Gefeliciteerd, je hebt ook een Sac!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
2 minuten vloekje:
Bijna tijd om weg te gaan naar KDV en werk dus de jassen liggen al klaar. Ik poets mijn tanden terwijl hij aan tafel zit met een flesje pap. Ik draai me om om mijn mond te spoelen. Eenmaal daarmee klaar zit hij opeens onder de tafel de hond te voeden. Oftewel, het beestje zit onder de pap en de vloer ook. Ik zwabber de boel terwijl ik hem naar de kamer dirigeer. Hoor daar vervolgens een grote doos duplo omgegooid worden. De doos reikt tot aan zijn buik, dus da's niet eenvoudig voor hem. We ruimen de kamer samen op, hij doet 2 stukjes in de doos en begint zeurderig over 'Dlinke!' Ik vertel hem dat hij dan maar gauw zijn flesje leeg moet drinken. Eenmaal de kamer opgeruimd loop ik weer de keuken in en zie dat hij daar inmiddels, binnen 1 minuut, de hele kop van het hondje ondergesmeerd heeft met vaseline.
Rest my case
ik ben nog steeds aan t kiezen tussen hond en kat... ja, k ben langzaam ja..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:08 schreef lady-wrb het volgende:
vannacht om 3 uur weer klaarwakker met een kotsende kat naast mijn bed
geen idee, die van mij kotst als een gierwagen, het ligt overalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Een hoopje hondenkots is groter dan dat van een kat over het algemeen.
puppyschijt in de morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Een hoopje hondenkots is groter dan dat van een kat over het algemeen.
maar ik hoop dat de puppy t gewoon op de vloer in de woonkamer doet en niet als n kat, naast je bed ... naja...quote:
Wat idioot.......quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet na de vakantie een presentatie doen over begrafenisrituelen en ben me al een tijdje aan het inlezen.
ik zit echt met verbazing te lezen wat er allemaal mogelijk ik rondom de uitvaart.
zit net te lezen op de site van mail from heaven. ik mag toch hopen dat dat een foute grap is
moet je kijken op de hiernamail bij boze collega mail en klote leraren van het merkurius
https://www.mailfromheaven.eu/read/mogelijkheden
zou dat grappig bedoeld zijn?
je zal toch maar zo'n mail krijgen
Dat laatste denk ik. En anders ben je een wel heel zielig, eenzaam persoon als idd dat soort dingen je bezig houden op het eind...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:52 schreef lady-wrb het volgende:
op zich is er niks mis met het idee, het is denk ik het logische vervolg op de videoboodschap, maar om nou als voorbeeld zo'n achterlijke mail aan collega's of leraren te geven .....
naar wat ik ondertussen aan materie gelezen heb, is dat totaal niet waar je mee bezig bent als je afscheid van het leven aan het nemen bent, dus ik denk dat het gewoon een stukje (foute) sensatiezoekerij is.
Als ik het al zou doen, dus bijv voor mijn kinderen ofzo, zoals het idee van Tico, dan zou ik het van te voren laten weten. Maar ik zou het geloof ik niet doen. Niet op deze manier.quote:maar goed, zouden ontvangers van zulke mail zoiets op prijs stellen vraag ik me dan af.
mag ik die vraag bij jullie neerleggen? ik zou me rotschrikken als zoiets ineens in mijn mailbox zou zitten bijvoorbeeld.
ik wil dit onderwerp waarschijnlijk wel meenemen in mijn presentatie.
maar goed, ik ben ook al een begrafenislimousine en een begrafenistouringcar tegengekomen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef RockabeIIa het volgende:
*slik*
Vind ik net een schoenendoos met splinternieuwe heel mooie schoentjes, maat net 1 te klein onder de bank
Ik heb ze nog nooit gezien of ben compleet vergeten dat ik ze gekocht heb...
Prijsje zit er nog op: ¤69,95
Dubbel oef
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb besteld bij hema.nl en ik kan het nu zo ongeveer ophalen. vandaar dat ik eruit wil.
en omdat ik panty's moet zoeken voor amaranta
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe wil jij dit dan gaan doen be, want ik neem aan dat je uiteindelijk wel in die branche wil werken?
Google indexeert toch op surfgedrag?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, doelgroepreklame?een advertentie in het fries over scheiden met begrip ( ik las eerst schelden
)
Euh, leuk?
Ik weet alleen dat mijn moeder altijd zegt dat je op de begraafplaats met je hoofd richting de uitgang moet liggen ofzoiets. Mijn broers graf ligt dan ook andersom ten opzichte van de graven rondom hem heen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
DML, de meeste bedrijven nemen idd bijna geen part-timers aan omdat ze het liefst hebben dat degene die het aannemingsgesprek doet ook de uitvoering en alle tussenliggende contactmomenten doet.
Zodat de nabestaanden in de 5-6 dagen vnml met dezelfde persoon te maken hebben.
Lady, ik weet dat we iig 1 reader hadden over rituelen en daar komt ook het katholicisme goed aan bod. Dingen als hoe je de kerk in gereden wordt zijn daar zelfs 'vastgelegd' als ik het me goed herinner.
Ik zal zo even naar boven lopen.
Maat 29 dus vloekje kan ze ooit nog aan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Asyniur het volgende:
BE, ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger was van je derde!
Rocks, hoe gaaf zijn de schoentjes en welke maat?
als in: doe eens een foto
Aaah oke, wel vooraan in de kast zetten dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maat 29 dus vloekje kan ze ooit nog aan!
dat zeg ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:
Zeg buuf, ik realiseer me net dat een scheiding gewoon de manvriendelijke variant is op het Bobbit-thema van gisteren....
Je.moet.ook niet.in de vakantie gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geshopt! En 't is niet eens op!
En druk!!!!Ze stonden in de rij bij de parkeergarage bij het Alexandrium toen ik weg reed.
Ik heb trouwens ook mijn Primark vuurdoop gehad, maar daar was ik heel snel van genezen.![]()
Da's echt niet aan mij besteedt die chaos.
Asymiur! Je droom!![]()
nou voor mij was het de tweede keer in de primark, maar de chaos viel best mee. weinig volk op de been in elk geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:47 schreef Brighteyes het volgende:
Geshopt! En 't is niet eens op!
En druk!!!!Ze stonden in de rij bij de parkeergarage bij het Alexandrium toen ik weg reed.
Ik heb trouwens ook mijn Primark vuurdoop gehad, maar daar was ik heel snel van genezen.![]()
Da's echt niet aan mij besteedt die chaos.
Asymiur! Je droom!![]()
Ja! Het was zo raar!quote:
Zo moet je niet denken. Je bent geen driedubbele kneus punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh goed zeg! ik ga morgen maar even shoppen denk ik. Voor mij.donderdag gaat mijn zus promoveren en dan moet ik er toch wel een beetje leuk bijzitten.
![]()
heel eerlijk? leuk voor haar, en ik voel me een driedubbele kneus![]()
ik herken het gevoel wel. dat had ik namelijk ook toen mijn zus afstudeerde.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken. Je bent geen driedubbele kneus punt.
you go girlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat ik dan maar een poging zij de brains ik de looks doe.
Nah, niet druk over maken.... vroeger dacht ik ook wel eens dat een ander daardoor weetikveel wat meer was ofzo, maar sinds ik met enige regelmaat een dr. dr. ir. vriend van N. heb meegemaakt ben ik daar helemaal van genezen....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh goed zeg! ik ga morgen maar even shoppen denk ik. Voor mij.donderdag gaat mijn zus promoveren en dan moet ik er toch wel een beetje leuk bijzitten.
![]()
heel eerlijk? leuk voor haar, en ik voel me een driedubbele kneus![]()
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Livelink, heb je nog iets van Bol gehoord?
Haha... Van het weekend had Leyla ook een rol pleepapier in bad gegooid... Wat een rommel...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, een prop keukenrol spoelt dus niet door de wc. Gelukkig is er de pollepel. Soepje?
Ik hoop van harte... Dat je niet alsnog een verstopping hebt dan...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef Ssserpente het volgende:
Dat heb ik idd staan doen.
Lente: 'Doettie mama nou?" x 100.
En ik heb de loodgietep laatst al ¤130,- betaald om te mogen vernemen dat ik stomweg teveel wc-papier gebruik.
Gelukkig heb ik de prop er doorheen kunnen duwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |