Acteren kan het meiske niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Dat wicht van de Koning die in 1 keer moest niezen.
Please
The winning team!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:10 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Acteren kan het meiske niet echt.
Zijn speculaties he. Ik vind dat het er zo dik bovenop ligt dat het Noud is, nu ook vanavond weer met dat genies in zijn gezicht. We denken straks allemaal dat Noud dood gaat en dan BAM, is het een ander.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud kan ik hem eindelijk waarderen maken ze hem af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
En heel suf hoor, maar ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
En heel suf hoor, maar ik denk datwas dat maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:45 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef loezzzje het volgende:
Als je had opgelet dan had je dat geweten want Anton heeft dat gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ff voor de goed orde:
Team maxime op google = stoere plaatjes
http://www.google.nl/sear(...)465&biw=1366&bih=677
Team Nick op google = suffe plaatjes
http://www.google.nl/sear(...)465&biw=1366&bih=677
Ja, dat wordt weer feest hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Jullie kunnen je lol ook weer op wat Bing betreft vanavond.
Dan heb ik dat waarschijnlijk gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je had opgelet dan had je dat geweten want Anton heeft dat gezegd.
Misschien iets te ver gezocht?quote:GTST: Dubbelspel Maxime Sanders in eigen ondergang?
Goede Tijden Slechte Tijden gaat met rasse schreden richting de mid-season cliffhanger. De uitbraak van het Ebola-virus maakt daar onderdeel van uit, maar ook de strijd binnen de Sanders-familie nadert een vurige climax. Ludo, Janine en de kinderen willen wraak nemen op Maxime omdat zij er van overtuigd zijn, dat Maxime heeft geknoeid met Janines medicatie, waarbij de dood een gevolg had kunnen zijn. In werkelijkheid is dit een smerig spelletje van Nick Sanders, die zo revanche neemt op Maxime. De Sanders-clan lijkt te slagen, nu Maxime eerst haar vermogen kwijtraakte via foute beleggingen en nu ook al haar bezittingen is afgenomen. Of speelt Maxime hier een dubbelspel?
Ikzelf denk het laatste. De uitzending van afgelopen vrijdag kende wat mij betreft teveel haken en ogen. Maxime kreeg bezoek van haar financieel adviseur Leander, die haar er van overtuigde dat hij onmogelijk met haar aandelen heeft kunnen sjoemelen. Maxime zag zich genoodzaakt haar bezittingen aan Ludo over te dragen, die ze op dat moment blind vertrouwde, en deze zo buiten schot van schuldeisers te houden. Leander oppert vervolgens een geheimzinnige andere constructie.
In de daaropvolgende scene zien we Maxime aankomen bij huize Sanders, ze mompelt iets over een stichting waar ze haar bezittingen aan zou over kunnen dragen, maar wil dan toch alles bij Ludo stallen. Ze heeft zelfs al een notaris in de arm genomen die al onderweg is om alles snel af te handelen. Pijlsnel. Onwaarschijnlijk snel. En ook de wending waarmee ze opeens Nick als dader aanwijst, is onverwacht en curieus.
Mijn theorie: Leander vermoedt dat Ludo achter de fraude zit en tipt Maxime om via deze valstrik de waarheid boven tafel te krijgen. Met een valse of omgekochte notaris lijkt alles officieel te verlopen. Wanneer Ludo na de transactie nog altijd poeslief doet tegen zijn zusje, worden de papieren via een echte notaris alsnog geldig gemaakt. Zo niet, dan weet Maxime hoe de vork in de steel zit, heeft ze toch nog haar bezit en kan ze aan een schaduwspel beginnen om Nick als aanvankelijke dader te ontmaskeren en Ludo aan te pakken voor de aandelenzwendel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |