Gefeliciteerd, je hebt ook een Sac!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
2 minuten vloekje:
Bijna tijd om weg te gaan naar KDV en werk dus de jassen liggen al klaar. Ik poets mijn tanden terwijl hij aan tafel zit met een flesje pap. Ik draai me om om mijn mond te spoelen. Eenmaal daarmee klaar zit hij opeens onder de tafel de hond te voeden. Oftewel, het beestje zit onder de pap en de vloer ook. Ik zwabber de boel terwijl ik hem naar de kamer dirigeer. Hoor daar vervolgens een grote doos duplo omgegooid worden. De doos reikt tot aan zijn buik, dus da's niet eenvoudig voor hem. We ruimen de kamer samen op, hij doet 2 stukjes in de doos en begint zeurderig over 'Dlinke!' Ik vertel hem dat hij dan maar gauw zijn flesje leeg moet drinken. Eenmaal de kamer opgeruimd loop ik weer de keuken in en zie dat hij daar inmiddels, binnen 1 minuut, de hele kop van het hondje ondergesmeerd heeft met vaseline.
Rest my case
ik ben nog steeds aan t kiezen tussen hond en kat... ja, k ben langzaam ja..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:08 schreef lady-wrb het volgende:
vannacht om 3 uur weer klaarwakker met een kotsende kat naast mijn bed
geen idee, die van mij kotst als een gierwagen, het ligt overalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Een hoopje hondenkots is groter dan dat van een kat over het algemeen.
puppyschijt in de morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Een hoopje hondenkots is groter dan dat van een kat over het algemeen.
maar ik hoop dat de puppy t gewoon op de vloer in de woonkamer doet en niet als n kat, naast je bed ... naja...quote:
Wat idioot.......quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet na de vakantie een presentatie doen over begrafenisrituelen en ben me al een tijdje aan het inlezen.
ik zit echt met verbazing te lezen wat er allemaal mogelijk ik rondom de uitvaart.
zit net te lezen op de site van mail from heaven. ik mag toch hopen dat dat een foute grap is
moet je kijken op de hiernamail bij boze collega mail en klote leraren van het merkurius
https://www.mailfromheaven.eu/read/mogelijkheden
zou dat grappig bedoeld zijn?
je zal toch maar zo'n mail krijgen
Dat laatste denk ik. En anders ben je een wel heel zielig, eenzaam persoon als idd dat soort dingen je bezig houden op het eind...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
op zich is er niks mis met het idee, het is denk ik het logische vervolg op de videoboodschap, maar om nou als voorbeeld zo'n achterlijke mail aan collega's of leraren te geven .....
naar wat ik ondertussen aan materie gelezen heb, is dat totaal niet waar je mee bezig bent als je afscheid van het leven aan het nemen bent, dus ik denk dat het gewoon een stukje (foute) sensatiezoekerij is.
Als ik het al zou doen, dus bijv voor mijn kinderen ofzo, zoals het idee van Tico, dan zou ik het van te voren laten weten. Maar ik zou het geloof ik niet doen. Niet op deze manier.quote:maar goed, zouden ontvangers van zulke mail zoiets op prijs stellen vraag ik me dan af.
mag ik die vraag bij jullie neerleggen? ik zou me rotschrikken als zoiets ineens in mijn mailbox zou zitten bijvoorbeeld.
ik wil dit onderwerp waarschijnlijk wel meenemen in mijn presentatie.
maar goed, ik ben ook al een begrafenislimousine en een begrafenistouringcar tegengekomen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
*slik*
Vind ik net een schoenendoos met splinternieuwe heel mooie schoentjes, maat net 1 te klein onder de bank
Ik heb ze nog nooit gezien of ben compleet vergeten dat ik ze gekocht heb...
Prijsje zit er nog op: ¤69,95
Dubbel oef
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb besteld bij hema.nl en ik kan het nu zo ongeveer ophalen. vandaar dat ik eruit wil.
en omdat ik panty's moet zoeken voor amaranta
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe wil jij dit dan gaan doen be, want ik neem aan dat je uiteindelijk wel in die branche wil werken?
Google indexeert toch op surfgedrag?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, doelgroepreklame?een advertentie in het fries over scheiden met begrip ( ik las eerst schelden
)
Euh, leuk?
Ik weet alleen dat mijn moeder altijd zegt dat je op de begraafplaats met je hoofd richting de uitgang moet liggen ofzoiets. Mijn broers graf ligt dan ook andersom ten opzichte van de graven rondom hem heen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
DML, de meeste bedrijven nemen idd bijna geen part-timers aan omdat ze het liefst hebben dat degene die het aannemingsgesprek doet ook de uitvoering en alle tussenliggende contactmomenten doet.
Zodat de nabestaanden in de 5-6 dagen vnml met dezelfde persoon te maken hebben.
Lady, ik weet dat we iig 1 reader hadden over rituelen en daar komt ook het katholicisme goed aan bod. Dingen als hoe je de kerk in gereden wordt zijn daar zelfs 'vastgelegd' als ik het me goed herinner.
Ik zal zo even naar boven lopen.
Maat 29 dus vloekje kan ze ooit nog aan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Asyniur het volgende:
BE, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was van je derde!
Rocks, hoe gaaf zijn de schoentjes en welke maat?
als in: doe eens een foto
Aaah oke, wel vooraan in de kast zetten dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maat 29 dus vloekje kan ze ooit nog aan!
dat zeg ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:
Zeg buuf, ik realiseer me net dat een scheiding gewoon de manvriendelijke variant is op het Bobbit-thema van gisteren....
Je.moet.ook niet.in de vakantie gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geshopt! En 't is niet eens op!
En druk!!!!Ze stonden in de rij bij de parkeergarage bij het Alexandrium toen ik weg reed.
Ik heb trouwens ook mijn Primark vuurdoop gehad, maar daar was ik heel snel van genezen.![]()
Da's echt niet aan mij besteedt die chaos.
Asymiur! Je droom!![]()
nou voor mij was het de tweede keer in de primark, maar de chaos viel best mee. weinig volk op de been in elk geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geshopt! En 't is niet eens op!
En druk!!!!Ze stonden in de rij bij de parkeergarage bij het Alexandrium toen ik weg reed.
Ik heb trouwens ook mijn Primark vuurdoop gehad, maar daar was ik heel snel van genezen.![]()
Da's echt niet aan mij besteedt die chaos.
Asymiur! Je droom!![]()
Ja! Het was zo raar!quote:
Zo moet je niet denken. Je bent geen driedubbele kneus punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh goed zeg! ik ga morgen maar even shoppen denk ik. Voor mij.donderdag gaat mijn zus promoveren en dan moet ik er toch wel een beetje leuk bijzitten.
![]()
heel eerlijk? leuk voor haar, en ik voel me een driedubbele kneus![]()
ik herken het gevoel wel. dat had ik namelijk ook toen mijn zus afstudeerde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Je bent geen driedubbele kneus punt.
you go girlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat ik dan maar een poging zij de brains ik de looks doe.
Nah, niet druk over maken.... vroeger dacht ik ook wel eens dat een ander daardoor weetikveel wat meer was ofzo, maar sinds ik met enige regelmaat een dr. dr. ir. vriend van N. heb meegemaakt ben ik daar helemaal van genezen....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh goed zeg! ik ga morgen maar even shoppen denk ik. Voor mij.donderdag gaat mijn zus promoveren en dan moet ik er toch wel een beetje leuk bijzitten.
![]()
heel eerlijk? leuk voor haar, en ik voel me een driedubbele kneus![]()
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Livelink, heb je nog iets van Bol gehoord?
Haha... Van het weekend had Leyla ook een rol pleepapier in bad gegooid... Wat een rommel...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, een prop keukenrol spoelt dus niet door de wc. Gelukkig is er de pollepel. Soepje?
Ik hoop van harte... Dat je niet alsnog een verstopping hebt dan...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Dat heb ik idd staan doen.
Lente: 'Doettie mama nou?" x 100.
En ik heb de loodgietep laatst al ¤130,- betaald om te mogen vernemen dat ik stomweg teveel wc-papier gebruik.
Gelukkig heb ik de prop er doorheen kunnen duwen...
zo heb je in het lepelrek ook een lepel die zo rechtsaf slaat? dus ddat de schep zeg maar scheef aan de steel zit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, een prop keukenrol spoelt dus niet door de wc. Gelukkig is er de pollepel. Soepje?
he getverdemme, dat is mijn favoriete lepel uit mijn gero zilmeta lepelrek.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo heb je in het lepelrek ook een lepel die zo rechtsaf slaat? dus ddat de schep zeg maar scheef aan de steel zit?
ik zeg alleen, hond+ diarree.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zo heb je in het lepelrek ook een lepel die zo rechtsaf slaat? dus ddat de schep zeg maar scheef aan de steel zit?
ik zeg alleen, hond+ diarree.
Soeplepelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
De pollepel is ook ideaal om een hondenplasje op te vangen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Gelukkig heb ik de prop er doorheen kunnen duwen...
De mijne?quote:
Zet er eens een webcam op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
spannende schuttingsoap hier. ik kan zien dat er twee palen zijn afgebroken, maar hij staat nog steeds. of althans, de planken wapperen zo'n beetje tussen twee andere palen in. Ik hoop echt héél erg dat het niet loswaait.
Ach.. je kan nog veel meer met een cam doen :p...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaha ja, enerverend dagje planken staren.
Bedoel ik ja. Hoewel, hier bleek het niet zo handig. Onze bejaarde border collie heeft te veel haar op d'r toef om een juiste inschatting van de afstand te kunnen maken. De steelpan bleek handiger. Jammer was alleen dat ze átijd op commando plast, behalve toen. Dus kon na een rondje dorp met een vol steelpannetje terug naar huis lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Soeplepel
(en dan een heel dom omkijkende hond)
net als mijn peuter dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
muizen hebben geen blaas, wist je dat? die piesen waar ze lopen.
Die met vlinders heb ik ook. Met roze en bruin!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
een met tulpjes en een met vlinders.
wij hadden ook muizen. en een muisvriendelijke val. volgens mij vingen we ook steeds dezelfde muis
nu hebben wij een zeer muisonvriendelijke muizenval. onze fransje is meesteres muizen/ratten/vogelvanger.
ja die!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Die met vlinders heb ik ook. Met roze en bruin!
Jullie huisslang?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
agossie ik vind het gewoon zielig.
hij mag best hier.
o nee, dan istie van frans![]()
Wat leuk! Ik kende ze niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie wel eens van een pindakaaspothouder voor vogels gehoord?
ik ook niet
maar ik heb er een gekocht van een paar jongetjes die ze zelf gemaakt hadden en aan de deur verkochten.
ik vond het zo'n leuk iets, dat ik er één heb aangeschaft.
ze wilden me er ook nog een pot pindakaas bij verkopen voor 2,50 maar dat ging me iets te ver.
Kom jij dat mijn man even duidelijk maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Leandra het volgende:
Dat met die toiletpotten is een kwestie van opvoeden.
En nee, je ontneemt een man zijn mannelijkheid niet als hij thuis onderscheid moet maken tussen een boom om tegenaan te pissen en een WC-pot om in te pissen, en dat laatste doet men niet staand.
Staand pissen doen ze maar tegen een boom... desnoods in de tuin.
ik zou zittend tegen of over de rand pissen , met je "opvoeden".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:31 schreef Leandra het volgende:
Dat met die toiletpotten is een kwestie van opvoeden.
En nee, je ontneemt een man zijn mannelijkheid niet als hij thuis onderscheid moet maken tussen een boom om tegenaan te pissen en een WC-pot om in te pissen, en dat laatste doet men niet staand.
Staand pissen doen ze maar tegen een boom... desnoods in de tuin.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou zittend tegen of over de rand pissen , met je "opvoeden".
Ik heb de mijne een paar keer de wc laten schoonmaken met de boodschap: jij maakt em extra vies, dan poets je em ook maar. De boodschap is overgekomen. Sorry hoor, maar als mannelijkheid als excuus voor luiheid gebruikt wordt..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kom jij dat mijn man even duidelijk maken?
Alsof zitten meer moeite kost , staand pissen is gewoon cool!.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef Asyniur het volgende:
Hij heeft altijd staande gepiest, ook toen hij nog zelf de wc schoonmaakte...
En ik geloof niet dat hij er zijn manelijkheid aan ontleend. Het is meer gemakzucht...
Dan moet wel alles naar beneden he, ipv alleen de rits losquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Alsof zitten meer moeite kost , staand pissen is gewoon cool!.
En smerigerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Die is leuk!!!!quote:
Nou ik weet niet hoe jij staande pist, maar mijn man doet niet meer open dan zijn gulp hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was eerstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fluf is wil ook lesbisch worden met jou! Waar mag ik me aanmelden?
Op de opmerking "Je gaat voortaan maar zittend pissen!" Zou ik simpelweg antwoorden met "Nee".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou zittend tegen of over de rand pissen , met je "opvoeden".
Scheelt de helft in tijd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:00 schreef Saffier het volgende:
Wat maakt dat staand piesen dan eik zo vreselijk boeiend? Je krijgt er alleen maar troep van imo.
Jawel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Saffier het volgende:
Buiten dat dan? Want zelfs dat geloof ik niet helemaal, zoveel tijd bespaar je toch niet met een gulp opendoen versus broek uit?
Waarom zou je gaan zitten als het staand kan ? om die paar druppels die je extra weg moet halen als je de plee poetst ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:00 schreef Saffier het volgende:
Wat maakt dat staand piesen dan eik zo vreselijk boeiend? Je krijgt er alleen maar troep van imo.
Staat je deur naast je plee ? je moet in die pot zeiken hoor ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Saffier het volgende:
En alle spetters op de deur, tegen de muur etc die je níet krijgt met zitten plassen?
En die ben je weer dubbel kwijt met extra schoonmaakwerk... de rand, de vloer, de muur, de deur.quote:
Neem aan dat dat over kinderen gaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Saffier het volgende:
En alle spetters op de deur, tegen de muur etc die je níet krijgt met zitten plassen?
Aannames zijn gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Neem aan dat dat over kinderen gaat
Het is geen kwestie van sproeien, maar spetters krijg je gewoon van het raken van de pot....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Neem maar eens zwarte plavuizen. Dan zie je pas wat je met witte over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik laat me echt niet vertellen dat ik zitten MOET pissenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die ben je weer dubbel kwijt met extra schoonmaakwerk... de rand, de vloer, de muur, de deur.
Het is simpelweg een ranzige gewoonte.
Nah, dat viel eerlijk gezegd best mee, maar je zag het ook alleen maar onder een bepaalde hoek, met de zon erop enzo, en ik kan me heel goed voorstellen dat de schoonmaak daar niet iedere 2 weken die deur een dieptereiniging geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Saffier het volgende:
Getver Leandradaar is dan ook al weken niet goed schoongemaakt zou je denken
ja zoiets dus, maar dan van stukjes hout.quote:
Maak je het ook zelf schoon?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer dan. Ik laat me echt niet vertellen dat ik zitten MOET pissen
Hoe groot is ie? 2xquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Blijkbaar is mijn vriend heel goed. Hier wordt de wc echt niet viezer doordat ie staand plast...
Zodra ik de hele dag thuis ben en mijn vrouw 50 uur werkt? Ja hoor.quote:
Op die manierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat viel eerlijk gezegd best mee, maar je zag het ook alleen maar onder een bepaalde hoek, met de zon erop enzo, en ik kan me heel goed voorstellen dat de schoonmaak daar niet iedere 2 weken die deur een dieptereiniging geven.
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja zoiets dus, maar dan van stukjes hout.
door twee jongetjes geknutseld.
en gelakt (die was nog niet eens droog)
maar hoe weten vogels nu dat ze dat kunnen eten?
welnee, ik heb een uiterst primitieve versie. als die hangt zal ik een foto maken.quote:
Het is hier in huis keurig een strijdpunt hoor, maar mijn zoons worden niet opgevoed met staand in een toiletpot pissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zodra ik de hele dag thuis ben en mijn vrouw 50 uur werkt? Ja hoor.
Maar jij hebt geen enkele irritatiefactor voor je vent? Je past je natuurlijk in alles direct volledig aan aan hem als hij iets vervelend vind?
Toevallig pas geleden nog in het nieuws dat jongens steeds minder 'jongen' mogen zijn en alleen nog maar lief en aardig moeten doen en zittend pissen door de afname van mannelijke rolmodellen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hier in huis keurig een strijdpunt hoor, maar mijn zoons worden niet opgevoed met staand in een toiletpot pissen.
Dat doe je buiten maar.
Overigens denk ik dat ik het alleen maar "accepteer" omdat het zijn huis is en niet mijn huis, in mijn huis vind ik het niet acceptabel.
Niet acceptabel , Proestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hier in huis keurig een strijdpunt hoor, maar mijn zoons worden niet opgevoed met staand in een toiletpot pissen.
Dat doe je buiten maar.
Overigens denk ik dat ik het alleen maar "accepteer" omdat het zijn huis is en niet mijn huis, in mijn huis vind ik het niet acceptabel.
De vogeltjes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan worden ze toch helemaal vies?
Het heeft geen bal met "jongen mogen zijn" te maken, het is gewoon smerig als je het binnen doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toevallig pas geleden nog in het nieuws dat jongens steeds minder 'jongen' mogen zijn en alleen nog maar lief en aardig moeten doen en zittend pissen door de afname van mannelijke rolmodellen.
Over 20 jaar hebben we een maatschappij van metro nichten.
Schijten ook, stuur je iedereen de tuin in met een oude krant?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft geen bal met "jongen mogen zijn" te maken, het is gewoon smerig als je het binnen doet.
Blijkbaar is iets mannelijk, als vrouwen het niet kunnen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft geen bal met "jongen mogen zijn" te maken, het is gewoon smerig als je het binnen doet.
Arme vogeltjes, helemaal besmeurd met pindakaas..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan worden ze toch helemaal vies?
Daar is een WC voor gemaakt, die is ook gemaakt om in te plassen.... en om dat een beetje comfortabel te laten verlopen heeft men zelfs WC-brillen ontworpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schijten ook, stuur je iedereen de tuin in met een oude krant?
WTF is er smerig aan pissen ? je zeikt toch gvd ook onder de douche ? of ga je nu netjes beweren dat je dat niet doet ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooraan beginnen, het zou me niets verbazen als ze hem vrij goed schoon eten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Van het eten uit zo'n pot halfvolle pindakaas.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF is er smerig aan pissen ? je zeikt toch gvd ook onder de douche ? of ga je nu netjes beweren dat je dat niet doet ?
Staand in een WC pissen is smerig....... had je nou niet door dat dat het onderwerp was?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
WTF is er smerig aan pissen ? je zeikt toch gvd ook onder de douche ? of ga je nu netjes beweren dat je dat niet doet ?
Da's ook gelijk stukken vrouwvriendelijker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toevallig pas geleden nog in het nieuws dat jongens steeds minder 'jongen' mogen zijn en alleen nog maar lief en aardig moeten doen en zittend pissen door de afname van mannelijke rolmodellen.
Over 20 jaar hebben we een maatschappij van metro nichten.
Is staand plassen NIET mannelijk dan??quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Blijkbaar is iets mannelijk, als vrouwen het niet kunnen..
Onder de douche is het lekker frisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staand in een WC pissen is smerig....... had je nou niet door dat dat het onderwerp was?
Dat is een ander verhaal, de damestoiletten zijn idd vaak ranziger, maar dat komt omdat er altijd van die bezopen kutwijven zijn die tampons gaan slingeren enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef E.T. het volgende:
Mijn wc wordt smeriger door drie kinderen dan door een man die staand plast..
Geloof me, meiden kunnen er ook wat van op de wc..
(overigens moet je eens na een wilde avond de wc's in een dancing/kroeg/restaurant/whatever schoon gaan maken en je afvragen welke schoner is.. de heren of de dames wc's.. )
Nou... Daar kun je urinesteen van krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Onder de douche is het lekker frisEcht je bent een mierenneuker vind ik.
Prima, dan vind jij dat toch lekker?!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Onder de douche is het lekker frisEcht je bent een mierenneuker vind ik.
Het is iets wat mannen alleen kunnen, ja. Maar daarom mannelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is staand plassen NIET mannelijk dan??
Of nou ja, alleen kunnen... Het is handiger dan wanner vrouwen staand plassen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is iets wat mannen alleen kunnen, ja. Maar daarom mannelijk?
Het is iets wat ALLEEN mannen kunnen maar NIET mannelijk? Bevallen is ook niet vrouwelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is iets wat mannen alleen kunnen, ja. Maar daarom mannelijk?
Ik zie nooit bloedspetters.. wel urine op de grond, op de rand van de pot, op de bril.. en ja, ook tegen de muur..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, de damestoiletten zijn idd vaak ranziger, maar dat komt omdat er altijd van die bezopen kutwijven zijn die tampons gaan slingeren enzo.
Ik mag toch hopen dat ze dat thuis niet doen.
Nou dr was ook niet maar 1 kleine gedachte om uberhaupt bij jou langs te gaan want als ik kennelijk in je tuin moet om te kunnen pissen , ga ik liever niet bij je op bezoek ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan vind jij dat toch lekker?!![]()
Voorkomt ook gelijk dat je in mijn huis in, op en rond de WC gaat staan pissen.
Hoera voor je nieuwe auto!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's ook gelijk stukken vrouwvriendelijker.
verdorreme wat heb ik een mooie auto en wat heerlijk dat ik er in mag rijden!
Ik ben zoooo blij!
Ben benieuwd hoe populair dat hier isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hallohallo, ik heb even jullie hulp nodig.
Voor diegene die Olvarit Peutermenu hebben, wat is daar de straapjescode van? Die moet je nl. invullen op een site, maar helaas hebben wij daar geen verpakking van.
Met een plastuit zouden vrouwen het ook moeten kunnen...zegt men.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is staand plassen NIET mannelijk dan??
Wat heerlijk als we het eens zijn hèquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dr was ook niet maar 1 kleine gedachte om uberhaupt bij jou langs te gaan want als ik kennelijk in je tuin moet om te kunnen pissen , ga ik liever niet bij je op bezoek ?
Omdat vrouwen boven de bril hangen. Ze zouden in vrouwen-wc's ook gewoon pisbakken moeten hangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zie nooit bloedspetters.. wel urine op de grond, op de rand van de pot, op de bril.. en ja, ook tegen de muur..
Die paar spetters bij de heren-toiletten vallen dan reuze mee
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoera voor je nieuwe auto!![]()
Een foooootooooo van de oooootooooo astublieft!
Gaaf Rocka, en ook zo lekker snel alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Da's ook gelijk stukken vrouwvriendelijker.
verdorreme wat heb ik een mooie auto en wat heerlijk dat ik er in mag rijden!
Ik ben zoooo blij!
Ik dacht dat vrouwen alleen maar niet poepen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, menselijk! Alle mensen doen het nl behalve de vrouwen. Die kunnen dat niet.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe populair dat hier is
Que?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou... Daar kun je urinesteen van krijgen.
Als ik zo kijk wie er hier (nu) posten, dan denk ik dat de meeste kinderen gewoon met de pot meeeten, en niet alleen de peuters, ook de veel jongere kinderen.quote:
That sucks. Maar wat kan jou het schelen. Je hebt een rijbewijs en een auto.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Ohja, zonder gekkigheid... Ik heb herpes in mijn oog
Mannelijk als in stoer? Neuhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is iets wat ALLEEN mannen kunnen maar NIET mannelijk? Bevallen is ook niet vrouwelijk?
Oke, dan kom ik morgen wel van mijn zolderkamer af en naar de Jumbo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik zo kijk wie er hier (nu) posten, dan denk ik dat de meeste kinderen gewoon met de pot meeeten, en niet alleen de peuters, ook de veel jongere kinderen.
is je ketting zo lang?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oke, dan kom ik morgen wel van mijn zolderkamer af en naar de Jumbo.
nou waarom niet? het is op zijn tijd best makkelijk toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe populair dat hier is
Lekker genuanceerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou waarom niet? het is op zijn tijd best makkelijk toch?
alleen zal men dat hier denk ik niet snel toegeven
krijg je meteen de rapley-maffia op je nek
nou ik durf wel hoor!
mijn kind heeft alleen maar peuterpotjes gegeten (als hij al at)
vers? ik kon op mijn kop gaan staan, maar eten nee.
toen hij peuter was dan he? tegenwoordig lust hij gelukkig iets meer.
Echt een mijlpaal voor mezelf. Was ook beetje verbaasd hoe rustig ik rijden kan zonder de druk van een instructeur!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef Saffier het volgende:
Rocka ik vind 'm zooooo leuk! Je eigenste echte karretje
Nee, maar dat komt van een persoon en meteen wordt de zogenaamde rapley-maffia erbij gehaald.quote:
ja,waar blijft ie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt van een persoon en meteen wordt de zogenaamde rapley-maffia erbij gehaald.
als ik hem had strooide ik hem! Maar anders de streepjescode van de röstirondjes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Leandra het volgende:
Wel of geen potjes, vooralsnog worden er geen streepjescodes gestrooid....
Wquote:
Zoek je nog wel even uit hoe dat platonische droog-neuken nou eigenlijk gaat?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef moussy het volgende:
ik heb een roze seat marbella, staat goed bij mn nieuwe lesbo-functie
hee vickyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Vicky het volgende:
Lady![]()
mijn dochter eet alleen op vrijdag een potje.
je moet het gewoon niet persoonlijk opvatten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof niet dat je rapley-maffia hoeft te zijn om geen peutermenu's meer te voeren....
Maar het kan zijn dat ik iets verkeerd doe.
Ik vind het nog steeds een leuke naam.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk de hele tijd dat jullie het over mijn broer hebben. (ook Nils)
Krijg jij ook iedere keer van de rare meldingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef Ssserpente het volgende:
Hij is toch niet dicht nu? Ik zit mobiel.
gelukkig maar, want ik ben best aardig hoor (in het echt, ik besta, want ik heb yvonne ooit gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben geen rapley-maffia dus ik vat het zeker niet persoonlijk op
Ja ja ja, maar bestaat Yvonne wel echt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig maar, want ik ben best aardig hoor (in het echt, ik besta, want ik heb yvonne ooit gezien)
Ik krijg er reetketelsteen van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Krijg jij ook iedere keer van de rare meldingen?
nou.... zo af en toe duikt er in sommige topics een vage vorm van betweterigheid op waar ik als ik daar zou posten, spontane jeuk van zou krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
Joh, de rapleymaffia bestaat helemaal niet. Er zijn users die pro-rapley zijn en users die zélf eigenlijk al vinden dat ze teveel potjes geven nemen daar aanstoot aan.
Geen idee. Dacht eigenlijk dat het een vrij gangbare uitdrukking was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die hoorde ik onlangs bij youp, had je dat daarvandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |