custard is geen zetmeel. custard is strikt genomen melk met ei in Engelse benaming. Dat ze dat surrogaat nu ook zo genoemd hebben kan ik verder niets aan doenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
Strikt genomen heb je gelijk!
Maar custard is vooral zetmeel, in dit geval brood! Dat miste ik even.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik maak mijn broodschotel met melk, vanille en ei. Dus custard. Dus we zijn het eens. Ik wist niet dat het zo heette.
In het ziekenhuis hadden ze kuipjes ongezoete custard!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat is echte custard!
Heerlijk
![]()
En stiekem is de instant versie ook best lekker soms
Een vest.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net knoop aan een cardigan genaaid, helemaal zelf.
En ehow.com![]()
Lekker sabbelenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eerste kennismaking met custard was op de huishoudschool.
Hamer en beitel waren nodig om mijn brouwsel in stukken te hakken
Jij ookquote:
De huishoudsschool heeft verschrikkelijke schade aangebrachtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Mijn eerste kennismaking met custard was op de huishoudschool.
Hamer en beitel waren nodig om mijn brouwsel in stukken te hakken
Met meer mensen vind ik het wel makkelijker.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef z80 het volgende:
nog even over het weg gooien van voedsel.
hier gaat zelden tot nooit iets van voedsel de afvalbak in. het is in de koelkast, invriezen of opeten.
en toen we nog met zijn alle thuis woonden ging er ook zelden iets de kliko in.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De huishoudsschool heeft verschrikkelijke schade aangebracht
Ik probeer ook niks weg te gooien, maar soms is het idd lastig omdat ik alleen woon.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met meer mensen vind ik het wel makkelijker.
Wat is een cardigan?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net knoop aan een cardigan genaaid, helemaal zelf.
En ehow.com![]()
Wrom? Fietsen doet maar iets meer pijn dan in de auto zitten. En dat iets meer pijn betekent dat ik niks hoef te vragen.quote:
Zelfgebakken (mais)brood zonder conserveermiddelen er in kan veel langer bewaard worden in de vriezer.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik gooi helaas veel weg. Gaat soms eerst de vriezer in om later alsnog weg te gooien omdat er al langer dan een maand in ligt. Brood is na 1,5 week vriezer al niet meer lekker en ik eet echt weinig brood.
(Volkoren) Brood is echt supergezond!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik gooi helaas veel weg. Gaat soms eerst de vriezer in om later alsnog weg te gooien omdat er al langer dan een maand in ligt. Brood is na 1,5 week vriezer al niet meer lekker en ik eet echt weinig brood.
maar ik woon alleen. en ook nu lukt het mu om geen eten weg te hoeven gooien.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met meer mensen vind ik het wel makkelijker.
Ik eet ook weinig brood, maar dat is na 3 maanden nog lekker. Van de Hema, goedkoop, maar je moet er voor 10 uur zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
als je vers brood in de vriezer stopt die koud genoeg is dan is het na 2 weken nog steeds goed te eten.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Je kneed dat zelf?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfgebakken (mais)brood zonder conserveermiddelen er in kan veel langer bewaard worden in de vriezer.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(Volkoren) Brood is echt supergezond!
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
als je vers brood in de vriezer stopt die koud genoeg is dan is het na 2 weken nog steeds goed te eten.
en hier ligt ook vaak zat eten lange dan een maand in de vriezer. zowel vlees als groente.
Kan je dat meel ook kopen bij de molen? mss wel een idee om eens af te wisselen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Zuurdesem brood van roggemeel ook.
Dat deed ik ja, al maanden!quote:
Ik bedoelde golferquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik ja, al maanden!
Alleen nu met de blauwe staak ff niet... doet ie het zelf.
Ik hou van brood bakken
Ja, als B. het niet doet dus.quote:
Je moet gewoon opeten wat je in de vriezer hebt. Als je het niet opkrijgt, moet je het niet meer kopen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Maar ben niet gek op brood. Soms zoals vandaag mis ik dan (wel witte) kadetjes en heb er dan net een op maar de andere 5 zal ik invriezen en ik weet nu al dat ze niet allemaal opgaan. Er liggen nu nog mini krentenbolletjes in die ik ook al weg kan gooien en vorige week nog een kwart volkorenbrood weggegooid (had een halve gekocht).
Brood bakken heb ik nog niet gedaan maar dan heb ik gelijk een heel brood en dat is echt te veel.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je moet gewoon opeten wat je in de vriezer hebt. Als je het niet opkrijgt, moet je het niet meer kopen.
Neu, het past niet bij jullie. Te witquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
toch jammer van die staatsloterij.. zie net dat mijn favo villa in Hellendoorn te koop staat
![]()
http://www.funda.nl/koop/hellendoorn/huis-47008436-koetreeweg-2/
Paar kleine aanpassingen (keuken bijven een fatsoenlijke tuin aan leggen ) + een eigentijds en moderne inrichting en dan zouden we er zó in kunnen
TAV geeft wel een slinger aan die witbalans knop zodat het wat geler wordtquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neu, het past niet bij jullie. Te wit
Als je dan toch voor iets gaat hebben we nog een halfvrijstaande te koop hier in de buurt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
toch jammer van die staatsloterij.. zie net dat mijn favo villa in Hellendoorn te koop staat
![]()
Paar kleine aanpassingen (keuken bijven een fatsoenlijke tuin aan leggen ) + een eigentijds en moderne inrichting en dan zouden we er zó in kunnen
Ben dol op witquote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neu, het past niet bij jullie. Te wit
Die is me te klassiek, daar zou ik te veel aan moeten slopenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan toch voor iets gaat hebben we nog een halfvrijstaande te koop hier in de buurt.
Kost ook nauwelijks iets:
http://www.funda.nl/koop/(...)uin-en-daalseweg-16/
Die paarsche kamerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is me te klassiek, daar zou ik te veel aan moeten slopen
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die paarsche kamer
Dan beter dat ene huis met eigen site op het kerkplein
Die kunnen dan op het weilandquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Maar dan heeft Tav de zwarte schapen niet meer!
Dan moet er in die buurt ook gewoon een bijhuisje bijquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Maar dan heeft Tav de zwarte schapen niet meer!
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:39 schreef golfer het volgende:
Of vlakbij die ander op nummer 22. Iets meer mijn stijl qua strak en inrichting:
http://www.funda.nl/koop/(...)uin-en-daalseweg-22/
Och.. als we 30 miljoen hadden gewonnen was er genoeg over om op te stokenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef z80 het volgende:
als je nog niet arm bent na de aankoop wordt je het wel van het stoken.
wat een grote en hoge hokken/kamers.
Lekker simpel gezegd maar dan kan ik bijna niks meer kopen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je moet gewoon opeten wat je in de vriezer hebt. Als je het niet opkrijgt, moet je het niet meer kopen.
Hmm. Je wilde toch ook kadootjes geven?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och.. als we 30 miljoen hadden gewonnen was er genoeg over om op te stoken
10 Januari is er weer een nieuwe trekkingquote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ohja!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
10 Januari is er weer een nieuwe trekking
quote:Bijzonder wonen op 606m² grond, aan de rand van het Bloemendaalse Bos en om de hoek van de dorpskern van Bloemendaal in een voormalig koetshuis? Dat kan, deze unieke woning met garages en tuinhuis ligt aan de Zomerzorgerlaan. Het voormalige koetshuis en achtergelegen woning zijn voor meerdere doeleinden geschikt.
Het geheel vernieuwde koetshuis vormt de verbinding naar het achterhuis. Via een royale oprit voor meerdere autos heeft men toegang tot de woning middels een zij-ingang, maar ook via een deur aan de voorzijde.
De woning beschikt over een riante tuin (op het zuid/westen, 32m diep), met zonneterras aan de woning, garage en tuinhuis achter in de tuin.
oei, sexy vent.quote:
Het geeft toch niet als je even niks koopt, omdat je dingen opmaakt?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker simpel gezegd maar dan kan ik bijna niks meer kopen.
Lutherquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oei, sexy vent.
Fijn nieuw jaar, lieve cullers!
Wij hebben net de eerste aflevering van Luther gekeken, kijk uit naar de volgende....
Pfff, negen ton daarvoor?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit vind ik altijd zo iets bijzonders, want aan de buitenkant ie je dus alleen maar dit :
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-18/fotos/#foto-2
maar de rest, zo apart![]()
En staat al heeeeeeeeel lang te koop, in een piepklein straatje.
wij stellen de bridge ook steeds maar uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LutherVind het jammer dat we ze 'uit' hebben...
Hey troetje U2quote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oei, sexy vent.
Wij hebben net de eerste aflevering van Luther gekeken, kijk uit naar de volgende....
Lees beschrijving. Maar ik zou als ik het geld zou hebben ook niet dáár gaan wonenquote:
Wie?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Het gaat me niet aan..... Maar zou je voor de toekomst niet iets zoeken met een slaapkamer op de begane grond?
Dan verkopen we die hut toch weer en gaan op zoek naar een gelijkvloerse bungalow.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Jullie. Nu gaat het wel. Maar ooit gaat het slechter.
Blommendael, das een downgrade veur mij, ik kom uit Brasschaat!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wij stellen de bridge ook steeds maar uit.
[..]
Hey troetje U2
[..]
Lees beschrijving. Maar ik zou als ik het geld zou hebben ook niet dáár gaan wonen
Al is het hier inBloemendaal
Groot gelijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan verkopen we die hut toch weer en gaan op zoek naar een gelijkvloerse bungalow.
Lutherquote:Op maandag 2 januari 2012 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oei, sexy vent.
Belastingontduikers-achtergrond dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Blommendael, das een downgrade veur mij, ik kom uit Brasschaat!
Hebben jullie de pied a terre op de veluwe al verkocht?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan verkopen we die hut toch weer en gaan op zoek naar een gelijkvloerse bungalow.
Nope. Staat nog steeds te koop.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben jullie de pied a terre op de veluwe al verkocht?
Dat geldt voor ons allemaalquote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Niet om het een of ander, maar er is een serieuze kans dat ik er over 5 jaar niet meer ben.
Geld roltquote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Belastingontduikers-achtergrond dus.
Damn, en de vrienden met blauwe enveloppen willen zeker al geld zien?quote:
Die hebben het alquote:Op maandag 2 januari 2012 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Damn, en de vrienden met blauwe enveloppen willen zeker al geld zien?
Zeker op basis van geschatte waarde op basis van datum dat je het kreeg, en dat dit nooit de prijs is die gerealiseerd gaat worden is niet hun probleem...quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blommendael, das een downgrade veur mij, ik kom uit Brasschaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar.quote:
Klopt, 1 jaar uitstel bevochten en vele bezwaarschriften, maar uiteindelijk moesten we het 2 maanden geleden toch echt (op basis van een waarde die veel te hoog lag) betalen, dus speciaal daarvoor een lening moeten afsluiten.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker op basis van geschatte waarde op basis van datum dat je het kreeg, en dat dit nooit de prijs is die gerealiseerd gaat worden is niet hun probleem...
Wed dat je het verschil met de gerealiseerde prijs niet kan terugvorderenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, 1 jaar uitstel bevochten en vele bezwaarschriften, maar uiteindelijk moesten we het 2 maanden geleden toch echt (op basis van een waarde die veel te hoog lag) betalen, dus speciaal daarvoor een lening moeten afsluiten.
Nope. Daar voorziet de belastingwet niet in.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wed dat je het verschil met de gerealiseerde prijs niet kan terugvorderen
Groot gelijk Krakquote:Op maandag 2 januari 2012 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vanmiddag heel erg genoten van een patatje.
truequote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope. Daar voorziet de belastingwet niet in.
Evenmin als het niet kinnen verkopen. Ze zullen en moeten die erfbelasting innen.
Niet teveel over nadenken en nu genieten!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Das waar.
Ik hoopte dat ik na 5 jaar 90% kans op overleven had en dat is veel minder. # 70 tot 50 %.
Ik denk er niet over na, omdat ik niks weet...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken en nu genieten!
Niet in blommendaal, maar Krommenie, maar wat mooier en een ton goedkoperquote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees beschrijving. Maar ik zou als ik het geld zou hebben ook niet dáár gaan wonen
Al is het hier inBloemendaal
Ik weet ook niks en verder negeer ik het zoveel mogelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik denk er niet over na, omdat ik niks weet...
Voor jou is dat moeilijker.
Kun je daar die villa niet van betalen?quote:
Hoi, medestruisvogel!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet ook niks en verder negeer ik het zoveel mogelijk
Veel geld uitgegeven bij hen?? Moest je per oliebol betalen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb erg genoten bij Freecell en Tara en veel geld uitgegeven en het kan me niet schelen. Ik heb zo genoten!
Jawel maar na opknappen blijft er dan maar 5,5 over.. weinig hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je daar die villa niet van betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |