En ik verwacht nogsteeds DM'squote:Op woensdag 4 januari 2012 09:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil nog steeds weten waarom ik schijnheilig ben
en goeiemorgen
Ik was 1 stem daarvan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik verwacht nogsteeds DM's
User door wie je je zou laten nemen
2 - Murdera (6)
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen een stem in de categorie 'middelmatig'
Copy-paste uit het datingsitetopic:quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Copy-paste uit het datingsitetopic:
-knip-
Ligt aan de bank.. maar soms zelfs een dag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:13 schreef arachide. het volgende:
Hoe lang kan het duren voordat geld van de ene naar de andere rekening overgemaakt is!?
Misschien omdat je meer date dan hier aanwezig bent?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Alleen een stem in de categorie 'middelmatig'
1 januari had mijn moeder geld overgemaakt. Vanochtend gekeken, nog geen geld. Nu wel gelukkig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt aan de bank.. maar soms zelfs een dag.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien omdat je meer date dan hier aanwezig bent?
Date klinkt tof! Ik hoop voor je dat er een leuk vervolg aan komt!
Haha mee eens. Maar de laatste tijd te weinig info gepost over je dates misschien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik rijg de dates aan elkaar, ik zou toch op z'n minst de beste hosselaar moeten zijn
Daar is dit topic ook niet voor, vind ik dan weer. Ik ben gewoon niet zo aandachtsgeil, die categorie mogen jullie houdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha mee eens. Maar de laatste tijd te weinig info gepost over je dates misschien.
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe je dates verlopen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar is dit topic ook niet voor, vind ik dan weer. Ik ben gewoon niet zo aandachtsgeil, die categorie mogen jullie houden
Vooruit, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe je dates verlopen hoor
Gewoon blijven posten en MLIG negeren. Verademing om ook eens wat meer succesverhalen te kunnen lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal het onthouden.
Het is ook vooral dat, als ik een date heb en het hier meld, MLIG weer komt klagen dat het hem niet lukt. Ik heb geen zin om mij daar steeds voor te moeten excuseren.
mlig moet je heel hard negeren met zoiets, hij is de enige die het niet tof vindt, en het nooit tof zal gaan vinden. so be it.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal het onthouden.
Het is ook vooral dat, als ik een date heb en het hier meld, MLIG weer komt klagen dat het hem niet lukt. Ik heb geen zin om mij daar steeds voor te moeten excuseren.
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
mlig moet je heel hard negeren met zoiets, hij is de enige die het niet tof vindt, en het nooit tof zal gaan vinden. so be it.
Lullig ja, maar ik vind het zo zielig niet meer. Hij neemt niet eens iets aan van anderen, nja, dan zoekt ie het maar uit hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.
Of andersom, iemand is helemaal gelukkig met promotie op werk, en dan er over gaan zeiken, omdat het op je eigen werk niet lekker loopt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, maar ik vind het ook echt zielig voor hem. Het zal hem op deze manier nooit lukken, hij begrijpt de wereld niet. Het is hetzelfde als je wereldrecord op de 100 meter komen vieren met een stel slachtoffers van landmijnen die leven met een houten been. Kut voor ze, niks aan te doen, maar wel zielig.
Nouja, door verhalen van Mystikvm kunnen wij toch ook wat leren?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef formerjellybean het volgende:
niet om moeilijk te doen hoor maar deze is juist opgezet voor mensen zoals mlig die juist moeite hebben met versieren en ik vind dat die evengoed zijn verhaal mag doen al is die niet even succesvol als alle anderen.
Ik heb een aantal dates gehad de afgelopen maanden. Telkens was hij er bij om er iets van te vinden, en vooral zijn eigen falen te benadrukken. Dan laat ik het voortaan lekker. Soms komt er een scharrel uit, dan is het gezeur al helemaal niet meer te overzien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef formerjellybean het volgende:
niet om moeilijk te doen hoor maar deze is juist opgezet voor mensen zoals mlig die juist moeite hebben met versieren en ik vind dat die evengoed zijn verhaal mag doen al is die niet even succesvol als alle anderen.
Ik denk dat je dat te zwart-wit ziet. Voor mijzelf sprekend ben ik juist blij als er weer iemand komt die er niet zo goed mee is zodat ik weer wat tips kan geven. Maar MLIG heb ik al zoveel tips gegeven dat ik er een boek over vol kan schrijven, alleen hij doet er niets mee. Helemaal niets. Dan houdt het een keer op, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Daar heeft die gelijk in , maar aan de andere kant heel eerlijk , deze thread was wel bedoeld om mensen te helpen die het wat moeilijker hebben te helpen door Keep Walking om die reden en ja daar zitten mensen tussen die wat anders zijn dan andere en misschien wat meer problemen hebben. De trend die ik de laatste tijd steeds meer zie is juist dat die users waar het topic oorspronkelijk voor bedoeld was momenteel gebashed worden juist omdat ze wat anders zijn . Er zijn juist een boel van die mensen nu die wegblijven van door dat . En heel eerlijk dat vind ik best jammer .
Er is nogal een verschil tussen moeilijkheden met versieren en mlig. Hij krijg al 4 jaar advies en er wordt niks mee gedaan. Dan is het ook niet gek dat er na verloop van tijd minder/geen aandacht meer aan gegeven wordt..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Daar heeft die gelijk in , maar aan de andere kant heel eerlijk , deze thread was wel bedoeld om mensen te helpen die het wat moeilijker hebben te helpen door Keep Walking om die reden en ja daar zitten mensen tussen die wat anders zijn dan andere en misschien wat meer problemen hebben. De trend die ik de laatste tijd steeds meer zie is juist dat die users waar het topic oorspronkelijk voor bedoeld was momenteel gebashed worden juist omdat ze wat anders zijn . Er zijn juist een boel van die mensen nu die wegblijven van door dat . En heel eerlijk dat vind ik best jammer .
MLIG wil niets doen met tips.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Deze thread is helemaal niets meer van wat het eerst was. Het is gewoon een derde sc thread binnen R&P met een vast kliekje van vnl. jongeren / studenten die niets anders doen dan constant over sex kletsen. Waar het oorspronkelijk voor bedoeld was is al lang niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:53 schreef formerjellybean het volgende:
Krijg je nu dat gedoe met wie belt wie eerst en de vage wetten van het wachten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Op het eind zei ze dat we het wat haar betreft nog maar eens moesten herhalen. Denk dus wel dat het van een tweede date gaat komen maar reken mijzelf niet rijk voor de tweede afspraak daadwerkelijk staat.
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken en het is niet alleen die opmerking van jou maar gewoon door meerdere dingen die ik hier zie. Heb ik steeds meer het idee dat deze thread allang niet meer is waar het voor bedoeld is in eerste instantie. En ja dat vind ik toch jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te zwart-wit ziet. Voor mijzelf sprekend ben ik juist blij als er weer iemand komt die er niet zo goed mee is zodat ik weer wat tips kan geven. Maar MLIG heb ik al zoveel tips gegeven dat ik er een boek over vol kan schrijven, alleen hij doet er niets mee. Helemaal niets. Dan houdt het een keer op, natuurlijk.
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken
Juist dat is het hem dus ook wat ik probeerde te zeggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Deze thread is helemaal niets meer van wat het eerst was. Het is gewoon een derde sc thread binnen R&P met een vast kliekje van vnl. jongeren / studenten die niets anders doen dan constant over sex kletsen. Waar het oorspronkelijk voor bedoeld was is al lang niet meer
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten , maar aan de andere kant is deze discussie wel heel vaak aangeslingerd bij de feedback eigenlijk , dus aan de andere kant zeg ik ook niet heel veel nieuwsquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?
Zucht, niet weer deze discussie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zie het niet te zwart wit een boel van de oude garde die hier eerst kwamen haken af , ik krijg ook steeds meer pm's van mensen uit de eerste periode die juist hierdoor afhaken en het is niet alleen die opmerking van jou maar gewoon door meerdere dingen die ik hier zie. Heb ik steeds meer het idee dat deze thread allang niet meer is waar het voor bedoeld is in eerste instantie. En ja dat vind ik toch jammer.
Is al vaker ter sprake gebracht, conclusie was dat je deze slowchat toch niet kan stoppen. So live with it.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En waarom brengen ze dat niet gewoon hier ter sprake?
Ik neem vandaag wel even contact op of er nog een vervolg komt. Niet om de hosselaar uit te hangen, maar er is nog iemand anders die wel wil daten. Als zij niet een tweede date wil is er altijd nog de volgendequote:Op woensdag 4 januari 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Krijg je nu dat gedoe met wie belt wie eerst en de vage wetten van het wachten?
Of heb je al verder contact gehad?
Ok, je bent dus wel zo netjes om niet meerdere dates door elkaar te hebben lopen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik neem vandaag wel even contact op of er nog een vervolg komt. Niet om de hosselaar uit te hangen, maar er is nog iemand anders die wel wil daten. Als zij niet een tweede date wil is er altijd nog de volgende
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, je bent dus wel zo netjes om niet meerdere dates door elkaar te hebben lopen?
Als je serieus op zoek bent is dat denk ik de beste oplossingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.
Ok, ik heb vroeger wel eens meerdere dates met meerdere dames door elkaar gehad, maar ik voelde me er dan toch niet helemaal eerlijk bij oid. Dus ik hou het nu eigenlijk liever bij 1 tot ik er over uit ben of ik wel of niet verder wil daten. En dan pas de volgende. (Of niet als het een succes is natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb dat wel een keer gedaan, en dat is toch lastig. Probeer het nu een beetje te spreiden als er meerdere kandidaten tegelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |