Wat lief!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Whats up?quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.quote:
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij isquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Aww liefquote:Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Heb ik zelden, maar als ik er last van heb:quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Lekker ontbijtje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Ik wilde ook voor de voet en handen spa optie gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Ik vind het echt heel leuk hoor! Ben er zo eentje die echt voor de lol uren in de keuken staat te prutsen.quote:[..]
Aww liefmaar dat hoeft echt niet hoor. Kookboek wil ik wel graag nog overnemen van je
. Ben een beetje uitgekakt binnen m'n bestaande vega-recepten. Supplementen neem ik al eeuwen, maar merk echt geen verschil
. Beter eten.. ja.. I know I know.. hoewel m'n avondeten door de bank genomen wel ok is dacht ik.
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roeren
ik was ook echt niet te genieten vanmorgen. Het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was iets stoms over de duutser, en dat werd alleen maar erger. Langzamerhand wordt het iets beter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Phew!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:24 schreef Quinazoline het volgende:
Pff, en dat voor vijf van die mini-nootjes. Nouja, ze zijn nu op, maar daar moet ik dus zeker even rekening mee houden!
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Kus voor Mini, XM en Proesch
Ik heb een gigantische ToDo-list voor vandaag (en morgen, overmorgen, etc). Dus, daar ga ik zo eens aan beginnen.
Verder een blij-kwijt-boks met o.a. XM. Weet niet goed wat het is, maar alles is blergh tegenwoordig. Ben wel het sporten mooi vol aan het houden, dus dat is wel mooi
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook niet het einde van de wereld ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150
Beide!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.
Ja leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Henk je bent welkom hoor! Je weet dat het in onze keuken best fijn koken is.
Heb het net even ingevoerd bij valtaf.nl (die gebruik ik) en daar is het voor 5 walnoten 177 kcals.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook geen wereldramp ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beide!![]()
Zal ik bij jou koken of kom je naar mij?
Ik weet het niet. Het komt eigenlijk bijna altijd als ik vakantie heb. Dan heb ik meer tijd om na te denken, denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.
Heb je je contract al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kusjes voor XM en Coco met de blijDat ie maar snel mag wederkeren
En indien er hulp mogelijk is met de to-do-list dan hoor ik het wel
Mijn jubelstemming is ook op een laag pitje maar dat komt vast wel weeriig geen hoofdpijn vandaag!
Dus vandaag zal sowieso productiever worden dan gisteren!
Een concept iddquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't zo fijn dat je een baan(aanbieding) hebt Maria!Echt súper!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
^^quote:
Het heeft geen haast.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..
quote:
Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
Phaidra, Asos heeft 70% sale, ook het een en ander in de maternity-hoek. Kun je je geen bult aan vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50koopjes
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ik![]()
Maar dat komt vast vanzelf
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay...Oh! Hebben ze die ook in rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Hebben ze die ook in rood?
SPOILER: zal 'em uit fatsoensoverwegingen spoilerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..
[ afbeelding ]
Vind ik ook een uitstekend idee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!
Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten?
Nee, een donkerblauw ribrokjequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'?
Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!
Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten?
Er is een verschil tussen vrijheid en zoeken naar een baan en vrijheid en een leuk vooruitzicht hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, een donkerblauw ribrokje
[..]
Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijdIdealiter nog even uitrusten deze week en volgende week starten denk ik!
![]()
En leuk!Ben alleen niet zo'n goeie chef
![]()
Oh dan kun je je lokaal binnen komen rennen met één vuist uitgestokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
NiceMisschien leuk voor op t werk
Was toevallig nog op zoek naar iets nieuws. Een powersuit-achtig iets. Ik zeg (tegen mezelf): zoek niet verder!
Styling is allesquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Loveli, mijn ogen! Wat doe je?!
In zijn gestylede unitard?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Styling is alles![]()
M'n pa komt morgen helpen klussen
Weinig vrouwen die daarmee weg kunnen komen. Jij bent er 1 van, moeke catsuitquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar of 20 geleden liep ik rustig in dergelijke pakjes ronde. Zonder schaamte
Loveli de autocoureur?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Eerlijke mensenHad een stomme optrekactie bij een stoplicht gedaan (auto's naast me reden enthousiast, alleen de auto voor me reed net wat behoudender), schade was kromme kentekenplaat + krasje op bumper en ze hoeven geen nieuwe bumper
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje
Kusje op je hoofd!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Vissies die je dode huid opeten. Heb je daar nou nog wat aan na een week ofzo? Want huid vernieuwt toch continue?Lijkt me wel leuk, en kriebelig
.
Koorts was weg vanmorgen! Maar ondertussen kijk ik bijna scheel van de hoofdpijn, dus het zal wel weer terug zijn. Wel gezellig gekletst met een vriendinnetje. Misschien moet ik me minder druk maken
.
Van La Vialla?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:
Never eat more than you can lift.
Aurum thanksde schade: 2 rood, 1 wit, 1 dessert, 2 olijfolie, honing, jammetjes, pesto, kaas....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje
SPOILER: foto spam :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
L: 3 eind-brood-boterhammen (duuf, ook dát is brood, eet dat ook eens op), 1 dubbele met
Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Hoofdpijn: check.
Beterschap Ewelina & Chico!
Li, thanks voor de asos-tip! Ik wacht nog heel even, ik ga over 2,5 week naar Dublin en daar wil ik ook wel wat salaris te besteden hebben. Fijn dat je geen schade hoeft te betalen voor de bumper. Zelf ook geen schade?
Mijn espritkleertjes waren binnengekomen vorige week, passen wel, maar zijn aan de ruime/lange kant. Maar misschien heb ik dat wel nodig over een paar maanden. Ook een broek gevonden, maat 27 die ook nog heel ruim zit, vooral bij de heupen. Aangezien er niets kleiners te vinden is en iedereen blijft zeggen dat ik vást nog wel wijder word daar, moet het maar.
Mag ik bij jou etenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
inderdaad!!
Zal ik dan ook maar een lijstje doen?
O: dubbele bth pindakaas/sambal
T: mandarijn
L: half stokbroodje kip/mangodressing, cappuccino
T: banaan, koffie verkeerd
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscoussalade denk ik met gegrilde courgette & pompoen & feta
S: bodypump
*zich neerlegt bij eindbrood-boterhammenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.
Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?
Mamalicious wel!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.
*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.
Had jij een beeld van mij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.
Die hebben meerdere mensen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had jij een beeld van mij?
Waar stond dat dan?
Nou, dan hoop ik maar dat MI het nog kan lijmen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die hebben meerdere mensen!![]()
[ afbeelding ]
Oui, zijn prijzige beeldjes heur!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik maar dat MI het nog kan lijmen!
De mijne is van Mamaliciousquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mamalicious wel!
Ik zit even bij Esprit op de site te kijken. Gewone jeans beginnen bij taillemaat 25, zwangerschapsjeans bij 32. Wth?.
Haha kom maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mag ik bij jou eten![]()
En de ui was op V1z! Had er wel goed bij gepast denk ik!
Hoe is het met huisjes?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die hebben meerdere mensen!![]()
[ afbeelding ]
Oh ja met haast is niet gezelligquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha kom maar. Het moet alleen wel snel want om 21:00 sporten!! Misschien dat die pompoen voor morgen wordt, doe ik hem vandaag vast grillen, de helft. De andere helft moet a la Ottolenghi geprepareerd worden! Maar misschien doe ik er dan wat tomaat bij en wortel, dat heb ik ook nog geloof ik.
Ja, idioot zeg. Al is dat bij sommigen ook wel een beetje zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De mijne is van Mamalicious. Maar een snelle blik op de website leerde mij dat het afhankelijk is van het model... Maar wel handig om te weten, ik heb vast nog wel een broek nodig
.
Jeez, alsof je zwanger direct verandert in een 10-tonner.
nice! Scheelt je pa weerquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Eerlijke mensenHad een stomme optrekactie bij een stoplicht gedaan (auto's naast me reden enthousiast, alleen de auto voor me reed net wat behoudender), schade was kromme kentekenplaat + krasje op bumper en ze hoeven geen nieuwe bumper
laat je nog even weten of het lekker was?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:
Never eat more than you can lift.
Aurum thanksde schade: 2 rood, 1 wit, 1 dessert, 2 olijfolie, honing, jammetjes, pesto, kaas....
nog beter! Kan je voor nieuwe schoenen gaan shoppenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Scheelt mijn kerstbonus, had het uit eigen zak betaald.
nu wel! gracias!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, idioot zeg. Al is dat bij sommigen ook wel een beetje zo..
Edit nog gezien?
Ik doe meestal maar watquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh ja met haast is niet gezellig
Receptje dan?
Of juist welquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe meestal maar wat
Couscous wellen in gekookt water met wat gedroogde kruiden (potje uit natuurwinkel met peterselie, venkel en nog zo wat). Dan dingen erdoor, soms maak ik "zoet" met amandelen, rozijnen/dadels enzo, soms hartig met paneer gemarineerd in ras-el-hanout. Dan doe ik er feta door, van die gedroogde zwarte olijven (met rimpels, liever geen gladde), flink wat peterselie en koriander en getoaste noten. En dan groenten roosteren en erbij.
Hmm ik moet maar geen kookboeken gaan schrijven
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef loveli het volgende:
Uit empirisch onderzoek blijkt dat 5 ongekraakte walnoten 52 gram wegen, er blijft 17 22 gram over na kraken.
Weegschaal is niet geijkt noch nauwkeurig.
Vijf, die heb ik gekraakt, tijdens het doppen ben ik het equivalent van 1 walnoot kwijtgeraakt, heb ter vervanging de inhoud van een zesde noot gebruikt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is dan volgens het voedingscentrum 156 kcal. Prima dus. Voor de voledigheid, hoeveel noten heb je in totaal gewogen voor je tot deze conclusie kwam
?
Wat heb je daarvan geleerd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als je een blikje 7up lang genoeg open laat staan (met behoorlijk wat inhoud nog) en je giet het vervolgens leeg, dan komt er rood/paarse smurrige klontervloeistof uit.
[ afbeelding ]
Krentjebrij is stiekem overgebleven 7upquote:
Aan het opruimen geslagen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als je een blikje 7up lang genoeg open laat staan (met behoorlijk wat inhoud nog) en je giet het vervolgens leeg, dan komt er rood/paarse smurrige klontervloeistof uit.
[ afbeelding ]
Dat je nooit zomaar uit een blikje moet drinken maar eerst even moet checken. Zeker in huize Van Kalsbeekquote:
Yeahquote:
Ik wel. Geen blikjes 7-up hier, ben er wel ooit achter gekomen dat als je een karton ijs laat staan (excellent strawberry cheesecake), de verpakking niet lekdicht is en dat er een hoop verdikkingsmiddel gebruikt wordt om de boel z'n textuur te geven.quote:
Wist je dat je een brood uiteindelijk zou kunnen drinken? Als je het maar lang genoeg laat liggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel. Geen blikjes 7-up hier, ben er wel ooit achter gekomen dat als je een karton ijs laat staan (excellent strawberry cheesecake), de verpakking niet lekdicht is en dat er een hoop verdikkingsmiddel gebruikt wordt om de boel z'n textuur te geven.
Lijkt me goed genoeg, ik had er oorspronkelijk ook 6quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Vijf, die heb ik gekraakt, tijdens het doppen ben ik het equivalent van 1 walnoot kwijtgeraakt, heb ter vervanging de inhoud van een zesde noot gebruikt.
Het was geen dubbelblind gerandomiseerd onderzoek met controlegroep.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wist je dat je een brood uiteindelijk zou kunnen drinken? Als je het maar lang genoeg laat liggen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
YeahGoede voornemen van vandaag
Ik 'vond' dat blikje op de slaapkamer ^^
Heb al best veel gedaan. Nu even pauze. Spelletje spelen. En dan weer verder. Vanavond ga ik een tentamen in elkaar zetten. Nuttige dag vandaag
Wauw, klonterige paarse 7Up in de slaapkamerquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
YeahGoede voornemen van vandaag
Ik 'vond' dat blikje op de slaapkamer ^^
Heb al best veel gedaan. Nu even pauze. Spelletje spelen. En dan weer verder. Vanavond ga ik een tentamen in elkaar zetten. Nuttige dag vandaag
Het gaat. Zo lang ik bezig ben, merk ik het niet. Tis ook niet dat ik niet blij ben ofzo, ik ben meestal gewoon neutraal/leeg. En dat begint langzaamaan vervelend te worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voel je je weer wat beter? En jaloers op het spelletje spelen
*Braaf verder tikt.
Bohquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat. Zo lang ik bezig ben, merk ik het niet. Tis ook niet dat ik niet blij ben ofzo, ik ben meestal gewoon neutraal/leeg. En dat begint langzaamaan vervelend te worden.
Ach ja. Ik ga gewoon even keihard ownen nu. Voel ik me vast beter.![]()
Gezond eten/sporten/veel buiten zijn/niet te veel drinken/veel slapen helpt vaak wel bij mij! Maar ken het gevoel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat. Zo lang ik bezig ben, merk ik het niet. Tis ook niet dat ik niet blij ben ofzo, ik ben meestal gewoon neutraal/leeg. En dat begint langzaamaan vervelend te worden.
Ach ja. Ik ga gewoon even keihard ownen nu. Voel ik me vast beter.![]()
Is het speelwerk te zien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook een productief dagje. Kerstboom opgeruimd (en dat klinkt makkelijker dan het is, want mijn boom is altijd übervol. Wegens dat ik het anders maar saai vind. Dus 3 snoeren lichtjes, op elke tak een bal, slingers en kralensnoeren en heeeel veel engeltjes.) Ik heb lege doeken in ontvangst genomen en had de tegenwoordigheid van geest dat ik nog even belde of ze oostindische inkt en een kroontjespen erbij wilden doen. Ik heb al 2 etappes afgewassen, (nog 1 te gaan). Ik heb al stoofpeertjes geschild en opgezet. (ruikt lekker) Al aardappels gekookt voor de puree, al rijst ook, om 1 dezer dagen weer eens wokroenten met opgebakken rijst te eten. Ik heb al met m'n nieuwe stiften gespeeld, (Maria, ze zijn echt awesome) Ik heb op zijn minst 10 woorden bij WF gelegd. Een was gedraaid én opgehangen.
Ik ben veranderd in Martha Stewart.
Nee, het speelwerk is meer dat ik de kleurtjes heb uitgeprobeerd op een lege enveloppe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het speelwerk te zien?Ik ging trouwens laatst onlijn op zoek, maar kon die die jij hebt zo snel niet vinden geloof ik!
Martha Stewart tekent en schildert niet voor zover ik weetWel props voor je activiteit!
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, het speelwerk is meer dat ik de kleurtjes heb uitgeprobeerd op een lege enveloppe.
http://www.amazon.co.uk/P(...)olours/dp/B000PSZ304 Linkje!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OhZodra je iets getekend hebt wil ik het graag zien als het mag!
Vorige post is overigens nog ge-edit met een voorbeeld van wat ik grappig marker-kleurwerk vind
Hartjesoverload![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/P(...)olours/dp/B000PSZ304 Linkje!!
Ik moet nu misschien ook nog die met heel dikke punt, om de grotere vlakken met een paar streken te vullen. Maar eerst maar eens kijken of ik ze daadwerkelijk veel ga gebruiken.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
oops, net een TV gekocht. Letterlijk, oops, want ik dacht dat er nog 1 stap in het bestelproces zat...
Oeh! Dat zijn de betere webwinkels!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
oops, net een TV gekocht. Letterlijk, oops, want ik dacht dat er nog 1 stap in het bestelproces zat...
In NL kun je er dankzij wet koop op afstand onderuit, geen idee hoe het in Zweden is geregeld. Als je 'em niet wilt, dan zsm aan de bel trekken en hopen dat je er alleen met administratiekosten onderuit kunt komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
anders had ik er een nachtje over geslapen, denk ik. Of nog wat meer. Maar ik wil al heel lang een TV, dus waarschijnlijk wel..Dus ik laat hem ook maar komen, kan hem vast terugsturen wil ik hem niet hebben...quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh! Dat zijn de betere webwinkels!!Had je het anders wel gedaan?
Dat zijn erg fijne stiften inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:50 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/P(...)olours/dp/B000PSZ304 Linkje!!
Ik moet nu misschien ook nog die met heel dikke punt, om de grotere vlakken met een paar streken te vullen. Maar eerst maar eens kijken of ik ze daadwerkelijk veel ga gebruiken.
Gefeli jij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat zijn erg fijne stiften inderdaad
O: 2 boterhammen met een gekookt ei, beker melk
T: 2 koffie, appel
L: kaas tosti, beker melk, 2 boterhammen pindakaas
D: noodles, kip, groente
In de planning vanavond een rondje lopen
Dat gesettel voor less ook altijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch wat he
Gezond eten: hmmm.. Daar kan ik absoluut het een en ander aan veranderen. Zelfde voor veel buiten zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Gezond eten/sporten/veel buiten zijn/niet te veel drinken/veel slapen helpt vaak wel bij mij! Maar ken het gevoel..
1 appel + 1 appel dan maar, dat zijn 2 appelsquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef uniekhoorn het volgende:
UKS, fruit is soms ook niet leuk maar je moet soms wat!
wel nemen he? anders heb je 0 + 0 appels en je weet wat dat isquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
1 appel + 1 appel dan maar, dat zijn 2 appels
*jaloers* Ik droom nog meerdere keren per maand van de ramp die mijn piercing was. Wil hem eigenlijk weer opnieuw laten zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo met een vriendin naar de pierceboer. Zij moet haar tongpiercing laten vervangen.
Mijn piercing doet het overigens wonderbaarlijk goed. *klopt af*
Ik ben eens niet driftig 2x/dag dat ding extra aan het ontsmetten/wassen, maar alleen even meenemen onder de douche, zeg maar. Nog nooit zo weinig last gehad van een piercing
Ik vind het ook nog steeds erg leuk maar verhalen zoals de jouwe houden me goed tegenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*jaloers* Ik droom nog meerdere keren per maand van de ramp die mijn piercing was. Wil hem eigenlijk weer opnieuw laten zetten. Of eentje ergens anders. Misschien moet ik dat nu maar doen, ben nu toch al ziek
.
*Beeld van MI in gruzelementen laat vallenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds erg leuk maar verhalen zoals de jouwe houden me goed tegen
^^quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*Beeld van MI in gruzelementen laat vallen
Geef maar toe, je bent eigenlijk een getattoeëerde biker-chick met een pitbull ipv een lief klein Jack Russeltjequote:
Ja heb al geslapen. Half uurtje / drie kwartier ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie zijn beeldig
Donder je niet in slaap XM? Als ik op de bank zou gaan zitten dan was ik weg
Ja voor een eerste baantjequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Woe, samenwonen!
Prob, goede baan heeft je vriendje dan, als ie nu al een huis gaat kopen? En je gaat ook niet deeltijd mee verhuizen?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb mijn beeld van meerdere mensen al volledig moeten bijstellen
En ik dacht dat XM het stereotiep arrogant, zelfverzekerd lekker wijf was. Lekker wijf is ze, maar arrogant heul niet! En veeeeel minder zelfverzekerd dan ze zou moeten zijn![]()
Dan was ik vast ooit in jouw geestesoog een slanke roodharige deerne met een attituuuude van heb ik jou daar en een naaldhakkenverzamelingquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb mijn beeld van meerdere mensen al volledig moeten bijstellen
Ik was in het begin bijvoorbeeld een beetje van van loveliMaar zij is juist heel lief
En ik dacht dat XM het stereotiep arrogant, zelfverzekerd lekker wijf was. Lekker wijf is ze, maar arrogant heul niet! En veeeeel minder zelfverzekerd dan ze zou moeten zijn![]()
Aurum heb ik me altijd voorgesteld als een heul elegante, lange, blondine. En dan zo stijf-elegant. Maar dat is ze heul niet. Ze is tof!
Dus.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan was ik vast ooit in jouw geestesoog een slanke roodharige deerne met een attituuuude van heb ik jou daar en een naaldhakkenverzameling![]()
![]()
Misschien als ik niet al foto's had gepost van mezelf, mwehe![]()
Zo klinkt ze op Skype inderdaad welquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent eigenlijk een getattoeëerde biker-chick met een pitbull ipv een lief klein Jack Russeltje
En drinkt ze sherry?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo klinkt ze op Skype inderdaad welVolgens mij rookt ze ook shag
Gelukkig weten we allemaal dat Mo een Braziliaanse schone is met zwarte krullen en een voorliefde voor tanga's en luxe cruises naar tropische oorden cyperse kattenquote:
Ik moet bekennen... Ik heb geen rood haarquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
...maar... dat ben je toch ook Maria?
Wel he! Zulke zware shag dat haar stem van rokerig ende zwaar in een loopje is gegaan naar lieflijk zachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo klinkt ze op Skype inderdaad welVolgens mij rookt ze ook shag
Oh crap! Ik edit welquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat van die cruises zou je voor je houden
(poging 2)quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan was ik vast ooit in jouw geestesoog een slanke roodharige deerne met een attituuuude van heb ik jou daar en een naaldhakkenverzameling![]()
![]()
Misschien als ik niet al foto's had gepost van mezelf, mwehe![]()
Heb ik een accentquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(poging 2)
Van jou heb ik vrij snel foto's gezienMaar je bent irl net zo knettergek-op-een-awesome-manier als je overkomt hiero
![]()
Alleen je stem was anders voor mij. Als ik lees, heb je geen accent. Dus de eerste keer dat ik je hoorde, was dat apart. Niet omdat het zo'n raar accent is, maar omdat je in mijn hoofd geen accent had
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Amsel! Jij langbenige negerin met catsuite
Nu denk ik ook aan een Maria-accentquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
(poging 2)
Van jou heb ik vrij snel foto's gezienMaar je bent irl net zo knettergek-op-een-awesome-manier als je overkomt hiero
![]()
Alleen je stem was anders voor mij. Als ik lees, heb je geen accent. Dus de eerste keer dat ik je hoorde, was dat apart. Niet omdat het zo'n raar accent is, maar omdat je in mijn hoofd geen accent had
Als een lieve mafkeesquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mensen denken altijd dat ik een meisje-meisje ben als ze me zien. En dat ik heel lief en heel serieus ben
Hoe ik hier overkom, weet ik niet
Het geluid matcht wel hé (van het Jack Russeltje)quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent eigenlijk een getattoeëerde biker-chick met een pitbull ipv een lief klein Jack Russeltje
Heul wel! Vervaarlijk geluid komt er uit die paar vierkante centimeter hond!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het geluid matcht wel hé (van het Jack Russeltje)
ben ik nu gek, of is Tink ook blond?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, van de meesten hier kwam het beeld wat ik had wel overeen met de IRL-versie. Alleen Aurum was anders- die had ik me langer voorgesteld en idd wat Coco zegt, met lang blond haar. En Tink zag er anders uit- die had ik ook blond verwacht en haar neusje is leuk.
Het was meer rood-achtig blond ipv het goudblonde wat ik verwacht had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek, of is Tink ook blond?
Ik had Phaidra niet ZO klein verwacht!
Ja, dat. Niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ben ik nu gek, of is Tink ook blond?
Ik had Phaidra niet ZO klein verwacht!
In jouw hoofd zijn we allemaal Limburgers dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jaaa, tuurlijk heb ik een accent! Maar in mijn hoofd praten de mensen zoals ik om me heen gewend ben. Dus op die manier heeft Maria een accent voor mij xD
In mijn hoofd ook denk ik. Ik stel me jullie gewoon nooit pratend voorquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
In jouw hoofd zijn we allemaal Limburgers dus?![]()
Dat denk ik zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Accenten... ook altijd verrassend als je elkaar voor het eerst ontmoet
Maar btw, in Dieet loopt wel weer wat interessants.
Hebben jullie het idee dat je ouders/familie/vrienden e.d. uberhaupt weten wat ze eten? Dat ze echt denken dat nog steeds een eierkoek gezond is of knorr wereldgerechten.. Of i.d.?
Daarnaast nog achteloos 4 plakken cake opeten enzo
Bietsje frysk ertroch hennequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Denk het wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh eigenlijk is dat wel vrij logischquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jaaa, tuurlijk heb ik een accent! Maar in mijn hoofd praten de mensen zoals ik om me heen gewend ben. Dus op die manier heeft Maria een accent voor mij xD
Oui, mijn mams is dol op maffe pakjes uitproberen en eet volgens mij structureel te weinig. Want anders komt ze aan enzo. Maar goed, is ook niet voor niks dat ik met de paplepel ingegoten heb gekregen dat je minder/weinig moest eten om af te vallen en bijna iedereen aan die kant van de familie in meer of mindere mate overgewicht heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Accenten... ook altijd verrassend als je elkaar voor het eerst ontmoet
Maar btw, in Dieet loopt wel weer wat interessants.
Hebben jullie het idee dat je ouders/familie/vrienden e.d. uberhaupt weten wat ze eten? Dat ze echt denken dat nog steeds een eierkoek gezond is of knorr wereldgerechten.. Of i.d.?
Daarnaast nog achteloos 4 plakken cake opeten enzo
De meesten krijgen geen 200 gr groenten weg laat staan 2 stuks fruit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker.
Veel vriendinnen van mij denken dat ze gezond eten met elke avond pasta met saus uit een pot, gehakt en veel kaas. Ook kwam er eentje pas laatst achter dat je vitamines elke dag moet slikken en niet alleen als je ziek bent
^^ Witbrood met Becel light en ontbijtkoek als beleg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De meesten krijgen geen 200 gr groenten weg laat staan 2 stuks fruit.
Mijn dikste collega's zijn degene die maar 2 stukjes brood eten tijdens hun dienst maar als er wat te vreten valt (gebak o.id.) ze gelijk 3 naar binnen proppen.
Hoe moet dat thuis wel niet zijn?
Ja het is niet voor niks dat mensen overgewicht hebben natuurlijk... het is ook gewoon wat je beeld is van gezond eten en waar je mee bent opgevoed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De meesten krijgen geen 200 gr groenten weg laat staan 2 stuks fruit.
Mijn dikste collega's zijn degene die maar 2 stukjes brood eten tijdens hun dienst maar als er wat te vreten valt (gebak o.id.) ze gelijk 3 naar binnen proppen.
Hoe moet dat thuis wel niet zijn?
Wat?quote:
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef anna82 het volgende:
De ene keer dat ik leute van hier heb gezien klopte mijn beeld wel! Behalve lovelidat was ook meteen de enige waarvan ik geen herkenbare foto's had gezien
En Maria's accent heb ik ook gemist en met zo'n spraakwatervalletje had ik het op moeten merken
Goed zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe dames
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe dames
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Nallie het volgende:
Ik heb nog niemand gemeet, maar ik zie jullie wel allemaal voor me als slanke, knappe damesen een enkele goedgespierde heer
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, was gezellig! Eenmaal bijgekomen
Laat Nallie nou even in de waanquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ben ik gewoon de lomperik met Drentse tongval die je verwacht.
Dat Drentse of lompe merk ik niet zo, je klinkt wel een stuk rustiger dan je veelal overkomtquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ben ik gewoon de lomperik met Drentse tongval die je verwacht.
Gelukkig zijn er nog de tussen-Dieet-en-Slank-BMI-ertjes zoals yours truly om de balanz weer recht te trekkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Heb veel mensen gemeet, maar voel me nog steeds een propje als ik naar een meet kom (of jullie naar mijn bruiloft)
In een avondjurkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hahaha xD Nu probeer ik me V1z0R voor te stellen als een slanke, knappe dame xD Win!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch wat he
Mijn oren moesten wel een beetje bijkomen na de laatste keer in Utrecht jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik spraakwaterval geloof ik het ergst bij mensen die ik nog niet zo goed ken
Verpletterende eerste indruk
![]()
In m'n gedachte ben ik drukker dan tot uiting komtquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat Drentse of lompe merk ik niet zo, je klinkt wel een stuk rustiger dan je veelal overkomt
[..]
Gelukkig zijn er nog de tussen-Dieet-en-Slank-BMI-ertjes zoals yours truly om de balanz weer recht te trekken
Dan wil ik eerst weten hoe jullie denken dat ik eruit ziequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou echt een lelijke vrouw zijn
[..]
In m'n gedachte ben ik drukker dan tot uiting komt![]()
Maaruh, Nallie, volgens mij heeft niemand hier jou ooit gezien, dus pics!
Noes ><quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn oren moesten wel een beetje bijkomen na de laatste keer in Utrecht ja![]()
In mijn hoofd ben jij blond, met soort van halflangig haar en een mooi figuur en best wel netjes maar niet op een stomme oerdegelijke manierquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst weten hoe jullie denken dat ik eruit zie
Hahaha! Het geeft niet hoor! Ik vond het best knap dat je zelfs tijdens het tandenpoetsen kon blijven pratenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Het geeft niet hoor! Ik vond het best knap dat je zelfs tijdens het tandenpoetsen kon blijven praten. Ik vond het vooral grappig! Ik ben juist eerder stilletjes in gezelschap / bij onbekenden, dus het is echt precies het tegenovergestelde.
Ooohquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik snap meteen waarom Bo soms echt niet gaat zitten maar gewoon kwispeltquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Oh, en MI klinkt zo lief als phaidra er uitziet
hehe, volgens mij lijk je daarin dan wel op mij. Ik praat ook zoveelquote:
Ha, niet blondquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij blond, met soort van halflangig haar en een mooi figuur en best wel netjes maar niet op een stomme oerdegelijke manier
We hebben een heul geheime affaiiiiire gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Whooh, praten tijdens het tandenpoetsen.
En hoezo hebben jullie samen tandengepoetst?.
Frothy skillz, I haz demquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Het geeft niet hoor! Ik vond het best knap dat je zelfs tijdens het tandenpoetsen kon blijven praten. Ik vond het vooral grappig! Ik ben juist eerder stilletjes in gezelschap / bij onbekenden, dus het is echt precies het tegenovergestelde.
Ja, nu hoef ik niet meer te raden...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ha, niet blonddonkerbruin haar, flinke slag/krullen en wel halflang. Dat netjes klopt wel
maar inderdaad niet heel degelijk ofzo.
quote:
Ja maar wat dacht je dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, nu hoef ik niet meer te raden...
Een doorkijkavondjurkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z is volgens mij nog zum haben Mini. Jij kan vast wel door die avondjurk heenkijken! Houd je van winkelen en dan pashokjes in het bijzonder?
1m70, donkerblond haar, brede heupen en met hipster-brilquote:
Het is niet iets van de laatste maanden neequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo... in 2008 had je ook last van je rug... kijk je wel uit??
Hahahahaha oh heerlijk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1m70, donkerblond haar, brede heupen en met hipster-bril
Wil je wat heup van mij? Ik heb plentyquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hahahahaha oh heerlijk!
Nee ik heb nauwelijks heupenbeetje recht figuur, 1,80.
Geen bril
ik win!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wil je wat heup van mij? Ik heb plenty.
Wij hebben elkaar nog nooit gezien, dus dat kun je niet zomaar claimenquote:
En dan al je topvintage jurken op MP zetten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik schrijf me ook in voor de competitie!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog nooit gezien, dus dat kun je niet zomaar claimen
nou ik win ook nooit eens ietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog nooit gezien, dus dat kun je niet zomaar claimen
Ik wil! Heb je ook nog wat kont over?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zátquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik wil! Heb je ook nog wat kont over?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z is volgens mij nog zum haben Mini. Jij kan vast wel door die avondjurk heenkijken! Houd je van winkelen en dan pashokjes in het bijzonder?
Nooit nagedacht over het mailen van de jongen uit het Amerikaanse lab?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou, ik denk eigenlijk dat ik daar veel te saai voor ben.
Mag ik meedoen in de categorie heupen ten opzichte van je lengte?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als een lieve mafkeesMet neiging tot TMI die dat meisje-meisje-beeld volledig verstoort
Al denk ik dat je zeker serieus ende professioneel bent als het moet.
Ik had aanvankelijk wel wat moeite mijn beeld van jou te herenigen met de duckface-foto's, maar dat lukte snel genoeg
Nou ik had iig nog nooit mensen gezien die dat met zo'n overtuiging voor de grap dedenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Duckface foto's winnen ^^ Dacht je zeker dat ik een breezah sletje was je?
Om te daten bedoel je? Die heeft intussen een vriendin. (En het is zo ver weg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nooit nagedacht over het mailen van de jongen uit het Amerikaanse lab?
Als ik achteruit loop hoor je dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik schrijf me ook in voor de competitie!
Ja, ehm, neequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik achteruit loop hoor je dit.
Ok, het motorgeluid niet. Dat is waarquote:
Ha meer van stay in touch en wie weetquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Om te daten bedoel je? Die heeft intussen een vriendin. (En het is zo ver weg.)
Ach, er moet er toch dichterbij eentje te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ha meer van stay in touch en wie weet
Bahaha xD Al dronk ik wel breezers vroegah. Was alleen geen sletje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ik had iig nog nooit mensen gezien die dat met zo'n overtuiging voor de grap dedenMaar breezahsletje klopte niet, hence zeh confusion
Ik ook, want zoetquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha xD Al dronk ik wel breezers vroegah. Was alleen geen sletje.
Zat ees zeh spirit! Grûn is groot en vol genoeg zou'k zo denkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ach, er moet er toch dichterbij eentje te vinden zijn.(Die dan wel vrijgezel is, ook.
)
Hebben jullie dan een Facebook clubje of zijn jullie gewoon allemaal fb buddies?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:45 schreef Goodbye het volgende:
Facebook is wel handig voor de beeldvorming, dan zie je nog eens foto's van slankies!
Beidequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hebben jullie dan een Facebook clubje of zijn jullie gewoon allemaal fb buddies?
Dat eerste sowieso, dat tweede denk ik gedeeltelijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hebben jullie dan een Facebook clubje of zijn jullie gewoon allemaal fb buddies?
^^quote:
Ah oke en mag ik dan ook bij het clubje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso, dat tweede denk ik gedeeltelijk?
Jij denkt dat initiatie zó makkelijk is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke en mag ik dan ook bij het clubje?
Of moet ik dan eerst uitgenodigd worden door de voorzitterEn ontbijtkoek bannen ter initiatie?
Ik ben tot een hoop in staatquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij denkt dat initiatie zó makkelijk is?!
Wij hebben toch ooit wel eens gemeet? Heel lang geleden? Bij een muziekmeet in Delft?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb nog steeds bijna niemand gemeet.
Mijn ouders zijn nu wel gezond bezig geloof ik. Ik heb mijn vader laatst eens uitgelegd dat te weinig eten ook slecht is en van de week zei hij dat hij aan zijn diëtiste had verteld dat zijn dochter dat zei.Die beaamde het gelukkig.
It's a start.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke en mag ik dan ook bij het clubje?
Of moet ik dan eerst uitgenodigd worden door de voorzitterEn ontbijtkoek bannen ter initiatie?
Nou dat scheelt, want de laatste keer dat ik die at was toen ik hier begon te posten! En daarnaast verspreid ik het woord ook nog veelvuldig!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef V1z0R het volgende:
Een nieuwe initiatie? Gezellig
Weer fijn met z'n allen naakt rond een kampvuur, met selderij in de kont, elkaar meppen met worteltjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |