Was jij al getrouwd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
My god
Ik ben echt een nachtmens, ik blijf liever wakker tot half zeven dan dat ik om half zeven op moet staan![]()
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoorquote:
Nee maar jij welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was jij al getrouwd?![]()
Echt een van de weinige lompe dingen aan mijn vent, dat hij zo'n ontzettend ochtendmens is
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ochtendmensen
Voor mij is half acht vroeg opstaan
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoor
More wisdom, more money, more power, more everything
Moeilijk kunnen poepenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
Urghquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaat![]()
Terrorstand in mijn ogen
quote:
Nah, sukkel.... die begrijpt het gewoon niet...quote:Die van mij blijft uiterlijk tot half 10 liggen. Ook heel irritant soms. En dan zegt ie: 'jaaaaa hallo ik ben al úúúúúúren wakker!'
Daarom moet je ook uitSLAPEN sukk0l
Wut dan ben ik altijd eerder wakker dan jijquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben elke dag wel rond 8 uur mijn bed uit als ik uit mag slapen, met dit klotelichaam kan ik niet te lang in bed liggen![]()
heerlijk ook voor mensen die komen logeren
Da's voor mij een vooruitgangquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
dvds zijn oud!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben trouwens dvd's aan het falen. Ik wil een LotR box(set) met extended editions. Iemand nog tipsch?
40 euro bij freerecordshop.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben trouwens dvd's aan het falen. Ik wil een LotR box(set) met extended editions. Iemand nog tipsch?
Alle fatasses zijn avond/nacht mensenquote:
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moequote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut dan ben ik altijd eerder wakker dan jijjij bent slaapkop
Haterquote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moe
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moe
Ik sta om kwart voor acht op, dan ga ik roken en poepen, dan is het 8 uur, dan opmaken, dan is het kwart over acht, nog een keer roken en poepen en om half negen op de fiets. Tijd voor ontbijt heb ik niet. Priority issues anyone?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Ik moet altijd om 10u beginnen met werken. Thuis vertrekken om 5 voor 9 ivm trein. Dan sta ik altijd pas om half 9 op z'n vroegst op. En dan nog met moeiteVeul te vroeg voor mij.
Wel iedere nacht niet voor 3u slapen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle fatasses zijn avond/nacht mensen![]()
Ze hebben alleen 2 en 3quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
40 euro bij freerecordshop.
En ik heb 'm destijds voor 120 gekocht
Van jouw haar of van ranzige huisdieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nodig mijn kamer stofzuigen, overal zwarte haren. Op bijna alle handdoeken denk ik elke dag dat er een spin zit maar dan is dat mijn haar op een frotje op die handdoek die uit de wasmachine komt
Mijn moeder niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle fatasses zijn avond/nacht mensen![]()
Ik doe het na aankomst op kantoor, net zo hendigquote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: gewoon ontbijten tijdens het poepen, klaar
Ik ontbijt altijd in de auto, krummels everywhere
ik las serieus dat je in de auto poepte, kruimels everywherequote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: gewoon ontbijten tijdens het poepen, klaar
Ik ontbijt altijd in de auto, krummels everywhere
Zo goor kun je toch niet zweten in no time?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Ik móet trouwens ook in de ochtend douchen. Anders is er met mijn haar niks te beginnen, glim ik als een malle en zweet ik METEEN vies.
Ik heb het over online. Ik kom voorlopig niet in de stad.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar lag een week geleden die complete boxset nog
Als in, je moeder is fatass maar geen avondmens? Of is ze wel avondmens en geen fatass?quote:
Getverquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
Ontbijten kan ik ook nietMaar ik ben altijd een half uur te vroeg op het werk dus dan vreet ik dan altijd een broodje inclusief oploskoffie met poedermelk
Wat werken al niet met je doet
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van jouw haar of van ranzige huisdieren?
Jamaar gek dat ze die online niet hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb het over online. Ik kom voorlopig niet in de stad.
D'r moeder is surinaams dacht ik. Die zijn dik en die slapen de hele dag!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als in, je moeder is fatass maar geen avondmens? Of is ze wel avondmens en geen fatass?
Vind ik ook! Want dat zijn wel net de boxen die ik wil hebben!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar gek dat ze die online niet hebben
Dwarrel met je tarrelquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik las serieus dat je in de auto poepte, kruimels everywhere
Ja dat eerste, alle fatasses zijn avond/nachtmensen zei je toch? Of alle nacht/avondmensen zijn fatasses?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als in, je moeder is fatass maar geen avondmens? Of is ze wel avondmens en geen fatass?
Als ik mij rijk voel koop ik koffie bij Bakkerij Bart, vers gemalen koffiebonen met eckte koffiemelkquote:
NEINZ! Mijn vader is lui en slaapt de hele dagquote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
D'r moeder is surinaams dacht ik. Die zijn dik en die slapen de hele dag!
Ja, heel raar, maar dus wel. Alsof ik een soort van vuile laag over me heen heb. En ik kan mijn haar droog niet kammen. Dan krijg ik een soort van rare pluis. Lelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo goor kun je toch niet zweten in no time?
Ik zat vannacht toen ik niet kon slapen het "hoe vaak douche je" topic te lezen.
Ik douche helemaal niet elke dag, niet nodig, scheelt tijd, gedoe en ik stink niet eens
Nespresso uit den thuistapquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik mij rijk voel koop ik koffie bij Bakkerij Bart, vers gemalen koffiebonen met eckte koffiemelk
Oh, dat was de andere helftquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEINZ! Mijn vader is lui en slaapt de hele dag(en is dus Surinaams)
Als je een houten vloer neemt kun je het beste Surinaams hout nemenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NEINZ! Mijn vader is lui en slaapt de hele dag(en is dus Surinaams)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je een houten vloer neemt kun je het beste Surinaams hout nemenIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Als je een houten vloer neemt kun je het beste Surinaams hout nemenIk lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
Als je een houten vloer neemt kun je het beste Surinaams hout nemenEn het blijft goed liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem ik vind het heel leuk dat je me iets op facebook stuurt maar:Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut !!!! Ik bedoel: Super dat je niet geklikt hebt... is spam... kutzooi is via vriendin op mijn facebook gekomen en ik klikte (stom; want normaal doe ik dat dus ook never nooit niet). Hierdoor stuurt ie bij bijna jarigen dus die link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ga ik dus geen akkoord op geven
Ik dácht dat ik de app geblockt had; maar dat is dus niet goed gegaanIk kijk even of ik het alsnog kan aanpassen
Sorry sorry
Is dus gewoon klote kut fb spam virus zooi
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Als ik met vrienden van mij afspreek zorg ik altijd dat het bij die jongen thuis is die Nespresso heeftquote:
Ik kam mijn haar nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, heel raar, maar dus wel. Alsof ik een soort van vuile laag over me heen heb. En ik kan mijn haar droog niet kammen. Dan krijg ik een soort van rare pluis. Lelijk.
@Spees: je weet dat je mailadres er helemaal voluit in staat? Met voor en achternaamquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut !!!! Ik bedoel: Super dat je niet geklikt hebt... is spam... kutzooi is via vriendin op mijn facebook gekomen en ik klikte (stom; want normaal doe ik dat dus ook never nooit niet). Hierdoor stuurt ie bij bijna jarigen dus die link.
Ik dácht dat ik de app geblockt had; maar dat is dus niet goed gegaanIk kijk even of ik het alsnog kan aanpassen
Sorry sorry
Is dus gewoon klote kut fb spam virus zooi
Mijn haar is zo dood na 15 cm groeien dat het egwoon afbreekt, dan heb ej al die kamissues voor lang haar niet hehehehequote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kam mijn haarsch nu ook nooit, maar dat van mss moet wel echt gekamd
Dat. Niet kammen is geen optie, want het zit in de ochtend vol met knopen. En ik heb een slag/semi krullen in mijn haar, en dat moet je gewoon niet kammen. En het is ook wel halflang, dus er zitten VEEL knopen isquote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kam mijn haarsch nu ook nooit, maar dat van mss moet wel echt gekamd
Bij de Nespresso in de Bij in Den Haag werkt toch een übergay, zelfs mijn gay collega waar ik daar mee was moest erom lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik met vrienden van mij afspreek zorg ik altijd dat het bij die jongen thuis is die Nespresso heeft
O ja even uit gehaaldquote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
@Spees: je weet dat je mailadres er helemaal voluit in staat? Met voor en achternaam
Ik wil een Mason Pearson, maar die prijzen zijn écht belachelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn haar is zo dood na 15 cm groeien dat het egwoon afbreekt, dan heb ej al die kamissues voor lang haar niet hehehehe
Oh jee! Geen goed begin van het jaarquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga slapen, lage rugpijnbis morgen!
ik heb die, echt super fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil een Mason Pearson, maar die prijzen zijn écht belachelijk
In Maastricht alleen van zo een tutjesquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij de Nespresso in de Bij in Den Haag werkt toch een übergay, zelfs mijn gay collega waar ik daar mee was moest erom lachen
Wat kosten die?quote:
Nee teveel gezeten vandaagquote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh jee! Geen goed begin van het jaar![]()
Doe je een beetje rustig aan?
(en daarna langzaamaan wat rug/buik oefeningen doen)
Ik heb mijn haar er eens bij een vriendin mee geborsteld, zo zachtquote:
100 voor de volledige zwijnenhaardingest dach ikquote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat kosten die?
(niet dat ik die ga kopen, maar even voor de nieuwsgierigheid)
Welterusten en sterkte!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga slapen, lage rugpijnbis morgen!
Da's wel extra lame zeg....quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Maastricht alleen van zo een tutjesEn ze brachten altijd alleen koffie naar de mensen van de Klantenservice en de rest van onze afdeling kreeg niets
Ja zoiets indd.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
100 voor de volledige zwijnenhaardingest dach ik
Dansjes doen op werk, of gekke bewegingen, of springen, of touwtje springen, of of of ofquote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee teveel gezeten vandaagmorgen maar een stukkie stampen in de pauze!
Whut what, alleen voor vrienden toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
@Spees: je weet dat je mailadres er helemaal voluit in staat? Met voor en achternaam
In je gekopieerde stukje wat je zelf op Fok zettequote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut what, alleen voor vrienden toch?
O kakquote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In je gekopieerde stukje wat je zelf op Fok zette
Moet je eerst even een modje "pleasen" voor ze dat voor jou gaan doen denk ikquote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut hoerigen kan niet aanpassen want topic gesloten
Tering de tering, dat verzin je toch niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kreeg ik vandaag een mail van de Body Shop. Wilde UPS m`n pakket komen brengen maar z konden m`n huis niet vinden. Fuckers
Ik was verdorie nog wel de hele dag thuis
luiheid waarschijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tering de tering, dat verzin je toch niet?![]()
Tom Tom of google maps, whatever???
Heb al iemand gedmtquote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je eerst even een modje "pleasen" voor ze dat voor jou gaan doen denk ik
QFTquote:
Ja inderdaad... Nou zijn sommige huizen in tomatenplukkersland wat lastiger te vinden dan doorsnee woningen, zeker als je niet weet waar je moet zijn, maar daar heb je toch genoeg electronische hulpmiddelen voor tegenwoordig. Waardeloos excuus voor luiheid iddquote:
TomTom brengt je gewoon tot aan de voordeur hoor. Kansloze lozertsquote:Op maandag 2 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tering de tering, dat verzin je toch niet?![]()
Tom Tom of google maps, whatever???
Wat heb je ervoor moeten doen?quote:
Ik ben vanavond nog door jouw dorp gereden, langs de molen enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
TomTom brengt je gewoon tot aan de voordeur hoor. Kansloze lozerts
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????
En ik moest vorige keer echt van alles ervoor doen![]()
![]()
![]()
![]()
ConnectiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag of ze alvast een ontbijtje voor je klaarmaakt (Full English breakfast) en al je kleding strijkt, dat houdt haar wel even zoetquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over 7 uur en 20 minuten is mijn zus hier.....
Als je hard had geroepen had ik je misschien gehoordquote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben vanavond nog door jouw dorp gereden, langs de molen enzo
Goede meldingquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Uberhaubt als je iets van apps of wat dan ook van mij zou krijgen via fb: Niet klikken... Klote zooi is hetBlokkeer zoveel mogelijk (als het goed is; is het nu verwijderd).
Anyway; vond ik nog even belangrijk om te melden voor ik naar bed ging...
Truste meiden
Ik voelde me speciaalquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Uberhaubt als je iets van apps of wat dan ook van mij zou krijgen via fb: Niet klikken... Klote zooi is hetBlokkeer zoveel mogelijk (als het goed is; is het nu verwijderd).
Anyway; vond ik nog even belangrijk om te melden voor ik naar bed ging...
Truste meiden
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vraag of ze alvast een ontbijtje voor je klaarmaakt (Full English breakfast) en al je kleding strijkt, dat houdt haar wel even zoet
Dat betekent minder volgersquote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
zou het handig zijn om blogcommentaar via facebook te laten gaan? of ga ik dan veel gezeik krijgen van mensen die geen facebook hebbennnn
Ik was verkeerd gereden vanuit Statenkwartier naar huisquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je hard had geroepen had ik je misschien gehoord
Of niet, woon 1,5 km van de molgen vandaan
Ja dat is geloof ik wel de bedoeling. Maar het verkoopt niet zo best dus het kan ook nog zo zijn dat het hele plan niet doorgaat. Whehequote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was verkeerd gereden vanuit Statenkwartier naar huis![]()
Maar goed, vind het altijd wel een lekkere route om te rijden op zich. Was te moe, maar anders ga ik vaak nog heel even naar het strand in mijn uppie in het donker, heerlijk![]()
Gewoon 10 minuutjes even lopen, beetje denken, beetje naar de zee kijken en dan weer hup de auto in.
Van de week misschien eens doen
Gaan ze nou langs de kust allemaal nieuwe woningen bouwen? Ik zag allemaal kavels te koop staan.
2e quiche was gratis bij de AH, dus dat hebben we gegeten met een saladetjequote:
Ik ga niks eten want morgen vreet ik me al volquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2e quiche was gratis bij de AH, dus dat hebben we gegeten met een saladetje![]()
Ging mijn goeie voornemen van nog minder bewerkte teringzooi eten...
Gelukkig voor morgen en overmorgen wel verantwoord voer meegenomen
Maar ik was echt beetje te moe vandaag.
Heb je nog iets te nommen?
Is ook wel een goed plan hoor, zulke (vast hele dure?) kavels te koop aanbieden als de economie puin isquote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat is geloof ik wel de bedoeling. Maar het verkoopt niet zo best dus het kan ook nog zo zijn dat het hele plan niet doorgaat. Whehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich zit daar ook wel wat in jaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niks eten want morgen vreet ik me al vol
ohja tante, ben ook benieuwd PA!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op zich zit daar ook wel wat in ja![]()
Trusten P-A! (ben je al tante trouwens?)
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Doe eens liken babesWaar gaat het over? Alleen nagellak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Maarre..ben je nog op zoek naar een huis aan de kust? Ik heb nog wel iets leuks te koop staanquote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is ook wel een goed plan hoor, zulke (vast hele dure?) kavels te koop aanbieden als de economie puin is
Nee is niet alleen nagellak, daarom heb ik een nieuwe gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Alleen nagellak?
Vertel?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maarre..ben je nog op zoek naar een huis aan de kust? Ik heb nog wel iets leuks te koop staan
nee man, internet, da's genoegquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullieallemaal 2 kranten abo's??
wil ik de bijnaam weten?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ken 1 hele stomme muts met jouw naam Sjaan... kan er niks aan doen, maar moet soms aan haar denken als ik jouw naam voorbij zie komen![]()
Incl. de bijnaam die we hadden voor haar
geen, internet!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat nog meer, behalve Lush-spul.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee is niet alleen nagellak, daarom heb ik een nieuwe gemaaktmijn oude was alleen nagellak
Ik DM 'm je welquote:
Wij hebben er hier drie. Wel een zwart abonnement erbijquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee jonge, volgens docenten ben je geen goede student als je er maar 1 hebt, laat staan geen. Dus moet je er minstens 2, het liefste drie.quote:
HET IS HET STUKJE WAT ER NOG MIST IN JE LEVENquote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat nog meer, behalve Lush-spul.
Doe eens een commercial om je blog te verkopen
Lokale zooi telt niet hequote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hebben er hier drie. Wel een zwart abonnement erbij
Ik had vroeger (ohhhhh, vroeger!) bij mijn ouders wel 2 abo's, vond ik heerlijk, krant lezenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonge, volgens docenten ben je geen goede student als je er maar 1 hebt, laat staan geen. Dus moet je er minstens 2, het liefste drie.
Want iedere student heeft namelijk genoeg geld voor de krant
Limburgs Dagblad, Financieel Dagblad en NRC Next (met op de zaterdag het NRC Handelsblad)quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lokale zooi telt niet heen een dagblad geen wekelijkse
Ja maar weet je wat dat kost?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had vroeger (ohhhhh, vroeger!) bij mijn ouders wel 2 abo's, vond ik heerlijk, krant lezen![]()
Maar ik was dan ook zo'n kneus die Grieks en Latijn leuk vind enzo...
Als je uitwonend bent, kun je soms in aanmerking komen voor een goedkoper studentenabonnement. Majaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat dat kost?
Net als dat ze zeiken dat je een mongol bent als je niet naar het buitenland gaat studeren
Oh, ik weet heul niet waar die staatquote:
Ik had de next, tot ik erachter kwam wat dat kosttequote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik lees de Next dus altijd in de trein en in mijn pauze
Precies. Net als dat je niet naar het buitenland hoeft, en je hoeft ook je docent niet te pijpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
je hebt echt geen krantenabbo nodig om een goede student te zijn!
Jawel jonge, ik ben sleeeechtquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
je hebt echt geen krantenabbo nodig om een goede student te zijn!
Oh shit....quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies. Net als dat je niet naar het buitenland hoeft, en je hoeft ook je docent niet te pijpen.
Staat goed op je CV!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies. Net als dat je niet naar het buitenland hoeft, en je hoeft ook je docent niet te pijpen.
Het hoeft niet per se, maar als je het wilt is het een ander verhaal uiteraard.quote:
SUCKY SUCKY, TEN DOLLAR!!!!!quote:
Mwehehequote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se, maar als je het wilt is het een ander verhaal uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 23:29:40 ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook zo maar slapenVanaf volgende week ga ik minder werken en heb ik hopelijk weer tijd om te gamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Vind ik ook altijd zo'n mooie kutsmoes van mezelf...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd om iedere dag drie kranten te lezen.
Maar de SC is dan ook de plek waar het gebeurt he!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo'n mooie kutsmoes van mezelf...
Geen tijd voor dit en dat, maar dan wel 3 uur per dag op fok zitten
That's the shit!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar de SC is dan ook de plek waar het gebeurt he!
Jup. Overtollig huis, hoe decadentquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
TAART!: wat een cool huis! Dat hadden jullie dus extra??? Wow!
Beetje boven budget helaas, maar wel heeeeel mooi! Beetje opknapwerk, ohhhh, mijn handen jeuken al
ik game en fok tegelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd zo'n mooie kutsmoes van mezelf...
Geen tijd voor dit en dat, maar dan wel 3 uur per dag op fok zitten
Ja, kan me voorstellen, dat huis is dan niet zo geschikt, of je moet overal trapliften gaan maken enzo... is niet hendig.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. Overtollig huis, hoe decadent
Ik zou er ook wel wat mee kunnen hoor, maar ik wil er niet wonen.
Doe mij maar gelijkvloers, is beter te doen met dit kutlijf
en ook poepen en ontbijten tegelijk terwijl je fokt en gamet???quote:
Ik snap die tweede nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
Mijn neefje heeft morgen zijn verjaardag, wordt hij 14. Omdat ik dus in de stad werk kreeg ik de opdracht om een kaart voor hem te kopen.
Deze is het geworden:
[ afbeelding ]
Maar eerst wilde ik deze kopen maar hij is nog best bleut op dat gebiedDus ik wist niet zeker of hij dat zou snappen
[ afbeelding ]
Fun-guy.... Funghiquote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap die tweede niet![]()
Maar die eerste is sowieso leuk!
Naja er zijn twee manierenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap die tweede niet![]()
Maar die eerste is sowieso leuk!
hehehehe, heerlijk, flauwe humorquote:
Domme mensen die het domheid aan externe zaken weitenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whuttt![]()
Een vriend op FB zet: 'Waarom zeggen vrouwen altijd dat mannen niet kunnen multitasken? Ik ben aan het koken, wassen, dwijlen tegelijk.'
Dus iemand reageer (een vrouw uiteraard): 'Omdat het dweilen is...'
Zegtie: 'Oh shit haha. Dat is het nadeel van een Rotterdams dialect, je Nederlands gaat er wel van achteruit'
WHUT?! Hoe ga je je spelling aan je dialect wijten
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Domme mensen die het domheid aan externe zaken weiten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Neuj!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh Mandy! Voordat ik het weer vergeetWil je je adres pmmen? Dan pm ik je wel terug met de rest.
Muhahahahhahaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuj!
owacht dan krijg ik natuurlijk ook niets he
Jawel hoor, via Danny's Fok-post kun je het tegenwoordig ook bezorgd krijgenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuj!
owacht dan krijg ik natuurlijk ook niets he
Crap, net een pm gestuurdquote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel hoor, via Danny's Fok-post kun je het tegenwoordig ook bezorgd krijgen
Da's een nieuwe dienst vanaf 1 januari, zodat je niet je privégegevens aan willekeurige Fokkers hoeft te geven
Nu kan ik ook bij jou thuis ninja-enquote:
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, al uw nagellakjes van de week 's nachts weggehaald door d'n Ninja!!!!quote:
ik kan slecht poepenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ook poepen en ontbijten tegelijk terwijl je fokt en gamet???
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan slecht poepenmaar ik kan wel nog ontbijten eribj!
Ik heb toch niets bijzondersquote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, al uw nagellakjes van de week 's nachts weggehaald door d'n Ninja!!!!
Aangezien ik meer van de glitters en shimmers bent en jij meer van de effen lakjes, hoef je je indd nergens druk om te makenquote:
Wacht maar, straks haalt ze heel je huis leeg!quote:
Ik heb tegenwoordig ook nagellakquote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aangezien ik meer van de glitters en shimmers bent en jij meer van de effen lakjes, hoef je je indd nergens druk om te maken
Die heb ik ook in overvloedquote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook nagellak![]()
alleen maar Catrice en Essence, EINZZZ111!!!!11222!11@@@
Oeeee, zeg dat nou niet.... ik wil mijn nieuwe schoenen aan!!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je glitterpumps wil ik echter wel! Maar die pas ik niet ben ik bang
Maat 36quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je glitterpumps wil ik echter wel! Maar die pas ik niet ben ik bang
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.schiedam.nl/De(...)et-laag-inkomen.html
En terecht, onzinnige regelingen.
New shoesssquote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oeeee, zeg dat nou niet.... ik wil mijn nieuwe schoenen aan!!!!
Ik hoop dat als ik morgen thuis kom, ze zijn gebracht (mijn man is thuis morgen)
Dan wissel ik de Peridots gewoon omquote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maat 36En mijn enige lakje wat interessant zou zijn is Peridot en die heb je zelf ook
Yeps...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]Die mensen hebben tenminste een vast inkomen en meestal maar spending money dan de rest van de bevolking
Ik hoop het, ben zo benieuwd of mijn mega kuiten erin passenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan wissel ik de Peridots gewoon omen de confetti circusses ook
Heb ik toch nog iets Ninja-achtigs gedaan.
Mijn moeder heeft dat probleem ook altijd. Gelukkig heb ik de kuiten van mijn vader (Surinaams is in dit geval goedquote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoop het, ben zo benieuwd of mijn mega kuiten erin passen![]()
![]()
![]()
If so, ben ik Trix zo dankbaar!
Ik ook, maar probeer hem te beheersen door veel op fok te lullen en nagelwielen te lakkenquote:
Boeiend, risico van het vak, en sommigen vragen er ook om met hun gedrag.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
"Er is ook weer een dooie gevallen geloof ik, tsja ook wel weer een beetje lullig. En vriend zijn auto is ook uitgebrand. Ja"
Dakar-racers![]()
We'll see! Maar ik hoop heeeeel erg dat dit eindelijk MIJN laarzen zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat probleem ook altijd. Gelukkig heb ik de kuiten van mijn vader (Surinaams is in dit geval goed)
Ik d8: 'WHUT?! 21 dec vorig jaar??quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boeiend, risico van het vak, en sommigen vragen er ook om met hun gedrag.
Ik vind dit veel erger!!!!
Kapitein Iglo dood!
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt ie ingevroren of gaat ie gelijk de oven in?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boeiend, risico van het vak, en sommigen vragen er ook om met hun gedrag.
Ik vind dit veel erger!!!!
Kapitein Iglo dood!
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We'll see! Maar ik hoop heeeeel erg dat dit eindelijk MIJN laarzen zijn
Even mijn glaasje drinken (preventieve cranberrysap) opdrinken en dan lekker slapen, hmmmm, zin in
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wordt ie ingevroren of gaat ie gelijk de oven in?
Zeemansgrafquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wordt ie ingevroren of gaat ie gelijk de oven in?
Jullie horen het wel, Happy Kip als ze passen, Angry Kip als ze niet passenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!Welterusten alvast!
Hele diepequote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:20 schreef Lindytje het volgende:
Nou, mijn rug deed al zeer, nu mijn enkel ook... ik had met mijn zatte kop zin om een radslag in de meubelloze kamer te maken, maar ik landde een beetje verkeerd...
Dat was mijn tweede faalactie van 2012
feli space!quote:
Ik krijg ineens advertenties op FOK mobielquote:
Stommen fokquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg ineens advertenties op FOK mobielen ik kan alleen maar quoten, anders krijg ik een foutmelding.
Goeiemorgen!
had ik vanmorgen ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg ineens advertenties op FOK mobielen ik kan alleen maar quoten, anders krijg ik een foutmelding.
Goeiemorgen!
Vertel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik vanmorgen ook
Net ff de caloriechecker zitten invullen. Ik weet nu precies waar ik zo dik van ben geworden
Ofja, ik wist het al, maar ik heb het er extra in zitten wrijven
Jezus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan wel een kleine 4000 kcal per week uitsparen met bier
Maar het goede nieuws, als je dat schrapt, zou je toch best snel kunnen afvallen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan wel een kleine 4000 kcal per week uitsparen met bier
In een pizza zitten sowieso bizar veel kcals.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
En te regelmatig makkelijk eten heSnoepen is het issue iig niet.
[ afbeelding ]
Dat moeten ze ook verbieden trouwens, er staat nergens bij hoeveel een pizza weegt, en de voedingswaarden worden aangegeven voor een dunne bodem pizza terwijl ze standaard met dikke bodem leveren
Was het bij jou gewoon opeens weg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had ik vanmorgen ook
Net ff de caloriechecker zitten invullen. Ik weet nu precies waar ik zo dik van ben geworden
Ofja, ik wist het al, maar ik heb het er extra in zitten wrijven
Oh zeker, ik ben geen frisdrankdrinker, dus op een "normale" dag zonder snoep ofzo krijg ik een 1600-1700 kcal binnen. Moet haalbaar zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar het goede nieuws, als je dat schrapt, zou je toch best snel kunnen afvallen?
Ja, eentje mag welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
It's mah birzday
Ik ga er geen 5 eten maar eentje mag wel hurr
nee, 't werkt met vlagen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was het bij jou gewoon opeens weg?
Dat heb ik net ook ondervondenquote:
Kan je niet een saldofoon voor zijn rekening instellen? Mijn moeder heeft dat ook, maar dat is wel op haar eigen rekening..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:50 schreef Incantrix het volgende:
En tevens: hmpf, ik vind de ING echt heel stom. Wij hebben al onze rekeningen daar lopen en dus ook onze spaarrekening voor Stef. Nu wil ik de kinderbijslag overmaken, maar alles dat je niet automatisch spaart maar 'los' overboekt moet dus naar een centraal rekeningnummer en dan moet je er een betaalkenmerk en de naam van het kind invullen. En dan ben ik altijd bang dat het niet goed gaat ofzo, is toch 200 euroHet irritantste is nog dat het niet onze eigen rekening is maar die van Stef, dus we kunnen 'm ook niet inzien via internetbankieren om te zien of het goed is gegaan, dan moet je op het maandelijkse afschrift wachten
STOM.
Oh, dat zou ik wel eens na kunnen gaan, thnxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet een saldofoon voor zijn rekening instellen? Mijn moeder heeft dat ook, maar dat is wel op haar eigen rekening..
Ik zit ook altijd te stressen met dat soort dingen, dus kan me heel goed voorstellen dat dat heel irritant is om op te moeten wachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel eens na kunnen gaan, thnxVorige keer heb ik bijna drie weken moeten wachten om te zien of de overboeking wel goed was gegaan
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Lindytje het volgende:
Grootste sjouwproject,de bank, staat weer in de kamer
je kan toch zijn rekening aan jouw internetbankieren koppelen? Zolang hij nog geen 18 is kan dat volgens mij wel, of niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik wel eens na kunnen gaan, thnxVorige keer heb ik bijna drie weken moeten wachten om te zien of de overboeking wel goed was gegaan
135 per flesje, ka-ching!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Lindytje het volgende:
Wauw skjoe... ik wist dat bier veel kcal had... maar da´s wel heul veul idd!!
Daar kan ik ook nog wat van leren...
ik val ook wel makkelijk af, maar het ging in het weekend steeds mis zodat ik dan per saldo niks afval in een week, now I know whyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ola!
Ik heb pijn in mijn rug, maar ik heb zo teringhard lopen ruimen op zolder dat we nu óm het wasrek heen kunnen lopen *trots*
En SQ, jah, alcohol is echt een enorme dikmaker, bier in het bijzonder geloof ikSucces met afvallen, ik heb gemerkt dat het ff moeilijk is, maar op een gegeven moment kom je in een soort van 'flow' en dan gaat het best wel gemakkelijk. Ik moet ook zeggen dat ik meteen flink afviel, dus dan raak je ook heel snel heel gemotiveerd.
Jah, als het nu om twee tientjes gaat, soit. Maar 200 euro is echt veel geld en ik moet er niet aan denken dat het geld dat wij zorgvuldig opzij zetten voor zijn studie later dan op de verkeerde plek terecht komt ofzo. We kunnen ook niet altijd de kinderbijslag opzij zetten, dus de keren dat het wel kan ben ik daar zuinig op zeg maar..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd te stressen met dat soort dingen, dus kan me heel goed voorstellen dat dat heel irritant is om op te moeten wachten
Ik heb ernaar zitten zoeken, maar heb dat niet terug kunnen vinden. Anders ga ik vandeweek gewoon maar eens de klantenservice bellen, kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan toch zijn rekening aan jouw internetbankieren koppelen? Zolang hij nog geen 18 is kan dat volgens mij wel, of niet?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dus jullie hebben al wat meer leefruimte?
Ik drink baco met cola light....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
in een glas cola zitten ook 100 kcal. In een glas baco 165 kcal
Een glas zoete witte wijn? 150 kcal.
Food for thought
1170quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik drink baco met cola light....
Maar ik ga eens kijken wat een halve liter rum doet!
Djiez! Drink je dat op een avond of in een week?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Halve liter rum: 1170 kcal! Ka-ching!!
Wat een stierenstront zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)eft_geen_zin___.html Lekker bemoedigend
Ha, het is duidelijk dat jij ons nog nooit gemeet hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Djiez! Drink je dat op een avond of in een week?
Ik heb gisterenavond 1170 kcal gedronkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Djiez! Drink je dat op een avond of in een week?
de oorzaak, we hebben 'mquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond 1170 kcal gedronken
En dat was nog 'met mate', ik drink soms wel eens 750 ml... Wat rond de 16-1700 kcal is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |