Meid...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
Dat is snel. Maar je sprak me aan? Ik ben paardJE.
Je vergeet me.quote:
Mag er dan niet gekust wordenquote:
Jij was model toch zei je he? Heb je ook foto's?.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb ook dit gezegd:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij was model toch zei je he? Heb je ook foto's?..
Daar heb ik redenen voor.quote:Verder kan ik niet zoveel zeggen, ik wens anoniem te blijven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ga auditie doen voor de hoofdrol in een korte film, de rol van pastoor
ben je bekend met mijn verleden?quote:
Ik ben redelijk goed geïnformeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je bekend met mijn verleden?
Wat zijn die redenen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb ook dit gezegd:
Daar heb ik redenen voor.
Hij is nog niet uit de kast johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zijn die redenen, als ik vragen mag?.
Ik moest even glimlachen en hier aan denken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alsof wij aan een foto kunnen zien wie je bent, en alsof de hele wereld FOK!t. Dat valt al vies tegen, en al helemaal als je bedenkt dat hier bijna niemand kijkt..
Sssht jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik moest even glimlachen en hier aan denken.
jij gaat wel de hostie uitreiken aan prins gijs ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een mooie pastoor hoor, ik heb mijn roeping gemist
heb jij een colombiaans vriendje ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
naast coca plantagess heeft dat land toch wel meer te bieden ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zit niet in de drugs![]()
Ik ben uit de kast.
Het lijkt wel een kwis.
O ja, dat ken ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Steve het volgende:
Net door een privénummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Zo irritant, want dan wil ik weten wie het was..
Ik haat dat. Vooral als het een paar dagen achter elkaar gebeurd, en dan blijkt het uiteindelijk gewoon om een tijdschriftabonnement te gaan. Of om een recruiter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Steve het volgende:
Net door een privénummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Zo irritant, want dan wil ik weten wie het was..
Nou snap ik het niet willen posten van een foto op zich best hoor. Dat heb ik ook. Maar niet als je zegt model te zijn, en uit de kast. Ik ga dan direct twijfelen aan het Algehele Waarheidsgehalte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik heb ook dit gezegd:
[..]
Daar heb ik redenen voor.
Ik ook, helemaal. Maar hou dan gewoon hier je mond over je beroep. Anders klinkt het zo leugenachtig opschepperig. Vind ik. Maar dat is slechts mijn ronddartelende persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, op zich kan ik het best begrijpen als je je forum-imago een beetje los wil houden van je professionele imago.
Was het ook opschepperig geweest als ie gezegd had dat ie accountant was en geen foto wilde postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:48 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal. Maar hou dan gewoon hier je mond over je beroep. Anders klinkt het zo leugenachtig opschepperig. Vind ik. Maar dat is slechts mijn ronddartelende persoonlijke mening.
Ik geef onmiddellijk toe dat het geen rationele gedachte is. Vat het maar niet persoonlijk op, mijn achterdocht komt door Fok!ers uit het verleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, dus omdat anderen allerlei dwaalgedachtes hebben kan ik op een profiel geen beroep invullen?
Kan ik mijn werk niet noemen, terwijl, als je bij de bakker werkt geen probleem is?
Waarom is het nou opschepperig of leugenachtig? Het is gewoon wat ik doe. Ik vertel er notabene niets over. Ik ben helemaal niet bezig met mijn uiterlijk op te hemelen of rondte strooien hoeveel geld ik verdien en met wie ik omga ofzo. Als het simpele woord "model" al rare gedachtes geeft, dan kan ik zeker niks meer kwijt.
Een accountant die geen foto wil posten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het ook opschepperig geweest als ie gezegd had dat ie accountant was en geen foto wilde posten?
fapfapquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Laat je niet zo opnaaien hoor... het idee dat je een model bent is blijkbaar nogal opwindend voor sommigen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
fapfap![]()
zodra je je ook maar iets gaat aantrekken van de mensen hier kan je maar beter weg gaan
Nee, jij bent alleen een enorme Peugeot-fanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:06 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand ook denkt dat ik daadwerkelijk directeur ben, toch?
quote:You are an absolute attraction and my eyes keep rolling your way.
I would like to be associated with such an astonishing beauty as you.
I would like to be friends with you.
Hope to hear from you soon.
Nathaniel
Mijn pics staan gewoon in m'n fotoboek en onder de linksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:35 schreef Nezhi het volgende:
Random berichtje op facebook(geen pics tenzij jullie ook allemaal picas gaan posten!)
[..]
Maar krijg jij ook van die berichtjes op je facebook?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn pics staan gewoon in m'n fotoboek en onder de links.
Absoluut! Minstens elk uurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar krijg jij ook van die berichtjes op je facebook?
Je bedoelt De_Directeur?quote:
Mensen die me snappenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
TV snapt dat best, maar TV maakte een (goede) grap.
de meesten hebben wel een fobo dus posten die picsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:35 schreef Nezhi het volgende:
Random berichtje op facebook(geen pics tenzij jullie ook allemaal picas gaan posten!)
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van Entourage
Ik hou van Ari Gold![]()
Ik ben nu ook bij seizoen 4 sinds ik besloten heb hem weer van A tot Z te kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb alleen zo snel seizoen 1 t/m 4 gekeken dat ik nu even Entourage moe ben. Maar Ari Gold
Ik heb ook te veel series om te volgen. Dus ik pauzeer soms gewoon een half jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bij seizoen 4 sinds ik besloten heb hem weer van A tot Z te kijken
Hmm. Als je dit zo ziet wordt het echt hoog tijd om weer eens een fitnessschool te bezoeken.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ook te veel series om te volgen. Dus ik pauzeer soms gewoon een half jaar.
Overigens, Lloyd
Ben jij 1 van die kerels? Is het een raadsel?quote:
Mja, ik keek net 1 seconde, het was weer een eenzame homo. Kunnen ze niet een keer een leuke homo uitzoeken?quote:
Aflevering 3?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja, ik keek net 1 seconde, het was weer een eenzame homo. Kunnen ze niet een keer een leuke homo uitzoeken?
Een van die eersten vond ik nog steeds het leukste. *zoekt* Theo. Ik vond hem persoonlijk ook het meest herkenbaar qua verhaal. Hoe hij er in stond. Ook met het er nergens over durven hebben enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef MisterO het volgende:
Mja, ik keek net 1 seconde, het was weer een eenzame homo. Kunnen ze niet een keer een leuke homo uitzoeken?
Geen idee, het was/is op nu op tvquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aflevering 3?
Ach, vind het wel interessant.
Met z'n ouders?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Een van die eersten vond ik nog steeds het leukste. *zoekt* Theo. Ik vond hem persoonlijk ook het meest herkenbaar qua verhaal. Hoe hij er in stond. Ook met het er nergens over durven hebben enzo.
Nee daarvoor al. Hij werkte ergens op een camping, maar wilde samen met Arie ergens heen waar niemand ze kon horen. Of dat als hij over straat liep hij steeds dacht 'help ze zien dat ik homo ben'. Dat soort dingen.quote:
Heb jij dat ook nog dat je het probeert zoveel mogelijk te verbergen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee daarvoor al. Hij werkte ergens op een camping, maar wilde samen met Arie ergens heen waar niemand ze kon horen. Of dat als hij over straat liep hij steeds dacht 'help ze zien dat ik homo ben'. Dat soort dingen.
Zijn ouders pakten het wel goed op. Vooral zijn broer steunde hem heel erg, dat vond ik toen ook wel mooi om te zien.
Wat bedoel je met 'niet zo ontzettend openlijk op straat'? Het is toch niet zo dat je normaal dan de hele tijd 'joehooeeee' zou roepen? Ik loop gewoon op straat en denk helemaal niet aan het feit dat ik homo ben of doe in hoe ik me gedraag. Maar misschien is dat in Amsterdam wat normaler tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik ben niet ontzettend openlijk op straat. Maar als ik dat dan ook vertel zijn er over het algemeen ook hetero's die dat hebben.
Ik was gisteren op een verjaardag en kreeg samen met een collega van mij gewoon braakneigingen van een stelletje die alleen met elkaar praatten en over de beentjes wreven de hele tijd.
Hou-toch-op
Ik ben me in steden juist vaak iets bewuster van mezelf op een of andere manier. Zal de boerenkinkel in me wel zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef MisterO het volgende:
Wat bedoel je met 'niet zo ontzettend openlijk op straat'? Het is toch niet zo dat je normaal dan de hele tijd 'joehooeeee' zou roepen? Ik loop gewoon op straat en denk helemaal niet aan het feit dat ik homo ben of doe in hoe ik me gedraag. Maar misschien is dat in Amsterdam wat normaler tegenwoordig.
Hoofd op schouder op straat. Hand op de bil op straat. Ik weet niet, voel me er wat onprettiger bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'niet zo ontzettend openlijk op straat'? Het is toch niet zo dat je normaal dan de hele tijd 'joehooeeee' zou roepen? Ik loop gewoon op straat en denk helemaal niet aan het feit dat ik homo ben of doe in hoe ik me gedraag. Maar misschien is dat in Amsterdam wat normaler tegenwoordig.
Hai, boerenkinkelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben me in steden juist vaak iets bewuster van mezelf op een of andere manier. Zal de boerenkinkel in me wel zijn..
Mja dat begrijp ik nog wel ja. Ik zoen mijn vriend wel in het openbaar als we elkaar gedag zeggen bijvoorbeeld, maar dan is het allemaal heel vluchtig zodat het niet al teveel opvalt. En hand in hand lopen vind ik ook wel ongemakkelijk, omdat iedereen je aan zit te staren alsof je 1 of andere bekende nederlander bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoofd op schouder op straat. Hand op de bil op straat. Ik weet niet, voel me er wat onprettiger bij.
Op het station alleen in de autoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja dat begrijp ik nog wel ja. Ik zoen mijn vriend wel in het openbaar als we elkaar gedag zeggen bijvoorbeeld, maar dan is het allemaal heel vluchtig zodat het niet al teveel opvalt. En hand in hand lopen vind ik ook wel ongemakkelijk, omdat iedereen je aan zit te staren alsof je 1 of andere bekende nederlander bent
Aaaaaaaw, ja joh, dat komt omdat je alleen maar in de grote steden komt wanneer je een date hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben me in steden juist vaak iets bewuster van mezelf op een of andere manier. Zal de boerenkinkel in me wel zijn..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het station alleen in de auto!! En daarna een zwaai
!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaaaaaaw, ja joh, dat komt omdat je alleen maar in de grote steden komt wanneer je een date hebt
The shame...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Steve het volgende:
[..].
Dat is wel de laatste keer dat ik in Amsterdam geweest ben..
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Op straat nooit zoenen. Nooit.![]()
Stel je voor dat een bekende het ziet zeg... Daar moet ik echt niet aan denken
Maar jij komt uit Groningen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Op straat nooit zoenen. Nooit.![]()
Stel je voor dat een bekende het ziet zeg... Daar moet ik echt niet aan denken
Ik voel me inderdaad vrij nieuw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef MisterO het volgende:
Zo verwarrend, al die nieuwe users/kloons
Jij loopt hier toch al jaren rond? met 149k+ posts, en blauw, ben je niet nieuw meer.quote:
Je post in het Groningen topic... Waar wat en hoe? En je kan het mij vertellen, met mijn blauwe kleur, 149k+ posts en ik ik hossel je niet want ik ben al occupied.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja, Groningen. Had je dat gezien dus?
Ik houd me eerst ff op de vlakte meer, met uw welnemen.![]()
Niet geheel in de kast meer tegenover ouders, dat ging per ongeluk, maar ik heb het er nooit over, en op me werk weet niemand het. En ik vind het nog altijd een probleem.
Ohja, een stel vrienden weten het ook, maar ook daar heb ik het er nooit over.
Jeetje....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
zo oud dat ik inmiddels aan een motorfiets zit te denken om me midlifecrisis te lijf te gaan.
Nou inderdaad... Lijkt me nog lastiger dan jonger.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo gaat het leven, het leven gaat zo.
Yes. Everyone knows.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is het ook. Daarom is het zo mooi dat jij al zo vrij en frank ervan geniet. Zonder schaamte ook. Tenminste ik neem aan dat iedereen 't weet? ouders / vrienden / vriendinnen / alle collega's
Als niemand reageerd dan ik wel, maar leuk foto hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Nezhi het volgende:
Hoe kom je bij fotoboek?
kleine pica dan: http://oi42.tinypic.com/2iuu6g4.jpg
Kom hier eigenlijk nooit [wel eens langs geweest dat weer wel] vind het ook een leuke foto al betwijfel ik of het mijn doelgroep is leeftijd-technischquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als niemand reageerd dan ik wel, maar leuk foto hoor..
Dit!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:45 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vind het wel vervelend als wildvreemden er vanuit gaat dat je hetero bent. En ik heb dan niet altijd zin om dan weer corrigerend op te treden.
Goed idee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:13 schreef Steve het volgende:
Wat een hoop nieuwelingen allemaal ineens..
*verder gaat slapen*
Jullie zullen hem verpesten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:11 schreef De_Directeur het volgende:
Kan de hetero van Ang3l niet hier komen posten, terwijl Ang3l in Australië zit? Anders wordt het hier te rustig.
2005 belde. Ze wilden hun naam terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:02 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een accountant die geen foto wil posten?Boekhouders laten hun foto's toch juist mega groot aan de zijkant van een flatgebouw hangen, om vervolgens naar Australië te vluchten?
ik wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:47 schreef De_Directeur het volgende:
Ik ben lekker verkouden, niemand wil/durft mij te zoenen.
Dankjequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als niemand reageerd dan ik wel, maar leuk foto hoor..
Gewoon lekker met je handje zwaaien. Hand op de heup doet het ook goed en de combinatie is helemaal top.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:45 schreef De_Directeur het volgende:
Ik vind het wel vervelend als wildvreemden er vanuit gaat dat je hetero bent. En ik heb dan niet altijd zin om dan weer corrigerend op te treden.
Met zo'n begroetingszoen heb ik minder moeite, helemaal als het normaal is in bepaalde kringen (al zal ik de aanzet ertoe niet snel zelf nemen omdat ik nooit weet wat iemand wilquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:37 schreef De_Directeur het volgende:
Terwijl het vanaf België en zuidelijker juist gebruikelijk het is dat ook mannen elkaar kussen als begroeting, ook studenten onderling enzo. Dat vind ik dan ongemakkelijk, want Zoenende Mannen, dat heeft voor mij een andere lading dan daar.
Billengrijpen en tongen bij oudere stellen gata me ook wat te verquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Met zo'n begroetingszoen heb ik minder moeite, helemaal als het normaal is in bepaalde kringen (al zal ik de aanzet ertoe niet snel zelf nemen omdat ik nooit weet wat iemand wil). Een afscheidszoen op de mond ofzo is al een stuk intiemer, dan ga ik me ongemakkelijk voelen.
Ik vind het wel mooi om verliefde stelletjes (hetero, homo, pot, of wat dan ook) te zien die enigszins aanhankelijk zijn (ook bij oudere stellen, omdat dat verliefderige er dan vaak toch een beetje af is bij de meeste stellen....). Zolang dat niet te ver gaat. Geen billengrijpen, tongen, etc..
Ik kijk zelf trouwens ook meestal even om als ik iets zie gebeuren, dus kwalijk zal ik het ook niemand nemen.
Dat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Steve het volgende:
Ik vind dat zowel jong als oud niet te ver moet gaan publiekelijk hoor..
Precies, en dat geldt voor zowel homo's als hetero'squote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Steve het volgende:
Ik vind dat zowel jong als oud niet te ver moet gaan publiekelijk hoor..
Nou, weet sowieso niet wat ze met elkaar aan moeten. Beetje tietjes wrijvenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Steve het volgende:
En vooral voor lesbiennes. Die moeten te allen tijde minstens een meter afstand tussen elkaar bewaren.
Careful, otherwise you'll kut yourselfquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:02 schreef wonderer het volgende:
Careful, otherwise you'll kut yourself
In Amsterdam kan zoiets dus gek genoeg wel weer. Niemand die daar iets van zal zeggen. Daarvoor is het Adam.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zag in Amsterdam eens een grietje een blowjob doen bij haar vriend (mag ik aannemen) bij de bushalte. Gewoon waar mensen eromheen in de rij stonden. Dat vind ik dus niet kunnen.
Let ook even op de PI's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef Cavalinho het volgende:
Lesbiennes. Klaarkomen is klaarkomen. Er zijn vingers, mond en hulpstukken. Ik zie het probleem niet? Als er liefde is, is er een weg naar ontlading.
Woooosjquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Steve het volgende:
Die dingen links van een post dus. Zoals dit kekke lampje.
Ik ken Amsterdam als een stad waar niets gek is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Steve het volgende:
Nou het lijkt me dat velen ook in Amsterdam wel even vreemd en afkeurend opkijkt als iemand midden op straat gepijpt wordt..
Ok. Ik ben nieuw in het forum wezen, heb ik al eens aangegeven geloof ik.quote:
Máár je hebt wel een paard geupload!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ok. Ik ben nieuw in het forum wezen, heb ik al eens aangegeven geloof ik.
Misschien moet je het ook even anders benaderen. juist omdat men weet dat je nieuw bent geeft men dat aan...quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ok. Ik ben nieuw in het forum wezen, heb ik al eens aangegeven geloof ik.
Inderdaad e.e.a. even vermelden in de nieuwsbrief denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je het ook even anders benaderen. juist omdat men weet dat je nieuw bent geeft men dat aan...
Laatst had iemand het ineens over Bullchat, en geloofde ook niet dat ik werkelijk waar nog nooit van Bullchat gehoord had.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Het was 'beter' geweest als het Gaychat of Bullchat was?
Volgens mij is het niet veel anders dan Gaychat of Chatboy...quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatst had iemand het ineens over Bullchat, en geloofde ook niet dat ik werkelijk waar nog nooit van Bullchat gehoord had.. Laatst eens gekeken, dat zag er echt wel heel erg fout en goedkoop uit.
Dat bedoel ik. Porno kijken, webcam chatten, allemaal prima, maar dan wel graag kwalitatief goed. Ontdekken dat je vriendje slechte smaak heeft lijkt me verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatst had iemand het ineens over Bullchat, en geloofde ook niet dat ik werkelijk waar nog nooit van Bullchat gehoord had.. Laatst eens gekeken, dat zag er echt wel heel erg fout en goedkoop uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef De_Directeur het volgende:
Dat bedoel ik. Porno kijken, webcam chatten, allemaal prima, maar dan wel graag kwalitatief goed. Ontdekken dat je vriendje slechte smaak heeft lijkt me verschrikkelijk.
In z'n "history" van de URL balk bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:53 schreef creno het volgende:
bullchat stond ook in de history.
Hoe ik dat ontdekte, het stond gewoon in zijn url-balk, toen ik effe op zijn laptop zat.
Is het "bang"? Want dan zou dat eigenlijk betekenen dat het een vertrouwen issue is?quote:[img]http:[sup][/sup]//i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 5 januari 2012 00:06 schreef creno het volgende:
chatten zie ik ook niet als een probleem, maar het maakt me weer bang omdat een paar jaar geleden hij dankzij chatboy wel een hele grote fout heeft gemaakt, een HELE grote fout.
kloptquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het "bang"? Want dan zou dat eigenlijk betekenen dat het een vertrouwen issue is?
precies, ik werk ergens aan en ondertussen breekt de ander het afquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:12 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt toch wel positief. Je kunt het hem ook niet blijven nadragen natuurlijk. Hij heeft goed ingezien wat er destijds aan de hand is en alles....
Edit: damn, dat is wel kut met dat therapie...
Omdat ik van hem hou, we hebben het leuk samen, omdat ik met hem wel mijn leven wil delen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:18 schreef Steve het volgende:
Waarom ben je nog bij hem?.
Deze vraag klinkt misschien lullig, maar zo moet je hem niet lezen.
Nou in deze context vraag ik me ook af of het bang zijn is. Daarom stond het ook tussen aanhalingstekens. Ik lees dit wel als een huge vertrouwensprobleem. Hij zit op die site dus hij gaat vast weer vreemd of wil vreemd gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:09 schreef wonderer het volgende:
Bang zijn dat het verleden zich gaat herhalen hoeft niet per se met vertrouwen te maken hebben. Als er iets is dat niet meedoet aan ratio, is het angst.
dat vroeg ik me ook af, maar als ik daar iets over vraag krijg ik meestal een reactie als je moet niet zo wantrouwend zijn... :Squote:Op donderdag 5 januari 2012 00:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me af waarom hij daar zat te chatten, vooral. Of misschien was dat niet eens gebeurd, klikte hij alleen op een link of zo, dat kan ook nog.
Ja als je dat niet weet is er moeilijk een conclusie aan te trekken. Maar de kans dat je daar een heel eerlijk antwoord op krijgt is lastig in te schatten natuurlijk...quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:24 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me af waarom hij daar zat te chatten, vooral. Of misschien was dat niet eens gebeurd, klikte hij alleen op een link of zo, dat kan ook nog.
Oh, bij mij wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als je dat niet weet is er moeilijk een conclusie aan te trekken. Maar de kans dat je daar een heel eerlijk antwoord op krijgt is lastig in te schatten natuurlijk...
Als je een link aanklinkt verschijnt dat niet in de history van de URL balk.
In de omnibox van chrome komt volgens mij wel je hele geschiedenis langs.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als je dat niet weet is er moeilijk een conclusie aan te trekken. Maar de kans dat je daar een heel eerlijk antwoord op krijgt is lastig in te schatten natuurlijk...
Als je een link aanklinkt verschijnt dat niet in de history van de URL balk.
Waarom zou je in zijn gsm willen kijken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef creno het volgende:
tja hoe krijg je een eerlijk antwoord...?
Ik mag van hem niet eens in zijn gsm kijken, want dan vertrouw ik hem niet en als ik een vreemde naam zou zien staan ga ik allemaal dingen vragen en denken zegt ie dan.
En had je dat wantrouwen ook bij andere relaties?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:20 schreef creno het volgende:
Omdat ik van hem hou, we hebben het leuk samen, omdat ik met hem wel mijn leven wil delen.
Misschien is 'ie wel met iemand aan het sexten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom zou je in zijn gsm willen kijken?
Die term kende ik nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel met iemand aan het sexten.
Al mijn vorige partners zijn vreemd gegaan (niet zo erg als mijn huidige), dus ben daardoor denk ik wel wantrouwiger geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:29 schreef Steve het volgende:
[..]
En had je dat wantrouwen ook bij andere relaties?
Sja als het al een keer eerder gebeurd kan ik me goed voorstellen dat je wantrouwig bent. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik met iemand door zou kunnen gaan, als zoiets achter je rug om gebeurd. Aan de andere kant zou ik ook niet tegen een wantrouwig vriendje kunnen, dus zou ik waarschijnlijk ook vrij snibbig reageren.
klopt, maar aan de andere kant, als je niets te verbergen hebt....quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die term kende ik nog niet
Maar dat is toch ook wel een teken van wantrouwen? Als je dat wilt? Daar moet ik "vriendje" wel gelijk in geven
auw....quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef Peter het volgende:
Wat doet R om aan jullie relatie te werken?
Dat zou voor mij, als ik jouw vriendje was, een reden zijn om het uit te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef creno het volgende:
Ik mag van hem niet eens in zijn gsm kijken, want dan vertrouw ik hem niet
Klinkt nu alsof jij al het werk doet terwijl hij niet wil veranderen voor jou..quote:
Met alle respect, ik vind dit erg creepy en controlfreakerig overkomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef creno het volgende:
Dat van die gsm bekijken was in de tijd dat ie grindr er op had staan. De behoefte daaraan is weg toen ie dat er af had gehaald.
en wat moet ik daar dan aan doen. Ik heb meer aan advies dan aan een oordeel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Met alle respect, ik vind dit erg creepy en controlfreakerig overkomen.
Ik vraag mij af of jullie wel bij elkaar passen in een relatie, want kennelijk hebben jullie daar allebei andere verwachtingen van. Jij hebt meer behoefte aan iemand die trouw, monogaam is, etc. Jouw vriendje heeft kennelijk meer behoefte aan avontuur, spanning en afwisseling. En je kunt allebei niet verlangen of verwachten dat de ander maar verandert.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:55 schreef creno het volgende:
[..]
en wat moet ik daar dan aan doen. Ik heb meer aan advies dan aan een oordeel.
ik ben ook al nat tot op de naadquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:06 schreef Renesite het volgende:
Ah, heb mijn zwembroek gevonden!
/Groningen
Daar tegenover kun je hem natuurlijk ook vragen of hij iets te verbergen heeft danquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef creno het volgende:
tja hoe krijg je een eerlijk antwoord...?
Ik mag van hem niet eens in zijn gsm kijken, want dan vertrouw ik hem niet en als ik een vreemde naam zou zien staan ga ik allemaal dingen vragen en denken zegt ie dan.
ik vond er niks aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:38 schreef MisterO het volgende:
Ik heb wel zin in een regendans zometeen
Is geen enkel probleem: het plenst hier alsof de tuin een olympisch zwembad moet gaan worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:38 schreef MisterO het volgende:
Ik heb wel zin in een regendans zometeen
Een of andere loterij blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:30 schreef De_Directeur het volgende:
Ik haat dat. Vooral als het een paar dagen achter elkaar gebeurd, en dan blijkt het uiteindelijk gewoon om een tijdschriftabonnement te gaan. Of om een recruiter.
Dat Robin nu maar de rust mag vinden na zijn strijd van jarenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Stroek.......
[ afbeelding ]
Robin is deze week overledenNa een lange strijd heeft hij 't tocj begeven.
Hij kon blijkbaar echt niet meer.
maar je bent gewoon Nederlander van geboorte toch, alleen nu toevallig in Portugal, en morgen in Tokyo, heb ik dat allemaal nog goed?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:31 schreef Cavalinho het volgende:
Ik kwam eerder iets aan mij gericht tegenover dat paardje. Dat uploaden is niet zo moeilijk omdat het van de computer kan en ik kan nog wel een plaatje verkleinen tot de maat die geaccpeteerd wordt. Cavalinho betekent gewoon paardje, en als je googled is dat het eerste plaatje. Niks byzonders.
Ik heb tig usernamen geprobeert, maar ik kreeg steeds dat die al bestond. Ten einde raad dan maar iets in portugees geprobeerd, denkende dat er niet zo heel veel zouden zitten, en aan de muur hing een schilderij van een paard. Laat die naam er nou doorgaan. Dus gewoon toeval.
Onbekend laat ik altijd glippen, vooral als ik niks verwacht..quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef Cavalinho het volgende:
Haha, zie je wel, altijd iets waar je echt niks aan hebt. Ik maak me nooit druk om anonieme nummers. Zijn mensen die niks met mij te doen hebben, dus ook niet belangrijk genoeg om te woord te staan.
jij krijgt na 20 uur nooit meer bezoek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onbekend laat ik altijd glippen, vooral als ik niks verwacht..
Als het belangrijk is spreken ze de voicemail maar in.
Hetzelfde met mensen die om 20 uur nog aanbellen.... Alleen als ik iets of iemand verwacht doe ik nog open, en anders doei! NIPO, NOVIB, ettelijke goede doelen,.... ik vind het wel best.
Ga een ander maar lastig vallen met je gebedel.
Als je bezoek verwacht dan doe je wel open. Dat staat er toch. En ik doe hetzelfde. Loopt me iets te veel raar volk rond hier. Gelukkig heb ik een spionetje in m'n deurquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij krijgt na 20 uur nooit meer bezoek?
Je lijkt wel een bejaarde die na 19 uur alles afsluiten
Jahquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat Robin nu maar de rust mag vinden na zijn strijd van jaren
quote:
misschien is het team van Hello goodbye wel op Schiphol morgenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga echt zo ongelooflijk hysterisch dramatisch huilen op 't vliegveld morgenvroeg denk ik![]()
Mijn vent heeft ooit ook zo in mijn gsm zitten neuzen met hetzelfde idee als dat jij dat blijkbaar wil doen... als je met zo'n doel gaat zoeken leg je smsjes die soms grappig zijn bedoeld ook al snel verkeerd uit... ik heb er in ieder geval hondsgezeik mee gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
klopt, maar aan de andere kant, als je niets te verbergen hebt....
Mij boeit het niets wat hij bij mij in mijn gsm of history ziet, andersom is vaak zijn history gewist en z'n gsm laat ie nooit zomaar liggen. (en zelfs als ie ergens ligt ga ik er niet in kijken omdat ik hem wel wil vertrouwen)
Maak het uit, is mijn advies. En dat oordeel is de onderbouwing.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef creno het volgende:
@ de_directeur: dat is weer meer een oordeel dan een advies, maar bedankt.
Dat is geheim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb je te verbergen voor diegene die je het liefst van alles is?
ja maar waarom dan is dan mijn vraag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb niks te verbergen, maar ik zou eerder mijn pinpas+code geven dan mijn telefoon..
liep ik om 8.30 op je werk vanochten was meneer er niet :-)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb niks te verbergen, maar ik zou eerder mijn pinpas+code geven dan mijn telefoon..
Omdat het van mij is. Geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar waarom dan is dan mijn vraag?
Had persvoorstelling van The Iron Lady.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
liep ik om 8.30 op je werk vanochten was meneer er niet :-)
Een relatie betekent niet dat je maar gelijk alles moet delen, je bent allebei ook nog een individu met recht op privacyquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb je te verbergen voor diegene die je het liefst van alles is?
Omdat een ander niks in mijn mobiel of mail te zoeken heeft. Ook in een relatie mag je je persoonlijke dingen hebben, je hoeft niet álles samen te gaan delen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja maar waarom dan is dan mijn vraag?
Wat is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef De_Directeur het volgende:
https://mobile.twitter.com/#!/StealthMountain
quote:
quote:I alert twitter users that they typed sneak peak when they meant sneak peek. I live a sad life.
Oh, sorry. Dat komt door mijn tablet, denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mobile link, kreeg opeens een registratiescherm. Maar ik vat hem al.
Mijn moeder is Nederlandse van goede huize.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je bent gewoon Nederlander van geboorte toch, alleen nu toevallig in Portugal, en morgen in Tokyo, heb ik dat allemaal nog goed?
Voor iemand van 19 zeg je verstandige dingen
En dat voor een model.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zie persoonlijk geen nut in met je uiterlijk, kleding en scoren bezig te zijn
daar was het vast warmer en droger dan buitenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat het van mij is. Geen idee.
[..]
Had persvoorstelling van The Iron Lady..
Sowieso vond ik het meevallen hier in Amsterdam in vergelijking met wat ik op tv etc zie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was het vast warmer en droger dan buiten
toen was het in elk geval weer droog. Niet toen ik om 6.45 u naar station stiefeldequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sowieso vond ik het meevallen hier in Amsterdam in vergelijking met wat ik op tv etc zie.
geeft cavalinho een paar suikerklontjes zodat hij minder haptquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Cavalinho het volgende:
Je denkt dat modellen model worden omdat ze zichzelf mooi vinden? Die redden het vaak juist niet.
Ik heb trouwens helemaal niet bewust gekozen, ik ben er in gerold door mijn "redder" die zit toevallig in dat wereldje. Als die bakker was geweest, was ik bakker geworden.
En ja, weer veel te serieus, ik weet het, ik weet het.
Er gebeurt genoeg drama om me heen, daar hoef ik zelf niets voor te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:42 schreef Renesite het volgende:
ANG3L! NIET TE DRAMA!
Dat is te nichterig.![]()
(gewoon doen)
Moest je gered worden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Cavalinho het volgende:
Je denkt dat modellen model worden omdat ze zichzelf mooi vinden? Die redden het vaak juist niet.
Ik heb trouwens helemaal niet bewust gekozen, ik ben er in gerold door mijn "redder" die zit toevallig in dat wereldje. Als die bakker was geweest, was ik bakker geworden.
En ja, weer veel te serieus, ik weet het, ik weet het.
gelukkig is het tijdsverschil best gunstig en kan je best af en toe wat social media raadplegen en aanvullen met belevenissen op gratis aanwezig internetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg drama om me heen, daar hoef ik zelf niets voor te doen.
Chaos op t werk, zelfmoord van een kennis, oma naar het ziekenhuis gebracht met een ambulance ............. ik ben aan vakantie toe!
ga ik wel proberen of dat ik dat geregeld kan krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Ga je trouwens naar de crematie toe Stroek?
Of kende je 'm daar niet goed genoeg voor?
Mjomjomjom.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft cavalinho een paar suikerklontjes zodat hij minder hapt
heeft vroeger geleerd om het paard vanaf de vlakke hand te voeren omdat het je dan niet kan bijten :>)quote:
En wat was er laatst met die collega en de gaypride of zoiets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef creno het volgende:
Oei, even voor de duidelijkheid, ik ben gek op mijn vent en vertrouw hem, maar door die therapie kunnen oude gevoelens boven komen, dat was gisteren het geval. Omdat ik dus die url zag spookte dat weer door mijn hoofd.
Maar nu aan die reacties allemaal te zien is het net of mijn vent ik weet niet hoe vaak vreemd is gegaan, en dat is niet zo. 1 keer, 4 jaar geleden.
Hij vertelde me een maand geleden dat een homo bij hem is blijven slapen, en daar reageerde ik heel nuchter op (tot mijn eigen verbazing, en blijkt die therapie toch te werken.)
Ow die collega, tja dat is voor hem een idool ofzo, maak me daar niet meer druk om. En dat ie hetzelfde hotel wilde als hem, achteraf moest dat van hun baas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat was er laatst met die collega en de gaypride of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |