Is daar opgeroepen op tot het beschieten van gewelddadige Israëliërs en/of zijn die uitspraken door een mod gedaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat meld je hier niet als "smakeloos".
Uitspraken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind gewoon dat een mod bepaalde verantwoordelijkheden heeft. Je hebt een voorbeeldfunctie en dat soort uitspraken passen daar gewoon niet bij. C'est ca.
Ja helemaal prima, ook niks geen problemen mee, maar doe dan niet alsof je neus bloedt.quote:
Vooral jij ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed het was geen serieuze uitspraak.
Laten we het dan daarop houden. In de POLSC zeggen we allemaal wel dingen
Door een neponderzoekje wat zonder overleg hierheen geschopt wordtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
Voel jeje in je kruis getast?
Rechtse stemmers hebben meer sex
Het is nou niet dat TS een ervaringsdeskundige isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
Voel jeje in je kruis getast?
Rechtse stemmers hebben meer sex
Hoezo? Tellen homo's niet mee?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nou niet dat TS een ervaringsdeskundige is
Haha, dat zeg je nou nooit over remlof terwijl die ook wel van dat soort cynische taal uitslaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind gewoon dat een mod bepaalde verantwoordelijkheden heeft. Je hebt een voorbeeldfunctie en dat soort uitspraken passen daar gewoon niet bij. C'est ca.
Geldt ook voor D66 he, dus ik zal die uitspraak maar terugnemen. Of voel jij je nu om de een of andere reden links?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door een neponderzoekje wat zonder overleg hierheen geschopt wordt?
Haha het is gewoon een onderzoekje van niks in scene gezet door een satirisch Belgisch programmaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Geldt ook voor D66 he, dus ik zal die uitspraak maar terugnemen. Of voel jij je nu om de een of andere reden links?
Goed opgelet , Du_kequote:De Belgische tv-producent Woestijnvis bedacht persbureau Data Driven en liet dat een jaar lang persberichten verspreiden met ‘feiten’ als
‘Liberalen het beste seksleven hebben’
‘De manier waarop iemand zich kleedt verraadt voor 63 procent zijn politieke voorkeur.’
‘Vlamingen stonden bij verkiezingen gemiddeld 27 seconden in het stemhokje’
Niet zo verontwaardigd doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed opgelet , Du_ke
http://www.leugens.nl/201(...)rnalisten-met-gemak/
Ok, waarom kan het niet gewoon in het PvdA topic? het is gewoon een zieltjeswin-topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Verder gezanik over open/dicht gaarne gewoon in de POL FB als je vragen hebt, dat 't weer open is lijkt me duidelijk dus daar hoef je verder niet meer over te beginnen hier. Laten we 't gewoon houden bij remlofs zieltjesgewin (of Spekman's gare belofte op de conferentie) voor de PvdA en zijn snak naar Spekman taart.
Bij deze ook maar meteen een appeltaart om jullie zoet te houden, en ik ben nog beter gezelschap dan die PvdA trui ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een feestje waar ik heen zou gaan, mits er niet teveel spaties zouden zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
Abortus Baby's uitdelen met Van der Staaij?
Omdat het PvdA centrale topic is waar de naam ook naar verwijst, een centraal topic over de PvdA, niet alles waar de PvdA bij betrokken is. Wanneer remlof gaarne zelf iets wil opzetten n.a.v. een opmerking van dhr. Spekman dan hoeft dat natuurlijk niet per se naar het centrale topic doorverwezen te worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, waarom kan het niet gewoon in het PvdA topic? het is gewoon een zieltjeswin-topic.
Wat hebben we volgende week? Bitterballen eten met Ton Elias, Abortus Baby's uitdelen met Van der Staaij?
Dat je het openzet omdat je vindt dat Remlof zijn eigen agenda mag voeren om zijn partij te promoten is prima maar kom dan niet met zo'n lulsmoesje om POL te promoten
Wat is het relevante discussie onderwerp?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het PvdA centrale topic is waar de naam ook naar verwijst, een centraal topic over de PvdA, niet alles waar de PvdA bij betrokken is. Wanneer remlof gaarne zelf iets wil opzetten n.a.v. een opmerking van dhr. Spekman dan hoeft dat natuurlijk niet per se naar het centrale topic doorverwezen te worden.
Die is er niet, vandaar dat ik zeg dat het een dunne lijn is tussen PR en POL, en achter de schermen is besloten het tot nu toe maar bij laatstgenoemde te houden. Er zal naar worden gekeken naarmate de tijd vordert.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is het relevante discussie onderwerp?
Ah ok, voorkeursbehandelingen. Niet dat het een verrassing is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is er niet, vandaar dat ik zeg dat het een dunne lijn is tussen PR en POL, en achter de schermen is besloten het tot nu toe maar bij laatstgenoemde te houden.
aka, hopen dat de users het vergeten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
Er zal naar worden gekeken naarmate de tijd vordert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |