Het loopt weer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt nu wel weer redelijk te lopen. Negeer dat figuur gewoon.
Die van Golfer zag ik pas wat later.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef Disana het volgende:
Job Cohen treedt af
Waarom is mijn reactie (wat heeft zijn afkomst ermee te maken) helemaal weggehaald, en blijft die van golfer staan? Niet belangrijk verder, maar ik zie het verschil niet.
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Topinkomens, vijf jaar later
Is Voorschrift, met zijn rechtse inslag en Troll-gedrag een goede MOD?
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp waardoor het ontspoort, dat is het enige wat ik verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.
En mijn verwijt naar jou toe is gebaseerd op mijn ervaringen in verschillende topics van de afgelopen maanden, ik kan je moeilijk zien als (enigszins) neutrale moderator.
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp, dat is het enige wat ik verwacht.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.
Ik ga slapen, maar onder protest,.
Heeft niks uit te staan met inkomens of bonussen, maar met beleggingen aansmeren onder valse voorverwenselen.quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Wat, mag je niet meer zeggen dat de financiële wereld een pyramidespel is, net als de maffia???
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Wat is the beef dan?quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:
[..]
Wat is the beef dan?
En als je niet tegen wat ad hominems kunt, dan heb je niets te zoeken op FOK! imho.
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.
Beide mag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.
Hee, maar ik zie dat je blauw bent? Moet ik je nu feliciteren of condoleren?.
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hell of a job, vraag maar aan sigme..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |