SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
This isn't even my final form.
Ik dacht, ik post vlak voor de lapo. Werd te lang niet iets gepost.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:09 schreef Ayca het volgende:
Ja, ik wilde net de lapo maken.Wat post je dan ook!
Scherp.quote:
Meer volgens mij, ook met cedille.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt er 9 in totaal! http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal.
Hm nieuw album van haar werd al aangeraden... misschien eens proberen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Scherp.
Ik luisterde tussendoor een ander nummer.
Meer verliefd:
[ afbeelding ]
Vond het 9 al zo weinig. Maar met een cedille pakt-ie niets. http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal.quote:
Niet geluisterd, ik stick nog aan de oude albums.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm nieuw album van haar werd al aangeraden... misschien eens proberen.
Wat zoek je zoal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef rumiii het volgende:
Ik zoek turkse films, blijkbaar worden die met een nokia opgenomen en geupload?
Vertel het me als ik verkeerd zoek yo
Ik weet iig van GB, met huisdotje van tofquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vond het 9 al zo weinig. Maar met een cedille pakt-ie niets. http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal.
dl=download neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet geluisterd, ik stick nog aan de oude albums.
Moet echt weer eens een flinke explorende dl-sessie inlassen, zoals de goede oude dagen.
Ja, was geheimtaal man voor FBI en alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
dl=download neem ik aan?
Ja, ik eigenlijk ook, maar dat kost zoveel tijd.En ben nog wel tevreden met wat ik nu heb.
Wat voor de familie, maar kopen is ook een optie. Wilde ze een beetje verrassen met een beamer.quote:
Ik vond Vizontele verrassend goed, enige minpunt was dat het behoorlijk voorspelbaar was (wist het einde gelijk alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat voor de familie, maar kopen is ook een optie. Wilde ze een beetje verrassen met een beamer.![]()
Cem Yilmaz binnenkort in NL?
Vizontele zoals Levo al aangeeft is tof! Tweede deel is minder. Tek Kişilik Dev Kadro van Ata Demirer is puik, als je van Turkse stand-up comedy houdt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat voor de familie, maar kopen is ook een optie. Wilde ze een beetje verrassen met een beamer.![]()
Cem Yilmaz binnenkort in NL?
Precies, en dan ook bepalen wat je gaat downloaden en wat je uiteindelijk ook echt op je mp3-speler/telefoon/whatevs gaat zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, was geheimtaal man voor FBI en alles.
Downloaden zelf kost niet eens zoveel tijd, maar ik ben een perfectionist. Moet al die titels enzo perfect maken.
Maarja, vroeger ontdekte ik altijd nieuwe muziek, nu doe ik dat niet meer. Is zo jammer. Had een RYM-account. Kon je echt ideaal op genre zoeken enzo op nieuwe (en oude) albums.
ID3-tag-perfectionist.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, was geheimtaal man voor FBI en alles.
Downloaden zelf kost niet eens zoveel tijd, maar ik ben een perfectionist. Moet al die titels enzo perfect maken.
Maarja, vroeger ontdekte ik altijd nieuwe muziek, nu doe ik dat niet meer. Is zo jammer. Had een RYM-account. Kon je echt ideaal op genre zoeken enzo op nieuwe (en oude) albums.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Precies, en dan ook bepalen wat je gaat downloaden en wat je uiteindelijk ook echt op je mp3-speler/telefoon/whatevs gaat zetten.
Eerst deed ik ook albumcovers en songteksten etcmaar dat laat ik nu maar...
Geen idee wat RYM is maar (leuke) nieuwe muziek vinden kost toch vaak wat tijd.En soms moet je het ook tijd geven door het opnieuw te beluisteren...
Wat een gedoe.
Nooit geweten, altijd handmatig gedaan. Als ik weer ga downloaden zal ik ernaar uitkijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
ID3-tag-perfectionist.!
Veel programma's hebben een functie waarmee je op internet kan zoeken, toch? Gaat veel sneller dan zelf handmatig invoeren.
lolquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nooit geweten, altijd handmatig gedaan. Als ik weer ga downloaden zal ik ernaar uitkijken.
Bedankt, scheelt inderdaad veel tijd en gedoe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol
MediaMonkey heeft zoeits bijvoorbeeld. Dat je het weet, bespaart namelijk veel tijd.
iTunes en dergelijke hebben het ook allemaal. Geen idee hoelang het er bestaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedankt, scheelt inderdaad veel tijd en gedoe.
Bestaat die functie al lang dan? Echt intensief downloaden is jaaaaren geleden voor mij.
Die eerste ging ik al kapot, even doorkijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je de tijd hebt... lees even deze stripjes echt mooi gedaan, simpel maar toch raakt het mij![]()
http://imgur.com/bestof2011
Heb altijd iTunes gebruikt, wat dom van mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
iTunes en dergelijke hebben het ook allemaal. Geen idee hoelang het er bestaat..
Zitten leuke tussen, zeker. Jammer van #1, though.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je de tijd hebt... lees even deze stripjes echt mooi gedaan, simpel maar toch raakt het mij![]()
Nice, wat een lijst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar het is wel een mooie tijdverdrijf. Op een gegeven moment onthield ik veel jaartallen van albums, is leuke trivia.
http://rateyourmusic.com/
Jij bent al bekend met last.fm toch? Ik vind RYM fijner om nieuwe muziek mee te zoeken (al maanden niet meer gebruikt tho). Kijk deze zieke lijst maar, alle mogelijke genres schematisch opgedeeld. Als je op een genre klikt, zie je de best beoordeelde albums (door de users). Dan heb je nog de charts, kun je gewoon de top zoveel bekijken van altijd, of per jaartal, of per genre. Zo ontdek je echt goede albums.
En als je een account maakt kun je ook je eigen verzameling bijhouden en beoordelen. Maar dat is minder belangrijk, alleen als je tijd te veel hebt (de mijne is wel compleet tho).
Moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb altijd iTunes gebruikt, wat dom van mij.
Die SNES.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:59 schreef Levolution het volgende:
http://www.grapheine.com/(...)c00fdea1f2167d503ace
Ja, ik ben bekend met Bombay TV.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik ben bekend met Bombay TV..
'Satire in het Midden-Oosten'..
Zo'n bioloog die door tropische regenwouden trekt, op zoek naar beestjes.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef Ayca het volgende:
Ha tof![]()
Ik wist het nooit zo goed, rijk vooral.Ofja uitvinder
![]()
Uitvinder wordt 'm denk ik niet, dus we gaan maar voor rijk.
DAN MAAR RIJK.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:39 schreef Ayca het volgende:
Ha tof![]()
Ik wist het nooit zo goed, rijk vooral.Ofja uitvinder
![]()
Uitvinder wordt 'm denk ik niet, dus we gaan maar voor rijk.
En had ooit een programma over levensmiddelentechnologie dat leek me ook wel tof.
Ik verwachtte een verwijzing naar Bülent Ersoy.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:43 schreef Levolution het volgende:
Speciaal voor mijn Turkfags nog eentje.
http://www.grapheine.com/(...)963fe8d34b45309.html
Jatoch, en ik hou van geld en het tellen van mijn geld, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
DAN MAAR RIJK.
Goeie instelling wel.
Shit, Bülent Ersoy, inkoppertje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verwachtte een verwijzing naar Bülent Ersoy..
Wat klinkt Turks trouwens vies soms.. Yer herini yalasam azıcık...
. Té krachtig.
Trusten!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:48 schreef Ayca het volgende:
Maar ik ga nu slapen. Morgen vroeg op, werken.![]()
Iyi geceler!
quote:
Nou, de taal in het topic is ook weer aardig aan het verTurksen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, de taal in het topic is ook weer aardig aan het verTurksen.
Ken je die ene ehmm met de walvis?!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik dacht al dat ik hem eerder had gelezen.
Fake smartphowned-troep.
Welke?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ken je die ene ehmm met de walvis?!!!!!!!
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ken je die ene ehmm met de walvis?!!!!!!!
Oh, hm, ik leun of lig er vaak verkeerd op dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Levolution het volgende:
Alleen met aanleiding. Als ik erop leun of lig ofzo.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Teoman het volgende:
Het is toch dan de bedoeling dat je hem beweegt zodat het bloed weer normaal stroomt?
Gaat meer over de getypte taal van de posters hierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier de Engelse versie. Mag Engels wel?
Plaatjes in het Turks mogen dus welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat meer over de getypte taal van de posters hier
je kan sowieso bloedprop krijgen van dat soort shitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Teoman het volgende:
Het is toch dan de bedoeling dat je hem beweegt zodat het bloed weer normaal stroomt?
Klopt wat ie zegt, meestal gaat dan waar geen bloed is afsterven langzamerhand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Türkisch ist verboten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Plaatjes in het Turks mogen dus wel. Patates kizartmasi was trouwens patat!!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef Teoman het volgende:
[..]
Klopt wat ie zegt, meestal gaat dan waar geen bloed is afsterven langzamerhand.Flauw. De rijinstructeur maakte me vandaag ook al "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.". Ik reed over een (volgensmij) een dode duif. Ik vond het zielig, maar daarna dacht ik: gelukkig was-ie al dood. En daarna zei de rijinstructeur:" Dat vogeltje leefde nog wel. Misschien konden we hem nog redden. Nu heb je hem vermoord."
.
Vervelend hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik heb het ook heel vaak, komt door verkeerd liggen/zitten/leunen
[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 03-01-2012 22:10:36 ]
Ik hou van flauwe whale grapjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]Hahahahah! Deze had ik nog niet gezien.
Hahaha klasse!, mja turkse vrouwen altijd overal bang voor en zorgzaamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Flauw. De rijinstructuur maakte me vandaag ook al "". Ik reed over een (volgensmij) een dode duif. Ik vond het zielig, maar daarna dacht ik: gelukkig was-ie al dood. En daarna zei de rijinstructuur:" Dat vogeltje leefde nog wel. Misschien konden we hem nog redden. Nu heb je hem vermoord."
.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik hou van flauwe whale grapjes.
[ afbeelding ]
rijinstructuur staat raarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Flauw. De rijinstructuur maakte me vandaag ook al "". Ik reed over een (volgensmij) een dode duif. Ik vond het zielig, maar daarna dacht ik: gelukkig was-ie al dood. En daarna zei de rijinstructuur:" Dat vogeltje leefde nog wel. Misschien konden we hem nog redden. Nu heb je hem vermoord."
.
[..]
Vervelend hè.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Teoman het volgende:
[..]
Hahaha klasse!, mja turkse vrouwen altijd overal bang voor en zorgzaam
Bedankt, ik ga nooit meer de zee in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef Julis het volgende:
[..]! Nog meer whale grapjes voor jou
:
[ afbeelding ]
STUUR.quote:
He wtfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]
STUUR.![]()
. Ik dacht al, er klopt hier iets niet. Ik moest mijn zinnen nogmaals checken, dat vergeet (luiheid, helaas) ik soms te doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
He wtfik vond het gewoon aanelkaar raar staan, zag niet eens dat er stuur stond
Zo af en toe, ja hoor. en als patates kizartmasi patat is, zeg dan gewoon patat? Net als goedenmorgen, goedemiddag enzovoort.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Plaatjes in het Turks mogen dus wel. Patates kizartmasi was trouwens patat!!!
hahahah, join mequote:
Omdat patates kizartmasi turkse patat is, is anders, is koeltoer, zul jij niet begrijpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo af en toe, ja hoor. en als patates kizartmasi patat is, zeg dan gewoon patat? Net als goedenmorgen, goedemiddag enzovoort.
Ja, maar sommigen zeggen ook friet. Echt raar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo af en toe, ja hoor. en als patates kizartmasi patat is, zeg dan gewoon patat? Net als goedenmorgen, goedemiddag enzovoort.
Deze chick weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Ayca het volgende:
Omdat patates kizartmasi turkse patat is, is anders, is koeltoer, zul jij niet begrijpen.
ok gr gr
Die moeten sowieso een nekschot krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen zeggen ook friet. Echt raar.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die moeten sowieso een nekschot krijgen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat patates kizartmasi turkse patat is, is anders, is koeltoer, zul jij niet begrijpen.
ok gr gr
Maargoed. Nu gaat het over 1 ding, terwijl jullie allebei weten dat er de laatste tijd redelijk veel in het Turks gesproken word.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar sommigen zeggen ook friet. Echt raar.
Tatli ruyalar, sekerim.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed. Nu gaat het over 1 ding, terwijl jullie allebei weten dat er de laatste tijd redelijk veel in het Turks gesproken word.
Nu ga ik slapen. En niet stiekem Turks praten, dat zie ik toch wel weer.
Welterusten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Maargoed. Nu gaat het over 1 ding, terwijl jullie allebei weten dat er de laatste tijd redelijk veel in het Turks gesproken word.
Redelijk veel? We voeren hier geen hele gesprekken in het Turks hoor, af en toe een zinnetje...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
ik zal niet gemist worden?quote:
dankje, maar heb net gegeten.. Andere keertje misschien..quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dankje, maar heb net gegeten.. Andere keertje misschien..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dankje, maar heb net gegeten.. Andere keertje misschien..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
Weismann is een kloon van die haatbaard van een Triggershot...![]()
QFT me voordat ze me van FOK laten verdwijnen..![]()
ATA4EVER
...
you piece of shit..ik heb niet zo veel tijd meer, de mofos zitten achter me aan, ze willen me laten verzuipen, ik kan ieder moment.... STOP..![]()
Ata die in de torens vloog?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
ATA4EVER
...
you piece of shit..ik heb niet zo veel tijd meer, de mofos zitten achter me aan, ze willen me laten verzuipen, nergens meer veilig, ik kan ieder moment.... STOP..![]()
je bedoelt die held waardoor er nu een prachtig land bestaat aan de Egeische, Middelandse en Zwarte Zee die Turkije heet en waar men de eigen taal Turks kan praten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:00 schreef Che_ het volgende:
O, jij bedoelt de Griek met Armeense roots, Duitse ogen en een Engels aura die de leiding had over een paar domme, nationalistische turken?
O, je bent zo'n zargon figuurquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je bedoelt die held waardoor er nu een prachtig land bestaat aan de Egeische, Middelandse en Zwarte Zee die Turkije heet en waar men de eigen taal Turks kan praten.
zonder ATA bestond geen Turkije, dan was het een land geweest van Grieken en Armenen.. en waren Turken net zo inferieur als die Pesmerges met hun drollenvangerbroeken..quote:
Rot op troll, zonder ata zat Turkije niet te slijmen om bij Europa te mogen horen en hadden ze nog het prachtige Arabische geschriftquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
zonder ATA bestond geen Turkije, dan was het een land geweest van Grieken en Armenen.. en waren Turken net zo inferieur als die Pesmerges met hun drollenvangerbroeken..
je bedoelt dan was Turkije net zo een land geworden als haar buurlanden in het oosten en zuiden, zoals Syrie, Irak en Iran.. Dan was er een Turkije geweest die zich tegen het Westen had gekeerd, en tot de Axis of Evil zou behoren.. lekker vet man..quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rot op troll, zonder ata zat Turkije niet te slijmen om bij Europa te mogen horen en hadden ze nog het prachtige Arabische geschrift
Moet je je voorstellen hoe het oosten van Turkije er nu zou uitzien als de Koerden niet onderdrukt werden. Oh wacht, vast en zeker slechter dan nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij zou beter moeten weten.. wat denk je dat er was gebeurd als er geen coup was geweest..
Waarom denk je dat er overal in die Arabische landen mensen in opstand komen? Om te protesteren tegen het westen zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je bedoelt dan was Turkije net zo een land geworden als haar buurlanden in het oosten en zuiden, zoals Syrie, Irak en Iran.. Dan was er een Turkije geweest die zich tegen het Westen had gekeerd, en tot de Axis of Evil zou behoren.. lekker vet man..net als die luie Arabieren geleid worden door een dictator die zichzelf verheerlijkt tot een God, volk sterft van de honger, maar hijzelf heeft 1000 ferrari's in zijn garage staan gekocht met de verkoop van olie..
Hmm, zo'n 75% kleiner op de plattegrondquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef Ayca het volgende:
Moet je voorstellen hoe Turkije er uit zou zien zonder Koerden.
Het is maar net hoe je het bekijkt hè? Je kunt ATA4EVER ook zien als een dictator die nu door een groot aantal Turken wordt verafgood.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
net als die luie Arabieren geleid worden door een dictator die zichzelf verheerlijkt tot een God
Het is leuker om voor te stellen hoe Europa er nu uit zou zien wanneer Wenen was gevallen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef Ayca het volgende:
Of Turkije zonder Turken, een soort vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef Ayca het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:50 schreef Julis het volgende:
Moet je je voorstellen dat niets bestaat. Dan kun je je zelfs niets voorstellen. Niets aan je hoofd, want dat heb je dan gewoonweg niet. 'Je' bestaat dan ook niet. Gewoon niets!
Een soort Bosnie wellicht maar dan wat moderner.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is leuker om voor te stellen hoe Europa er nu uit zou zien wanneer Wenen was gevallen.
Nee, dat bestaat ook niet! De woorden hebben hier nog een betekenis. Maar ik noem het even niets, want een andere benaming heb ik er niet voor. Niets is zelfs een niet bestaand woord danquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is nog leuker om je voor stellen hoe de aarde er uit zou zien met alleen Turken
Één en al bir
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat ook niet! De woorden hebben hier nog een betekenis. Maar ik noem het even niets, want een andere benaming heb ik er niet voor. Niets is zelfs een niet bestaand woord dan. Woorden bestaan dan ook niet, trouwens.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij moet niks dunken gap.. je bent geen basketballerquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Turkije zonder koerden zou een land zonder onrust zijn dunkt me..
Jij toch ook niet, hoe kan het dan dat zij altijd 3 punters scoren in jou net?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij moet niks dunken gap.. je bent geen basketballer
Dit slaat dus helemaal nergens opquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij toch ook niet, hoe kan het dan dat zij altijd 3 punters scoren in jou net?
Zou ik ook zeggen als ik het iQ had van een visstick en het niet zou begrijpen.quote:
Deze chickmagnet denkt echt héquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik het iQ had van een visstick en het niet zou begrijpen.
In Your Face
[ afbeelding ]
ohw ja:
Basbug ftw.
En zonder de seculieren, armenen, islamisten, christenen, grieken oftewel ee leeg Turkije.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Turkije zonder koerden zou een land zonder onrust zijn dunkt me..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:44 schreef EL_Presidente het volgende:
ATA4EVER
...
you piece of shit..ik heb niet zo veel tijd meer, de mofos zitten achter me aan, ze willen me laten verzuipen, nergens meer veilig, ik kan ieder moment.... STOP..![]()
Ik voel me absoluut niet aangesproken maar volgens mij kan jij beter stoppen met het posten in deze reeks, want iedereen heeft al schijt aan jou.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
All jullie nationalistische turkies met jullie snorretjes en jullie vrouwtjes met jullie snorretjes en jullie kindjes met snorretjes en jullie schaapies met snorretjes, ik zou even dimmen als ik jullie was, want Frankrijk heeft al schijt aan jullie.
Baarden ownen snorren, welkom in 2012!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
All jullie nationalistische turkies met jullie snorretjes en jullie vrouwtjes met jullie snorretjes en jullie kindjes met snorretjes en jullie schaapies met snorretjes, ik zou even dimmen als ik jullie was, want Frankrijk heeft al schijt aan jullie.
Tja sommige volken hebben hersenen en de andere niet..quote:
Ja, Israel ook.. wat is je punt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Wie is die wijf?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja sommige volken hebben hersenen en de andere niet..
[..]
Ja, Israel ook.. wat is je punt?
Het zijn maar 2 misschien 3, 4, of 5 landen die schijt hebben aan TR, de hele fucking wereld heeft schijt aan alle koerden, dus wie ben jij om ons op te dragen om te dimmen..?
[ afbeelding ]
Wat een geyl wijf zeg!
Ga jij lekker rondscheuren in je 30 jaar oude bmw met kapotte uitlaat voor harde geluidquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tja sommige volken hebben hersenen en de andere niet..
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
lolololol 1-0 Orduspor - Fener
Hehequote:
Nouhou.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe. Wat een schattig handschrift. Echt zo jongensachtig.
En dat zegt zarGon met zijn handschrift![]()
. Ik heb kaartjes van hem ontvangen die ik moest ontcijferen. Wel lief.
Een Turken op FOK!-meet houden daar!? Ben jij al naar de schoonheidssalon geweest met Bilmiyorem, trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah, een lintje!Als ik dat had geweten...
Oké doe ik volgend jaar mee!
De SS-meetquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Een Turken op FOK!-meet houden daar!? Ben jij al naar de schoonheidssalon geweest met Bilmiyorem, trouwens? Whehe, zoveel meets in de planning
..
Ohja. de SS-meetquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
De SS-meetmaar nee, bilmi heeft me/ons verlaten.
Ja er wordt ook niet iets concreets gepland
Tik em aan pik!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb geen zin om te leren ;______;
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:38 schreef Julis het volgende:
Hehe. Wat een schattig handschrift. Echt zo jongensachtig.
En dat zegt zarGon met zijn handschrift![]()
. Ik heb kaartjes van hem ontvangen die ik moest ontcijferen. Wel lief.
ff quoten; niet dat ik verwacht dat je ook echt meedoet ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Ayca het volgende:
Hahah, een lintje!Als ik dat had geweten...
Oké doe ik volgend jaar mee!
Ga gew schoonmaken of in een garage werken. Leren is voor hollanders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Had je wel elke dag gym.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou dat ik een pokémon-trainer was, dan hoefde ik nooit naar school
Jaoh, laten we verzamelen op het strand in Scheveningen op 31 december 2012! Aight.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Een Turken op FOK!-meet houden daar!? Ben jij al naar de schoonheidssalon geweest met Bilmiyorem, trouwens? Whehe, zoveel meets in de planning
..
Nu je het zegt... Thuis maar eens analyseren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Oh en dat van ontcijferen heb ik vaak op de middelbare school gehad met leraren
[..]
ff quoten; niet dat ik verwacht dat je ook echt meedoet ofzo
[..]
Ga gew schoonmaken of in een garage werken. Leren is voor hollanders.
Doe niet zo vies man. Leuk dat jij de ballen van een stier wil aaien met je eikel, maar dat hoef je hier niet te etaleren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef Frietkraam het volgende:
benimle seks yapmak istiyorsunuz?????? lolwat
Zo gaat wat niet werken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:36 schreef xminator het volgende:
Heb meer raki nodig... Zo gaat het niet werken.
Gewoon grote slokken nemen, dim het licht en aan een aantrekkelijke vrouw denken!quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:36 schreef xminator het volgende:
Heb meer raki nodig... Zo gaat het niet werken.
In welke bios draaien ze die?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:58 schreef Mercan het volgende:
Vanavond The Godfather (1972) herzien in de bioscoop !!
noldu ustaquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dames... What elsequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
noldu usta
geen idee waarom, maar ik las de titel als 'ada sahillerinde' op mijn telepwn..
FSM jeweetzquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Doler12 het volgende:
Ziet er leuk uit maar zal waarschijnlijk een film zijn vol met Turkse birheid. Turkish power of zo![]()
[ afbeelding ]
Ottoman Power, vrind.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Doler12 het volgende:
Ziet er leuk uit maar zal waarschijnlijk een film zijn vol met Turkse birheid. Turkish power of zo![]()
[ afbeelding ]
waarom werd ze daar boos op? waren jullie in gesprek over een belangrijk onderwerp of wilde ze je ergens over spreken? hoe is het afgelopen? hoe slecht is slecht?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
Was moe en had slaap. Dus ik zei ik ga slapen.. ()Toen werd ze boos. En toen werd ik boos. En toen ging alles slecht..
Vrouwen zijn rare wezens.
zit niet te bitchen gast.. ze was ongesteldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom werd ze daar boos op? waren jullie in gesprek over een belangrijk onderwerp of wilde ze je ergens over spreken? hoe is het afgelopen? hoe slecht is slecht?
vrouwen komen zonder handleidinkjes (niet dat we die lezen) maar dat maakt ze niet raar
Kort samengevat:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom werd ze daar boos op? waren jullie in gesprek over een belangrijk onderwerp of wilde ze je ergens over spreken? hoe is het afgelopen? hoe slecht is slecht?
vrouwen komen zonder handleidinkjes (niet dat we die lezen) maar dat maakt ze niet raar
böyle kizlar "bes kardesleri" hak ediyor..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Zij belde mij er was visite. Ik belde haar ze was bij familie. En eenmaal wann ze thuis was was het half 3. Toen wilde ze mij zien en ik zei ik wil slapen.
Van een muis een olifant maken![]()
Baya slecht, omdat ze koppig is. En nu is het stil zeg maar. We smsen niet,
Bellen niet niks..
Komt vast wel weer goed dat wel..maar het slaat nergens op.
Typisch turks...BS drama in relatie en gelijk naar dat geitengejank luisterenquote:
Opzouten, murat gogebakan is altijd bir ulan!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch turks...BS drama in relatie en gelijk naar dat geitengejank luisteren
En zo te zien ben jij ook koppig. Ik vraag me af wat julie allemaal tegen elkaar gezegd hebben. Volgende keer zeggen dat je gaat slapen en ongeacht haar reactie gaan slapen. Dan geef je haar de kans niet om er een olifant van te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Zij belde mij er was visite. Ik belde haar ze was bij familie. En eenmaal wann ze thuis was was het half 3. Toen wilde ze mij zien en ik zei ik wil slapen.
Van een muis een olifant maken![]()
Baya slecht, omdat ze koppig is. En nu is het stil zeg maar. We smsen niet,
Bellen niet niks..
Komt vast wel weer goed dat wel..maar het slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud ben jij momenteel? Dit soort gedrag kan ik niet tegen; (te) trots en (te) koppig zijn wanneer er helemaal geen reden is. Ik gok jij ook, want man.
Wanneer deze is bioskoop?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
I know, maar dat laten afkoelen werkt juist bij haar averechts.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
En zo te zien ben jij ook koppig. Ik vraag me af wat julie allemaal tegen elkaar gezegd hebben. Volgende keer zeggen dat je gaat slapen en ongeacht haar reactie gaan slapen. Dan geef je haar de kans niet om er een olifant van te maken.
Hoe oud ben jij momenteel? Dit soort gedrag kan ik niet tegen; (te) trots en (te) koppig zijn wanneer er helemaal geen reden is. Ik gok jij ook, want man.
En zo te horen is het niet de eerste keer. Heb ik gelijk? Zo ja, geef aan dat je dit gedrag van haar niet waardeert. Kun je de volgende keer gewoon aangeven dat je er geen zin in hebt omdat je weet welke richting het op gaat en kun je het gewoon op dat moment afkappen. Zeg in ieder geval geen sorry en verwacht ook geen sorry van haar. Zorg ervoor dat ze inziet dat haar gedrag niet aantrekkelijk is. (Of je moet van zulke exemplaren houden.)
topverkoper 2008quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef Turquaz52 het volgende:
En hoe heet die ene serie ook alweer met die 5 of 6 zakenmensen van verschillende rassen waarvan 1 Turk..?
Alleen imparator maakt goede muziek..vooral die oude liedjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Opzouten, murat gogebakan is altijd bir ulan!
Kei bazenstem. Jammer genoeg heeft hij kanker nu...
Ekte koerd jij ook hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen imparator maakt goede muziek..vooral die oude liedjes
Spelletjes spelen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef xminator het volgende:
[..]
I know, maar dat laten afkoelen werkt juist bij haar averechts.
Ze is enige meisje in het gezin en dan kun je gewoon zulke koppigheid verwachten, voornamelijk als het gezin welvarend is en ze alles krijgt wat haar hartje begeerd.
Daarom probeer ik andere methoden, zoals koppig terug doen.
Daarom is het ook lastig om dit te wijzigen, je kunt het wel zeggen maar het werkt tijdelijk.
Overigens lange reactie![]()
![]()
Soort zoekt soort. Niet alle vrouwen zijn zo. En mocht dat zo zijn, moet je zulke spelletjes zeer zeker niet mee willen spelen en vanaf het begin duidelijk maken dat je dat soort gedrag niet op prijs stelt. En dat laten merken met daden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:39 schreef Che_ het volgende:
zargon, snap je echt niet dat vrouwen van dat soort drama spelletjes houden?
Het is dus ook de kunst om er niet midden in te zitten. Spelletjes spelen kan iedereen namelijk. Sommigen beter dan anderen, maar iedereen kan het. Hetzelfde geldt voor een relatie; het krijgen of beëindigen ervan is niet zo moeilijk, uiteindelijk lukt het iedereen wel. Wat moeilijker is, is het onderhouden van de relatie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heb zelf ook zoiets gehad, maar als je er midden inzit... dan zie je het niet, of wil je het niet zien. Achteraf denk ik echt... hoe konden we zo ignorant als de pest en zelfdestructief zijn.
Maarja, dat is gelijk de beste manier om het te leren.
Dat laat je niet blijken in dit topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaa ufff, waarom ben ik zo kieskeurig
Vertel, waar kijk je naar?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaa ufff, waarom ben ik zo kieskeurig
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat laat je niet blijken in dit topic
Een dame die aan alle eisen kan voldoen waar mijn ex aan voldeed, behalve het laatste want daarom is ze ook mijn exquote:
En wat was de laatste eis?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een dame die aan alle eisen kan voldoen waar mijn ex aan voldeed, behalve het laatste want daarom is ze ook mijn ex
Dat ze niet liegt tegen mij.. Zogenaamd voor altijd samen zijn, pfff...quote:
Ze was Turks..quote:
Wat maakt het uit dat ze Turks was? En is. Turkse meiden slikken niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ze was Turks..![]()
En nee, niet zo'n Turk zoals jij denkt..
Namus enzeuw..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze Turks was? En is. Turkse meiden slikken niet?
Ik volg de beredenering niet helemaal.
Ik vat hem ook niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze Turks was? En is. Turkse meiden slikken niet?
Ik volg de beredenering niet helemaal.
Nogmaals: Turkse meiden slikken niet?quote:
Ik heb ook over toekomst.. Misschien dat je vroeg: stel later, zou je dan slikken? En dat ze nee zegt. En jij van oke doei!!!quote:
Nee, nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nogmaals: Turkse meiden slikken niet?
En namus... Ze liep wel met je door de stad en zo? En jullie zaten aan elkander? Namus geldt niet alleen voor het slikken..
Pussyquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, nee.
Ik durfde haar niet eens fatsoenlijk een kus op haar lippen te geven, aq ik was echt zwaar verlegen en bang dat ik haar kwijt raakte bij haar..
Ze had ooit een keer een haartje op haar borst (op haar jas) die wou ik er af halen, last minute plan change: dacht daar ga ik niet een komen, that's special![]()
Tja, liefde maakte blind, nou kan ik weer zien en zou het met beide handen aanpakken.... Letterlijk![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, nee.
Ik durfde haar niet eens fatsoenlijk een kus op haar lippen te geven, aq ik was echt zwaar verlegen en bang dat ik haar kwijt raakte bij haar..
Ze had ooit een keer een haartje op haar borst (op haar jas) die wou ik er af halen, last minute plan change: dacht daar ga ik niet een komen, that's special![]()
Tja, liefde maakte blind, nou kan ik weer zien en zou het met beide handen aanpakken.... Letterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |