Goh, wie zou dat nu gedaan hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:58 schreef ShiningStar het volgende:
Wie heeft trouwens die laatste zin aan de OP toegevoegd?
Heerlijk weertje toch? Heb nergens last van gehad toen ik buiten liepquote:
jeujquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Luco het volgende:
Jeuj! Vandaag de sleutel van kamer opgehaald. Ergens deze week verven en vloertje leggen en dan kan ik over!
Een gedeelte van. 30 huizen != Leek. Zal zo mn schoonouders even bellen die daar wonenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef Saisai het volgende:
Heeft iemand al iets blank staan? Leek is geëvacueerd hoorde ik ivm dijkdoorbraak
Ze zijn voornamelijk gevuld met lucht, tijd voor loecje om met ducttape aan de slag te gaan dusquote:
Ik heb 'n zolder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens woon ik 4 hoog, dus mochten er mensen dreigen te verzuipen PM mij even![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Onze loopplank is veranderd in een klimrek zo hoog staat de boot. En mijn schommelbank is kapot geslagen.
Winschoterdiep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef Saisai het volgende:
[..]ik wil ook graag op een boot wonen! Waar ligt jullie boot?
ow ik niet meer helaasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben student.
We zijn geadviseerd om de boot te verlaten. Stroom, gas en water worden vannacht afgesloten omdat ze nooddijkjes aan gaan leggen in de straat.
lekker, op dit tijdstip nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben student.
We zijn geadviseerd om de boot te verlaten. Stroom, gas en water worden vannacht afgesloten omdat ze nooddijkjes aan gaan leggen in de straat.
Huh, hier stond toch eerst dat je op de radio was?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Verlaten was vooral omdat alles wordt afgesloten omdat er een nooddijkje wordt aangelegd door de hele straat. Maar goed, alles doet het nog op het moment dus ik vind het wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |