Goh, wie zou dat nu gedaan hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef ShiningStar het volgende:
Wie heeft trouwens die laatste zin aan de OP toegevoegd?
Heerlijk weertje toch? Heb nergens last van gehad toen ik buiten liepquote:
jeujquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Luco het volgende:
Jeuj! Vandaag de sleutel van kamer opgehaald. Ergens deze week verven en vloertje leggen en dan kan ik over!
Een gedeelte van. 30 huizen != Leek. Zal zo mn schoonouders even bellen die daar wonenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand al iets blank staan? Leek is geëvacueerd hoorde ik ivm dijkdoorbraak
Ze zijn voornamelijk gevuld met lucht, tijd voor loecje om met ducttape aan de slag te gaan dusquote:
Ik heb 'n zolder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens woon ik 4 hoog, dus mochten er mensen dreigen te verzuipen PM mij even![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Onze loopplank is veranderd in een klimrek zo hoog staat de boot. En mijn schommelbank is kapot geslagen.
Winschoterdiep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]ik wil ook graag op een boot wonen! Waar ligt jullie boot?
ow ik niet meer helaasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben student.
We zijn geadviseerd om de boot te verlaten. Stroom, gas en water worden vannacht afgesloten omdat ze nooddijkjes aan gaan leggen in de straat.
lekker, op dit tijdstip nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben student.
We zijn geadviseerd om de boot te verlaten. Stroom, gas en water worden vannacht afgesloten omdat ze nooddijkjes aan gaan leggen in de straat.
Huh, hier stond toch eerst dat je op de radio was?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Verlaten was vooral omdat alles wordt afgesloten omdat er een nooddijkje wordt aangelegd door de hele straat. Maar goed, alles doet het nog op het moment dus ik vind het wel prima.
alleen als netwerkkabel. Maar ben niet in Groningen nuquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef cerror het volgende:
Heeft iemand van jullie niet toevallig een USB naar serial (female) kabel? Of een converter voor male naar female?
ach, de overlast is voorbij. Nu gaat de rest van Nederland er nog mee te maken krijgenquote:
Laten we hopen van niet, ik ben net terug in Utrecht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, de overlast is voorbij. Nu gaat de rest van Nederland er nog mee te maken krijgen
mocht je op de begane grond wonen dan is het aan te raden om meubels alvast omhoog te zetten zodat ze bij een eventuele overstroming geen schade oplopenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, ik ben en terug in Utrecht.
Zou je eigenlijk standaard moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mocht je op de begane grond wonen dan is het aan te raden om meubels alvast omhoog te zetten zodat ze bij een eventuele overstroming geen schade oplopen
Kan best. Vond die hele serie gaaf, maar deze toch het meeste!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jouw UI-poppetje hangt in de lage der A ergens voor het raam!
Oei. Wat heb je er mee gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:30 schreef Inkomen het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) schadeherstelbedrijf in de stad waar ik morgen mijn aan de voorkant geprakte auto kan laten bezorgen?
Haha, goed werk.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Samen met drie auto's voor mij zeven km file veroorzaakt.
Geen half werk, inderdaad.quote:
Geen total loss?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:30 schreef Inkomen het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) schadeherstelbedrijf in de stad waar ik morgen mijn aan de voorkant geprakte auto kan laten bezorgen?
Protip: Refworksquote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Jeuj. 1 verslag af (op de literatuurlijst na). Nu nog 3 te gaan die eigenlijk alle 3 over 3 of 4 week af moeten zijn
EndNotequote:
Mag ook, als je op een vaste locatie werktquote:
RefWorks is dus online? Moet ik daar eens naar gaan kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mag ook, als je op een vaste locatie werkt
Ja, erg handig met verschillende referentiestijlen ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:02 schreef Luco het volgende:
[..]
RefWorks is dus online? Moet ik daar eens naar gaan kijken.
Wat is het?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, erg handig met verschillende referentiestijlen ook.
Enige nadeel is is dat je er alleen via de rug proxy in kan
Een handige site om je referenties te bewaren en te exporteren als je klaar bentquote:
Flexen en in 't water tyfen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Fucking mongolen van de gemeente zetten een hek pontificaal voor de ingang van onze boot. Dus ik denk ik sleep dat ding de stoep op aan de overkant, hebben ze hem met een ketting aan de lantaarnpaal vastgemaakt.
Je weet het wel te verkopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja hoor. Gewoon een camper op water.
Ik huur, dus dat maakt me niks uit, is niet mijn verantwoordelijkheid en dus ook niet mijn geld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Totdat je van die camper op water die bodem weer opnieuw moet laten oplappen door de roestvorming of schade of wat al niet.
Dat prijskaartje is niet zo chill.
dat is alleen als het casco van staal is. als je een betonnen casco hebt, heb je dat gezeik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Totdat je van die camper op water die bodem weer opnieuw moet laten oplappen door de roestvorming of schade of wat al niet.
Dat prijskaartje is niet zo chill.
Wat een passie, wat een energie, wat een hartstocht!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef ShiningStar het volgende:
Even een liedje om de boel wat op te vrolijken hier
alleen kan ze niet zingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat een passie, wat een energie, wat een hartstocht!![]()
Alie kijkt depressiefquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef ShiningStar het volgende:
WTFquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef ShiningStar het volgende:
Mijn hemelquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef ShiningStar het volgende:
Dit iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat een passie, wat een energie, wat een hartstocht!![]()
Ik heb daar meer koffie voor nodig. Bloody 'ell.quote:
quote:Met de toevoeging van de Belgische act Selah Sue is het programma van Eurosonic Air 2012 compleet. Op dit gratis toegankelijke podium op de Grote Markt in Groningen presenteert Eurosonic Noorderslag op donderdag 12 en vrijdag 13 januari 2012 groots Europees muziektalent. Behalve Selah Sue treden op Eurosonic Air Krystl, The Asteroids Galaxy Tour, De Jeugd Van Tegenwoordig, Di-rect en Go Back To The Zoo op. Op beide dagen beginnen de concerten van Eurosonic Air om 20.00 uur.
ik vond het vies tegenvallen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef JAY-T het volgende:
Selah Sue is ook zeker de moeite waard!
Niet zo ernstig... De intercity naar Amsterdam Centraal in plaats van de sprinter. Heeft me een overstap extra opgeleverd maar ben op hetzelfde tijdstip thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef esperanza93 het volgende:
Hahaha! Welke trein heb je genomen dan? Ik nam net ook bijna die naar Veendam i.p.v. Zwolle, ik ben moe!
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.quote:
Precies. Beetje een napje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
tot je 30e ben je een meisje. Tenzij je snel oud wordt, dus zie het maar als compliment.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ben geen meisje, ik ben een vrouw van 18.
Verder, hallo.
Ik niet. Ik was er wel klaar mee. Ik werk. Ook leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef esperanza93 het volgende:
Okay. Studeren jullie allemaal in Groningen?
Selah Sue is zo vorig jaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef JAY-T het volgende:
Selah Sue is ook zeker de moeite waard!
Ik kom hier alleen om te feesten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef esperanza93 het volgende:
hoe klein ben jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ben afgestudeerd en tracht een vaste baan te krijgen waar ik onsterfelijk in misluk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:22 schreef esperanza93 het volgende:
Nee dat is geen domme vraag, sterker nog, je bent de tweede die het gewoon vraagt en niet zomaar aanneemtquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:50 schreef esperanza93 het volgende:
O, dat is erg jammer. Hoe is het dan eigenlijk mogelijk dat je bent afgestudeerd? Ben jij dat op de foto trouwens? Of is dit een hele domme vraag.![]()
Maar jij weet toch hoe ik eruit zie?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
ik ging er van uit dat je het niet was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar jij weet toch hoe ik eruit zie?
Uuh jawel, ik denk dat je gewoon niet weet wat mn oude nickname was. Misschien vergis ik me, maar volgens mij heb ik aardig wat flesjes Hertog Jan aan je verkocht.quote:
Post gewoon een foto lapzwans.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
Uuh jawel, ik denk dat je gewoon niet weet wat mn oude nickname was. Misschien vergis ik me, maar volgens mij heb ik aardig wat flesjes Hertog Jan aan je verkocht.
Ik geef toe, dat is wel erg lang geleden..
Topic is hartstikke doodquote:
zo dood dat er gewoon gepost wordt.quote:
Ik dus ook. Volgens mij vanaf topic 10 ofzoiets dat ik hier onzin dump. Slaif komt nog eens kijken en dat is het wel... En Bobs. natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo dood dat er gewoon gepost wordt.
* Peterselieman is een van de oudgedienden die hier nog wat lurkt
http://festival.eurosonic(...)c-friday-13-january/quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:42 schreef RickoKun het volgende:
kwam de jeugd van tegenwoordig nou vanaamd op de grote markt?
Die kerel heeft bij mij in de klas gezeten in Zwolle. Puike kerel. Zat constant bastognekoeken te vreten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:48 schreef RickoKun het volgende:
JAAAAAaaaaaaaaaaaaa volgende week Harde Baas Birthday bash
Wat is het ook een fucking baas
Zag hij er toen ook al uit alsof hij was opgestaan uit de dood?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Die kerel heeft bij mij in de klas gezeten in Zwolle. Puike kerel. Zat constant bastognekoeken te vreten.
Vind het album wat tegenvallen eigenlijk. Al die lame autotune refreintjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
Hij is wel goed bezig met zijn muziek.
Kraantje pappie ook trouwens, nieuwe album komt hard (staat ook op de luisterpaal)
Met anderen hun muziek.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
Hij is wel goed bezig met zijn muziek.
Krijg je van al die keta.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zag hij er toen ook al uit alsof hij was opgestaan uit de dood?
Dat valt wel mee. Zijn raps zijn erg sterk imoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind het album wat tegenvallen eigenlijk. Al die lame autotune refreintjes.
Hij kan heel sterk rappen ja, maar dit album en met name ook die eerste single zijn om te janken zo commercieel klinkt het allemaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zijn raps zijn erg sterk imo
Geproduceerd door de mannen van Noisia.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij kan heel sterk rappen ja, maar dit album en met name ook die eerste single zijn om te janken zo commercieel klinkt het allemaal.
Klopt, en ondanks dat de beats weer geniaal in elkaar zitten ben ik het wel eens met dat de hele plaat behoorlijk commercieel is.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geproduceerd door de mannen van Noisia.
Haha ja, was moe na 2 avonden weinig slaap!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]Nu valt het me pas op dat dat inderdaad wel erg lang is.
True, maar dat was ook de bedoeling. Kraan moest mainstreamer.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, en ondanks dat de beats weer geniaal in elkaar zitten ben ik het wel eens met dat de hele plaat behoorlijk commercieel is.
Vind ik ook, maar als Nederlandstalige hiphopper kun je ook bijna niet anders denk ik, wil je van je werk als muzikant lekker kunnen leven.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zonde eigenlijk dat er blijkbaar tegenwoordig zo krampachtig wordt nagedacht over dat je 'mainstreamer' moet.
Nou dat is niet gek, Kraantje Pappie is al wat langer een Gronings gezicht dan de mannen van Dope D.O.D, die pas sinds die eerste clip van hun echt een beetje op de kaart staan en door hun tour met Limp Bizkit ook meteen een rocketflight naar fame hebben gemaakt. Dat soort dingetjes spelen wel mee.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar als Nederlandstalige hiphopper kun je ook bijna niet anders denk ik, wil je van je werk als muzikant lekker kunnen leven.
Als niet hiphop/rap fan was Kraantje Pappie voor mij bekender dan de Groningers Dope D.O.D. terwijl die lekkerder rappen (en internationaal bekender zijn) dan Kraantje Pappie.
True. Doe mij ook maar de artiesten die muziek maken die ze leuk vinden en als er geld mee verdiend kan worden, dan mooi meegenomen. Al is een commerciële plaat af en toe ook niet te versmaden hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb als muzikant sowieso een hekel aan muziek dat wordt gemaakt om het geld verdienen. Er zijn heel veel muzikanten die op zo'n soort manier muziek maken dat het sowieso in smaak valt bij een hele grote groep en dus commercieel heel erg aanslaat waardoor er weer heel veel geld te verdienen is.
Dat kon ik je ook wel vertellen. De enige hier in het Groningen topic die volgens mij een goed woordje over de Rumba kan doen is RickoKun en dat komt waarschijnlijk omdat hij het zelf ook lekker vindt dat die negers zijn bipsje schuren.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ga echt NOOIT meer naar Rumba toe, al die grijpgrage gasten daar met de meest verkeerde versier pogingen.En allemaal opdringerig ook nog.
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:36 schreef Prosac het volgende:
True, maar dat was ook de bedoeling. Kraan moest mainstreamer.![]()
Geen haat hoor, prima cd.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef nietzman het volgende:
[..]_.
Echt, dat gehaat zodra een artiest ook maar het kleinste beetje populariteit begint te krijgen...
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kon ik je ook wel vertellen. De enige hier in het Groningen topic die volgens mij een goed woordje over de Rumba kan doen is RickoKun en dat komt waarschijnlijk omdat hij het zelf ook lekker vindt dat die negers zijn bipsje schuren.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef nietzman het volgende:
[..]_.
Echt, dat gehaat zodra een artiest ook maar het kleinste beetje populariteit begint te krijgen...
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ga echt NOOIT meer naar Rumba toe, al die grijpgrage gasten daar met de meest verkeerde versier pogingen.En allemaal opdringerig ook nog.
Ja. Hetzelfde als Shadrak.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Leuke tent is de rumba inderdaad![]()
+1 voor de zon trouwens![]()
Kom nooit meer bij Shadrakquote:
Op zaterdag naar de Rumba gaanquote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef esperanza93 het volgende:
Donderdag ook wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de Rumba gaan
woensdag is wel leuk hoor
Vuile homoquote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kon ik je ook wel vertellen. De enige hier in het Groningen topic die volgens mij een goed woordje over de Rumba kan doen is RickoKun en dat komt waarschijnlijk omdat hij het zelf ook lekker vindt dat die negers zijn bipsje schuren.
No hate mang.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef nietzman het volgende:
[..]_.
Het is me 5 jaar gelukt die toko te vermijden maar gisteren werd ik toch meegesleurd. En inderdaad, wat een kuttent. Je zal er maar werkenquote:Op zondag 15 januari 2012 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
blauwe engel is dan ook een kansloze tent he
Moet je er eens komen als er nog geen mens is.. medelijden met het personeel daar. Mengeling van pies, kots en ranzig bier is de geur daar.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is me 5 jaar gelukt die toko te vermijden maar gisteren werd ik toch meegesleurd. En inderdaad, wat een kuttent. Je zal er maar werken
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vuile homowat maak je me zwart dan mien jong? Ik ben daar nooit mang, ben meer in shadrak, huizemaas en donovans
![]()
Wil je scoren als jongen of meisje moet je naar de Engel gaan.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moet je er eens komen als er nog geen mens is.. medelijden met het personeel daar. Mengeling van pies, kots en ranzig bier is de geur daar.
Ik snap niet dat je dan naar de Engel gaat. Dan is het echt zo'n "bij gebrek aan beter" regelen... Daarnaast was de guy/girl ratio om half 6 vannacht 10:1 ofzoiets. Zegt genoeg over hoe kansloos de kerels zijn die daarheen gaan in de hoop iets te regelenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wil je scoren als jongen of meisje moet je naar de Engel gaan.
En mooie mensen die kansloos zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:25 schreef esperanza93 het volgende:
Engel? Nog nooit geweest. Daar gaan lelijke mensen heen om te versieren?
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef Luco het volgende:
Maar echte vrouwen als jij hebben daar natuurlijk niks te zoeken
Je lacht wel veel hè?quote:
slijmbalquote:Op zondag 15 januari 2012 16:26 schreef Luco het volgende:
Maar echte vrouwen als jij hebben daar natuurlijk niks te zoeken
Je mist even een eerder citaat van mevrouw zelf.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
slijmbal
Echter, het stimmt wel. Blauwe Engel = Café De Laatste Hoop
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef esperanza93 het volgende:
Ik ben geen meisje, ik ben een vrouw van 18.
Verder, hallo.
Ik ga ook altijd naar de Tap, maar in feite is het daar bijna net zo erg als de Engel.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
De blauwe Engel is wel geinig soms maar ik ga er alleen heen wanneer de tapperij al dicht is
Tapperij en de Engel zijn gewoon allebei laat open maar wanneer ze tegelijk open zijn dan ligt het niveau toch nog iets hoger in de tapperijquote:Op zondag 15 januari 2012 17:38 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de Tap, maar in feite is het daar bijna net zo erg als de Engel.
I agree. De laatste keer dat ik in de engel was kreeg ik via de barman een drankje aangeboden van een vent die aan de andere kant van de bar stond. Die man was echt sowieso ouder dan 50 dus nu heb ik die tent maar opgezegd. :pquote:Op zondag 15 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tapperij en de Engel zijn gewoon allebei laat open maar wanneer ze tegelijk open zijn dan ligt het niveau toch nog iets hoger in de tapperij
Hoezo wil je naar Groningen? Binnenkort komt er wel iets in Zwolle hoor met al die punten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Wachtlijsten voor sociale huur in Grunn zijn zeker lang? Iemand enig idee?
Leuke wijken is zeker een aantal jaren wachten. Een Beijum of Lewenborg kom je vlotterquote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef CindieY het volgende:
Wachtlijsten voor sociale huur in Grunn zijn zeker lang? Iemand enig idee?
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je naar Groningen? Binnenkort komt er wel iets in Zwolle hoor met al die punten.
Niet in de stadquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Catch22- het volgende:
waar woonde jij ookalweer oude pwnz0r?
In de suburbsquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Catch22- het volgende:
waar woonde jij ookalweer oude pwnz0r?
Ja Rickocoño eigenlijk wel, regel jij dat ff Renesite? zeg maar ok als je dat regelt en t allemaal goed komtquote:Op maandag 16 januari 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Hey RickoKun wil je niet RickoCoño heten? Of RickKunt? Is wel een goeden naam denk ik.
nou laat maar horen gr gr ik hoor het wel
Ah nice edit, ik verwacht nu dat t goed komt ok check je later yoquote:
De opties zijn nou eenmaal open en om nou m'n hele leven in Zwolle te blijven...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hoezo wil je naar Groningen? Binnenkort komt er wel iets in Zwolle hoor met al die punten.
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Catch22- het volgende:
ligt eraan wat je wil. als je in beijum wil wonen kan t redelijk vlot (alsnog meer dan een jaar). je kan ook en betere baan zoeken en particulier huren, dat kan vanaf 500ex wel
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuke wijken is zeker een aantal jaren wachten. Een Beijum of Lewenborg kom je vlotter
Ik vond uiteindelijk op de site een verwachting qua punten tegen. Over een ruime 10 jaar mag ik toch hopen dat ik zelf particulier kan huren of wellicht zelfs iets kopen. Toch bedankt voor de antwoorden!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Duurt kenserlang, heb je wle meer dan 70 punten nodig minimaal wil je een kansje maken
En dat op maandagavond, normaliter toch het Bruisend Middelpunt van de week!quote:
Maandagnacht is leuk! Maar wel in de juiste kroegjes! :phquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En dat op maandagavond, normaliter toch het Bruisend Middelpunt van de week!
....
Perse in Groningen zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Saisai het volgende:
ik moet snel een ander baantje erbij. weet iemand nog iets in de horeca? ik heb 100 jaar ervaring
Je hebt een flut studie gedaan, kan geen baan vinden maar gaat wel kieskeurig lopen doen over werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:46 schreef Saisai het volgende:
hehe. Ik wil best buiten de stad hoor, maar niet voor een "gewoon" horecabaantje.
no offence, maar daar heb ik geen opleiding in gevolgd (diezelfde opleiding als waar ik geen werk in kan krijgen en daarom horeca ga doen)
ah snappen we het nog?
horeca kieskeurig vindenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je hebt een flut studie gedaan, kan geen baan vinden maar gaat wel kieskeurig lopen doen over werk.
Toch?
stap een uitzendbureau binnen. Of gewoon bij kroegen etc langs gaan of ze nog lui zoeken. Denk niet dat je via het Groningen Stad topic een baan gaat vinden.quote:
Communicatiesystemen. En ja, ik ga zo ook de stad in daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef Luco het volgende:
[..]
stap een uitzendbureau binnen. Of gewoon bij kroegen etc langs gaan of ze nog lui zoeken. Denk niet dat je via het Groningen Stad topic een baan gaat vinden.
Wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan?
hehe Huize Maas wordt em niet hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Drommeldaris het volgende:
@saisai huize maas zoekt nog personeel volgens mij en cafe de doos ook
Ehh ik zag laatst dat 1 van die restaurants aan de linkerkant van de vismarkt (als je vanaf de AH kijkt) ook nog personeel nodig had alleen dat is wellicht al te laatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe Huize Maas wordt em niet hoor.
Bovendien werk ik liever in een restaurant dan ergens achter de bar.
Toch kieskeurig hè?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe Huize Maas wordt em niet hoor.
Bovendien werk ik liever in een restaurant dan ergens achter de bar.
Cantina Mexicana? Daar hing inderdaad een poster met personeel gezocht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ehh ik zag laatst dat 1 van die restaurants aan de linkerkant van de vismarkt (als je vanaf de AH kijkt) ook nog personeel nodig had alleen dat is wellicht al te laat
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Cantina rocks! Werken veel mooie vrouwen en het eten is prima.
Plus dat je mij af en toe ziet dan, ook lekker!
Wat voor baan wil je eigenlijk? Je kunt veel 'worden' of 'doen' als je CS hebt afgemaakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Communicatiesystemen. En ja, ik ga zo ook de stad in daarvoor.
het liefste word ik "gewoon" communicatieadviseur binnen een bedrijf waar ik verschillende communicatietaken moet doen. Zowel op extern als intern niveau. Communicatie-uitingen kan ik zelf maken, die wil ik (liever) niet duur uitbesteden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat voor baan wil je eigenlijk? Je kunt veel 'worden' of 'doen' als je CS hebt afgemaakt.
Een memo zonder is haast niet meer te krijgen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan nu flauwe grappen gaan maken over het gebruik van 'wordt' met dt en 'communicatieadviseur' in één zin, maar dat doe ik niet.
Oké.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een memo zonder is haast niet meer te krijgen!
juh, als ik snel typ let ik er niet op. zoals nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kan nu flauwe grappen gaan maken over het gebruik van 'wordt' met dt en 'communicatieadviseur' in één zin, maar dat doe ik niet.
Denk dan ook om hoofdletters.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
juh, als ik snel typ let ik er niet op. zoals nu.
Als communicatiekundige moet je toch weten dat je voorzichtig moet zijn met wat je op het internet plaatstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |