Was jij al getrouwd?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
My god
Ik ben echt een nachtmens, ik blijf liever wakker tot half zeven dan dat ik om half zeven op moet staan![]()
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoorquote:
Nee maar jij welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was jij al getrouwd?![]()
Echt een van de weinige lompe dingen aan mijn vent, dat hij zo'n ontzettend ochtendmens is
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ochtendmensen
Voor mij is half acht vroeg opstaan
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, ik ben liever bijna 30 hoor
More wisdom, more money, more power, more everything
Moeilijk kunnen poepenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
Urghquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij ook, kun je je voorstellen hoe ik elke ochtend kijk als de wekker om kwart over 6, half 7 gaat![]()
Terrorstand in mijn ogen
quote:
Nah, sukkel.... die begrijpt het gewoon niet...quote:Die van mij blijft uiterlijk tot half 10 liggen. Ook heel irritant soms. En dan zegt ie: 'jaaaaa hallo ik ben al úúúúúúren wakker!'
Daarom moet je ook uitSLAPEN sukk0l
Wut dan ben ik altijd eerder wakker dan jijquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben elke dag wel rond 8 uur mijn bed uit als ik uit mag slapen, met dit klotelichaam kan ik niet te lang in bed liggen![]()
heerlijk ook voor mensen die komen logeren
Da's voor mij een vooruitgangquote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dood die 11 jaar dichterbij is, hangvel, moeilijk kunnen poepen, grijs haar...
dvds zijn oud!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben trouwens dvd's aan het falen. Ik wil een LotR box(set) met extended editions. Iemand nog tipsch?
40 euro bij freerecordshop.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben trouwens dvd's aan het falen. Ik wil een LotR box(set) met extended editions. Iemand nog tipsch?
Alle fatasses zijn avond/nacht mensenquote:
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moequote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut dan ben ik altijd eerder wakker dan jijjij bent slaapkop
Haterquote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moe
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja okay als jij langs geweest bent ben ik zo moe
Ik sta om kwart voor acht op, dan ga ik roken en poepen, dan is het 8 uur, dan opmaken, dan is het kwart over acht, nog een keer roken en poepen en om half negen op de fiets. Tijd voor ontbijt heb ik niet. Priority issues anyone?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Ik moet altijd om 10u beginnen met werken. Thuis vertrekken om 5 voor 9 ivm trein. Dan sta ik altijd pas om half 9 op z'n vroegst op. En dan nog met moeiteVeul te vroeg voor mij.
Wel iedere nacht niet voor 3u slapen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle fatasses zijn avond/nacht mensen![]()
Ze hebben alleen 2 en 3quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
40 euro bij freerecordshop.
En ik heb 'm destijds voor 120 gekocht
Van jouw haar of van ranzige huisdieren?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nodig mijn kamer stofzuigen, overal zwarte haren. Op bijna alle handdoeken denk ik elke dag dat er een spin zit maar dan is dat mijn haar op een frotje op die handdoek die uit de wasmachine komt
Mijn moeder niet hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle fatasses zijn avond/nacht mensen![]()
Ik doe het na aankomst op kantoor, net zo hendigquote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: gewoon ontbijten tijdens het poepen, klaar
Ik ontbijt altijd in de auto, krummels everywhere
ik las serieus dat je in de auto poepte, kruimels everywherequote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: gewoon ontbijten tijdens het poepen, klaar
Ik ontbijt altijd in de auto, krummels everywhere
Zo goor kun je toch niet zweten in no time?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Ik móet trouwens ook in de ochtend douchen. Anders is er met mijn haar niks te beginnen, glim ik als een malle en zweet ik METEEN vies.
Ik heb het over online. Ik kom voorlopig niet in de stad.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar lag een week geleden die complete boxset nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |