Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
tregte klacht jonguh die beeer spoort niet![]()
![]()
Heel goed dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:23 schreef gers het volgende:
sterf met een gezwel aan je kontgat rezania
Gers, doe eens rustig man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:23 schreef gers het volgende:
sterf met een gezwel aan je kontgat rezania
vraag het aan je mattie zou ik zeggenquote:
nee niet trance, traNce, anagram nigguquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nog steeds blijft TS een trance faggot
Alleen dit kan ik als reden bedenken dat Rezania gehaat wordt door nectarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen Nectar, de rest is wel normaal.
Wie ben jij nou weer? Zijn advocaat!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Alleen dit kan ik als reden bedenken dat Rezania gehaat wordt door nectar
Pro Deo zeker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Zijn advocaat!?!
Dan leid ik hieruit af dat Rezania wel spoort, maar Nectar niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Zijn advocaat!?!
Er is nog meer geschiedenis, zijn laatste ban had ook met mij te maken. Maar dat was wel totaal zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Alleen dit kan ik als reden bedenken dat Rezania gehaat wordt door nectar
Die van Dientje12?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nog meer geschiedenis, zijn laatste ban had ook met mij te maken. Maar dat was wel totaal zijn eigen schuld.
Het is lijtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan leid ik hieruit af dat Rezania wel spoort, maar Nectar niet.
umadbro?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is nog meer geschiedenis, zijn laatste ban had ook met mij te maken. Maar dat was wel totaal zijn eigen schuld.
Hou je bek kontelikkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Dan leid ik hieruit af dat Rezania wel spoort, maar Nectar niet.
Doe je het weerquote:
Nectar, beste jongen, dit was het toppunt. Vanaf nu zal ik je haten, voor altijd. Ik zal uitzoeken wie je bent en wat je adres is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hou je bek kontelikker
ga naar de AVB (Autisten Voorever Beweging)
KOM DANquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Trance, beste jongen, dit was het toppunt. Vanaf nu zal ik je haten, voor altijd. Ik zal uitzoeken wie je bent en wat je adres is.
[ afbeelding ]
Informatie over jou via je profiel kan ik niet krijgen. Dat begint al goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Trance, beste jongen, dit was het toppunt. Vanaf nu zal ik je haten, voor altijd. Ik zal uitzoeken wie je bent en wat je adres is.
[ afbeelding ]
Wat is PI?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit topic heeft mijn PI helemaal over de zeik gemaakt.
rotmensen
Yeah manquote:
Juu, stomme telefoonmaatschappij!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
<------ DIT IS JE PI DOMME KOE, POST ICON
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:42 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Juu, stomme telefoonmaatschappij!!!!!
Hahahahahaha, ik schold je uit voor telefoonmaatschappij
Ten eerste ben ik geen zoofiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pro Deo zeker.
Wat een beunhaas.
Hij wil vast Rezoniani in zijn anusje hebben.
Ten tweede heb ik me bedacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nectar, beste jongen, dit was het toppunt. Vanaf nu zal ik je haten, voor altijd. Ik zal uitzoeken wie je bent en wat je adres is.
[ afbeelding ]
wat wil jij dreigen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen zoofiel.
[..]
Ten tweede heb ik me bedacht.
Stokstaart, beste jongen, dit was het toppunt. Vanaf nu zal ik je haten, voor altijd. Ik zal uitzoeken wie je bent en wat je adres is.
[ afbeelding ]
Ik ben het reeds op maps aan het zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat wil jij dreigen dan?
nancy zeelenbergsingel 31 in rotterdam woon ik.
als je mn nummer wil dm je maar
met deze neger wil jij geen ruzie vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik ben het reeds op maps aan het zoeken
Als je eens wist wie er op Prinses julianalaan 96, rotterdam woondequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook een Rotterdammer.
Noord represent.
ja ja weten we allemaal, die ene feyenoorderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Als je eens wist wie er op Prinses julianalaan 96, rotterdam woonde![]()
Welke, die doorgesnoven van dat filmpje met die gasten uit Den Bosch ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja ja weten we allemaal, die ene feyenoorder
Jij in ieder geval niet. Ik belde namelijk net.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Als je eens wist wie er op Prinses julianalaan 96, rotterdam woonde![]()
ja diequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welke, die doorgesnoven van dat filmpje met die gasten uit Den Bosch ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
https://www.demminkdoofpo(...)Opstelten-210111.pdf
Ik kan je adres op maps nogsteeds niet vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat wil jij dreigen dan?
nancy zeelenbergsingel 31 in rotterdam woon ik.
als je mn nummer wil dm je maar
En dat was nog de gecensureerde versie hequote:
En dan op een gegeven moment denkt hij ff na, wil hij een punt maken... Als je nou........ KANKERLULLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:19 schreef Nectar het volgende:
als je uit oss komt dan ben je voor top oss kk lul
Lekker doorgesnoven en niet meer uit je worden komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan op een gegeven moment denkt hij ff na, wil hij een punt maken... Als je nou........ KANKERLULLLLLLLLLLLLL
![]()
Het begon sowieso met wit poederquote:
Die een neus in vloogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het begon sowieso met wit poeder
Sowiesoquote:
Jij mag niet meer meerellen van Yvonne. ALs je het weer doet sturen steven en ik haar een DM met je naaktfotosquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Maar Stok, wats er met Rez dan allemaal ?
Ik ga ook niet rellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meerellen van Yvonne. ALs je het weer doet sturen steven en ik haar een DM met je naaktfotos
is dit je laatste kansquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga ook niet rellendan gebeuren er nare dingen.
die moet zich der neit meer mee bemoeie hoor. wat een dwaas is dat zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:25 schreef Nectar het volgende:
dit is wel een goed topic geworden eerst was ienog een beetje verneukt door rezania aanwezigheid maar nu is die wel luek
Ik weet ook niets, er zou een "mini-rel" zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is er dan? Zal wel weer niks erg boeiends zijn enzo...
mkay, mkayquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:30 schreef Nectar het volgende:
allemala hier komen ook een soort nb geworden inmiddels xD
Rezania jaagt Stokstaart en Gers weg
Rez heeft foto's openbaar gemaakt van het nichtje van die andere kerel en nu is dat nichtje boos weg uit het topic en toen kwam dezequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:28 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is er dan? Zal wel weer niks erg boeiends zijn enzo...
Bij de G van Gersquote:
Ik zit ook nog gewoon in de Nachtbagger hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:33 schreef Nectar het volgende:
Hallo Hooidraad en Dalando
goed dat jullie zijn gekomen van uit de nb
Welke dikke oorlog?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:34 schreef Oerbeer het volgende:
Om half 4 snachts deze dikke oorlog en al
Als jij genoeg bannerboeren weet te verzamelen kan dat nog wel eens gebeuren. Maar anders toch niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:36 schreef Monopoly het volgende:
Hee Oerbeer. Ik ga me kandidaat stellen voor ONZ mod, en ik ga zorgen voor een einde aan de tetten embargo in ONZ
Ja bannerboeren met adverteerders die niet meteen opspringen van een tet of wat bloot heb ik het over dan hé.quote:
Uiteraard. Ik ben een mooi topic aan het fabriceren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja bannerboeren met adverteerders die niet meteen opspringen van een tet of wat bloot heb ik het over dan hé.
Ik zit al likkebaardend en handenwrijvend op je topic te wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een mooi topic aan het fabriceren.
We wachten allemaal met smart op het topic van ome Mono, zodat onze tetten weer vrij gepost kunnen worden. We wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een mooi topic aan het fabriceren.
Jij probeert echt Smegmanus na te doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:42 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
We wachten allemaal met smart op het topic van ome Mono, zodat onze tetten weer vrij gepost kunnen worden. We wachten.
Ik ben gewoon mezelf. Beetje rare post van je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij probeert echt Smegmanus na te doen
Nee je bent een beetje neppe boi omdat je smegmanus die kapot grappig en stoer is, loopt te imiteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf. Beetje rare post van je.
Volgens mij ben ik tussen 18 en 19u in slaap gevallen en werd rond 23u wakker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:47 schreef Nectar het volgende:
wat doet iedereen zo laat op leuke vraag met verschillende antwoorde
Koekje voor jou.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tussen 18 en 19u in slaap gevallen en werd rond 23u wakker.
Sindsdien geen zin meer om te slapen.
Fijn man!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik tussen 18 en 19u in slaap gevallen en werd rond 23u wakker.
Sindsdien geen zin meer om te slapen.
Whatever. Wat jij ziet in posts moet jij weten. Ga ik mij echt niet mee bezighouden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je bent een beetje neppe boi omdat je smegmanus die kapot grappig en stoer is, loopt te imiteren.
Nee, dat is serieus erg naarquote:
Omg wat een nostalgiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, dat is serieus erg naar![]()
Ga je nu trakteren op Nib-its aan dropveter geregen?
Ik koop die chips nog steeds elk weekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omg wat een nostalgie![]()
Tevens de tijd dat ze nog om mijn vingers pasten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Omg wat een nostalgie![]()
Tevens de tijd dat ze nog om mijn vingers pasten
[ afbeelding ]
Slaap lekker dan gappiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef Dalando het volgende:
Nou, ik ga slapen. Kusje op Mono's tepel.
Mijn tepels, menig FOK!ster heeft zich er aan tegoed mogen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:57 schreef Dalando het volgende:
Nou, ik ga slapen. Kusje op Mono's tepel.
jaquote:
heerlijk man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn tepels, menig FOK!ster heeft zich er aan tegoed mogen doen.
Die met die rage comics geloof ik. Iets van 30.000+ viewsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
Mono wat is je topic met de meeste views
Minderjarige sletjes in korte rokjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die met die rage comics geloof ik. Iets van 30.000+ views
Ben je daar al die tijd mee bezig geweest of begin je net met spelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:05 schreef Nectar het volgende:
Hooidraad ik zit niet meer vast in die cave
net begonnuh hlafuurtje geleden ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je daar al die tijd mee bezig geweest of begin je net met spelen?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |