VS heeft het geld niet. En met bedelen komen ze niet verder.quote:
Was een grapje , "ik denk nooit" letterlijk opvattenquote:
Dat is nou precies de reden dat ik denk dat Iran wel oorlog wilt met de VS, Iran kan ze nu pijn doen, het is nu of nooit!quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
VS heeft het geld niet. En met bedelen komen ze niet verder.
Ondanks de financiële problemen in de VS zijn ze echt geen gemakkelijk doelwit voor Iran...zodra Iran ook maar een poging onderneemt om Amerika of een Amerikaansebasis aan te vallen, zal de VS helemaal los gaan in Iran. Ik denk dat Obama daar ook op aan het wachten is, dat zal hem namelijk ook helpen bij de naderende verkiezingen ('Zij vielen ons eerst aan, dus wij moesten wel keihard terugslaan!' -> Amerikanen weer trots en blij). Ik denk niet dat de VS als eerste zal overgaan tot een aanval. Als Iran het alleen bij dreigen laat dan gaat het gewoon nog 10 jaar goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:33 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik denk dat Iran wel oorlog wilt met de VS, Iran kan ze nu pijn doen, het is nu of nooit!
Iran kan niet zo heel erg veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:33 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik denk dat Iran wel oorlog wilt met de VS, Iran kan ze nu pijn doen, het is nu of nooit!
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef QBay het volgende:
[..]
Ondanks de financiële problemen in de VS zijn ze echt geen gemakkelijk doelwit voor Iran...zodra Iran ook maar een poging onderneemt om Amerika of een Amerikaansebasis aan te vallen, zal de VS helemaal los gaan in Iran. Ik denk dat Obama daar ook op aan het wachten is, dat zal hem namelijk ook helpen bij de naderende verkiezingen ('Zij vielen ons eerst aan, dus wij moesten wel keihard terugslaan!' -> Amerikanen weer trots en blij). Ik denk niet dat de VS als eerste zal overgaan tot een aanval. Als Iran het alleen bij dreigen laat dan gaat het gewoon nog 10 jaar goed.
geen idee... weet ook niet of dat kan? hoeveel KM moet hij afleggen? ik geloof dat een vliegdek schip iets van 30 knopen haalt ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Frutsel het volgende:
Is dat vliegdekschip nou al terug of niet?
1 supercarrier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Frutsel het volgende:
Is dat vliegdekschip nou al terug of niet?
Moet je kijken bij 40:00quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:17 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Intern woedt er al een oorlog in Iran.
No true Scotsman fallacy! Prutserquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:18 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dus je bent echt niet een Iranier. Ergo je kent weinig over het land.
Zou wel tijd worden. Ik kan het alleen maar aanmoedigen. De revolutionary garde kapot bombarderen en de bevolking van iran doet de rest wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef DustPuppy het volgende:
Als Iran de straat van Hormuz gaat blokkeren als reactie op het aanstaande olie-embargo...
Ja, dan komt er oorlog.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geen idee... weet ook niet of dat kan? hoeveel KM moet hij afleggen? ik geloof dat een vliegdek schip iets van 30 knopen haalt ofzo
Ja, maar er gaan ook geruchten dat de Carl Vinson en de Abraham Lincoln naar the gulf aan het varen zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat om CVN 74 - de John C Stennis begrijp ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/USS_John_C._Stennis_%28CVN-74%29
Met deze regering echt niet. Als de US iets doet aan de revolutionary guard dan is het snel gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:58 schreef Fn34 het volgende:
^^ Iraniers steunen hun land, maakt niet uit wat voor regering er is.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef Fn34 het volgende:
Paar fotos van de oefening van de Iraanse marine in de Perzische Golf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk jij. Ik ken genoeg Iraniers die de regering niet steunen maar toch voor hun land gaan vechten als er een aanval op hun land plaats vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met deze regering echt niet. Als de US iets doet aan de revolutionary guard dan is het snel gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |