SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ga ik dus geen akkoord op geven
[ Bericht 0% gewijzigd door GlowMouse op 02-01-2012 23:07:55 ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem ik vind het heel leuk dat je me iets op facebook stuurt maar:ik weiger dat soort dingen ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ga ik dus geen akkoord op geven
[ Bericht 0% gewijzigd door GlowMouse op 02-01-2012 23:08:04 ]
Vooral:quote:Op maandag 2 januari 2012 18:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weiger dat soort dingen ook altijd
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en nog iets: ik heb vandaag alleen ontbeten nog en vanmiddag twee kerstkransjes op en ik ben nu aan mijn tweede baco en hij stijgt nu al naar mijn hoofd![]()
Nee, vanaf volgende week, want nu nog een week vakantiequote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Maar is dat niet tegen je goede voornemens in?
Ohh okee gelukkig! Dan zeg ik proost!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week, want nu nog een week vakantie
Ik ga niet in mijn vakantie niet drinken...![]()
Proost!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh okee gelukkig! Dan zeg ik proost!
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, die foto met die opblaasvis he?
Ik ook niet... Vrijdag de eerste her...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin om met m'n tentamen bezig te gaan.
Hij ligt voor m'n neus zelfs. MAAR IK WIL NIET.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook niet... Vrijdag de eerste her...
Morgen ga ik beginnen
Snap ik, dat je niet wiltquote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ligt voor m'n neus zelfs. MAAR IK WIL NIET.
Gelukkig tot zondag de tijd om 'm in te leveren.
Ik heb extreme couponing weer aangezet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, dat je niet wilt![]()
Schoolwerk is stom
Welkon?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat grappig!
Ik had laatst Peridot gekocht, dat is nr 531 en nu heb ik vandaag nr 513 gekocht
Werken die dingen ook nog?quote:
Altijd goedquote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb extreme couponing weer aangezet.
oh ik heb em maar vind hem niet zo geweldig op mijn huid ...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezon full size
http://webshop.iciparisxl(...)_hmDWAsAAAEhQxweqNPf
En dan straks er af trekken en dan heb je lekker van die gore sliertjes op je stripquote:
Ik heb de mini en vind hemquote:Op maandag 2 januari 2012 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik heb em maar vind hem niet zo geweldig op mijn huid ...
Volgende week doe ik meequote:Op maandag 2 januari 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
zo maar ff yoghurt en app0ls halen voor dezen week
ik heb die van mij volgens mij 2 of 3x gebruikt, zal zo wel ff kijken of er nog redelijk wat in zit okayyyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |