abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 07:41:44 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106385822

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 januari 2012 @ 07:43:32 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106385833
Drie uur geslapen, maar op het werk, even lucifers zoeken voor mn oogleden.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106385930
Succes XM!
Zijn het de buikproblemen die je wakker houden?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 4 januari 2012 @ 08:14:33 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106385987
Buik, kies, zorgen. Ben m'n blij een beetje kwijt.
pi_106386042
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen. :*

Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372

Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je? :)
Doe wat je niet durft.
pi_106386193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je? :)
Wat lief!

XM, ik hoop echt dat 2012 in alle opzichten beter wordt :*

:O c_/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106386323
LOLL @ Phaid! Ik dacht net 'tzelfde!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106386335
Pff, ik ga zo maar eens proberen te regelen dat ik vanaf Belgenland kan vliegen volgende week.

Hopen dat 't lukt en dat de kosten niet de spuigaten uitlopen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106386366
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten. :)
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt. :D
Doe wat je niet durft.
pi_106386439
Mogguh!

Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106386466
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Whats up?

:O
Be someone that makes you happy
pi_106386487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Whats up?

Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:07:35 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106386533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is ;). Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden :@ Althans, met anderen dan met Duvel :+

quote:
Aww lief O+ maar dat hoeft echt niet hoor. Kookboek wil ik wel graag nog overnemen van je :Y. Ben een beetje uitgekakt binnen m'n bestaande vega-recepten. Supplementen neem ik al eeuwen, maar merk echt geen verschil :?. Beter eten.. ja.. I know I know.. hoewel m'n avondeten door de bank genomen wel ok is dacht ik.

:*
pi_106386549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb ik zelden, maar als ik er last van heb:
Lekkere muziek aan, koptelefoon op en tegen iedereen vertellen dat ze je met rust moeten laten en lekker je eigen ding doen op kantoor. :)
Doe wat je niet durft.
pi_106386597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lekker ontbijtje?
pi_106386633
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is ;). Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden :@ Althans, met anderen dan met Duvel :+
Ik wilde ook voor de voet en handen spa optie gaan. :P
Tenzij je ook bang bent om je voeten en kuiten te ontbloten? B-)
quote:
[..]

Aww lief O+ maar dat hoeft echt niet hoor. Kookboek wil ik wel graag nog overnemen van je :Y. Ben een beetje uitgekakt binnen m'n bestaande vega-recepten. Supplementen neem ik al eeuwen, maar merk echt geen verschil :?. Beter eten.. ja.. I know I know.. hoewel m'n avondeten door de bank genomen wel ok is dacht ik.

Ik vind het echt heel leuk hoor! Ben er zo eentje die echt voor de lol uren in de keuken staat te prutsen. :)
En ondanks dat ik mezelf uitstekend gezelschap vind, vind ik het ook heel leuk om voor anderen te koken (dan mag je alleen niet gelijk alles door elkaar roeren of overal peper/zout/maggi/ketchup/appelmoes overheen gooien. :P)

Maar wat vind je lekker qua lunch? Is het niet de moeite waard om daar wat energie in te investeren?
Doe wat je niet durft.
pi_106386772
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt. :D
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roeren :+
pi_106386811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roeren :+
Leuk! *O* Gaan we doen! :)
Doe wat je niet durft.
pi_106386977
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

ik was ook echt niet te genieten vanmorgen. Het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was iets stoms over de duutser, en dat werd alleen maar erger. Langzamerhand wordt het iets beter.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en appel
L: kartoffelpuffer met appelmoes
T: capuccino
D: broodje vegetarische burger met groente, salade.
T: stukje chocola.

Ofzo.
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:59:04 #21
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106387345
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Phew! O+
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106387370
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_106387435
Gisteren:
O: 1x geroosterd Allison met gebakken eitje
S: stepshape/interval
T: bakje krokante muesli (50 gr.) met halfvolle melk
L: haring met ui geroosterd Allison met filet A. en ui
T: appel
T: wodka/chips (30 gr.)
D: gehaktballetjes met sperzieboontjes en capucijners en ketchup, uitjes en atjar.
T: nog een bakje krok.muesli/melk (30 gr.)
1660 kcals.

Vandaag:

O: 1x geroosterd Allison met een gebakken eitje
L: 1x geroosterd Allison met mayo, sambal, komkommer en paprika en 1x met filet A. en ui
T: mango
S: hardlopen
T: wodka, chips
D: stoofpeertjes, sperzieboontjes, puree, rest van het gehakt
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 10:05:31 #24
70532 loveli
N
pi_106387437
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.
crap in = crap out
pi_106387446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:00 schreef progje het volgende:
hear hear. En geen zin om te werken. Boh.
pi_106387492
:W
Ja doei.
pi_106387601
Goedemorgen!

Ik begin ook weer met een lijstje:

Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
T: 1 boterham geitenkaas met koriander
L: 2 boterhammen houmous, 1 boterham geitenkaas met koriander
T: peer, banaan
T: rauwkostsalade, 350 gram ofzo (mix van zakje wortelrauwkost met bakje verse coleslaw), 5 walnoten
S: hardlooptraining, 30 minuten lopen (4km)
D: heb nog drie afbakbroodjes liggen. Misschien 2 daarvan met komkommer? en gebakken kipfilet
2052 kcal Die 5 walnoten, zijn die echt 250 kcal? Dat lijkt mij namelijk een beetje veel!

Vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 bth geitenkaas
T: banaan
D: pasta met champignons, courgette, paprika, gehakt en tomatensaus
T: misschien een toetje of een glas prosecco of (gin)tonic
1563 kcal incl gin-tonic, zonder toetje

Ik kon ook echt niet uit bed komen vanmorgen, dus was wat aan de late kant op het werk. Voel mijn benen ook behoorlijk, terwijl ik vorige week veel meer heb hardgelopen dan gisteren, en toen had ik het niet.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_106387682
Henk je bent welkom hoor! Je weet dat het in onze keuken best fijn koken is ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106387683
Oh hai!

Kus voor Mini, XM en Proesch :*

Ik heb een gigantische ToDo-list voor vandaag (en morgen, overmorgen, etc). Dus, daar ga ik zo eens aan beginnen.

Verder een blij-kwijt-boks met o.a. XM. Weet niet goed wat het is, maar alles is blergh tegenwoordig. Ben wel het sporten mooi vol aan het houden, dus dat is wel mooi :)
pi_106387723
Q, meeste noten zijn ~600kcal/100gr. dus zou best kunnen
pi_106387801
Pff, en dat voor vijf van die mini-nootjes :o. Nouja, ze zijn nu op, maar daar moet ik dus zeker even rekening mee houden!
pi_106387839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:24 schreef Quinazoline het volgende:
Pff, en dat voor vijf van die mini-nootjes :o. Nouja, ze zijn nu op, maar daar moet ik dus zeker even rekening mee houden!
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 10:26:51 #33
70532 loveli
N
pi_106387869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!

Kus voor Mini, XM en Proesch :*

Ik heb een gigantische ToDo-list voor vandaag (en morgen, overmorgen, etc). Dus, daar ga ik zo eens aan beginnen.

Verder een blij-kwijt-boks met o.a. XM. Weet niet goed wat het is, maar alles is blergh tegenwoordig. Ben wel het sporten mooi vol aan het houden, dus dat is wel mooi :)
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.
crap in = crap out
pi_106387874
't Zijn wel goede vetten en zulks hè? :9

Goedemorgen!

Lijst vandaag wordt zoiets als:

O: yoghurt met walnoten en wat honing
T: banaantje
L: omeletje met makreel, creme fraiche en spinazie
T: ?
D: zuurkoolstamppot met combinatie gewone aardappel/zoete aardappel, rookworst en wat spekjes
Ja doei.
pi_106387882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook niet het einde van de wereld ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 04-01-2012 10:38:58 ]
pi_106388038
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.
Beide! B-)
Zal ik bij jou koken of kom je naar mij? *)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Henk je bent welkom hoor! Je weet dat het in onze keuken best fijn koken is ;).
Ja leuk! :)
Doe wat je niet durft.
pi_106388109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:27 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook geen wereldramp ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.
Heb het net even ingevoerd bij valtaf.nl (die gebruik ik) en daar is het voor 5 walnoten 177 kcals.
pi_106388117
Goodmorning!
Hier ook een gebroken nachtje dankzij de hoestbuien. Als het zo blijft ga ik vrijdag naar de dokter, eens checken of ik de kinkhoest heb.

Gezelligheid al die kookclubjes :D
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 10:39:17 #39
70532 loveli
N
pi_106388131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beide! B-)
Zal ik bij jou koken of kom je naar mij? *)
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..
crap in = crap out
pi_106388254
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.
Ik weet het niet. Het komt eigenlijk bijna altijd als ik vakantie heb. Dan heb ik meer tijd om na te denken, denk ik :P Als ik werk, heb ik veel meer afleiding en dan voel ik me nooit zo :') Niet dat ik nu zoveel nadenk tijdens mijn vakantie (hehe), maar ik kom dan wel in een neerwaartse spiraal terecht qua blij. En alles kost dan energie en moeite en is gedoe. Ach ja. Komt wel weer goed :) Ik heb eigenlijk geen enkel recht om zo te zeiken. First world problems enzo.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:47:15 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106388311
Kusjes voor XM en Coco met de blij :* Dat ie maar snel mag wederkeren O+ En indien er hulp mogelijk is met de to-do-list dan hoor ik het wel :Y

Mijn jubelstemming is ook op een laag pitje maar dat komt vast wel weer :+ iig geen hoofdpijn vandaag! *) Dus vandaag zal sowieso productiever worden dan gisteren!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106388399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kusjes voor XM en Coco met de blij :* Dat ie maar snel mag wederkeren O+ En indien er hulp mogelijk is met de to-do-list dan hoor ik het wel :Y

Mijn jubelstemming is ook op een laag pitje maar dat komt vast wel weer :+ iig geen hoofdpijn vandaag! *) Dus vandaag zal sowieso productiever worden dan gisteren!
Heb je je contract al?
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:52:57 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106388416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heb je je contract al?
Een concept idd :Y Ml is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereerd en tips gegeven O+

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 04-01-2012 10:59:15 ]
pi_106388441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een concept idd :Y Ml is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven O+
^O^ Tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106388445
Ik vind 't zo fijn dat je een baan(aanbieding) hebt Maria! O+ Echt súper! O+
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:56:21 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106388489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't zo fijn dat je een baan(aanbieding) hebt Maria! O+ Echt súper! O+
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ik :') :D Maar dat komt vast vanzelf :P
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 10:58:26 #47
70532 loveli
N
pi_106388549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een concept idd :Y Ml is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven O+
o|O
crap in = crap out
pi_106388572
Gaat vast en zeker goedkomen O+

Oh, B mag aan mijn lijstje worden toegevoegd: fietsen naar de stad (en terug naar huis) 8-)
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:59:35 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106388585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

o|O
Oh meh :') *druipt af voor edit*
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:59:45 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106388589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

o|O
^^
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 11:01:35 #51
70532 loveli
N
pi_106388638
Maar eerst koffie :*
crap in = crap out
pi_106388661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..
Het heeft geen haast. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:06:16 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106388746
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Phew! O+

Ik ga een halve snipperdag nemen. Komt geen bal uit m'n handen, m'n oogleden hangen ergens op m'n knieën en m'n motivatie is eruit geboord bij de tandarts geloof ik :').

Enniewee:

O: kwark-combi (fr.kwark+volle kwark)
T: appel en 1 chocotoff
L: 3 eind-brood-boterhammen (duuf, ook dát is brood, eet dat ook eens op :P ), 1 dubbele met salami en 1x appelstroop
T: sinaasappeltje ofzo
D: griekse salade, afbakbrood met wat smeersels
pi_106389423
Mogge. De `schade` van de afgelopen anderhalve week is een kilo of 2. Meer vocht dan wat anders denk ik, ik gok dat het binnen een week weer gewoon netjes 70 is :) (hoewel ik dochter wel heb beloofd dit weekend chocomousse te maken als afsluiter van de vakantie ;) )

Lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, mini gevulde koek (van de bakker, zo lekker!)
L: kwark met banaan, salade met gekookt ei.
T: cappuccino, peer
D: spruitjes, stoofvlees.
T: warme appel met yoghurt, glas rode wijn (of misschien twee)
pi_106389598
:Y)

O: 2 boterhammen sandwichspread
T: banaan
L: grote bol met boter en rosbief
T: kom soep, bakje fruit
T: klein bakje kwark met een lepeltje jam
S: fitness, cardio bunny ws, heb de laatste dagen al genoeg m'n spieren getraind
D: wraps met kip en van alles en nog wat
T: stukje pure chocola, mandarijntje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106389638
Ik zie mooie en lekkere lijstjes.
Ook van XM! En ik moest lachen om eind-brood-boterhammen :)
pi_106389730
Ik krijg net een recept door dat ik jullie niet wil onthouden :)

http://www.24kitchen.nl/r(...)%99s-en-tomatenbrood

Lijkt me heel heel heel erg lekker, ik zal het binnenkort eens maken en dan doe ik verslag ;)
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 11:54:05 #58
70532 loveli
N
pi_106390152
Phaidra, Asos heeft 70% sale, ook het een en ander in de maternity-hoek. Kun je je geen bult aan vallen :+
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:56:02 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106390223
Zo. Huiswaarts.
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:57:11 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106390252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
Phaidra, Asos heeft 70% sale, ook het een en ander in de maternity-hoek. Kun je je geen bult aan vallen :+
Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50 :9 koopjes O+
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 11:58:32 #61
70532 loveli
N
pi_106390288
Hm.. kay...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_106390372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50 :9 koopjes O+
Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'? :P
pi_106390387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ik :') :D Maar dat komt vast vanzelf :P
:* als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!

Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten? O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106390395
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Hebben ze die ook in rood? :9
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 12:03:31 #65
70532 loveli
N
pi_106390431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Hebben ze die ook in rood? :9
Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..
SPOILER: zal 'em uit fatsoensoverwegingen spoileren
crap in = crap out
pi_106390479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..
[ afbeelding ]
Nice :) Misschien leuk voor op t werk :) Was toevallig nog op zoek naar iets nieuws. Een powersuit-achtig iets. Ik zeg (tegen mezelf): zoek niet verder! ^O^
pi_106390480
Goeiemiddag, net... :) Meteen maar een lijstje:
O: havermout met banaan, koffie met melk
T: snee brood met kaas
L: 2x brood met schimmelkaas
T: nog een snee brood met kaas
T: worteltjes
B: half uurtje fietsen bij elkaar
D: aardappelpuree met kipschnitzelachtig iets en broccoli (en ketchup)
T: glaasje wijn

Bah, het werk wil hier ook echt niet de afgelopen dagen. Ik moet echt even mijn motivatie terugvinden. :{
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_106390521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:* als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!

Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten? O+
Vind ik ook een uitstekend idee. :)
Ik heb van het voorjaar zelfs met gebroken enkel nog uitgebreid Indiaas staan koken voor een vriendin. :D

En Loveli, mijn ogen! Wat doe je?! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:08:19 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106390558
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'? :P
Nee, een donkerblauw ribrokje :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijd :') Idealiter nog even uitrusten deze week en volgende week starten denk ik! :9

En leuk! O+ Ben alleen niet zo'n goeie chef :@ :')
pi_106390595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, een donkerblauw ribrokje :D

[..]

Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijd :') Idealiter nog even uitrusten deze week en volgende week starten denk ik! :9

En leuk! O+ Ben alleen niet zo'n goeie chef :@ :')
Er is een verschil tussen vrijheid en zoeken naar een baan en vrijheid en een leuk vooruitzicht hebben ;)
Dus enjoy!

Oh degenen die niet graag koken daar zijn vast wel stoelen voor te vinden :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:11:09 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106390631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nice :) Misschien leuk voor op t werk :) Was toevallig nog op zoek naar iets nieuws. Een powersuit-achtig iets. Ik zeg (tegen mezelf): zoek niet verder! ^O^
Oh dan kun je je lokaal binnen komen rennen met één vuist uitgestoken O+ Moet je wel iemand inhuren om tegelijkertijd appropriate muziek aan te zetten! Denk aan de Thunderbirds theme of Wagner's Ride of the Valkyries :7

Oh en een cape!
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 12:13:15 #72
70532 loveli
N
pi_106390685
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Loveli, mijn ogen! Wat doe je?! :D
Styling is alles :Y

M'n pa komt morgen helpen klussen O+
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:14:07 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106390708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Styling is alles :Y

M'n pa komt morgen helpen klussen O+
In zijn gestylede unitard? O+
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:18:13 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106390822
Een jaar of 20 geleden liep ik rustig in dergelijke pakjes ronde. Zonder schaamte
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106391178
Mogge.

Ziek. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 12:39:19 #76
70532 loveli
N
pi_106391495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar of 20 geleden liep ik rustig in dergelijke pakjes ronde. Zonder schaamte
Weinig vrouwen die daarmee weg kunnen komen. Jij bent er 1 van, moeke catsuit ;)
crap in = crap out
pi_106391554
Beterschap!

Ik ben echt zo blij dat ik bijna klaar ben met deze baan :')
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 12:47:59 #78
70532 loveli
N
pi_106391739
Eerlijke mensen O+ Had een stomme optrekactie bij een stoplicht gedaan (auto's naast me reden enthousiast, alleen de auto voor me reed net wat behoudender), schade was kromme kentekenplaat + krasje op bumper en ze hoeven geen nieuwe bumper O+
crap in = crap out
pi_106391925
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Eerlijke mensen O+ Had een stomme optrekactie bij een stoplicht gedaan (auto's naast me reden enthousiast, alleen de auto voor me reed net wat behoudender), schade was kromme kentekenplaat + krasje op bumper en ze hoeven geen nieuwe bumper O+
Loveli de autocoureur?
pi_106391941
Vissies die je dode huid opeten. Heb je daar nou nog wat aan na een week ofzo? Want huid vernieuwt toch continue? :P Lijkt me wel leuk, en kriebelig :+.

Koorts was weg vanmorgen! Maar ondertussen kijk ik bijna scheel van de hoofdpijn, dus het zal wel weer terug zijn. Wel gezellig gekletst met een vriendinnetje :). Misschien moet ik me minder druk maken :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106391964
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje :9
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:59:36 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106392067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje :9
Klinkt lekker! :9

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Vissies die je dode huid opeten. Heb je daar nou nog wat aan na een week ofzo? Want huid vernieuwt toch continue? :P Lijkt me wel leuk, en kriebelig :+.

Koorts was weg vanmorgen! Maar ondertussen kijk ik bijna scheel van de hoofdpijn, dus het zal wel weer terug zijn. Wel gezellig gekletst met een vriendinnetje :). Misschien moet ik me minder druk maken :').
Kusje op je hoofd! :* O+ Minder druk maken is altijd goed, maar ja, het is niet zo makkelijk om het te doen veelal :+
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:59:58 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106392080
Thuis, huis aan de kant, nu op de bank O+. Duuf mag mooi de kattenbakken uitscheppen vanaaf :Y.
pi_106392233
Never eat more than you can lift :').

Aurum thanks *O* de schade: 2 rood, 1 wit, 1 dessert, 2 olijfolie, honing, jammetjes, pesto, kaas.... :9
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:05:58 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106392258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:

Aurum thanks *O* de schade: 2 rood, 1 wit, 1 dessert, 2 olijfolie, honing, jammetjes, pesto, kaas.... :9
Van La Vialla? :9
pi_106392311
:Y inderdaad!!

Zal ik dan ook maar een lijstje doen?
O: dubbele bth pindakaas/sambal
T: mandarijn
L: half stokbroodje kip/mangodressing, cappuccino
T: banaan, koffie verkeerd
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscoussalade denk ik met gegrilde courgette & pompoen & feta
S: bodypump
pi_106392326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
:9
Geen ui o.i.d. er doorheen trouwens?
SPOILER: foto spam :D
pi_106392387
Hoofdpijn: check.

Beterschap Ewelina & Chico!

Li, thanks voor de asos-tip! Ik wacht nog heel even, ik ga over 2,5 week naar Dublin en daar wil ik ook wel wat salaris te besteden hebben :P. Fijn dat je geen schade hoeft te betalen voor de bumper. Zelf ook geen schade?

Mijn espritkleertjes waren binnengekomen vorige week, passen wel, maar zijn aan de ruime/lange kant. Maar misschien heb ik dat wel nodig over een paar maanden :+. Ook een broek gevonden, maat 27 die ook nog heel ruim zit, vooral bij de heupen. Aangezien er niets kleiners te vinden is en iedereen blijft zeggen dat ik vást nog wel wijder word daar, moet het maar.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:11:13 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106392431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

L: 3 eind-brood-boterhammen (duuf, ook dát is brood, eet dat ook eens op :P ), 1 dubbele met
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106392453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Hoofdpijn: check.

Beterschap Ewelina & Chico!

Li, thanks voor de asos-tip! Ik wacht nog heel even, ik ga over 2,5 week naar Dublin en daar wil ik ook wel wat salaris te besteden hebben :P. Fijn dat je geen schade hoeft te betalen voor de bumper. Zelf ook geen schade?

Mijn espritkleertjes waren binnengekomen vorige week, passen wel, maar zijn aan de ruime/lange kant. Maar misschien heb ik dat wel nodig over een paar maanden :+. Ook een broek gevonden, maat 27 die ook nog heel ruim zit, vooral bij de heupen. Aangezien er niets kleiners te vinden is en iedereen blijft zeggen dat ik vást nog wel wijder word daar, moet het maar.
Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106392472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
:Y inderdaad!!

Zal ik dan ook maar een lijstje doen?
O: dubbele bth pindakaas/sambal
T: mandarijn
L: half stokbroodje kip/mangodressing, cappuccino
T: banaan, koffie verkeerd
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscoussalade denk ik met gegrilde courgette & pompoen & feta
S: bodypump
Mag ik bij jou eten :9~

En de ui was op V1z! Had er wel goed bij gepast denk ik!
Hoe is het met huisjes?
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:13:28 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106392493
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

*zich neerlegt bij eindbrood-boterhammen
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:13:50 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106392508
Omnomnom, snee brood met komkommer, makreelfilet en lik mayo! :9 :Y)
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:16:40 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106392600
pi_106392710
lekker, maria. Makreel, heb ik ook zin in! Vanavond maar even lekkere boodschappen halen, morgen thuis werken.
pi_106392757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?
Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106392886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.
Mamalicious wel!

Ik zit even bij Esprit op de site te kijken. Gewone jeans beginnen bij taillemaat 25, zwangerschapsjeans bij 32. Wth? :').

Edit: Noppies heeft ook jeans vanaf maat 26.

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 04-01-2012 13:31:22 ]
pi_106392901
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:25:34 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106392918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.
Had jij een beeld van mij? :o

Waar stond dat dan?
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 13:25:59 #100
70532 loveli
N
pi_106392930
Op een whitewash sokkel.
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:28:08 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106393011
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had jij een beeld van mij? :o

Waar stond dat dan?
Die hebben meerdere mensen! :Y
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:28:45 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106393031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, dan hoop ik maar dat MI het nog kan lijmen!
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:29:43 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106393059
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, dan hoop ik maar dat MI het nog kan lijmen!
Oui, zijn prijzige beeldjes heur! :+
pi_106393116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mamalicious wel!

Ik zit even bij Esprit op de site te kijken. Gewone jeans beginnen bij taillemaat 25, zwangerschapsjeans bij 32. Wth? :').
De mijne is van Mamalicious :o. Maar een snelle blik op de website leerde mij dat het afhankelijk is van het model... Maar wel handig om te weten, ik heb vast nog wel een broek nodig ;).

Jeez, alsof je zwanger direct verandert in een 10-tonner :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106393167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mag ik bij jou eten :9~

En de ui was op V1z! Had er wel goed bij gepast denk ik!
Hoe is het met huisjes?
Haha kom maar :7. Het moet alleen wel snel want om 21:00 sporten!! Misschien dat die pompoen voor morgen wordt, doe ik hem vandaag vast grillen, de helft. De andere helft moet a la Ottolenghi geprepareerd worden! Maar misschien doe ik er dan wat tomaat bij en wortel, dat heb ik ook nog geloof ik.
pi_106393182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_106393200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Haha kom maar :7. Het moet alleen wel snel want om 21:00 sporten!! Misschien dat die pompoen voor morgen wordt, doe ik hem vandaag vast grillen, de helft. De andere helft moet a la Ottolenghi geprepareerd worden! Maar misschien doe ik er dan wat tomaat bij en wortel, dat heb ik ook nog geloof ik.
Oh ja met haast is niet gezellig ;)
Receptje dan?
pi_106393211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De mijne is van Mamalicious :o. Maar een snelle blik op de website leerde mij dat het afhankelijk is van het model... Maar wel handig om te weten, ik heb vast nog wel een broek nodig ;).

Jeez, alsof je zwanger direct verandert in een 10-tonner :').
Ja, idioot zeg. Al is dat bij sommigen ook wel een beetje zo. :+.

Edit nog gezien?
pi_106393270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
nice! Scheelt je pa weer :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:

laat je nog even weten of het lekker was? :P
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 13:36:44 #110
70532 loveli
N
pi_106393299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
nice! Scheelt je pa weer :P
Scheelt mijn kerstbonus, had het uit eigen zak betaald.
crap in = crap out
pi_106393314
En nu krijg ik overal ads voor positiekleding. :').
pi_106393333
ik gooi er ook nog even een lijstje in:

O: smoothie+pindakaas
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: broodje met geitenkaas, balsamico, rucola en vleesachtigiets waarvan ik vergeten ben hoe het heet, cappucino
T: kwark, havermout, bessen, pindakaas
D: aardappel, kip en avocado.
T: kwark
pi_106393343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Scheelt mijn kerstbonus, had het uit eigen zak betaald.
nog beter! Kan je voor nieuwe schoenen gaan shoppen ;)
pi_106393388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, idioot zeg. Al is dat bij sommigen ook wel een beetje zo. :+.

Edit nog gezien?
nu wel! gracias!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106393459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh ja met haast is niet gezellig ;)
Receptje dan?
Ik doe meestal maar wat :D

Couscous wellen in gekookt water met wat gedroogde kruiden (potje uit natuurwinkel met peterselie, venkel en nog zo wat). Dan dingen erdoor, soms maak ik "zoet" met amandelen, rozijnen/dadels enzo, soms hartig met paneer gemarineerd in ras-el-hanout. Dan doe ik er feta door, van die gedroogde zwarte olijven (met rimpels, liever geen gladde), flink wat peterselie en koriander en getoaste noten. En dan groenten roosteren en erbij.

Hmm ik moet maar geen kookboeken gaan schrijven :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:44:39 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106393603
Hoi! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_106393630
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik doe meestal maar wat :D

Couscous wellen in gekookt water met wat gedroogde kruiden (potje uit natuurwinkel met peterselie, venkel en nog zo wat). Dan dingen erdoor, soms maak ik "zoet" met amandelen, rozijnen/dadels enzo, soms hartig met paneer gemarineerd in ras-el-hanout. Dan doe ik er feta door, van die gedroogde zwarte olijven (met rimpels, liever geen gladde), flink wat peterselie en koriander en getoaste noten. En dan groenten roosteren en erbij.

Hmm ik moet maar geen kookboeken gaan schrijven :')
Of juist wel ;)
pi_106393856
Perr is soms net de Swedish Chef :P :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:51:26 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106393891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef V1z0R het volgende:
Perr is soms net de Swedish Chef :P :D
:D Die doet ook dansjes tijdens het koken! O+

Bork bork bork! *O*
pi_106393903
Klinkt lekker perruche!!!!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:11:37 #121
70532 loveli
N
pi_106394663
Uit empirisch onderzoek blijkt dat 5 ongekraakte walnoten 52 gram wegen, er blijft 17 22 gram over na kraken.

Weegschaal is niet geijkt noch nauwkeurig.
crap in = crap out
pi_106394840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef loveli het volgende:
Uit empirisch onderzoek blijkt dat 5 ongekraakte walnoten 52 gram wegen, er blijft 17 22 gram over na kraken.

Weegschaal is niet geijkt noch nauwkeurig.
:D
Dat is dan volgens het voedingscentrum 156 kcal. Prima dus :P. Voor de volledigheid, hoeveel noten heb je in totaal gewogen voor je tot deze conclusie kwam :+?

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 04-01-2012 14:25:04 ]
pi_106394900
Als je een blikje 7up lang genoeg open laat staan (met behoorlijk wat inhoud nog) en je giet het vervolgens leeg, dan komt er rood/paarse smurrige klontervloeistof uit.

pi_106394924
Interessant gesprek gehad over Master optie :) 8-)

Nu lunchen :9 Van al dat praten krijg je trek! :+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:20:37 #125
70532 loveli
N
pi_106395024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat is dan volgens het voedingscentrum 156 kcal. Prima dus :P. Voor de voledigheid, hoeveel noten heb je in totaal gewogen voor je tot deze conclusie kwam :+?
Vijf, die heb ik gekraakt, tijdens het doppen ben ik het equivalent van 1 walnoot kwijtgeraakt, heb ter vervanging de inhoud van een zesde noot gebruikt.

Het was geen dubbelblind gerandomiseerd onderzoek met controlegroep.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:21:19 #126
70532 loveli
N
pi_106395054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als je een blikje 7up lang genoeg open laat staan (met behoorlijk wat inhoud nog) en je giet het vervolgens leeg, dan komt er rood/paarse smurrige klontervloeistof uit.

[ afbeelding ]
Wat heb je daarvan geleerd?
crap in = crap out
pi_106395080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Krentjebrij is stiekem overgebleven 7up ^O^
pi_106395083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
Aan het opruimen geslagen? :D
pi_106395101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat je nooit zomaar uit een blikje moet drinken maar eerst even moet checken. Zeker in huize Van Kalsbeek :P
pi_106395133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Yeah :D Goede voornemen van vandaag :') Ik 'vond' dat blikje op de slaapkamer ^^
Heb al best veel gedaan. Nu even pauze. Spelletje spelen. En dan weer verder. Vanavond ga ik een tentamen in elkaar zetten. Nuttige dag vandaag :)
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:24:31 #131
70532 loveli
N
pi_106395181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik wel. Geen blikjes 7-up hier, ben er wel ooit achter gekomen dat als je een karton ijs laat staan (excellent strawberry cheesecake), de verpakking niet lekdicht is en dat er een hoop verdikkingsmiddel gebruikt wordt om de boel z'n textuur te geven.
crap in = crap out
pi_106395210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wel. Geen blikjes 7-up hier, ben er wel ooit achter gekomen dat als je een karton ijs laat staan (excellent strawberry cheesecake), de verpakking niet lekdicht is en dat er een hoop verdikkingsmiddel gebruikt wordt om de boel z'n textuur te geven.
Wist je dat je een brood uiteindelijk zou kunnen drinken? Als je het maar lang genoeg laat liggen :s)
pi_106395224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Vijf, die heb ik gekraakt, tijdens het doppen ben ik het equivalent van 1 walnoot kwijtgeraakt, heb ter vervanging de inhoud van een zesde noot gebruikt.

Het was geen dubbelblind gerandomiseerd onderzoek met controlegroep.
Lijkt me goed genoeg, ik had er oorspronkelijk ook 6 :+.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:26:13 #134
70532 loveli
N
pi_106395247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wist je dat je een brood uiteindelijk zou kunnen drinken? Als je het maar lang genoeg laat liggen :s)
_O- Tip: in een papieren zak wordt het niet vloeibaar maar hardt het uit.
crap in = crap out
pi_106395269
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeah :D Goede voornemen van vandaag :') Ik 'vond' dat blikje op de slaapkamer ^^
Heb al best veel gedaan. Nu even pauze. Spelletje spelen. En dan weer verder. Vanavond ga ik een tentamen in elkaar zetten. Nuttige dag vandaag :)
^O^ voel je je weer wat beter? En jaloers op het spelletje spelen :P
*Braaf verder tikt.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:27:59 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106395309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wauw, klonterige paarse 7Up in de slaapkamer _O- lololol!
pi_106395354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ voel je je weer wat beter? En jaloers op het spelletje spelen :P
*Braaf verder tikt.
Het gaat. Zo lang ik bezig ben, merk ik het niet. Tis ook niet dat ik niet blij ben ofzo, ik ben meestal gewoon neutraal/leeg. En dat begint langzaamaan vervelend te worden.

Ach ja. Ik ga gewoon even keihard ownen nu. Voel ik me vast beter. :P :')
pi_106395362
o hai! vanochtend kasten gevuld (en een beetje uitgeslapen) en zometeen lekker even de stad in (uurtje maar, alleen een grand foulard kopen en even rondhobbelen) en dan weer kasten vullen en dozen legen O+ die laatste fases van dozen opruimen zijn helemaal niet erg.

en morgen ben ik jarig en gaan lief en ik naar IKEA om de voorlopig laatste nieuwe dingen te kopen (kastdeurtjes, extra stuk kledingkast, rek voor de keuken, etc.) O+
Kwak
pi_106395473
Ik word jaloersig van dat samenwoon gedoe!!! Niet dat ik het echt echt echt zou willen, maar meer dat de optie er zou zijn om nee te zeggen :P
Al gaat ie wel een huisje kopen, heb wel voorzichtig geïnformeerd of daar ook een inloopkast voor mij in zat maar daar werd helaas niet positief op gereageerd ;(
pi_106395552
Vind het wel erg leuk om te lezen hoor van iedereen!!!!

3 maanden geleden had ik nog een studerend vriendje en nu gaat hij een huis kopen! Like, omgwtfbbq?
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:34:09 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106395560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het gaat. Zo lang ik bezig ben, merk ik het niet. Tis ook niet dat ik niet blij ben ofzo, ik ben meestal gewoon neutraal/leeg. En dat begint langzaamaan vervelend te worden.

Boh :* Externe impulsen helpen vaak ook voor mijn blij :P Ownen gaat vast wel lukken 8-)
pi_106395642
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Gezond eten/sporten/veel buiten zijn/niet te veel drinken/veel slapen helpt vaak wel bij mij! Maar ken het gevoel..
pi_106395964
Ik heb ook een productief dagje. Kerstboom opgeruimd (en dat klinkt makkelijker dan het is, want mijn boom is altijd übervol. Wegens dat ik het anders maar saai vind. Dus 3 snoeren lichtjes, op elke tak een bal, slingers en kralensnoeren en heeeel veel engeltjes.) Ik heb lege doeken in ontvangst genomen en had de tegenwoordigheid van geest dat ik nog even belde of ze oostindische inkt en een kroontjespen erbij wilden doen. Ik heb al 2 etappes afgewassen, (nog 1 te gaan). Ik heb al stoofpeertjes geschild en opgezet. (ruikt lekker) Al aardappels gekookt voor de puree, al rijst ook, om 1 dezer dagen weer eens wokroenten met opgebakken rijst te eten. Ik heb al met m'n nieuwe stiften gespeeld, (Maria, ze zijn echt awesome O+ ) Ik heb op zijn minst 10 woorden bij WF gelegd. Een was gedraaid én opgehangen.

Ik ben veranderd in Martha Stewart. :o
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:45:11 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106396045
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een productief dagje. Kerstboom opgeruimd (en dat klinkt makkelijker dan het is, want mijn boom is altijd übervol. Wegens dat ik het anders maar saai vind. Dus 3 snoeren lichtjes, op elke tak een bal, slingers en kralensnoeren en heeeel veel engeltjes.) Ik heb lege doeken in ontvangst genomen en had de tegenwoordigheid van geest dat ik nog even belde of ze oostindische inkt en een kroontjespen erbij wilden doen. Ik heb al 2 etappes afgewassen, (nog 1 te gaan). Ik heb al stoofpeertjes geschild en opgezet. (ruikt lekker) Al aardappels gekookt voor de puree, al rijst ook, om 1 dezer dagen weer eens wokroenten met opgebakken rijst te eten. Ik heb al met m'n nieuwe stiften gespeeld, (Maria, ze zijn echt awesome O+ ) Ik heb op zijn minst 10 woorden bij WF gelegd. Een was gedraaid én opgehangen.

Ik ben veranderd in Martha Stewart. :o
Is het speelwerk te zien? :9 Ik ging trouwens laatst onlijn op zoek, maar kon die die jij hebt zo snel niet vinden geloof ik! Ik vind bijv. dit soort schilderachtige kleureffectjes heel nifty O+

Martha Stewart tekent en schildert niet voor zover ik weet :+ Wel props voor je activiteit!
pi_106396114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is het speelwerk te zien? :9 Ik ging trouwens laatst onlijn op zoek, maar kon die die jij hebt zo snel niet vinden geloof ik!

Martha Stewart tekent en schildert niet voor zover ik weet :+ Wel props voor je activiteit!
Nee, het speelwerk is meer dat ik de kleurtjes heb uitgeprobeerd op een lege enveloppe. :+
Die van mij had ik via Amazon.com/uk zal even linkje zoeken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:48:59 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106396176
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, het speelwerk is meer dat ik de kleurtjes heb uitgeprobeerd op een lege enveloppe. :+
Oh :+ Zodra je iets getekend hebt wil ik het graag zien als het mag! O+ Vorige post is overigens nog ge-edit met een voorbeeld van wat ik grappig marker-kleurwerk vind O+

Hartjesoverload :')
pi_106396259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh :+ Zodra je iets getekend hebt wil ik het graag zien als het mag! O+ Vorige post is overigens nog ge-edit met een voorbeeld van wat ik grappig marker-kleurwerk vind O+

Hartjesoverload :')
http://www.amazon.co.uk/P(...)olours/dp/B000PSZ304 Linkje!!

Ik moet nu misschien ook nog die met heel dikke punt, om de grotere vlakken met een paar streken te vullen. Maar eerst maar eens kijken of ik ze daadwerkelijk veel ga gebruiken. :+
pi_106396400
oops, net een TV gekocht. Letterlijk, oops, want ik dacht dat er nog 1 stap in het bestelproces zat...
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:54:22 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106396415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moet nu misschien ook nog die met heel dikke punt, om de grotere vlakken met een paar streken te vullen. Maar eerst maar eens kijken of ik ze daadwerkelijk veel ga gebruiken. :+
:9
Dat schreeuwt om een nieuw dummyboek, te vullen met kleurige krabbels! :9
pi_106396640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
oops, net een TV gekocht. Letterlijk, oops, want ik dacht dat er nog 1 stap in het bestelproces zat...
:o / :D
Ja doei.
pi_106396642
quote:
Oeh! Dat zijn de betere webwinkels!! :D Had je het anders wel gedaan?
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 14:59:47 #152
70532 loveli
N
pi_106396687
quote:
In NL kun je er dankzij wet koop op afstand onderuit, geen idee hoe het in Zweden is geregeld. Als je 'em niet wilt, dan zsm aan de bel trekken en hopen dat je er alleen met administratiekosten onderuit kunt komen.
crap in = crap out
pi_106396766
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Oeh! Dat zijn de betere webwinkels!! :D Had je het anders wel gedaan?
anders had ik er een nachtje over geslapen, denk ik. Of nog wat meer. Maar ik wil al heel lang een TV, dus waarschijnlijk wel..Dus ik laat hem ook maar komen, kan hem vast terugsturen wil ik hem niet hebben...
pi_106396802
Oeps, en nu Jagar? Kun je nog annuleren of laat je de order doorgaan?

Ik heb mijn beide kerstbomen afgetogen (wat ook veel werk was, want ze hingen lekker vol, net als die van Co). 133x naar de zolder op en af gerend met alle zut, stofgezogen, in de tuin bladeren geruimd, 2 croissants gegeten en nu ff achter de pc :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106396868
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat zijn erg fijne stiften inderdaad

O: 2 boterhammen met een gekookt ei, beker melk
T: 2 koffie, appel
L: kaas tosti, beker melk, 2 boterhammen pindakaas
D: noodles, kip, groente

In de planning vanavond een rondje lopen
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106396873
Gefeliciteerd met je TV dan :)

Er is weer een discussie zonder eind in Dieet... :')
pi_106396947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Dat zijn erg fijne stiften inderdaad

O: 2 boterhammen met een gekookt ei, beker melk
T: 2 koffie, appel
L: kaas tosti, beker melk, 2 boterhammen pindakaas
D: noodles, kip, groente

In de planning vanavond een rondje lopen
Gefeli jij. ^O^ Is ze leuk?
pi_106397032
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Gefeli jij. ^O^ Is ze leuk?
Nee, maar je moet toch wat he
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:11:21 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106397285
UKS, fruit is soms ook niet leuk maar je moet soms wat!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106397292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Dat gesettel voor less ook altijd. :N

:P
pi_106397314
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Gezond eten/sporten/veel buiten zijn/niet te veel drinken/veel slapen helpt vaak wel bij mij! Maar ken het gevoel..
Gezond eten: hmmm.. Daar kan ik absoluut het een en ander aan veranderen. Zelfde voor veel buiten zijn.

Die andere dingen gaan de laatste tijd prima :) Zal wel een tijdelijke periode zijn. Heb dat al zo lang als ik me kan herinneren. Soms is alles gewoon meh. Of nog niet eens dat :')

Ach jaaaaa......

Jagär: lawl :D Nice ^^
pi_106397394
Ik ga zo met een vriendin naar de pierceboer. Zij moet haar tongpiercing laten vervangen.

Mijn piercing doet het overigens wonderbaarlijk goed. *klopt af*

Ik ben eens niet driftig 2x/dag dat ding extra aan het ontsmetten/wassen, maar alleen even meenemen onder de douche, zeg maar. Nog nooit zo weinig last gehad van een piercing :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:15:13 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106397462
LIjst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, mandarijn, cup a soup kerrie, tomaat, wortels
L: 3 boterhammen kaas, kom rookworst/saucijs/spek met wat snert (door de goede kantinejuf gemaakt), beker melk
T's: mandarijn, blokje kaas, 10 zoute stokjes, blokje choco
D: Voor mijzelf alleen ook een salade van: 1 krop ijsbersla, halve komkommer, 1 tomaat, 1 blik tonijn, 2 gekookte eieren, 1 ui, azijn, suiker, citroensap, mayo, bieslook, peterselie.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106397464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, fruit is soms ook niet leuk maar je moet soms wat!
1 appel + 1 appel dan maar, dat zijn 2 appels
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:16:35 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106397524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

1 appel + 1 appel dan maar, dat zijn 2 appels
wel nemen he? anders heb je 0 + 0 appels en je weet wat dat is

Jeager, nie slim :D
pi_106397591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo met een vriendin naar de pierceboer. Zij moet haar tongpiercing laten vervangen.

Mijn piercing doet het overigens wonderbaarlijk goed. *klopt af*

Ik ben eens niet driftig 2x/dag dat ding extra aan het ontsmetten/wassen, maar alleen even meenemen onder de douche, zeg maar. Nog nooit zo weinig last gehad van een piercing :D
*jaloers* Ik droom nog meerdere keren per maand van de ramp die mijn piercing was. Wil hem eigenlijk weer opnieuw laten zetten :@. Of eentje ergens anders. Misschien moet ik dat nu maar doen, ben nu toch al ziek :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106397615
Lijst:

O: havermout, banaan, rozijntjes
T: koffie verkeerd, gedroogde abrikozen/pruimen
L: pitabroodje geitenkaas en linzen-spinazie-tonijn-paprika-ei salade
T: 2 kleine matzes met appelstroop
D: zelfgemaakte pizza met courgette/aubergine/tomaat/ui en beetje kaas
S: half uurtje op de stepper als ik zin heb
T: koekje bij de thee denk ik
pi_106397650
Woe, samenwonen!
Prob, goede baan heeft je vriendje dan, als ie nu al een huis gaat kopen? En je gaat ook niet deeltijd mee verhuizen? ;)
pi_106397769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*jaloers* Ik droom nog meerdere keren per maand van de ramp die mijn piercing was. Wil hem eigenlijk weer opnieuw laten zetten :@. Of eentje ergens anders. Misschien moet ik dat nu maar doen, ben nu toch al ziek :').
Ik vind het ook nog steeds erg leuk maar verhalen zoals de jouwe houden me goed tegen :@
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:31:46 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106398252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog steeds erg leuk maar verhalen zoals de jouwe houden me goed tegen :@
*Beeld van MI in gruzelementen laat vallen :D
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 15:32:56 #171
70532 loveli
N
pi_106398305
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*Beeld van MI in gruzelementen laat vallen :D
^^
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:33:26 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106398331
Jullie zijn beeldig :')

Donder je niet in slaap XM? Als ik op de bank zou gaan zitten dan was ik weg :')
pi_106398445
_O- dat wist ik wel :D
pi_106398471
Oh, ik heb mijn beeld van meerdere mensen al volledig moeten bijstellen :+

Ik was in het begin bijvoorbeeld een beetje van van loveli :@ Maar zij is juist heel lief O+
En ik dacht dat XM het stereotiep arrogant, zelfverzekerd lekker wijf was. Lekker wijf is ze, maar arrogant heul niet! En veeeeel minder zelfverzekerd dan ze zou moeten zijn :*
Aurum heb ik me altijd voorgesteld als een heul elegante, lange, blondine. En dan zo stijf-elegant. Maar dat is ze heul niet. Ze is tof!

Dus.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:37:32 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106398547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:35 schreef Ml-etje het volgende:
_O- dat wist ik wel :D
Geef maar toe, je bent eigenlijk een getattoeëerde biker-chick met een pitbull ipv een lief klein Jack Russeltje 8-)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:37:37 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106398551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn beeldig :')

Donder je niet in slaap XM? Als ik op de bank zou gaan zitten dan was ik weg :')
Ja heb al geslapen. Half uurtje / drie kwartier ofzo.
pi_106398571
bleugh,werken schiet echt niet op. Nog een uurtje ofzo, en dan geef ik het maar op voor vandaag. Morgen weer een dag.
pi_106398578
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Woe, samenwonen!
Prob, goede baan heeft je vriendje dan, als ie nu al een huis gaat kopen? En je gaat ook niet deeltijd mee verhuizen? ;)
Ja voor een eerste baantje :') Hij krijgt bijna de helft korting op z'n hypotheek oid dus het zou stom zijn om het niet te doen.. Zijn woorden hoor!
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:38:43 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106398614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

En ik dacht dat XM het stereotiep arrogant, zelfverzekerd lekker wijf was. Lekker wijf is ze, maar arrogant heul niet! En veeeeel minder zelfverzekerd dan ze zou moeten zijn :*

:o :@ O+
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:39:47 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106398659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik was in het begin bijvoorbeeld een beetje van van loveli :@ Maar zij is juist heel lief O+
Aurum heb ik me altijd voorgesteld als een heul elegante, lange, blondine. En dan zo stijf-elegant. Maar dat is ze heul niet. Ze is tof!

Dus.
Dan was ik vast ooit in jouw geestesoog een slanke roodharige deerne met een attituuuude van heb ik jou daar en een naaldhakkenverzameling 8-) O+

Misschien als ik niet al foto's had gepost van mezelf, mwehe :+
pi_106398683
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan was ik vast ooit in jouw geestesoog een slanke roodharige deerne met een attituuuude van heb ik jou daar en een naaldhakkenverzameling 8-) O+

:D!
Ja doei.
pi_106398690
...maar... dat ben je toch ook Maria? :o
Ja doei.
pi_106398704
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geef maar toe, je bent eigenlijk een getattoeëerde biker-chick met een pitbull ipv een lief klein Jack Russeltje 8-)
Zo klinkt ze op Skype inderdaad wel :D Volgens mij rookt ze ook shag :')
pi_106398754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En drinkt ze sherry? :')
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:42:24 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106398782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D!
Gelukkig weten we allemaal dat Mo een Braziliaanse schone is met zwarte krullen en een voorliefde voor tanga's en luxe cruises naar tropische oorden cyperse katten O+ Sommige dingen zijn gewoon té duidelijk, natuurlijk.
pi_106398801
Dat van die cruises zou je voor je houden :(
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:44:04 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106398860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
...maar... dat ben je toch ook Maria? :o
Ik moet bekennen... Ik heb geen rood haar ;( De rest klopt natuurlijk wie einer boobie :7

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel he! Zulke zware shag dat haar stem van rokerig ende zwaar in een loopje is gegaan naar lieflijk zacht O+
pi_106398887
:W vanuit Hong Kong. Even bijlezen!
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:45:23 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106398922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat van die cruises zou je voor je houden :(
Oh crap! Ik edit wel O+
pi_106398935
Ik moet dan altijd denken aan mijn tijd als tankstationmedewerker...

Aan een doorrookte vrouw die altijd Belinda Lang kwam kopen, en sowieso lekker zo'n doorrookte stem had.. maar die op een dag Belinda Menthol Lang kwam halen.. 'want ze was verkouden'

O+ :') O+
Ja doei.
pi_106398958
Crap! Post weg ><
pi_106399020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

(poging 2)

Van jou heb ik vrij snel foto's gezien :P Maar je bent irl net zo knettergek-op-een-awesome-manier als je overkomt hiero :D O+

Alleen je stem was anders voor mij. Als ik lees, heb je geen accent. Dus de eerste keer dat ik je hoorde, was dat apart. Niet omdat het zo'n raar accent is, maar omdat je in mijn hoofd geen accent had :+
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:47:22 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106399025
Hoi Amsel! Jij langbenige negerin met catsuite
pi_106399034
Hmm, van de meesten hier kwam het beeld wat ik had wel overeen met de IRL-versie. Alleen Aurum was anders- die had ik me langer voorgesteld en idd wat Coco zegt, met lang blond haar. En Tink zag er anders uit- die had ik ook blond verwacht en haar neusje is leuk.
pi_106399048
Mensen denken altijd dat ik een meisje-meisje ben als ze me zien. En dat ik heel lief en heel serieus ben :')

Hoe ik hier overkom, weet ik niet :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:48:11 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106399061
Ik weet het niet meer dus moet maar weer eens op een meet :+
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:48:43 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106399091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

(poging 2)

Van jou heb ik vrij snel foto's gezien :P Maar je bent irl net zo knettergek-op-een-awesome-manier als je overkomt hiero :D O+

Alleen je stem was anders voor mij. Als ik lees, heb je geen accent. Dus de eerste keer dat ik je hoorde, was dat apart. Niet omdat het zo'n raar accent is, maar omdat je in mijn hoofd geen accent had :+
Heb ik een accent :o *krak zelfbeeld* _O-

Verder uiteraard *;

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Amsel! Jij langbenige negerin met catsuite
:D Rawr :7
pi_106399102
Heeft Maria een accent :?
pi_106399109
quote:

[..]

(poging 2)

Nu denk ik ook aan een Maria-accent ;)

Maar grappig is dat inderdaad, want je vormt je toch een beeld van mensen wat meestal heul niet klopt!
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:51:13 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106399219
quote:
Mensen denken altijd dat ik een meisje-meisje ben als ze me zien. En dat ik heel lief en heel serieus ben :')

Hoe ik hier overkom, weet ik niet :P
Als een lieve mafkees O+ Met neiging tot TMI die dat meisje-meisje-beeld volledig verstoort :+ Al denk ik dat je zeker serieus ende professioneel bent als het moet.

Ik had aanvankelijk wel wat moeite mijn beeld van jou te herenigen met de duckface-foto's, maar dat lukte snel genoeg :+
pi_106399347
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het geluid matcht wel hé (van het Jack Russeltje) :P
pi_106399403
Maria een accent? Hihi! Verder heb ik geen idee, ik dacht alleen altijd dat aurum minder lief zou zijn maar dat is een schatje. Maar dat wist ik al. Wel een stoer schatje :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:55:58 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106399467
Parkietje en V1z hebben mij ook gehoord (IRL en via Skype) en die merken dus ook geen accent? :D *zelfbeeld weer lijmt* :+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het geluid matcht wel hé (van het Jack Russeltje) :P
Heul wel! Vervaarlijk geluid komt er uit die paar vierkante centimeter hond!
pi_106399480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, van de meesten hier kwam het beeld wat ik had wel overeen met de IRL-versie. Alleen Aurum was anders- die had ik me langer voorgesteld en idd wat Coco zegt, met lang blond haar. En Tink zag er anders uit- die had ik ook blond verwacht en haar neusje is leuk.
ben ik nu gek, of is Tink ook blond?

Ik had Phaidra niet ZO klein verwacht!
pi_106399481
Maria? Coco jij pas echt!
pi_106399495
Zues! O+
pi_106399559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het was meer rood-achtig blond ipv het goudblonde wat ik verwacht had. :)

Edit: bij de 1e meet dan. 2e meet was ze wel lichter goudblond.
pi_106399562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat. Niet?
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:59:36 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106399639
Accenten... ook altijd verrassend als je elkaar voor het eerst ontmoet :D

Maar btw, in Dieet loopt wel weer wat interessants.
Hebben jullie het idee dat je ouders/familie/vrienden e.d. uberhaupt weten wat ze eten? Dat ze echt denken dat nog steeds een eierkoek gezond is of knorr wereldgerechten.. Of i.d.?
Daarnaast nog achteloos 4 plakken cake opeten enzo
pi_106399650
Jaaa, tuurlijk heb ik een accent! Maar in mijn hoofd praten de mensen zoals ik om me heen gewend ben. Dus op die manier heeft Maria een accent voor mij xD
pi_106399698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jaaa, tuurlijk heb ik een accent! Maar in mijn hoofd praten de mensen zoals ik om me heen gewend ben. Dus op die manier heeft Maria een accent voor mij xD
In jouw hoofd zijn we allemaal Limburgers dus? :D O+
Everything has changed
pi_106399774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Mini. het volgende:

[..]

In mijn hoofd ook denk ik. Ik stel me jullie gewoon nooit pratend voor _O-
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106399784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:

Hebben jullie het idee dat je ouders/familie/vrienden e.d. uberhaupt weten wat ze eten? Dat ze echt denken dat nog steeds een eierkoek gezond is of knorr wereldgerechten.. Of i.d.?
Dat denk ik zeker.
Veel vriendinnen van mij denken dat ze gezond eten met elke avond pasta met saus uit een pot, gehakt en veel kaas. Ook kwam er eentje pas laatst achter dat je vitamines elke dag moet slikken en niet alleen als je ziek bent :')

Daarbij claimt bijna iedereen dat ontbijtkoek en sultana's/evergreens gezond zijn...
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:03:20 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106399799
quote:

[..]

Bietsje frysk ertroch henne
pi_106399853
quote:

[..]

Denk het wel ja :P

Oh, en MI klinkt zo lief als phaidra er uitziet O+
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:06:43 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106399934
quote:
Oh eigenlijk is dat wel vrij logisch :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:

Oui, mijn mams is dol op maffe pakjes uitproberen en eet volgens mij structureel te weinig. Want anders komt ze aan enzo. Maar goed, is ook niet voor niks dat ik met de paplepel ingegoten heb gekregen dat je minder/weinig moest eten om af te vallen en bijna iedereen aan die kant van de familie in meer of mindere mate overgewicht heeft :+
Nu ik er zo over nadenk is de andere kant van de familie ook niet bepaald slank :') :+ Maarja die schuiven ook veelal borden rijst, vettige baksels en avocado's naar binnen bij de vleet.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:07:12 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106399966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker.
Veel vriendinnen van mij denken dat ze gezond eten met elke avond pasta met saus uit een pot, gehakt en veel kaas. Ook kwam er eentje pas laatst achter dat je vitamines elke dag moet slikken en niet alleen als je ziek bent :')
De meesten krijgen geen 200 gr groenten weg laat staan 2 stuks fruit.
Mijn dikste collega's zijn degene die maar 2 stukjes brood eten tijdens hun dienst maar als er wat te vreten valt (gebak o.id.) ze gelijk 3 naar binnen proppen.
Hoe moet dat thuis wel niet zijn?
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:08:23 #218
70532 loveli
N
pi_106400027
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mijn dikste collega's zijn degene die maar 2 stukjes brood eten tijdens hun dienst maar als er wat te vreten valt (gebak o.id.) ze gelijk 3 naar binnen proppen.
^^ Witbrood met Becel light en ontbijtkoek als beleg.
crap in = crap out
pi_106400047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja het is niet voor niks dat mensen overgewicht hebben natuurlijk... het is ook gewoon wat je beeld is van gezond eten en waar je mee bent opgevoed.
En ken er inderdaad genoeg die dan lunch overslaan zodat ze een gebakje kunnen eten... :')
pi_106400126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat? :P

Ik heb nog steeds bijna niemand gemeet. :@

Mijn ouders zijn nu wel gezond bezig geloof ik. Ik heb mijn vader laatst eens uitgelegd dat te weinig eten ook slecht is en van de week zei hij dat hij aan zijn diëtiste had verteld dat zijn dochter dat zei. O+ Die beaamde het gelukkig. :P
Everything has changed
pi_106400143
De ene keer dat ik leute van hier heb gezien klopte mijn beeld wel! Behalve loveli ;) dat was ook meteen de enige waarvan ik geen herkenbare foto's had gezien :')

En Maria's accent heb ik ook gemist en met zo'n spraakwatervalletje had ik het op moeten merken O+
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:11:48 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef anna82 het volgende:
De ene keer dat ik leute van hier heb gezien klopte mijn beeld wel! Behalve loveli ;) dat was ook meteen de enige waarvan ik geen herkenbare foto's had gezien :')

En Maria's accent heb ik ook gemist en met zo'n spraakwatervalletje had ik het op moeten merken O+
Oh :@ :') Lalala. Snorries!
pi_106400203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Do kist it net sa goed skriuwe :D ik ek net hjer!
pi_106400224
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe dames :)
pi_106400275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh :@ :') Lalala. Snorries!
Haha, was gezellig! Eenmaal bijgekomen :P
pi_106400303
Heb veel mensen gemeet, maar voel me nog steeds een propje als ik naar een meet kom (of jullie naar mijn bruiloft :+ )
Ja doei.
pi_106400331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe dames :)
Goed zo.
pi_106400346
quote:
:{w }:|

Volgens mij ben ik gewoon de lomperik met Drentse tongval die je verwacht. :')
pi_106400397
quote:
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe dames :) en een enkele goedgespierde heer ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:16:05 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400419
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, was gezellig! Eenmaal bijgekomen :P
:@ Ik spraakwaterval geloof ik het ergst bij mensen die ik nog niet zo goed ken :') Verpletterende eerste indruk B-) :')
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:16:08 #231
70532 loveli
N
pi_106400423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laat Nallie nou even in de waan :+
crap in = crap out
pi_106400456
Hahaha xD Nu probeer ik me V1z0R voor te stellen als een slanke, knappe dame xD Win! :D
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:17:55 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat Drentse of lompe merk ik niet zo, je klinkt wel een stuk rustiger dan je veelal overkomt :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Heb veel mensen gemeet, maar voel me nog steeds een propje als ik naar een meet kom (of jullie naar mijn bruiloft :+ )
Gelukkig zijn er nog de tussen-Dieet-en-Slank-BMI-ertjes zoals yours truly om de balanz weer recht te trekken 8-)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:18:21 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400533
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hahaha xD Nu probeer ik me V1z0R voor te stellen als een slanke, knappe dame xD Win! :D
In een avondjurk :9
pi_106400534
Ik ben een optimist :P
pi_106400568
In een avondjurk, omg xD
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:19:12 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106400573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

_O-.

Dat antwoord verdiende Co met die vraag :P.

Ik ga ook maar weer eens daten dit jaar. Ben benieuwd hoe snel ik er weer flauw van ben :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:19:28 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106400584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:@ Ik spraakwaterval geloof ik het ergst bij mensen die ik nog niet zo goed ken :') Verpletterende eerste indruk B-) :')
Mijn oren moesten wel een beetje bijkomen na de laatste keer in Utrecht ja :P :D
pi_106400632
Ik zou echt een lelijke vrouw zijn :')
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat Drentse of lompe merk ik niet zo, je klinkt wel een stuk rustiger dan je veelal overkomt :D

[..]

Gelukkig zijn er nog de tussen-Dieet-en-Slank-BMI-ertjes zoals yours truly om de balanz weer recht te trekken 8-)
In m'n gedachte ben ik drukker dan tot uiting komt :D :)

Maaruh, Nallie, volgens mij heeft niemand hier jou ooit gezien, dus pics! :P
pi_106400699
ghehe V1z0R in een avondjurk _O-
pi_106400705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou echt een lelijke vrouw zijn :')

[..]

In m'n gedachte ben ik drukker dan tot uiting komt :D :)

Maaruh, Nallie, volgens mij heeft niemand hier jou ooit gezien, dus pics! :P
Dan wil ik eerst weten hoe jullie denken dat ik eruit zie ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:22:48 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400728
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn oren moesten wel een beetje bijkomen na de laatste keer in Utrecht ja :P :D
Noes ><

:X
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:23:51 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106400770
Jurk / avondjurk
Make upje erbij en ViZ is klaar :D

Ben aan het terugzoeken in dieet wat ik daar uberhaupt te zeggen had maar mijn hemel wat waren er altijd veel rellen :D
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:04 #244
70532 loveli
N
pi_106400783
Even spam (niet slank-related):
Voor organisatietalenten of -kneuzen, Tintamar heeft een reeks inpakhulpen en ik ben fan. Spul is stervensduur, daar ben ik minder fan van. Op Amazon.de vond ik wat dingetjes met +/- 40% korting (nog steeds niet vreselijk goedkoop) en zonder hoge verzendkosten, ik ga wat bestellen. Als er meer interesse is, kan ik dat wel meebestellen.
http://www.tintamar.com/easy-travel-set.html?p=1
http://www.amazon.de/TINT(...)051T41NC/ref=sr_1_50
/spam
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:14 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dan wil ik eerst weten hoe jullie denken dat ik eruit zie ;)
In mijn hoofd ben jij blond, met soort van halflangig haar en een mooi figuur en best wel netjes maar niet op een stomme oerdegelijke manier :P
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:26 #246
70532 loveli
N
pi_106400802
Zal eens in de kast kijken of ik een mooie jurk voor Vaiz heb.
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:30 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106400807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes ><

Hahaha! Het geeft niet hoor! Ik vond het best knap dat je zelfs tijdens het tandenpoetsen kon blijven praten :D. Ik vond het vooral grappig! Ik ben juist eerder stilletjes in gezelschap / bij onbekenden, dus het is echt precies het tegenovergestelde.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:24:50 #248
70532 loveli
N
pi_106400832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hahaha! Het geeft niet hoor! Ik vond het best knap dat je zelfs tijdens het tandenpoetsen kon blijven praten :D. Ik vond het vooral grappig! Ik ben juist eerder stilletjes in gezelschap / bij onbekenden, dus het is echt precies het tegenovergestelde.
_O- _O_
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:25:16 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106400845
Whooh, praten tijdens het tandenpoetsen _O_.
En hoezo hebben jullie samen tandengepoetst? B-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_106400857
*Praten tijdens het tandenpoetsenboks met Maria*

8-)
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:25:38 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106400864
Maria heeft bij mij gelogeerd *).
pi_106400890
quote:
Oooh :D nou snap ik het, ik vind jouw accent wel heel leuk O+ je klinkt bijna als een Belgische vriendin.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Denk het wel ja :P

Oh, en MI klinkt zo lief als phaidra er uitziet O+
Ik snap meteen waarom Bo soms echt niet gaat zitten maar gewoon kwispelt :P
En sommige medewerkers denken dat ik grapjes maak :D
pi_106400898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes ><

hehe, volgens mij lijk je daarin dan wel op mij. Ik praat ook zoveel :@
pi_106400908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

In mijn hoofd ben jij blond, met soort van halflangig haar en een mooi figuur en best wel netjes maar niet op een stomme oerdegelijke manier :P
Ha, niet blond ;) donkerbruin haar, flinke slag/krullen en wel halflang. Dat netjes klopt wel ;) maar inderdaad niet heel degelijk ofzo.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:26:59 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106400915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Whooh, praten tijdens het tandenpoetsen _O_.
En hoezo hebben jullie samen tandengepoetst? B-) .
We hebben een heul geheime affaiiiiire gehad O+ Uiteraard.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Frothy skillz, I haz dem :@ :D Kan me niet eens herinneren dat ik dat deed :')
pi_106400958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ha, niet blond ;) donkerbruin haar, flinke slag/krullen en wel halflang. Dat netjes klopt wel ;) maar inderdaad niet heel degelijk ofzo.
Ja, nu hoef ik niet meer te raden... ;(
pi_106401028
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef progje het volgende:
ghehe V1z0R in een avondjurk _O-

Vik: leuk hoor. O+ Da's ook mijn goede voornemen. :7 Weet alleen nog niet waar ik eigenlijk iemand moet vinden.
Everything has changed
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:30:39 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401081
V1z is volgens mij nog zum haben Mini :7. Jij kan vast wel door die avondjurk heenkijken! Houd je van winkelen en dan pashokjes in het bijzonder? B-)
pi_106401093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, nu hoef ik niet meer te raden... ;(
Ja maar wat dacht je dan? :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:31:58 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106401134
Mo... in 2008 had je ook last van je rug... kijk je wel uit??
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:32:10 #261
70532 loveli
N
pi_106401143
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z is volgens mij nog zum haben Mini :7. Jij kan vast wel door die avondjurk heenkijken! Houd je van winkelen en dan pashokjes in het bijzonder? B-)
Een doorkijkavondjurk ~O>
crap in = crap out
pi_106401204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar wat dacht je dan? :P
1m70, donkerblond haar, brede heupen en met hipster-bril :@
pi_106401336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo... in 2008 had je ook last van je rug... kijk je wel uit??
Het is niet iets van de laatste maanden nee -O- Maar ik zal m'n best doen! :Y
Ja doei.
pi_106401342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

1m70, donkerblond haar, brede heupen en met hipster-bril :@
Hahahahaha oh heerlijk!
Nee ik heb nauwelijks heupen ;) beetje recht figuur, 1,80.
Geen bril 8-)
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:38:21 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hahahahaha oh heerlijk!
Nee ik heb nauwelijks heupen ;) beetje recht figuur, 1,80.
Geen bril 8-)
Wil je wat heup van mij? Ik heb plenty :').
pi_106401414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik win!
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:39:46 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401443
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef progje het volgende:

[..]

ik win!
Wij hebben elkaar nog nooit gezien, dus dat kun je niet zomaar claimen :{w
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 16:40:40 #268
70532 loveli
N
pi_106401474
quote:

[..]

En dan al je topvintage jurken op MP zetten?
crap in = crap out
pi_106401489
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik schrijf me ook in voor de competitie!
pi_106401493
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

nou ik win ook nooit eens iets

/slechte grap :D
pi_106401498
quote:

[..]

Ik wil! Heb je ook nog wat kont over? :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:41:43 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik wil! Heb je ook nog wat kont over? :')
Zát :D
pi_106401524
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik denk eigenlijk dat ik daar veel te saai voor ben. :@

Mag ik meedoen in de categorie heupen ten opzichte van je lengte? :+
Everything has changed
pi_106401596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nou, ik denk eigenlijk dat ik daar veel te saai voor ben. :@

Mag ik meedoen in de categorie heupen ten opzichte van je lengte? :+
Nooit nagedacht over het mailen van de jongen uit het Amerikaanse lab?
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:44:24 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106401625
Ik doe wel mee in de categorie 'allrounder', see what I did there *) :')
pi_106401662
Facebook is wel handig voor de beeldvorming, dan zie je nog eens foto's van slankies! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106401709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als een lieve mafkees O+ Met neiging tot TMI die dat meisje-meisje-beeld volledig verstoort :+ Al denk ik dat je zeker serieus ende professioneel bent als het moet.

Ik had aanvankelijk wel wat moeite mijn beeld van jou te herenigen met de duckface-foto's, maar dat lukte snel genoeg :+
O+

Duckface foto's winnen ^^ Dacht je zeker dat ik een breezah sletje was je? :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:46:34 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106401721
C'est du lijstje, pour l'on topique!

O: twee sneetjes met chocovlokken
L: snee brood met komkommer, makreelfilet en mayo
T: zie L :P
T: appel
D: je ne sais pas
T: indien trek, bakje Griekse yoghurt met lepel bramenjam

Op het begin en de nog mysterieuze D na vind ik hem goed!
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:47:56 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106401773
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

Duckface foto's winnen ^^ Dacht je zeker dat ik een breezah sletje was je? :P
Nou ik had iig nog nooit mensen gezien die dat met zo'n overtuiging voor de grap deden :D Maar breezahsletje klopte niet, hence zeh confusion :+
pi_106401791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nooit nagedacht over het mailen van de jongen uit het Amerikaanse lab?
Om te daten bedoel je? Die heeft intussen een vriendin. (En het is zo ver weg. :P)
Everything has changed
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:48:51 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401810
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik schrijf me ook in voor de competitie!
Als ik achteruit loop hoor je dit.
pi_106401838
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als ik achteruit loop hoor je dit.
Ja, ehm, nee :')
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:50:58 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106401899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ehm, nee :')
Ok, het motorgeluid niet. Dat is waar :@.
pi_106401950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Om te daten bedoel je? Die heeft intussen een vriendin. (En het is zo ver weg. :P)
Ha meer van stay in touch en wie weet ;)
pi_106402121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ha meer van stay in touch en wie weet ;)
Ach, er moet er toch dichterbij eentje te vinden zijn. :) (Die dan wel vrijgezel is, ook. :P)
Everything has changed
pi_106402185
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou ik had iig nog nooit mensen gezien die dat met zo'n overtuiging voor de grap deden :D Maar breezahsletje klopte niet, hence zeh confusion :+
Bahaha xD Al dronk ik wel breezers vroegah. Was alleen geen sletje. :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:58:46 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106402225
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bahaha xD Al dronk ik wel breezers vroegah. Was alleen geen sletje. :P
Ik ook, want zoet :9 :')

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ach, er moet er toch dichterbij eentje te vinden zijn. :) (Die dan wel vrijgezel is, ook. :P)
Zat ees zeh spirit! Grûn is groot en vol genoeg zou'k zo denken :D
pi_106402261
Ik heb nog wel een vriend die wel een vriendin kan gebruiken. :+.
pi_106402264
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Facebook is wel handig voor de beeldvorming, dan zie je nog eens foto's van slankies! :D
Hebben jullie dan een Facebook clubje of zijn jullie gewoon allemaal fb buddies?
pi_106402279
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hebben jullie dan een Facebook clubje of zijn jullie gewoon allemaal fb buddies?
Beide :+
Ja doei.
pi_106402319
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat eerste sowieso, dat tweede denk ik gedeeltelijk?
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:01:21 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Beide :+
^^
pi_106402369
Hee, het was geen oproep om mij aan een man te helpen hoor. :D Meer een constatering, dat het tijd is om eens wat nieuwe mensen te ontmoeten. :)
Everything has changed
pi_106402395
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat eerste sowieso, dat tweede denk ik gedeeltelijk?
Ah oke en mag ik dan ook bij het clubje?
Of moet ik dan eerst uitgenodigd worden door de voorzitter ;) En ontbijtkoek bannen ter initiatie?
pi_106402426
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of moet ik dan eerst uitgenodigd worden door de voorzitter ;) En ontbijtkoek bannen ter initiatie?
Jij denkt dat initiatie zó makkelijk is? :D!
Ja doei.
pi_106402478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij denkt dat initiatie zó makkelijk is? :D!
Ik ben tot een hoop in staat ;)
pi_106402479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat? :P

Ik heb nog steeds bijna niemand gemeet. :@

Mijn ouders zijn nu wel gezond bezig geloof ik. Ik heb mijn vader laatst eens uitgelegd dat te weinig eten ook slecht is en van de week zei hij dat hij aan zijn diëtiste had verteld dat zijn dochter dat zei. O+ Die beaamde het gelukkig. :P
Wij hebben toch ooit wel eens gemeet? Heel lang geleden? Bij een muziekmeet in Delft?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 17:05:27 #298
70532 loveli
N
pi_106402501
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

It's a start.
crap in = crap out
pi_106402560
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef loveli het volgende:

[..]

It's a start.
Nou dat scheelt, want de laatste keer dat ik die at was toen ik hier begon te posten! En daarnaast verspreid ik het woord ook nog veelvuldig!
pi_106402589
:o Een nieuwe initiatie? Gezellig :Y Weer fijn met z'n allen naakt rond een kampvuur, met selderij in de kont, elkaar meppen met worteltjes! O+
pi_106402596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
:o Een nieuwe initiatie? Gezellig :Y Weer fijn met z'n allen naakt rond een kampvuur, met selderij in de kont, elkaar meppen met worteltjes! O+
O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')