Spaar je geen verlofuren als je overwerkt dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:53 schreef Bowler01 het volgende:
Dat is niet mogelijk. Wat je wel kan doen is vrij nemen maar toch komen werken. Dan maak je de verlofuren op en de uren die je werkt worden genoteerd als overuren.
Ik had 6x HaH (lekker dikke rotpakken), en de stoep lag in 2 van mn straten open. Duurde dus lekker lang, en ben nu bekafquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Herfstblad het volgende:
4 keer HAH vandaag waaronder een rotkaartje. Maar het ging best lekker vandaag verder, ondanks de HAH. Nu hoef ik donderdag pas weer.
jazeker. Over alles wat je boven je contract werkt krijg je extra verlofuren en dat gaat best rap.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:26 schreef VKV het volgende:
[..]
Spaar je geen verlofuren als je overwerkt dan?
Oeh, dat klinkt best tof. M'n salaris is per maand bijna het driedubbele van wat ik voor mijn tien contracturen in de eerste maand ontving.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker. Over alles wat je boven je contract werkt krijg je extra verlofuren en dat gaat best rap.
Een deel zal waarschijnlijk naar het autobedrijf gegaan zijn. En die doen alle ritjes, depots en bezorging. De andere oude postbodes mogen weer fietsen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Vraag me wel af wat er voor de oude postbodes gaat gebeuren die nu nog wijken wegbrengen naar depots en zelf met de auto wijken bezorgen... mogen die dat wel blijven doen of moeten die voortaan hun post ook ophalen bij een depot (met een postauto)?(zie ik PostNL wel voor aan trouwens)
wij rijden volgens mij al langer op daldagen maar 1 keer..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:51 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg net een droevige mail van mijn TC dat het autobedrijf hier maandag start. Alle wijken worden een uur later dan nu het geval is afgeleverd op de depots en op daldagen rijden ze niet meer eerder weg (wat er dus gewoon op neer komt dat de wijken allang klaar zijn mwaaar het autobedrijf pas op de vaste tijd ze wegbrengt.... ja logische keuze hoor! *sarcasme*).
Vraag me wel af wat er voor de oude postbodes gaat gebeuren die nu nog wijken wegbrengen naar depots en zelf met de auto wijken bezorgen... mogen die dat wel blijven doen of moeten die voortaan hun post ook ophalen bij een depot (met een postauto)?(zie ik PostNL wel voor aan trouwens)
ja, Ik zag net de postbezorger hier voorbijsnellen. Had een zielig bundeltje in zijn hand. Het was zo weinig dat hij er geen kar voor nodig had ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef EdNoolk het volgende:
De woensdag stelt echt steeds minder voor
Ja, dat had ik ook! Als ik HAH erbij heb loop ik de route met een kar. Vandaag had ik maar 1 zak post, die fiets ik dan wel, scheelt de helft van de tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, Ik zag net de postbezorger hier voorbijsnellen. Had een zielig bundeltje in zijn hand. Het was zo weinig dat hij er geen kar voor nodig had ...
Je voelt zelf toch wel of het komt omdat je opeens veel moet lopen of dat het iets anders is?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie ook permanent pijn in jullie voeten of gaat dat na een tijdje over?
Nou ja, de eerste drie weken had ik er geen last van, en nu opeens constant terwijl ik toen veel meer post had.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je voelt zelf toch wel of het komt omdat je opeens veel moet lopen of dat het iets anders is?
Als ik veel in de bestelling zit voel ik mijn voeten meestal wel aan het eind van de werkdag ja. Goede wandelschoenen scheelt al veel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie ook permanent pijn in jullie voeten of gaat dat na een tijdje over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |