Doe maar ruig met je dikke Van Buren swagger.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond uit eten, gaat wss Van Buren worden
Zet de emmer en de diarree-remmers maar vast klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond uit eten, gaat wss Van Buren worden
maar voor dat geld ken je beter naar de muis, camelot, riva of die griek gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het echt zo slecht daar? Ik heb er vorige zomer ooit nog eens met vriendinnetjes gegeten en toen was er niks aan de hand..
We willen niet te veel geld kwijt zijn omdat het redelijk spontaan is en we morgen ook al naar het Sanadome gaan.. (dat was het oorspronkelijke plan om te vieren)
(we hebben vandaag/morgen 3 jaar![]()
)
Slecht is nog te goed voor Van Buren. Het lekkerste is daar de menu-kaart zelf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het echt zo slecht daar? Ik heb er vorige zomer ooit nog eens met vriendinnetjes gegeten en toen was er niks aan de hand..
We willen niet te veel geld kwijt zijn omdat het redelijk spontaan is en we morgen ook al naar het Sanadome gaan.. (dat was het oorspronkelijke plan om te vieren)
)
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe maar ruig met je dikke Van Buren swagger.
Panaché vind ik altijd wel handig, lekker goedkoop ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of we gaan naar Panaché, daar heb ik mijn vader iig altijd positief over gehoord..
Wat ik dan alleen raar vind, op de site staat:
Hieronder vindt u onze openingstijden. De sluitingstijden zijn gebaseerd op de keuken. Dit houdt in dat u tot die tijd kunt bestellen om vervolgens rustig te eten!
En op woensdag is het dus tot 18.15 geopend.. Maar is het dan niet lullig om om 18.00 nog binnen te komen en te bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
We willen niet te veel geld kwijt zijn omdat het verder een redelijk spontaan plan was en we morgen ook al naar het Sanadome gaan.. (dat was het oorspronkelijke plan om te vieren)
)
Maar als je ze afrekend zijn ze nog niet klaar om zo naar binnen te schuivenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:10 schreef IrishBastard het volgende:
In de winkel heb je 16 frikandellen voor 2 euro
Dat is de instelling van men stage ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens de instelling van vanavond ook: verwacht niet te veel, dan zal het wel goedkomen
Dankje! Ja was gezellig! En deze week ook nog vrijquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Jij ookLeuke kerst en jaarwisseling gehad nog?
De Muis is inderdaad nogal matig. De laatste keer dat ik er was (drie weken terug ofzo) hebben we serieus overwogen nog een hoofdgerecht te nemen omdat het te weinig was
Kost geen drol, maar je moet er ook niets van verwachten
Als Laysa zwanger kan worden zonder dood te gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef IrishBastard het volgende:
Wanneer komen de kids van jullie?
Als er nu iets uit zou komen is het een Borgquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Laysa zwanger kan worden zonder dood te gaan.
Het is vrijwel zeker dat er iemand komt te overlijden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef IrishBastard het volgende:
Dat was inderdaad een puntje waar wij het al eens over gehad hadden. Toch lastigNeem aan dat zoiets lastig te garanderen is?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als er nu iets uit zou komen is het een Borg![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat er iemand komt te overlijden.
Jep. Ik eet eigenlijk alleen bij VB omdat we daar gratis bonnen van hebben, dus dan is de schade nog te overzien (niet zelf koken en afwassenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
maar voor dat geld ken je beter naar de muis, camelot, riva of die griek gaan
Dat zijn kloteconclusies om te moeten trekken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Laysa zwanger kan worden zonder dood te gaan.
Wilde je nog olie + filters bestellen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jep. Ik eet eigenlijk alleen bij VB omdat we daar gratis bonnen van hebben, dus dan is de schade nog te overzien (niet zelf koken en afwassen). Camelot is meestal ook wel prima en die hebben volgens mij ma t/m woe ook een studentenmenu voor weinig.
Panaché zou ik niet doen. Op zich een prima tent en niet schokkend duur voor wat je krijgt, maar als je daar om zes uur nog binnen loopt voor een drie gangenmenu kun je erop rekenen dat je rond 19.00 - 19.15 weer buiten staat. 't Is een soort snelrestaurant/lunchroom, dus je moet er niet naartoe gaan om uitgebreid en rustig te kunnen zitten in de avond (enkel op koopavonden).
[..]
Dat zijn kloteconclusies om te moeten trekken..
Da's een ouwequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
bij camelot hebben ze lekkere kipsate!
Overigens wel een prima idee. Lang geleden dat we daar warenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
bij camelot hebben ze lekkere kipsate!
Goed plan. Zal straks eens op zoek gaan naar de goedkoopste site voor olie. Welke moet je hebben en hoeveel? Ik hoef over 13k pas weer, maar heb nu ineens kennissen die mee willen bestellen en willen profiteren van mijn kennisquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wilde je nog olie + filters bestellen?Ik ben over 40 kilometer toe aan het doen van de beurt
Ja ist wat? Heb t ooit gehad in een grijs verleden in New York, zover ik weet was ik toen wel fan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |