Meid...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
Dat is snel. Maar je sprak me aan? Ik ben paardJE.
Je vergeet me.quote:
Mag er dan niet gekust wordenquote:
Jij was model toch zei je he? Heb je ook foto's?.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb ook dit gezegd:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij was model toch zei je he? Heb je ook foto's?..
Daar heb ik redenen voor.quote:Verder kan ik niet zoveel zeggen, ik wens anoniem te blijven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ga auditie doen voor de hoofdrol in een korte film, de rol van pastoor
ben je bekend met mijn verleden?quote:
Ik ben redelijk goed geïnformeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je bekend met mijn verleden?
Wat zijn die redenen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ik heb ook dit gezegd:
Daar heb ik redenen voor.
Hij is nog niet uit de kast johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat zijn die redenen, als ik vragen mag?.
Ik moest even glimlachen en hier aan denken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alsof wij aan een foto kunnen zien wie je bent, en alsof de hele wereld FOK!t. Dat valt al vies tegen, en al helemaal als je bedenkt dat hier bijna niemand kijkt..
Sssht jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:50 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik moest even glimlachen en hier aan denken.
jij gaat wel de hostie uitreiken aan prins gijs ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een mooie pastoor hoor, ik heb mijn roeping gemist
heb jij een colombiaans vriendje ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Cavalinho het volgende:
naast coca plantagess heeft dat land toch wel meer te bieden ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik zit niet in de drugs![]()
Ik ben uit de kast.
Het lijkt wel een kwis.
O ja, dat ken ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Steve het volgende:
Net door een privénummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Zo irritant, want dan wil ik weten wie het was..
Ik haat dat. Vooral als het een paar dagen achter elkaar gebeurd, en dan blijkt het uiteindelijk gewoon om een tijdschriftabonnement te gaan. Of om een recruiter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:17 schreef Steve het volgende:
Net door een privénummer gebeld, maar ik kon niet opnemen. Zo irritant, want dan wil ik weten wie het was..
Nou snap ik het niet willen posten van een foto op zich best hoor. Dat heb ik ook. Maar niet als je zegt model te zijn, en uit de kast. Ik ga dan direct twijfelen aan het Algehele Waarheidsgehalte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik heb ook dit gezegd:
[..]
Daar heb ik redenen voor.
Ik ook, helemaal. Maar hou dan gewoon hier je mond over je beroep. Anders klinkt het zo leugenachtig opschepperig. Vind ik. Maar dat is slechts mijn ronddartelende persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, op zich kan ik het best begrijpen als je je forum-imago een beetje los wil houden van je professionele imago.
Was het ook opschepperig geweest als ie gezegd had dat ie accountant was en geen foto wilde postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:48 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik ook, helemaal. Maar hou dan gewoon hier je mond over je beroep. Anders klinkt het zo leugenachtig opschepperig. Vind ik. Maar dat is slechts mijn ronddartelende persoonlijke mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |