Wat lief!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Whats up?quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.quote:
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij isquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te veel gedoe gehad de afgelopen maanden, dat kan ik me voorstellen.
Zullen we samen dan maar gaan fish spa'en?
http://www.groupon.nl/dea(...)ny-rotterdam/2097372
Aww liefquote:Owja, en er zijn vast allemaal mensen met tips over supplementen enzo, maar ga ook eens gewoon heel goed voor jezelf zorgen. Ga heel lekker en heel gezond eten enzo.
Owja, en ik heb nog een kookboek voor je liggen. Zal ik er een keer uit komen koken voor je?
Heb ik zelden, maar als ik er last van heb:quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Lekker ontbijtje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon, met het verkeerde kontgat het bed uitgesodemieterd denk ik.
Ik wilde ook voor de voet en handen spa optie gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Ik vind het echt heel leuk hoor! Ben er zo eentje die echt voor de lol uren in de keuken staat te prutsen.quote:[..]
Aww liefmaar dat hoeft echt niet hoor. Kookboek wil ik wel graag nog overnemen van je
. Ben een beetje uitgekakt binnen m'n bestaande vega-recepten. Supplementen neem ik al eeuwen, maar merk echt geen verschil
. Beter eten.. ja.. I know I know.. hoewel m'n avondeten door de bank genomen wel ok is dacht ik.
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*meldt! Maar dan mag je ook wel een keer bij mij komen eten....in het weekend, als ik tijd heb om uren in potten en pannen te roeren
ik was ook echt niet te genieten vanmorgen. Het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was iets stoms over de duutser, en dat werd alleen maar erger. Langzamerhand wordt het iets beter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Godsnondepleuris, wat ben ik chagrijnig.
Maar even bak koffie, kijken of dat helpt
Phew!quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, ik geloof niet dat dat iets voor mij is. Houd niet zo van dingen waarbij ik me moet ontkleden
Althans, met anderen dan met Duvel
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil bij jullie ook wel een keertje komen koken hoor.
Of jullie mogen ook bij mij komen eten.![]()
Ik had als voornemen ooit (day zero project enzo) om uit al mijn kookboeken minstens 3 recepten te maken, maar dat lukt nog niet echt.
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:24 schreef Quinazoline het volgende:
Pff, en dat voor vijf van die mini-nootjes. Nouja, ze zijn nu op, maar daar moet ik dus zeker even rekening mee houden!
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hai!
Kus voor Mini, XM en Proesch
Ik heb een gigantische ToDo-list voor vandaag (en morgen, overmorgen, etc). Dus, daar ga ik zo eens aan beginnen.
Verder een blij-kwijt-boks met o.a. XM. Weet niet goed wat het is, maar alles is blergh tegenwoordig. Ben wel het sporten mooi vol aan het houden, dus dat is wel mooi
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook niet het einde van de wereld ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je ze gewogen voordat je ze had gekraakt? Anders lijkt het mij ook wat veel. Ik zou vijf walnoten eerder schatten op 150
Beide!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, het is uit eigenbelang ipv menslievendheid.
Ja leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Henk je bent welkom hoor! Je weet dat het in onze keuken best fijn koken is.
Heb het net even ingevoerd bij valtaf.nl (die gebruik ik) en daar is het voor 5 walnoten 177 kcals.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb gewoon '5 walnoten' ingevoerd bij de caloriechecker van het voedingscentrum. Het waren wel kleintjes. Maar 't is ook geen wereldramp ofzo hoor, meer iets dat me verbaasde omdat ik vaak wel weet waar veel/weinig calorieen inzitten.
Aangezien mijn huis 2 weken intensief fly-lady ndig heeft, is mijn keuken een beetje lange-termijn planning. Of een stok achter de deur... hm..quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beide!![]()
Zal ik bij jou koken of kom je naar mij?
Ik weet het niet. Het komt eigenlijk bijna altijd als ik vakantie heb. Dan heb ik meer tijd om na te denken, denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip of zit het dieper? Herinner me vaag dat je verteld hebt dat je weleens eerder zo'n dip had.
Heb je je contract al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kusjes voor XM en Coco met de blijDat ie maar snel mag wederkeren
En indien er hulp mogelijk is met de to-do-list dan hoor ik het wel
Mijn jubelstemming is ook op een laag pitje maar dat komt vast wel weeriig geen hoofdpijn vandaag!
Dus vandaag zal sowieso productiever worden dan gisteren!
Een concept iddquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
Ik ook ik ook! Al moet het nog wat doordringen geloof ik, ik ben intussen een beetje gewend aan solliciteren / vacatures zoeken / thuis lamzakken geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't zo fijn dat je een baan(aanbieding) hebt Maria!Echt súper!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een concept iddMl is echt le awesome, want zij heeft al wat aanpassingen gesuggereert en tips gegeven
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |