Bij een premade van Spanjaarden zitten die er niks van kunnenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:49 schreef Tjado het volgende:
Heeft iedereen opeens iets beters te doen dan LoL op zaterdag avond?
Tijdje alquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij een premade van Spanjaarden zitten die er niks van kunnen. Dit noem ik geen LoL spelen
.
Tegenstander had een karthus jungle, nieuwe metagame?![]()
Zullen wel Portugezen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:07 schreef Zeroku het volgende:
Brazilianen, alsof die op EU West spelen.
Ik was even Hans Teeuwen kijken ,maar dat viel ook vies tegen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:49 schreef Tjado het volgende:
Heeft iedereen opeens iets beters te doen dan LoL op zaterdag avond?
Wut, arab? OF aram?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef xinge9 het volgende:
All random All bot is zo grappigeven gewoon LoL voor je plezier spelen in plaats van al die frustrerende matches..
arab is op de dominion map. Dan heb je er geen last van dat er towers omgepusht worden door d eminion waves en 1 team dus 150 gold p.p. voordeel heeft.quote:
De patch notes van Viktor zijn nog niet eens uit.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Cornelis83 het volgende:
Er komt zeker geen nieuwe champion uit, woensdag of donderdag a.s.? Ik heb nog geen berichten hierover gezien althans.
Gister moesten we tegen een viktor die 7/0 ging. En het was midgame en BAM hij heeft totaal geen damage meer. Zelfs als hij gefeed is. Early game en 7/0 dealt hij damage daarna is het overquote:Op maandag 9 januari 2012 10:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Viktor had geen verdere patchnotes, was een losse champ.
Trundle is niceeee. Zijn W is zo episch. Helpt echt tegen ccquote:Op maandag 9 januari 2012 11:23 schreef Salamando het volgende:
Waarom heb ik trouwens in echt de 250 normal games en 200 dominion games die ik ongeveer gespeeld heb nog NOOIT een Trundle gezien?
Trundle is wel een hele slome jungler toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trundle is zeer goed, hele goede counterjungler maar echt afhankelijk van goede communicatie om te ganken/counterjunglen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |