Wat lief!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Whats up?quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.quote:
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij isquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Aww liefquote:Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Heb ik zelden, maar als ik er last van heb:quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Lekker ontbijtje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Ik wilde ook voor de voet en handen spa optie gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Ik vind het echt heel leuk hoor! Ben er zo eentje die echt voor de lol uren in de keuken staat te prutsen.quote:[..]
Aww liefmaar dat hoeft echt niet hoor. Kookboek wil ik wel graag nog overnemen van je
. Ben een beetje uitgekakt binnen m'n bestaande vega-recepten. Supplementen neem ik al eeuwen, maar merk echt geen verschil
. Beter eten.. ja.. I know I know.. hoewel m'n avondeten door de bank genomen wel ok is dacht ik.
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roeren
ik was ook echt niet te genieten vanmorgen. Het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was iets stoms over de duutser, en dat werd alleen maar erger. Langzamerhand wordt het iets beter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Phew!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:24 schreef Quinazoline het volgende:
Pff, en dat voor vijf van die mini-nootjes. Nouja, ze zijn nu op, maar daar moet ik dus zeker even rekening mee houden!
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Kus voor Mini, XM en Proesch
Ik heb een gigantische ToDo-list voor vandaag (en morgen, overmorgen, etc). Dus, daar ga ik zo eens aan beginnen.
Verder een blij-kwijt-boks met o.a. XM. Weet niet goed wat het is, maar alles is blergh tegenwoordig. Ben wel het sporten mooi vol aan het houden, dus dat is wel mooi
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook niet het einde van de wereld ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150
Beide!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.
Ja leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Henk je bent welkom hoor! Je weet dat het in onze keuken best fijn koken is.
Heb het net even ingevoerd bij valtaf.nl (die gebruik ik) en daar is het voor 5 walnoten 177 kcals.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook geen wereldramp ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beide!![]()
Zal ik bij jou koken of kom je naar mij?
Ik weet het niet. Het komt eigenlijk bijna altijd als ik vakantie heb. Dan heb ik meer tijd om na te denken, denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.
Heb je je contract al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kusjes voor XM en Coco met de blijDat ie maar snel mag wederkeren
En indien er hulp mogelijk is met de to-do-list dan hoor ik het wel
Mijn jubelstemming is ook op een laag pitje maar dat komt vast wel weeriig geen hoofdpijn vandaag!
Dus vandaag zal sowieso productiever worden dan gisteren!
Een concept iddquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't zo fijn dat je een baan(aanbieding) hebt Maria!Echt súper!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
^^quote:
Het heeft geen haast.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..
quote:
Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
Phaidra, Asos heeft 70% sale, ook het een en ander in de maternity-hoek. Kun je je geen bult aan vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha zo heb ik laatst een rokje van Esprit gekocht voor 15 euro ipv 50koopjes
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ik![]()
Maar dat komt vast vanzelf
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay...Oh! Hebben ze die ook in rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Hebben ze die ook in rood?
SPOILER: zal 'em uit fatsoensoverwegingen spoilerenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de sale. Wat denk je van deze? Zoekterm 'unitard' voor alles wat je niet wilde weten..
[ afbeelding ]
Vind ik ook een uitstekend idee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!
Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten?
Nee, een donkerblauw ribrokjequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! Die van soepele stof in de kleur 'tandoori'?
Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als alles rond is niet morgen beginnen maar dan wel een 2 wekejes nog heerlijk genieten van de vrijheid!!
Enne kunnen we dan niet gewoon een keer bij iemand afspreken dat we kokkerellen althans degenen die dat leuk vinden en vervolgens gezellig eten?
Er is een verschil tussen vrijheid en zoeken naar een baan en vrijheid en een leuk vooruitzicht hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, een donkerblauw ribrokje
[..]
Oh ik heb al veel vrijheid gehad de laatste tijdIdealiter nog even uitrusten deze week en volgende week starten denk ik!
![]()
En leuk!Ben alleen niet zo'n goeie chef
![]()
Oh dan kun je je lokaal binnen komen rennen met één vuist uitgestokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
NiceMisschien leuk voor op t werk
Was toevallig nog op zoek naar iets nieuws. Een powersuit-achtig iets. Ik zeg (tegen mezelf): zoek niet verder!
Styling is allesquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En Loveli, mijn ogen! Wat doe je?!
In zijn gestylede unitard?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Styling is alles![]()
M'n pa komt morgen helpen klussen
Weinig vrouwen die daarmee weg kunnen komen. Jij bent er 1 van, moeke catsuitquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar of 20 geleden liep ik rustig in dergelijke pakjes ronde. Zonder schaamte
Loveli de autocoureur?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef loveli het volgende:
Eerlijke mensenHad een stomme optrekactie bij een stoplicht gedaan (auto's naast me reden enthousiast, alleen de auto voor me reed net wat behoudender), schade was kromme kentekenplaat + krasje op bumper en ze hoeven geen nieuwe bumper
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje
Kusje op je hoofd!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Vissies die je dode huid opeten. Heb je daar nou nog wat aan na een week ofzo? Want huid vernieuwt toch continue?Lijkt me wel leuk, en kriebelig
.
Koorts was weg vanmorgen! Maar ondertussen kijk ik bijna scheel van de hoofdpijn, dus het zal wel weer terug zijn. Wel gezellig gekletst met een vriendinnetje. Misschien moet ik me minder druk maken
.
Van La Vialla?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef Perruche het volgende:
Never eat more than you can lift.
Aurum thanksde schade: 2 rood, 1 wit, 1 dessert, 2 olijfolie, honing, jammetjes, pesto, kaas....
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:56 schreef Nallie het volgende:
Ik ga even mn supersalade in elkaar zetten: spinazie, puntpaprika, tonijn, linzen en gekookt eitje
SPOILER: foto spam :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
L: 3 eind-brood-boterhammen (duuf, ook dát is brood, eet dat ook eens op), 1 dubbele met
Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Hoofdpijn: check.
Beterschap Ewelina & Chico!
Li, thanks voor de asos-tip! Ik wacht nog heel even, ik ga over 2,5 week naar Dublin en daar wil ik ook wel wat salaris te besteden hebben. Fijn dat je geen schade hoeft te betalen voor de bumper. Zelf ook geen schade?
Mijn espritkleertjes waren binnengekomen vorige week, passen wel, maar zijn aan de ruime/lange kant. Maar misschien heb ik dat wel nodig over een paar maanden. Ook een broek gevonden, maat 27 die ook nog heel ruim zit, vooral bij de heupen. Aangezien er niets kleiners te vinden is en iedereen blijft zeggen dat ik vást nog wel wijder word daar, moet het maar.
Mag ik bij jou etenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:07 schreef Perruche het volgende:
inderdaad!!
Zal ik dan ook maar een lijstje doen?
O: dubbele bth pindakaas/sambal
T: mandarijn
L: half stokbroodje kip/mangodressing, cappuccino
T: banaan, koffie verkeerd
B: 2x20 minuten fietsen
D: couscoussalade denk ik met gegrilde courgette & pompoen & feta
S: bodypump
*zich neerlegt bij eindbrood-boterhammenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.
Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zwangerschapsbroek maat 27 of een 'gewone'? Wat moet je hebben, 26?
Mamalicious wel!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zwangerschapsspijkerbroekmaat 27. 26 zou waarschijnlijk goed zijn, maar ik heb nog geen enkel merk gevonden dat dat in de collectie heeft. En normaal draag ik niet eens maat 27, meestal 28. Blijkbaar valt zw.kleding groot.
*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zodra jij niet meer direct uit pakken en flessen drinkt.
Had jij een beeld van mij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*beeld van XM in gruzelementen laat vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |