juist dat die users waar het topic oorspronkelijk voor bedoeld was momenteel gebashed worden juist omdat ze wat anders zijn . Er zijn juist een boel van die mensen nu die wegblijven van door dat . En heel eerlijk dat vind ik best jammer .
MLIG wil niets doen met tips.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Deze thread is helemaal niets meer van wat het eerst was. Het is gewoon een derde sc thread binnen R&P met een vast kliekje van vnl. jongeren / studenten die niets anders doen dan constant over sex kletsen. Waar het oorspronkelijk voor bedoeld was is al lang niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Krijg je nu dat gedoe met wie belt wie eerst en de vage wetten van het wachten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Op het eind zei ze dat we het wat haar betreft nog maar eens moesten herhalen. Denk dus wel dat het van een tweede date gaat komen maar reken mijzelf niet rijk voor de tweede afspraak daadwerkelijk staat.
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken en het is niet alleen die opmerking van jou maar gewoon door meerdere dingen die ik hier zie. Heb ik steeds meer het idee dat deze thread allang niet meer is waar het voor bedoeld is in eerste instantie. En ja dat vind ik toch jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te zwart-wit ziet. Voor mijzelf sprekend ben ik juist blij als er weer iemand komt die er niet zo goed mee is zodat ik weer wat tips kan geven. Maar MLIG heb ik al zoveel tips gegeven dat ik er een boek over vol kan schrijven, alleen hij doet er niets mee. Helemaal niets. Dan houdt het een keer op, natuurlijk.
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken
Juist dat is het hem dus ook wat ik probeerde te zeggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Deze thread is helemaal niets meer van wat het eerst was. Het is gewoon een derde sc thread binnen R&P met een vast kliekje van vnl. jongeren / studenten die niets anders doen dan constant over sex kletsen. Waar het oorspronkelijk voor bedoeld was is al lang niet meer
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten , maar aan de andere kant is deze discussie wel heel vaak aangeslingerd bij de feedback eigenlijk , dus aan de andere kant zeg ik ook niet heel veel nieuwsquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?
Zucht, niet weer deze discussie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken en het is niet alleen die opmerking van jou maar gewoon door meerdere dingen die ik hier zie. Heb ik steeds meer het idee dat deze thread allang niet meer is waar het voor bedoeld is in eerste instantie. En ja dat vind ik toch jammer.
Is al vaker ter sprake gebracht, conclusie was dat je deze slowchat toch niet kan stoppen. So live with it.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?
Ik neem vandaag wel even contact op of er nog een vervolg komt. Niet om de hosselaar uit te hangen, maar er is nog iemand anders die wel wil daten. Als zij niet een tweede date wil is er altijd nog de volgendequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je nu dat gedoe met wie belt wie eerst en de vage wetten van het wachten?
Of heb je al verder contact gehad?
Ok, je bent dus wel zo netjes om niet meerdere dates door elkaar te hebben lopen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem vandaag wel even contact op of er nog een vervolg komt. Niet om de hosselaar uit te hangen, maar er is nog iemand anders die wel wil daten. Als zij niet een tweede date wil is er altijd nog de volgende
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, je bent dus wel zo netjes om niet meerdere dates door elkaar te hebben lopen?
Als je serieus op zoek bent is dat denk ik de beste oplossingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.
Ok, ik heb vroeger wel eens meerdere dates met meerdere dames door elkaar gehad, maar ik voelde me er dan toch niet helemaal eerlijk bij oid. Dus ik hou het nu eigenlijk liever bij 1 tot ik er over uit ben of ik wel of niet verder wil daten. En dan pas de volgende. (Of niet als het een succes is natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.
Heb je dan ook met meerdere het bed gedeeld? Dat zou mij namelijk echt te ver gaan. Een vriend van mij doet dat wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, ik heb vroeger wel eens meerdere dates met meerdere dames door elkaar gehad, maar ik voelde me er dan toch niet helemaal eerlijk bij oid. Dus ik hou het nu eigenlijk liever bij 1 tot ik er over uit ben of ik wel of niet verder wil daten. En dan pas de volgende. (Of niet als het een succes is natuurlijk.)
Nee, dat niet, maar het is vaker dan zelden dat ik op een 1e date al zoen ofzo, en ook als ik dat niet doe, met meerderen actief flirten, met een mogelijke relatie als doel, ik voel me daar toch niet heel gelukkig bij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je dan ook met meerdere het bed gedeeld? Dat zou mij namelijk echt te ver gaan. Een vriend van mij doet dat wel.
Zelf ben ik ook van 'eerst het vlees keuren voordat je het koopt' maar dan wijs ik toch eerst iemand anders af. Dan maar een gokje nemen.
Is heloef geen single meer? Dat heb ik dan ook gemist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:24 schreef YoshiEscobar het volgende:
Mogge
Het gaat behoorlijk hard 784 topics al![]()
En sinds wanneer is heloef geen single meer??
Bouncerrrr, hey Bouncer!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Myraela het volgende:
Oeeeeeeh, let me in or I'll get physical with you.
Weet ik niet zeker, maar ik dacht dat dat in de tussenstand bij stelletje stondquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is heloef geen single meer? Dat heb ik dan ook gemist.
Heloef was om twee uur snachts nog single. En maagd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Is heloef geen single meer? Dat heb ik dan ook gemist.
Hij is nog single.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker, maar ik dacht dat dat in de tussenstand bij stelletje stond
"7 - Heloef en Merel- (1)"
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Oh nee daarmee heeft hij gezoend een tijdje terug, doe maar gewoon op mij en Loka stemmenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Kaneelstokje en ik zijn ook geen stelletje hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef YoshiEscobar het volgende:
waarom staat dit er dan
Leukste in de reeks ontstane stelletje
1 - Lokasenna/Newbie114 (14)
2 - Tinychat (5)
3 - Lokasenna/newbie (3)
4 - Murdera/Kaneelstokje (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Heloef en Merel- (1)
De andere 'stelletjes' bestaan niet ofwel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef YoshiEscobar het volgende:
waarom staat dit er dan
Leukste in de reeks ontstane stelletje
1 - Lokasenna/Newbie114 (14)
2 - Tinychat (5)
3 - Lokasenna/newbie (3)
4 - Murdera/Kaneelstokje (3)
5 - Happygirl/Lipper (1)
6 - Walvisgate (1)
7 - Heloef en Merel- (1)
Ahaquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kaneelstokje en ik zijn ook geen stelletje hoor.
Niet dat we de rest sowieso al hard inmaaktenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
Aha
[..]
Aha![]()
Ben gewoon te lang weggeweest
Tuurlijk newbiemijn stem hebben jullie
Ik ook, nu alleen nog erachter komen van wie ze zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind de stemmen die ik gekregen heb echt lief
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind de stemmen die ik gekregen heb echt lief
Je begrijpt natuurlijk dat al deze Fokkers nu wel verwachten dat je met ze neukt.quote:User die je zou doen
1 - moneyfornothing (9)
2 - Sinosappel (6)
3 - -Nouvelles (6)
4 - lanterfanteraar (4)
5 - Murdera (3)
6 - Joysa (3)
7 - palawan (2)
8 - Drommeldaris (2)
9 - Captain_Maximum (2)
10 - Lot88 (2)
11 - -Strawberry- (2)
12 - ChipsZak. (1)
13 - Iedereen behalve Kaneel (1)
14 - Lokasenna (1)
15 - Supersoep (1)
16 - Bartholomeus (1)
17 - Detroit (1)
Oh de liefdequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat al deze Fokkers nu wel verwachten dat je met ze neukt.
Dat word naakt rondlopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Newbie114 het volgende:
Damn. Er is maar 1 broek niet in de was en die ruikt nog naar vuurwerk.
Doe je badjas aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou kijk nee, want er komen vrienden.
Dan verplicht je hun ook geen broek te dragen, kan best gezellig zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Echte vrienden laat je je naakte penor gewoon zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een beetje rooklucht moeten ze het dan maar mee doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Newbie114 het volgende:
Damn. Er is maar 1 broek niet in de was en die ruikt nog naar vuurwerk.
Vinden ze niet zo leuk denk ik. Misschien heb ik een broek met gat erin die ik nog aan kan doenquote:
Charmant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Newbie114 het volgende:
In een duister hoeke in de kast heb ik een nog maar net passende broek met een kapotte bovenste knoop gevonden.
Je zegt net dat hij maar net past. Houd je soms van afgeknepen kroonjuwelen à la Mötley Crüe?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja want heb zat riemen dus zie je die knoop niet. En hij zit eigenlijk best fijn.
Oh, dan kan het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja want heb zat riemen dus zie je die knoop niet. En hij zit eigenlijk best fijn.
Die broeken zijn niet meer je smaak??quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan kan het.
Ik heb veel te weinig broeken. Ik moet er meer halen, zeker omdat ik de broeken die geen smalle pijpen hebben sowieso niet buiten de deur aandoe.
Neuh mijn dijen passen niet helemaal, omdat mijn dijen groot zijn. Mijn ballen hebben wel ruimte.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zegt net dat hij maar net past. Houd je soms van afgeknepen kroonjuwelen à la Mötley Crüe?
Ik werd versierd door een walvis. Oftewel een enorm dik meisje.quote:
Onwaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echte vrienden laat je je naakte penor gewoon zien
Oh wacht.... dat was niet op FOK maar op school dan tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd versierd door een walvis. Oftewel een enorm dik meisje.
Verander je icoon eens. Nu denk ik iedere keer dat je een vrouw bent.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd versierd door een walvis. Oftewel een enorm dik meisje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verander je icoon eens. Nu denk ik iedere keer dat je een vrouw bent.
Nee, ik vind alleen strakke broeken mooi. Maar ik heb heel lang geen geld gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:16 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Die broeken zijn niet meer je smaak??
Dat wordt lang wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerstvolgende nieuwkomer je gaat hosselen.
Die komt er nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerstvolgende nieuwkomer je gaat hosselen.
Het gehossel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Op nieuwkomers, of op het gehossel??
Allebei wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Op nieuwkomers, of op het gehossel??
Ik denk dat dit topic niet de beste plek is om mijn vriendin vandaan te plukken.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic niet de beste plek is om mijn vriendin vandaan te plukken.
Ze hebben wel vertrouwen in je hierquote:Eerstvolgende ter ontmaagding?
- heloef 12
Niet iemand op het oog dan???quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic niet de beste plek is om mijn vriendin vandaan te plukken.
Hij wordt nog steeds badend in 't zweet wakker van de nachtmerries dat 'ie het trammeisje zomaar heeft laten lopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Niet iemand op het oog dan???
( buiten FOK )
Trammeisje??? heb ik deze keer wel wat gemist??quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds badend in 't zweet wakker van de nachtmerries dat 'ie het trammeisje zomaar heeft laten lopen.
Met zoveel druk gaat het natuurlijk nooit lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Myraela het volgende:
We leggen alleen maar druk op heloef, nu moet die wel de eerste zijn die ontmaagd word uit dit topic. Hij kan dus maar beter haast maken.
straks krijgt die hem niet omhoog. Maarja, gisteren zijn we erachter gekomen dat hij blijkbaar niet veel nodig heeft om hem omhoog te houden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met zoveel druk gaat het natuurlijk nooit lukken.
Hij is 17 dus nog niet echt een ramp...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Myraela het volgende:
We leggen alleen maar druk op heloef, nu moet die wel de eerste zijn die ontmaagd word uit dit topic. Hij kan dus maar beter haast maken.
Wait wut?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
straks krijgt die hem niet omhoog. Maarja, gisteren zijn we erachter gekomen dat hij blijkbaar niet veel nodig heeft om hem omhoog te houden.
Tsja, sorry, ik doe dat soort klusjes niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:43 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hij is 17 dus nog niet echt een ramp...
Trouwens... dat had jouw werk moeten zijn hé
Nee wel op FOK! gek genoeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Niet iemand op het oog dan???
( buiten FOK )
Omdat FOK!kersquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
Snap niet waarom heloef is genomineerd voor grootste FOK! slet trouwens.
Ik vind dat je er niet meer over mag beginnen tenzij je er werk van maakt.quote:
Dat is al overduidelijk: Strawberryquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie spit z'n posthistory door om te zien wie?
Ik snap de resultaten uit de verkiezingen sowieso niet echt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe oudisdiedan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is al overduidelijk: Strawberry
Ik gok, omdatappel. Of Silke.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie spit z'n posthistory door om te zien wie?
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben wel vertrouwen in je hier
De resultaten miss niet, maar ik vind het wel leuk om te zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap de resultaten uit de verkiezingen sowieso niet echt.
Maak je geen zorgen ik doe er niks mee.quote:
Ik gok van nietquote:
En nu, chop chop. hossel iemand, maak de verwachtingen waar!quote:
Hoe zo dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
Welke resultaten snap je niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap de resultaten uit de verkiezingen sowieso niet echt.
quote:
Ik sta tweede in die verkiezing.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef palawan het volgende:
[..]
En nu, chop chop. hossel iemand, maak de verwachtingen waar!
Anders is iemand je straks nog voor met eerstvolgende ontmaagding uit het forum
I will never bring it up again then.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind dat je er niet meer over mag beginnen tenzij je er werk van maakt.
Lott op 2e plaats van liefstequote:
Ook dat ja!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iedereen wil hem doen maar niemand pmt hem
Heeft sinji echt stemmen bij die styling?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lott op 2e plaats van liefste
Sinji styling advies nodig?
Ik als grootste baas.Dan zou ik toch wat hogere hosselscores moeten hebben.
Later even de hele lijst weer langskijken.
Je vindt dat Lot op 1 moet staan? Of lager?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lott op 2e plaats van liefste
Sinji styling advies nodig?
Ik als grootste baas.Dan zou ik toch wat hogere hosselscores moeten hebben.
Later even de hele lijst weer langskijken.
Dit vond ik ook onterecht.quote:
Murdera heeft Lott-trauma's, dus hij is niet geheel objectief. Maargoed, veel objectiefs is er natuurlijk ook niet aan zo'n verkiezing.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je vindt dat Lot op 1 moet staan? Of lager?
Als grootste baas hoef je geen hoge hosselscores te hebben hoor. Ik heb ook op jou gestemd
Trauma's?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Murdera heeft Lott-trauma's, dus hij is niet geheel objectief. Maargoed, veel objectiefs is er natuurlijk ook niet aan zo'n verkiezing.
Lott-traumas? Vertelquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Murdera heeft Lott-trauma's, dus hij is niet geheel objectief. Maargoed, veel objectiefs is er natuurlijk ook niet aan zo'n verkiezing.
Ik ben even lief als jijquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft sinji echt stemmen bij die styling?![]()
Daarbij zou ik de liefste moeten zijn, dat snap ik inderdaad niet.
1 stem maarquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb op jou als mod gestemdquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik snap wel dat mensen niet op mij als liefste stemmen, dat zou gewoon veel te voor de hand liggend zijn.
Haha exactquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wat deed ie dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Iets met een bh/shirt uit deal die een beetje in 't water viel voor 'm.
Er zijn 7 mensen die mij de liefste noemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben even lief als jij
WAT IS DEZE?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha exact![]()
En dankje SinEn dank jullie allemaal!
Dan wil ik bij deze de macht accepteren die jullie mij geven, als jullie baas, voor nu en voor altijd.
BUIG VOOR MIJ
![]()
Die mensen weten niet beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Er zijn 7 mensen die mij de liefste noemen.
Superlief, maar ik snap het niet helemaal heel eerlijk gezegd.
Hij deed zijn shirt uit, en lot haar bh niet? of van onder haar shirt zodat ie alsnog niks zag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Of ze hebben je zien gapenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij buigt veel liever voor mij dan andersom, niet liegen nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha exact![]()
En dankje SinEn dank jullie allemaal!
Dan wil ik bij deze de macht accepteren die jullie mij geven, als jullie baas, voor nu en voor altijd.
BUIG VOOR MIJ
![]()
Dat kan inderdaad ook echt niet neequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Hij deed zijn shirt uit, en lot haar bh niet? of van onder haar shirt zodat ie alsnog niks zag?
Haha ook ja. Onder haar shirt uitgedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Onterecht wel, ik ben echt een faalmod. Maar ik heb tieten dus ze willen me toch niet kwijt in ONZ.quote:
Je bent een vrouw.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
geniaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ook ja. Onder haar shirt uitgedaan.
Ze houd me elke keer voor de gek.
Volgens mij is ze stiekem heel gemeen.
Oh, dat deed drommel toch ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef twi het volgende:
Sommige mensen gapen lief. Net zoals Drommel lief eet.quote:
Oh ja?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
Ik snap wel dat mensen niet op mij als liefste stemmen, dat zou gewoon veel te voor de hand liggend zijn.
Die logica gaat niet op aangezien er nog 10 vrouwen ofzo zijn met minder stemmen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.
Meer hoef je niet te weten.
Maar hij wassuccesvol.quote:
Nu al de beste actie van 2012.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kon ze het?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom vinden 2 mensen mij dus liefquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige mensen gapen lief. Net zoals Drommel lief eet.
Volgende keer maar nog een keertje voor de cam doen ter beoordeling, Sinos.
quote:
Ik onthoud mij van enig commentaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie heeft der shirt uitgedaan dan?
Ik heb ooit eens mijn trui uitgedaan op de cam..quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie heeft der shirt uitgedaan dan?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar
Ik zat een keer naakt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens mijn trui uitgedaan op de cam..
Daaronder had ik nog wel zo'n shirt zonder mouwen
Onder de dekens tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar toen stond de webcam niet aan
Wel, alleen ik zat onder mijn dekentje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar toen stond de webcam niet aan
Ik deed een keer helicopterdick.quote:
Ohw toen, maar toen zagen we alsnog helemaal niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel, alleen ik zat onder mijn dekentje.
Je varken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
Voor de gelegenheid maar een bazigere UI genomen
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Ohw toen, maar toen zagen we alsnog helemaal niks
Vervelend he, dat getik tegen je enkel aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb een onderbroek van twee jaar geleden aan, mijn zaakje valt er sttrds uit.
Tijd voor boxershorts.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb een onderbroek van twee jaar geleden aan, mijn zaakje valt er sttrds uit.
Deze past echt perfect bij jequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
Voor de gelegenheid maar een bazigere UI genomen
Bedankt voor deze informatie man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb een onderbroek van twee jaar geleden aan, mijn zaakje valt er steeds uit.
Volgens mij ben jij ook best lief ergens onder die zware wenkbrauwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom vinden 2 mensen mij dus lief
Die zitten in de was.quote:
Laten nemen, he. Dat betekent dat het initiatief moet, eh... nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik verwacht nogsteeds DM's
User door wie je je zou laten nemen
2 - Murdera (6)
Vertel dat tegen die drie varkens die 'ie z'n kleine ijskastje in heeft weten te stouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook best lief ergens onder die zware wenkbrauwen
Ja, maar dan moeten ze zich wel even kenbaar makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Laten nemen, he. Dat betekent dat het initiatief moet, eh... nemen.
Graag gedaan skatje.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook best lief ergens onder die zware wenkbrauwen
Ik was het in ieder geval niet, sorry Murderaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze zich wel even kenbaar maken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Deze past echt perfect bij je
Ik hou er van!
Dat ik er over heen magquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef kutkloon7 het volgende:
Laten nemen, he. Dat betekent dat het initiatief moet, eh... nemen.
Heloef, hou je telefoon bij de hand.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Ik twijfel of ik een wanhopig smsje moet gaan sturen. Help mij.
Dat dacht ik nou ook.quote:
Oeh, doe, doe!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Dus je hebt wel de vraag "door wie laat je je nemen" ingevuldquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik laat me door niemand nemen. Jewaits.
Overigens is de vraag "wie zou je geven" of iets de enige die ik niet heb ingevuld, ik geef niet.
Doe maar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Niet doen!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Ja, puur theoretisch natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus je hebt wel de vraag "door wie laat je je nemen" ingevuld
Ja, eerst dm ik mn nummer evenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Ze heeft mijn nummer niet eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Heloef, hou je telefoon bij de hand.
Maar wanhopig SMSje, hoezo?
Ik heb al 1 DM ontvangen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze zich wel even kenbaar maken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik laat me ook door niemand nemen. Ik neem en geef zelf wel
Ok ok.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet doen!!!!!!!!!
Laat je niet aantasten in je vrouwelijkheid! Je staat hierboven! Zoek afleiding: blijf posten in dit topic!!!
Ok, ik berg mijn voorbind wel weer op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij was de enige vrouw die er in stond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
14 users willen zich door mij laten nemen
Ghehe![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef palawan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)linde_overleden.html
Hmm, ik wist niet dat mensen echt dit deden
quote:RTL-presentator Albert Verlinde is een langzame en uiterst pijnlijke dood gestorven. Heel naar allemaal.
Ik vermoed alle mannen in 't topic die geen homo- of bisexuele neigingen hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
14 users willen zich door mij laten nemen
Ghehe![]()
![]()
quote:De sympathieke TV-anchor werd vanochtend halfnaakt aangetroffen in de kelder van zijn 2e woning met een riem om zijn nek. Op de televisie stond een Russische snuffmovie op repeat. In de hoek draaide een camera
Solitaire wurgseks?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is de naam daar ook nog maar voor? Jezelf verstikken onder het fappen?
Goed planquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, ik berg mijn voorbind wel weer op.
Never nooit!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef SiIk het volgende:
Kweetniet. Ik weet wel wurgseks en breathmaskers enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is de naam daar ook nog maar voor? Jezelf verstikken onder het fappen?
Geen uitzonderingen op deze regel?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet dood gaan tijdens seks.
Weet niet of dat nou zo'n goed idee is hier op FOK!.quote:
*zuchtquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou zo'n goed idee is hier op FOK!.
Dan had ik er niet over moeten beginnen, ja weet ik. sorry
Sommige mensen zijn afhankelijk van wanhopigen hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Palawan je weet wat je te doen staat!
Ok whatever.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom er over praten op tc dat werkt altijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ali B in da house.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Drommeldaris het volgende:
2 mensen
2 cams
Big slams
Let's dans
Je wilt gewoon voorkomen dat je als liefste wordt gekozenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok whatever.
Stuur dat smsje maar
Heb je het nou over mij of Silk? Of...over het algemeen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je wilt gewoon voorkomen dat je als liefste wordt gekozen
En nooit wanhopig wanneer je iets gedaan wilt krijgen door iemand die je leuk vindt, en daar zal 't wel om gaan.
1e regel is voor jou, 2e voor Silk gok ik?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij of Silk? Of...over het algemeen?
Eerste regel over jou, tweede regel algemeen. Ik zal voortaan een streepje zetten op het moment waarop ik in 't wilde weg begin te mompelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij of Silk? Of...over het algemeen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
Ik zal voortaan een streepje zetten op het moment waarop ik in 't wilde weg begin te mompelen
nadat ik me voor de 3e keer heb afgerukt op een foto van drquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef YoshiEscobar het volgende:
Wanneer is voor de meeste van jullie eigenlijk het moment dat je vindt dat je iemand leuk vindt
Ach, het is pas wanhopig wanneer je gaat vragen of de vorige berichtjes zijn aangekomen. Als iemand 't leuk vindt dat je een berichtje stuurt, reageren ze wel na één of twee keer contact proberen te leggen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Tis zo lastig als je iemand leuk vindt....ik weet dan nooit wat ik moet doen.
Ik weet dat mannen altijd zeggen: het is juist leuk als de vrouw initiatief neemt. Maar ik voel me altijd zo wanhopig.
Ik geef wel goed aan dat ik iemand leuk vind, maar als hij er vervolgens niks mee doet...doe ik er ook niks mee. Ik krijg altijd de indruk dat de mannen waar ik op val dat namelijk wanhopig vinden overkomen.
Verschilt toch van persoon tot persoon? Is geen exacte wetenschap waarbij je kan zeggen na x aantal dagenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef YoshiEscobar het volgende:
Wanneer is voor de meeste van jullie eigenlijk het moment dat je vindt dat je iemand leuk vindt
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nadat ik me voor de 3e keer heb afgerukt op een foto van dr
Wel... ik heb gewoon geen idee wanneer ik iemand leuk vind of dat ik aanhankelijk wordt..quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
Herkenbaar Sinos, ik heb ook heel snel het idee dat ik wanhopig overkom ofzo.
Hoe bedoel je dat Yoshi?
Kloon![]()
Wtf am I readingquote:Taylor bewees de algemene stelling. En daarmee gaf hij de wiskunde een nieuw instrument, en dit instrument zou zich geruisloos ontpoppen tot één van de meest gebruikte binnen de ganse wiskunde. Dit is geen stelling die zichzelf opdringt aan de mensen, die zich sexy kleedt en bij allen rondom zich erotische fantasieën teweegbrengt
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
nadat ik me voor de 3e keer heb afgerukt op een foto van dr
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik iemand echt leuk vind, denk ik eerlijk gezegd eerder over zoenen e.d. ipv keiharde neuqseks
Ok. Smsje is verstuurd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, wanhopig doen is tyfussneu. Knoop dat in je piemel oren.
Pff ja dat is echt wanhopig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is pas wanhopig wanneer je gaat vragen of de vorige berichtjes zijn aangekomen. Als iemand 't leuk vindt dat je een berichtje stuurt, reageren ze wel na één of twee keer contact proberen te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |