Probeer anders eens yoga, dan ben je veel bewuster met je lichaam bezig en is net zo intensief, maar je gaat minder snel over je grenzen heen, waardoor flauwvallen e.d. daar niet voorkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel me wel vaker mwah mwah.... maar goedgeen reden om niet braaf naar de sportschool te gaan
Yogaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer anders eens yoga, dan ben je veel bewuster met je lichaam bezig en is net zo intensief, maar je gaat minder snel over je grenzen heen, waardoor flauwvallen e.d. daar niet voorkomt.
Dat klopt. Het is het beste om iemand een glaasje ranja of iets anders van suikers te gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm rustiger klopt... water drinken had ik ook nog niet veel gedaan >>> halverwege mijn training zou ik volgens mij ook halverwege mijn flesje moeten zijn, maar meestal drink ik pas bij het krachtgedeelte en het hardlopen mijn flesje leeg.... met fruit heb ik niet zo... maar zou een tablet druivensuiker een goede vervanger zijn???? Ik kreeg nu een zakje suiker... werkte ook wel, maar dat lijkt me slechter....
Ik ben ook lief!quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeehonden zijn lief. Pinguins ook, ik hou van pinguins.
Of een Dextro ofzo? Die neemt een vriendin van me altijd als ze flauw wordt tijdens een training.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is het beste om iemand een glaasje ranja of iets anders van suikers te geven
Kan ook, zitten ook suikers in en volgens mij ook die snel werk leveren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een Dextro ofzo? Die neemt een vriendin van me altijd als ze flauw wordt tijdens een training.
Slapen is overrated.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:23 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens weer heel lekker maar 2 uur geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |