Ik heb nu een half seizoen naar een zeer onaantrekkelijk Twente zitten kijken. Scorebordjournalistiek telt dan ff wat minder. Tenzij je kampioen wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef YazooW het volgende:
Toen het bij Feyenoord gebeurde liep iedereen te schelden op de spelers.
Nu het bij Twente gebeurd loopt iedereen na te trappen op de trainer.
Of kan ik dit niet met elkaar vergelijken? Hoezo trap je een trainer er uit die gewoon netjes 3e staat op slechts 5 punten afstand van de nummer 1?
Co heeft de creatieve spelers niet verkocht hoor, dat heeft Joop echt zelf gedaan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nu een half seizoen naar een zeer onaantrekkelijk Twente zitten kijken. Scorebordjournalistiek telt dan ff wat minder. Tenzij je kampioen wordt.
Muntenman is degene die grove fouten maakt ja, maar die wordt als een soort volksmenner op een bij voorkeur Duits plein in de polonaise achterna gelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:24 schreef hannoes het volgende:
[..]
Co heeft de creatieve spelers niet verkocht hoor, dat heeft Joop echt zelf gedaan!
Blast From The Past.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
In Co Adriaanse World Football Manager vond ik hem echt een baas.
Nogmaals, het ging om andere zaken dan de resultaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef inZanity het volgende:
Ik snap er eigenlijk helemaal niks van. Waarom een trainer ontslaan die prima presteert? 3e plek en volgende ronde EL lijkt me absoluut het hoogst haalbare voor dit Twente misschien zelfs wel meer dan dat. Ze doen zelfs (op dit moment) nog mee voor het kampioenschap.
Co hing nooit een verse rol op als hij het wc-papier had opgebruikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging om andere zaken dan de resultaten.
Adriaanse stond tweede met Ajax toen ie werd ontslagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef inZanity het volgende:
Ik snap er eigenlijk helemaal niks van. Waarom een trainer ontslaan die prima presteert? 3e plek en volgende ronde EL lijkt me absoluut het hoogst haalbare voor dit Twente misschien zelfs wel meer dan dat. Ze doen zelfs (op dit moment) nog mee voor het kampioenschap.
Stond ajax niet 1e toen Co werd ontslagen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Adriaanse stond tweede met Ajax toen ie werd ontslagen.
Bij Willem 2 kreeg ie wel de kans zijn eigen gang te gaan.
Dus? Hij is toch aangenomen voor de prestaties en niet voor de gezelligheid?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging om andere zaken dan de resultaten.
En we hebben allemaal kunnen zien hoe dat is afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Willem 2 kreeg ie wel de kans zijn eigen gang te gaan.
Prima werk bij Ajax gelevert, maar hij sloeg weer tever door zoals hij bij elke club voor elkaar krijgt (Op Az na)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Stond ajax niet 1e toen Co werd ontslagen?
hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef quo_ het volgende:
Diegene die nog het idee had dat FC Twente wél een fatsoenlijke club is weet nu wel beter.
Een trainer wordt doorgaans afgerekend op resultaten. En daar kun je niet veel op af dingen, ze doen nog goed mee. Waarschijnlijk wel het maximaal haalbare met de uitgedunde selectie van nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
hoezo niet dan?
waar basseer je je mening op?
Zou ut?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zat er natuurlijk al vanaf dag 1 aan te komen dit.
Nu kijken of McLaren weer kan gaan zorgen voor meer stabiliteit en attractief voetbal.
Co speelde juist attractief voetbal, maar omdat een selectie met spelers als Janko, Fer en Brama nou eenmaal geen attractief voetbal kan spelen is ie de laan uitgestuurd. Er moet er nu 1 komen die met deze groep een tactiek kan maken die werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu kijken of McLaren weer kan gaan zorgen voor meer stabiliteit en attractief voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |