Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.quote:
Ja voor weliswaar een maand of wat en samen met Charlie, bovendien heeft hij zijn wraak daarvoor prematuur genomen: Jack bijna laten vermoorden. Daarna werd in een onderonsje tussen Sjors, Jack, Nick en Ludo duidelijk dat ze nu gelijk stonden en moesten stoppen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.
En Jack heeft hem iets geflikt wat vele malen erger is dan wat Maxime hem heeft geflikt: hij heeft ervoor gezorgd dat Nick dacht dat Valentijn dood was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het dikgedrukte is het enige waar ik vooral tegen zou zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Dat ze met Valentijn op de vlucht slaat zoals Rikki nu met Bram is gevlucht?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Volgens mij kwam er "toevallig" een taxi langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wie heeft Rikki nu eigenlijk opgehaald, nadat ze Bram heeft meegenomen? Rik zeker?
En waar zitten ze nu? Een Landal huisje?
Allebei goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En ze zitten volgens mij in dat huisje waar ze (Lucas, Edwin, Sjoerd, Rikki, Nina, Noud, Wiet) glaasje hebben gedraaid. Het lijkt er in ieder geval op. Of het is dat huisje waar Rikki heen vluchtte toen ze zwanger was.
Viel mij ook al op, dat gaat weer eens supersnel in GTST-land.quote:
Hij is wel een bijfiguur en die hebben meestal geen tekstquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef kissaa het volgende:
Zodra die taxichauffeur het 'amberalert' ziet, lijkt het mij dat hij doorgeeft waar Rikki en Bram verblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Frey het volgende:
Stukje gezien net enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Nick vs Team Tante Heks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tante heks!!!
Goedzo, jij krijgt straks een ijsje
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat een 'leuke' tante, die Maxime
Welkom bij ons teamquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |