Ik ben nu in seizoen 4, dus ik probeer dit topic te ontwijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er gelijkenissen waren, maar damn.
Dat, en ze is dunner worden geloof ik. Haar gezicht lijkt ook wat minder vol daardoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, ben nu helemaal bij.
Krijgen we nu vrijwel geen scènes meer bij MacClarens?![]()
Ik vind trouwens ook dat Robyn achteruit is gegaan qua uiterlijk, maar ik heb het idee dat het vooral door haar kapsel en kleding komt, want haar gezicht vind ik niet echt veranderd.
Haha. Nee.quote:
Frasier uiteraard.quote:
Ben met Friends opgegroeid.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.quote:
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.
quote:
Eensquote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Ik had zelf mijn punt niet beter kunnen bevestigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat je met zoveel keuze dan echt de meest slechte, pretentieuze lachband-serie uitkiest.
Dat is bij meerdere series zo bij mij. Meestal haak ik af omdat ik het gewoon echt niet leuk vind, maar soms zet ik door en dan ontdek ik idd van hey de serie is toch leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwachtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |