Lente 2012.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:57 schreef micker het volgende:
weet iemand al wanneer heroes of ruin uitkomt?
Maar eens proberen danquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:35 schreef Noppie2000 het volgende:
http://3ds.nintendolife.c(...)urope_eshop_tomorrow
Nice, nu nog wachten op monster hunter demoquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:35 schreef Noppie2000 het volgende:
http://3ds.nintendolife.c(...)urope_eshop_tomorrow
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:16 schreef CoExist het volgende:
Vandaag komt de demo van Resident Evil: Revelations toch?
eShop niet verlaten en dan dichtklappen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:02 schreef Jesse_ het volgende:
Wat moet ik eigenlijk precies doen om dingen in slaapstand te downloaden?
ik selecteer de downloads en zet klap hem dan vanuit het home menu dicht maar er wordt niks gedownload
Je hebt sowieso 8 speciale werelden, maar in de 8ste speciale wereld heb je ongeveer 220 munten (zo uit mijn hoofd) nodig om alle levels te unlocken. Ten slotte kan je door alle munten en alle levels met Mario en Luigi uit te spelen een nieuwe level unlocken wat extra moeilijk is gemaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, inmiddels zit ik in wereld 7 met Mario 3D Land en hoewel het erg leuk is vind ik het wel echt simpel. Weet niet of ik na uitspelen alle munten ga verzamelen.
Wat zijn de extra's die je kunt vrijspelen?
Sommige dingen vallen me juist heel erg tegen in de demo. Als personages in game praten zie je niet eens hun monden bewegen bijvoorbeeld. Heb je zoveel pracht en praal, zitten dat soort kleine dingen er niet in. Is gewoon raar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:33 schreef JK het volgende:
Demo van Res Evil ook even gedaan. de 3DS kan echt wel mooie gfx op het scherm toveren!
Jammergenoeg spreekt het spel me niet echt aan. Res 1 en 2 vond ik nog wel te pruimen, daarna was ik er een beetje klaar mee. Hoe vreemder de monsters worden, hoe sneller ik er klaar mee ben. Maar Res Evil laat wel zien waar een 3DS toe in staat is, dus er komen vast nog wel hele mooie spellen uit de komende jaren!
30x is zat joh, moeten ze vaker doen, dit soort demo's met een limiet van 30x ofzo.
Sommige mensen blijven demo's namelijk spelen en kopen dan niet het hele spel (waarom snap ik ook niet, maar het gebeurd wel!). Op de PS3 zie ik nog wel eens dat demo's tot een bepaalde datum werken en daarna niet meer. Zoiets is ook prima, kan je toch even zien of het wat voor je is of niet.
Acht speciale werelden! Dan ben ik nog niet op de helftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso 8 speciale werelden, maar in de 8ste speciale wereld heb je ongeveer 220 munten (zo uit mijn hoofd) nodig om alle levels te unlocken. Ten slotte kan je door alle munten en alle levels met Mario en Luigi uit te spelen een nieuwe level unlocken wat extra moeilijk is gemaakt
Maar als je het erg leuk vindt, waarom zou je het dan niet doen? In de special worlds krijg je ook weer wat extra uitdagingen hoor
Zit ook een aantal remixen tussen van de eerste 8 werelden, maar dan met extra's of uitdagingenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Acht speciale werelden! Dan ben ik nog niet op de helftAwesome.
Je denkt dat de demo echt de allerlaatste build is? Zo'n demo bij elkaar harken kost ook tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:58 schreef CoExist het volgende:
Resident Evil... na een sterk deel 4 begint de serie toch wat zijn glans te verliezen. Ik ben ook niet echt onder de indruk van de Resident Evil demo. En gezien die over 6 dagen gereleased word zal er weinig aan de game veranderen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:10 schreef Jesse_ het volgende:
Ik houd niet van enge schietgames
En Mass Attack
Ik heb hem, het is opzich wel tof, speelt lekker weg, maar het is echt heeeeeeeeeeel erg kort.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk Sonic Generations op de 3DS, ben wel benieuwd of dat wat is. De demo op de PS3 vond ik wel tof!
Die was inderdaad stiekem wel een beetje leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:01 schreef Seria1337 het volgende:
Vond de Demo van cooking mama 4 wel leuk. Kan alleen de game niet in de winkels vinden...
Hij was toch ook in Nederland sinds november uit??
Toen waren de spellen nog echt moeilijk ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef nomar83 het volgende:
Kid Icarus: Ik bak d'r niks van en ik begrijp de game voor de helft ook niet. Maar ach, het is gratis.
De vorige delen waren ook altijd slecht te vinden in de meeste winkels. Zou even online kijken, bij amazon.co.uk bijvoorbeeld hebben ze 'em sowieso!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:01 schreef Seria1337 het volgende:
Vond de Demo van cooking mama 4 wel leuk. Kan alleen de game niet in de winkels vinden...
Hij was toch ook in Nederland sinds november uit??
Roze accent?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:25 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit! Vooral dat roze accent!
Ja, dat bedoel ik ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Roze accent?
Je bedoelt die roze kroon?
Vraag me af of dat er ook daadwerkelijk op staat of gewoon een logo is.quote:
Ik had er ook al even naar zitten turen, het lijkt er wel op dat het er echt op zit. Disney hè, dat logo moet er hoe dan ook bij!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Vraag me af of dat er ook daadwerkelijk op staat of gewoon een logo is.
De DSi had wel zo'n tekst er op...
[ afbeelding ]
Konami houdt het bij een beschaafde ‘©2012 KDE’quote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik had er ook al even naar zitten turen, het lijkt er wel op dat het er echt op zit. Disney hè, dat logo moet er hoe dan ook bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |