Oh? Mogen wij degenen zijn die dat bepalen en niet een of andere willekeurige user?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je werk dan gewoon. Het mag niet op FOK!
Het gaat mij volledig om de insteek.quote:Ook niet als het een andere blauwe is.
Geheel afhankelijk van hoe je het brengt. Is het een leuke ludieke actie dan maak je best een goede kans. Zou het alleen niet in POL proberen.quote:Ik heb ook een verenging. Zal ik ook even topics gaan openen om mensen lid te laten worden voor een aanzienlijk bedrag? Als ik er dan 100 heb krijgen ze een appeltaart.
Je weet zelf ook dat die dicht gaat.
Neuh, gewoon algehele willekeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus willekeur, tenzij het een PvdA-ledenwerftopic betreft?
Precies, bel maar een Bolkestein of hij een taart wil bakken en maak er een topic over.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef Bluesdude het volgende:
Ik begrijp van VS dat achter de schermen hier over gesproken is dat in principe ledenwerftopics van elke gevestigde politieke partij is toegestaan.?
Wat is het probleem dan nog ?
Iedereen wel of iedereen niet. Prima toch?
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.quote:
Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?quote:
quote:Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Nee? Wat was het dan? De appeltaart behorende bij de ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.
Gelul.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Dat is dan wel weer geweldig inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Hebben we de media ook al in onze machtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens wil ik de POL mods wel helpen om de PvdA de grootste te maken.
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Dat kon je nog flink in de problemen brengen, tijdens de jaren 50 in Amerika.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmen
Je gaat een lidmaatschap aan per maand en het minimum per maand is 1 euro, dus hoppa!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |