SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ga ik dus geen akkoord op geven
[ Bericht 0% gewijzigd door GlowMouse op 02-01-2012 23:07:55 ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem ik vind het heel leuk dat je me iets op facebook stuurt maar:ik weiger dat soort dingen ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ga ik dus geen akkoord op geven
[ Bericht 0% gewijzigd door GlowMouse op 02-01-2012 23:08:04 ]
Vooral:quote:Op maandag 2 januari 2012 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weiger dat soort dingen ook altijd
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog iets: ik heb vandaag alleen ontbeten nog en vanmiddag twee kerstkransjes op en ik ben nu aan mijn tweede baco en hij stijgt nu al naar mijn hoofd![]()
Nee, vanaf volgende week, want nu nog een week vakantiequote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar is dat niet tegen je goede voornemens in?
Ohh okee gelukkig! Dan zeg ik proost!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week, want nu nog een week vakantie
Ik ga niet in mijn vakantie niet drinken...![]()
Proost!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh okee gelukkig! Dan zeg ik proost!
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, die foto met die opblaasvis he?
Ik ook niet... Vrijdag de eerste her...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin om met m'n tentamen bezig te gaan.
Hij ligt voor m'n neus zelfs. MAAR IK WIL NIET.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Vrijdag de eerste her...
Morgen ga ik beginnen
Snap ik, dat je niet wiltquote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ligt voor m'n neus zelfs. MAAR IK WIL NIET.
Gelukkig tot zondag de tijd om 'm in te leveren.
Ik heb extreme couponing weer aangezet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, dat je niet wilt![]()
Schoolwerk is stom
Welkon?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat grappig!
Ik had laatst Peridot gekocht, dat is nr 531 en nu heb ik vandaag nr 513 gekocht
Werken die dingen ook nog?quote:
Altijd goedquote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb extreme couponing weer aangezet.
oh ik heb em maar vind hem niet zo geweldig op mijn huid ...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezon full size
http://webshop.iciparisxl(...)_hmDWAsAAAEhQxweqNPf
En dan straks er af trekken en dan heb je lekker van die gore sliertjes op je stripquote:
Ik heb de mini en vind hemquote:Op maandag 2 januari 2012 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik heb em maar vind hem niet zo geweldig op mijn huid ...
Volgende week doe ik meequote:Op maandag 2 januari 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
zo maar ff yoghurt en app0ls halen voor dezen week
ik heb die van mij volgens mij 2 of 3x gebruikt, zal zo wel ff kijken of er nog redelijk wat in zit okayyyquote:
The Koh is a lieeeequote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ff een vraagje. Toen ik in Belgie was, waren we even langs de Ici geweest, maar daar accepteren ze geen bonnen uit NederlandMaar ze verkochten daar dus Koh! En toen vroeg ik het vandaag hier aan het winkelmeisje en die zei: 'Nee dat verkopen wij hier niet maar de Sephora wel!'
Maar dat is toch heul niet?
Ik ook.quote:
Volgensmij niet nee? Douglas wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ff een vraagje. Toen ik in Belgie was, waren we even langs de Ici geweest, maar daar accepteren ze geen bonnen uit NederlandMaar ze verkochten daar dus Koh! En toen vroeg ik het vandaag hier aan het winkelmeisje en die zei: 'Nee dat verkopen wij hier niet maar de Sephora wel!'
koh is sowieso bij mooi en bij douglasquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
ici heeft volgens mij geen koh. Douglas en pour vous/o'chelle welquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat idd, douglas welquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Volgensmij niet nee? Douglas wel.
Met een visjes mani/pedi behandeling bakquote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
oh en onzen bijenkorf heeft tegenwoordig een Koh corner
Srsly?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met een visjes mani/pedi behandeling bak
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dezen TT en vorigen TT achter elkaar =
Verder heb ik niet terug gelezen.
Alles doet het weer, auto en kachel
Visj0ns, dat is echt zooo vaag.... Ik heb een keer mijn hand in zo een bak gestoken bij een of andere exclusieve opening van een winkel... weird feeling!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
seriously?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Flesh eating fishieess, nommquote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
Die visjes beangstigen me.
Ja Douglas en Mooi wist ikquote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ici heeft volgens mij geen koh. Douglas en pour vous/o'chelle wel
Valt mee toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn boeken komend semester
Indicatie totaalbedrag: ¤ 192,16
quote:
Ja tuurlijk, maar ik ben dat soort bedragen wel gewend.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar toch veel geld vind ik
Behalve als je het uitgeeft aan heul goeden faals, dan valt het wel meequote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar toch veel geld vind ik
Dat deed ik het eerste jaar ook niet, nu welquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durf geen tweedehands boeken te kopen, dat zou wel nog meer schelen.
Retourrecht is via Bol.com volgens mij bij tweedehands verkopers.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tweedehands is Totaal ¤ 95,29
Kun je die terugsturen als ze wel gemarkeerd zijn?
Nee dus niet en je moet zelf betalen, maar ach 55 euro besparenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Retourrecht is via Bol.com volgens mij bij tweedehands verkopers.
Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tweedehands is Totaal ¤ 95,29
Kun je die terugsturen als ze wel gemarkeerd zijn?
Okay? Toen ik nog tweedehands verkoper was kon men het gewoon terug sturen. En als er iets mis ging met de levering, kreeg de koper geld terug van bol.com en kreeg ik een garantiebedrag dat was bepaald aan de hand van het aantal succesvolle transacties.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dus niet en je moet zelf betalen, maar ach 55 euro besparen
Mjah, dat is zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Besteld, je moet terugsturen naar verkopen en zelf de retourdinges betalen.
Dies wel pretty!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan ik iemand hier nog blij maken met een Essence - Hard to resist? Die heb ik dubbel namelijkAls Skjoe, Debs of Megamandy hem willen hebben doe ik hem wel bij de W7 lakjes. Free of charge
Dat zal wel meevallen. En anders heb je altijd de herren nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu hoop ik niet dat ik overal voor ga falen en sowieso mijn BSA niet kan halen
Nog geen herren gehad , volgende week 1tje en een essay. Heb 1 voldoende gehaald en de rest (4 cijfers) moet ik nog terug krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. En anders heb je altijd de herren nog.
Heb je al punten terug van hertentamens? Of gefaalde tentamens?
ditquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Okay? Toen ik nog tweedehands verkoper was kon men het gewoon terug sturen. En als er iets mis ging met de levering, kreeg de koper geld terug van bol.com en kreeg ik een garantiebedrag dat was bepaald aan de hand van het aantal succesvolle transacties.
Anderen dan je TD's?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik denk dat ik een beetje een dupe heb gekocht. Voor het eerst!
En heb dus lakjes gefaald.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anderen dan je TD's?
Welke heb je gefaald?
Nee, doe ook eens vertellenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Maar het kostte geen donder hoor, want Catrice enzo! Am I Blue or Green, want die gaat eruit en die vind ik wel leuk. Let's Talk About Barrie, want jelly (maar heb van Catrice dus al een vergelijkbare kleur van een oude LE), 2x GOSH Groovy Grey want die dekt in 1 laag en is LE, en Catrice Looking Sunkissed (ook van een LE).
Volgensmij weet je heel nog niet wat ik bij TD gefaald heb trouwens.
quote:
quote:Ik heb deze ook! En ik heb ook Let’s talk about Barrie en in het potje lijken ze inderdaad erg op elkaar maar Let’s talk about Barrie droogt bij mij donkerder op dan Crispy Crimson.
Een catrice dupe, who cares..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en naar het schijnt is het toch geen dupe.
[..]
Niet iedereen redeneert als ons.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een catrice dupe, who cares..
Nou en, 2 fucking 50quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen redeneert als ons.
Die zijn epicquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
Nagelschaartje.. mumford & sons is goed he
Oh, vind het ook niet erg! Maar het was wel voor het eerst.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een catrice dupe, who cares..
Dan nog. Iets kopen en ontdekken dat je het eigenlijk al hebt is meh. Oók bij 2,50.quote:
Dan geef ik het weg en klaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog. Iets kopen en ontdekken dat je het eigenlijk al hebt is meh. Oók bij 2,50.
ja die periode ben je inmiddels voorbij?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb al heel lang geen dubbele lakjes meer besteld
Ik heb het één keer gedaan. Sindsdien hou ik braaf m'n lijst bij.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb al heel lang geen dubbele lakjes meer besteld
En dat is precies de reden dat mijn spaargeld tegenvalt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan geef ik het weg en klaar.
Ik koop nooit iets dubbel, dat scheeltquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat is precies de reden dat mijn spaargeld tegenvalt.
*Shuffle*quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
PARTY ROCK IS IN THE HOUUUUUUUUUSE TONIGHT
Waar heb jij last vaaaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Die is briljant.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is briljant.
En ja, ik had 'm van Kip ook gezien, maar niet meer op gereageerd.
Zal toch haast wel niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
is vorige week eigenlijk flop moddols uitgezonden??
Volgens mij nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
is vorige week eigenlijk flop moddols uitgezonden??
Lijkt die een beetje op Hip queens wear blue jeans van Catrice? Of is die van essence echt een stuk blauwer?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kan ik iemand hier nog blij maken met een Essence - Hard to resist? Die heb ik dubbel namelijkAls Skjoe, Debs of Megamandy hem willen hebben doe ik hem wel bij de W7 lakjes. Free of charge
Nee, heb vorige week gezapt, maar was niet opquote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
nee dacht het ook niet, maar ff checken
Die van Essence heeft veel meer shimmer en is een stuk feller blauw. Is wel heel anders.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lijkt die een beetje op Hip queens wear blue jeans van Catrice? Of is die van essence echt een stuk blauwer?
Naah, laat het maar bij dat ene lakje
Ik vind hem zeker wel geslaagd! Maar ga geen verzendkosten voor een Essence lakje betalen, dan kan ik hem net zo goed zelf kopen voor die 1 euro 30.quote:
Ik maar denken waar je dat vandaan hebt... De kofferquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Joysa het volgende:
Nagelschaartje.. mumford & sons is goed he
Heb ik alquote:Op maandag 2 januari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die van Essence heeft veel meer shimmer en is een stuk feller blauw. Is wel heel anders.
Dan hoef ik hem nietquote:
Die's leuk ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&fp=58ccf918b4388023
Link doet het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
neuh, is mij denk ik te blauwquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je sowieso niet wilde! Maar je mag 'm hebben hoor
wat vroeg ze er dan voor?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Whut? Er zijn nog maar 3 kleuren Golden Rose flakies over op die MissLipgloss shop. Zou ze de andere echt uitverkocht hebben? Arme goedgelovige tienermeisjes.
Nerdenliefdequote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Alweer?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
NEEEEEEE
IK BEN WAT VERGETN BIJ LUSH TE BESTELLEN
.. aaaargh ..
Bij bubs!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef megamandy het volgende:
Maar waar kopen jullie die golden rose flakkies? Want normaal ben ik niet zo van de glitter en die dingen, maar die flakies vind ik wel heel mooi
Hoe is dat mogelijk???quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
NEEEEEEE
IK BEN WAT VERGETN BIJ LUSH TE BESTELLEN
.. aaaargh ..
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk???![]()
![]()
Hadden ze nog meer?![]()
Succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar weer eens hospiteren...
Daaaag!
nailpolishfashion.nl is van haar.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar dan weet ik nog nietsWeet wel wie bubs is
maar verder niets
Dankjewelquote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
nailpolishfashion.nl is van haar.
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk???![]()
![]()
Hadden ze nog meer?![]()
Loederssquote:
En zij dan zeggen "zie je wel dat ik leuk ben?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef megamandy het volgende:
Bij Bubs kosten die flakies de helft van lipglans!omg
edit: yes i iz noob
ja! Loik!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja wil jij hem Skjoe? Dan gooi ik m erbij.
is dat alweer bezig? dat was toch niet zo lang geleden ook al?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lakjes![]()
Maar de rest zit volgens mij Top Models te kijken
Dit:quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
wie won de vorige serie ook al weer?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dan wint er dit jaar weer een blanke
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
Aaaah boooo, Russian Navy van OPI is out of stock bij TD, is dat een lakje wat wel weer wordt aangevuld?
Het is koud op het station!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lakjes![]()
Maar de rest zit volgens mij Top Models te kijken
quote:
Dankjewel voor het helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is koud op het station!
Maar wat ik ging zeggen, met die flakies, even goed googlen welke je wilt. Want eigenlijk zijn er maar 4 verschillende kleuren flakies, met alleen elke keer een (iets) andere basiskleur.
jaloersch, ge zijt et!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het irriteert me mateloos dat iemand die in het echte leven zo lelijk en awkward is zulke geslaagde foto's neemt
Ben je beautyblogger ofzo?quote:
Fotogeniek zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het irriteert me mateloos dat iemand die in het echte leven zo lelijk en awkward is zulke geslaagde foto's neemt
nee, eerst liz weg!!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind die Chris trouwens nog veel lelijker, mag dat er ook uit?
En die met dat spleetje tussen den tandenquote:
Niet mee spotten jonge, weet je hoe kut dat is?quote:
krassennnnquote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leven heeft geen zin meer einz!![]()
Nee jonge, dan krijg je littekens en kan je geen goeden moddol worden!quote:
Kut, ik kan geen moddol meer wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, dan krijg je littekens en kan je geen goeden moddol worden!
Zelfs dat kan niet![]()
![]()
Wel want jij kan ut heel goed en dan vinden ze het de photoshop waardquote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kut, ik kan geen moddol meer worden
Jaaaaaaaa, want ik ben zo goed met foto'squote:Op maandag 2 januari 2012 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel want jij kan ut heel goed en dan vinden ze het de photoshop waard
Met je vingertopjes pakkenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil nootjes eten maar ik heb m'n nagels net gelakt
Le fu
Ja man, die foto van jouw fan-impressie van klauquote:Op maandag 2 januari 2012 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, want ik ben zo goed met foto's![]()
nee als je followers wilt houden moet je over naar google+quote:
Oeh die eerste twee, St. George en Dragonquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
a england The Legendshttp://ommorphiabeautybar(...)upcoming-collection/
wanttttzzzquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
kuuuuuuuutttttttquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
Fak fak fak. Needquote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
whut why zo vroeg!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mongolenzus komt al op half 7 morgenvroeg......
Wow das vroeg! Wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mongolenzus komt al op half 7 morgenvroeg......
Die 2 jaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh die eerste twee, St. George en Dragon![]()
truste nagel!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga slapen, morgen om 7 uur de deur uit
Omdat dr auto bij de garage staat en dr man dr morgenvroeg voor zijn werk afzet...quote:
Ik slaap danquote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wow das vroeg! Wat gaan jullie doen?
Aah wacht je der niet eens op met een kopje thee?quote:
Gadver, hont op je bedquote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat dr auto bij de garage staat en dr man dr morgenvroeg voor zijn werk afzet...ik blijf in bed liggen hoor. Waarschijnlijk krijg ik dan een hyperhond die me dan wakker komt graven
Hoe voel jij je?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aah wacht je der niet eens op met een kopje thee?
eerste week van januari vrij zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh envoor alle mensen die me probeerden te zoenen vandaag en
voor de mensen die extreem afstandelijk de beste wensen wensten
![]()
Zo grappig, vooral wanneer categorie 1 en 2 ineens in een ruimte van 1 meter afstand bij elkaar staan
Remind me er komen jaar even aan om in ieder geval 2 januari vrij te nemen, ik was me toch een partij brakquote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerste week van januari vrij zijn
Waar ga je heen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, en eerste vakantie van 2012 is geboekt
And many more to follow!
Blegh... ik heb echt zwaar iets tegen katten en honden, zeker op mijn bed enzo, brrrrquote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die roetsjt er een x overheen en dan is ie weg hurr
Jij hebt 'r ook gepostquote:Op maandag 2 januari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu!
Kan iemand mij ook even googlen om te kijken of ik niet al te 'in the picture" op Fok sta en via faecesboek enzo? ik ben daar echt een mongool in.
SQ: dat wijffie met die dikke tieten die jij overal tegen kwam kwam ik ook tegen toen ik mezelf probeerde te googlen, ik vind het wel een vunzig geil wijf eigelijk
Ze is echt ziek in dr hoofd, in haar vakanties (heeft ze nu ook want lerares) staat ze bijna elke dag om 7 uur op. Blijf je daar logeren, rond half 8 sta je op dan gaan we zo <insert activiteit>quote:
Grieks eiland (met vriendinnen), heb het appartement gezien, zag er leuk uit, dus heb mijn fiat gegeven, weet alleen niet meer welk eiland het wasquote:
Ik stofzuig gewoon ff als ik visite krijg, dan vrit je echt geen haar hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blegh... ik heb echt zwaar iets tegen katten en honden, zeker op mijn bed enzo, brrrr
Ik was ook altijd mijn handen als ik zo'n diertje geaaid heb en ik eet niet zo makkelijk bij mensen die katten hebben en overal kattenharen hebben dwarrelen (houd je bijna niet tegen, vliegt overal heen).
Ik heb selectieve smetvrees
Ah, that figuresquote:
My godquote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze is echt ziek in dr hoofd, in haar vakanties (heeft ze nu ook want lerares) staat ze bijna elke dag om 7 uur op. Blijf je daar logeren, rond half 8 sta je op dan gaan we zo <insert activiteit>
Nice!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Grieks eiland (met vriendinnen), heb het appartement gezien, zag er leuk uit, dus heb mijn fiat gegeven, weet alleen niet meer welk eiland het was![]()
Boeiend, word toch wel gezellig
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
My god
Ik ben echt een nachtmens, ik blijf liever wakker tot half zeven dan dat ik om half zeven op moet staan![]()
Ik ben het gewend. Ze zei wel dat ze in dr pyjama zou komen dus ze zal niet om 5 uur opstaanquote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
En dat nog wel op je verjaardag, spees!
Ik heb er gewoon trauma's van, brrr.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stofzuig gewoon ff als ik visite krijg, dan vrit je echt geen haar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |