zolang het geen ouder model waar de stabilisatie van is geknapt kan het geen kwaadquote:Op zondag 29 januari 2012 11:16 schreef egelhond het volgende:
Lees dat er kans is dat de Juwel Rio 240, het glas bol kan gaan staan. Iemand ervaring mee?
Hier al 4 jaar een juwel rio 240 bak. Niks mis met het glas hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:16 schreef egelhond het volgende:
Lees dat er kans is dat de Juwel Rio 240, het glas bol kan gaan staan. Iemand ervaring mee?
het zei mij niks maar heb even op youtube gekeken echt een enorme winkel!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:56 schreef JortK het volgende:
Gister in Zoo Zajac geweest, tering wat een winkel!
Ik las 'wat een teringwinkel.'quote:Op zondag 29 januari 2012 10:56 schreef JortK het volgende:
Gister in Zoo Zajac geweest, tering wat een winkel!
een Botia soort.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef egelhond het volgende:
hmm ik denk er nog even over na.
[ link | afbeelding ]
Weet iemand welk soort vis dit is?
ik denk niet dat een van de vissen de corydoras panda heeft vermoord.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:09 schreef egelhond het volgende:
Heb 17 kardinaaltetras
4 corydoras pandas
6 roze tetra's
2 appelslakken
Heb 2 van deze botia's
Voor het eerst dat het veel te koude weer me tegen staatquote:Op maandag 30 januari 2012 15:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Jep, maar verzenden gaat momenteel niet door het veel te koude weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |