quote:Ex-zaakwaarnemer Labyad spreekt zich uit: 'Optie is rechtsgeldig'
Dinsdag, 3 januari 2012 om 16:35
Arie Treffers is van mening dat de optie in het aflopende contract van Zakaria Labyad rechtsgeldig is. De aanvaller van PSV stelt dat hij komende zomer transfervrij is, maar PSV beroept zich op een eenzijdige optie voor twee extra contractjaren. De ex-zaakwaarnemer van Labyad geeft PSV gelijk.
"De optie die PSV heeft bedongen om hem twee jaar langer te binden is in mijn ogen wel degelijk rechtsgeldig", vertelt Treffers, als zaakwaarnemer betrokken bij het opstellen van het huidige contract van Labyad, in gesprek met het weekblad Voetbal International. "Deze toentertijd gemaakte afspraken zijn net zo hard als het asfalt waar ik nu op rijd."
Als voormalig zaakwaarnemer zou Labyad overigens recht hebben op commissie wanneer de aanvaller niet vertrekt en nog twee seizoenen in Eindhoven speelt. Het geïnteresseerde Sporting Portugal houdt de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. De club uit Lissabon kan het contract van de tiener afkopen of Labyad zal een rechtszaak aan moeten spannen om de rechtsgeldigheid van de contractuele samenwerking te betwisten.
Gaat lastig worden om te bewijzen denk ik..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Thijs Slegers is er al een mondeling akkoord, maar als dat voor januari was dan is dat strafbaar. Dus hier kunnen we misschien iets mee doen.
''Yigh tfoehh'', dat is ehm.. ''potjandorie'' om het maar even stom te zeggen..quote:
Is dat van een Star Trek aflevering?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
''Yigh tfoehh'', dat is ehm.. ''potjandorie'' om het maar even stom te zeggen..
Nope, ben tijdje niet op FOK! geweest.. ben sinds vandaag weer beetje terug.quote:
Ja klopt, maar dat heeft niets te maken met EL atm. Dat zou wel uitmaken als bijv. RTL het wil kopen. Maarja. Er moet écht iets gebeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij reclame kunnen ze dat geld betalen. Zonder advertentie is er geen budget voor de rechten.
Nee is van Marokkanen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat van een Star Trek aflevering?
Wat is een Star Trek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat van een Star Trek aflevering?
quote:
Net zoals de verhalen gaan dat PSV al veel te vroeg een akkoord heeft met Zanka.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaat lastig worden om te bewijzen denk ik..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
Oh PSV wat ben je.. een rotzooi, hou toch eens op met al dat geklooi, Affelay, V/d Meijden, Labyad, het moet nu eens afgelopen zijjjjjjnnnnnnn
Hij gaat sowieso bij Kopenhagen wegquote:
Denk dat hij Zakaria bedoeldequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso bij Kopenhagen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |