Hoeren kunnen de kosten van condooms opgeven als noodzakelijk voor het beoefenen van hun beroep en das voor de belastingen wel zo fijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:06 schreef tong80 het volgende:
'Ooit een ontevreden klant teruggeweest na het kopen van condooms met extra sterkte ?'
Managers ook....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeren kunnen de kosten van condooms opgeven als noodzakelijk voor het beoefenen van hun beroep en das voor de belastingen wel zo fijn.
Schoonmaaksters in een hoerentent trekken glassex van de belasting af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeren kunnen de kosten van condooms opgeven als noodzakelijk voor het beoefenen van hun beroep en das voor de belastingen wel zo fijn.
Voor de belastingaftrek bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorhuid kosten ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze de belasting aftrekken rekenen ze daar ook kosten voor
Hand en spandiensten.quote:
Dan trekt de economie weer iets aanquote:
Pompen in de economie schijnt goed te zijn voor de winst.quote:
Ik ben serieusquote:
En na afloop zeggen dat je nog een euro krijgt voor het condoom. Als ze het niet gelooft kan je het bonnetje laten zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef Miniem het volgende:
Een bonnetje is wel handig.
Dit zet ik een excel bestand waar ik mijn uitgaven kan zien.
Als je vergeet dat je extra sterke condooms hebet gekocht had je het net zo goed niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef Miniem het volgende:
Een bonnetje is wel handig.
Dit zet ik een excel bestand waar ik mijn uitgaven kan zien.
Nee ik gooi ouwe hoeren in de recyclingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef GizartFRL het volgende:
Lever je je gebruikte condooms ook weer in?
Als statiegeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |