Welnee, zitvlees kwekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Moet toch zeer aan je poeperd doen, elke dag 700+ km op de motor...
Neh, da's voor stabiliteit en controlequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarom staan ze ook zoveel op de stepjes
De mijne is helemaal aangepast op staand rijden, eigenlijk vind ik staand lekkerder rijden als zittend, maar dan kijken de mensen je vaak zo raar aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:01 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Is erg ontspannend. Zelfs als je maar een uurtje op een enduro over onverharde wegen rijdt. Even staan en strekken is dan al erg prettig. En ze kunnen verder vooruit kijken, ook een goede bijkomstigheid.
Verhoeven en Goncalves respectievelijk 17e en 18e
Ik heb eigenlijk precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
eigenlijk vind ik staand lekkerder rijden als zittend, maar dan kijken de mensen je vaak zo raar aan
Heb ik toch al.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De mijne is helemaal aangepast op staand rijden, eigenlijk vind ik staand lekkerder rijden als zittend, maar dan kijken de mensen je vaak zo raar aan
Dus morgen rijdt hij weer 'like a baws'!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef tralalala het volgende:
Of die klote monteur heeft weer zitten klungelen.
Volgens mij hangt hij net als Goncalves en Rodrigues pal achter Comaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef Waffle het volgende:
Peterhansel is nog niet bij WP2, dus nog even afwachten.
Volgens mij heeft Verhoeven veel plekken goed gemaakt in dit stukje.
Hij is 2 minuten later gestart dan Coma en ligt dik 8 minuten achter. Dat is niet pal achter Coma hangen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij hangt hij net als Goncalves en Rodrigues pal achter Coma
Hij zou acht minuten voor Coma gestart moeten zijn. Goncalves en Rodrigues startten hier tussenin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Hij is 2 minuten later gestart dan Coma en ligt dik 8 minuten achter. Dat is niet pal achter Coma hangen hoor.
Al-Aittyah doet het vooralsnog prima anders...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef Waffle het volgende:
Robby Gordon zit trouwens lekker in de problemen. Die Hummers hebben ook elk jaar wel wat. Ze zijn gewoon niet consistent genoeg om de rally te winnen, wat erg jammer is.
Je hebt gelijk. Dan ligt hij een halve minuut achter inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou acht minuten voor Coma gestart moeten zijn. Goncalves en Rodrigues startten hier tussenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |