SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 03-01-2012 20:57:37 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ de convo tussen MohMi en bdh op fb.
Oh en mensen die van manga houden, kennen jullie Monster (aka Naoki Urasawa's Monster)? Ik heb er mijn halve avond mee volgemaakt en het is iets langzamer dan ik gewend ben, maar het heerscht als een viking!
Geen van beiden, ik kijk de anime.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?
En die conversatie tussen mij en haar is baas!
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik kijk de anime.Met BR begin ik vannacht aan 11.
Ja, vond m zo goed dat ie in de TT moestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Muisraket het volgende:
Oh en btw, TFM die grap over die vent van de Iglo vissticks!
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga was![]()
over een tijdje de film maar eens kijken dan
Ik aan Southpark, met hun gay fishquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.
Ik moest meteen denken aan die visstick grap bij Spongebob, dat ze die olympische spelen hebben. Man wat heb ik toen gelachen.
Bazin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Door jullie heb ik zojuist vissticks gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |