Teehee...nou weet je wat? Als ie echt zo leuk is mag je m laten editten door Leukste_Usernamequote:
Ja, nou hoeft het al niet meerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Teehee...nou weet je wat? Als ie echt zo leuk is mag je m laten editten door Leukste_Username
Tja, you snooze, you lose. Had je maar sneller motten wezenquote:
Ja maar ja maar.....jij steelt mijn topic, jij pikkediefquote:Op maandag 2 januari 2012 20:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Tja, you snooze, you lose. Had je maar sneller motten wezen
Nou, ik was aan het broeden op een leuke TT, om vervolgens de lapo te doen en gelijk een nieuwe te openen. Jij steelt ineens de lapo als een echte lurker. Puh.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.....jij steelt mijn topic, jij pikkedief
Maar waarom zou je twee keer achter elkaar moeten posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou, ik was aan het broeden op een leuke TT, om vervolgens de lapo te doen en gelijk een nieuwe te openen. Jij steelt ineens de lapo als een echte lurker. Puh.
Ik had de éénnalaatste post. Als ik de laatste maakte was het topic vol. En kon er een nieuw topic gemaakt worden. Die excercitie wilde ik in 1 keer achter elkaar doen. Dus.quote:
Ook zonde van die laatste post. Mijn LaPo was veel zinvollerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik had de éénnalaatste post. Als ik de laatste maakte was het topic vol. En kon er een nieuw topic gemaakt worden. Die excercitie wilde ik in 1 keer achter elkaar doen. Dus.
Die goede oude kwaliteitstelevisiequote:
Waar is Steve?quote:
No shit Sherlock!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ook zonde van die laatste post. Mijn LaPo was veel zinvoller![]()
Zo briljant was die LaPo dusquote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Waar is Steve?
[..]
No shit Sherlock!Zo'n lapo had ik ook wel kunnen verzinnen...
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yurquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yur
Oh wacht. Die heb ik nog nodig.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
* WheeleE gooit in true Jerry-style stoel naar Yur
Oh wacht. Die heb ik nog nodig.
Als je de url rechtstreeks intikt wel. En hij is matig leuk jaquote:
Kusje erop!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als je de url rechtstreeks intikt wel. En hij is matig leuk ja.
Wapenstilstand?
quote:
en dan ben je blij dat je een man bent!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:00 schreef WheeleE het volgende:
Goeiesmorgen
De eerste 20 collega's zijn al langsgekomen om handjes te schudden. Van de hele verdieping
No way dat ik iedereen af ga om semi-verplicht perse alle handjes te schudden
Haha, ja dat is ook zo. Waar ik vooral blij om ben ik dat hier op de afdeling 95% man is en er dus héél weinig gezoend wordt. Ik vind dat hele bestewensenwensen zowiezo een beetje een te verplicht en nutteloos iets. Alsof je elke collega perse apart langs moet gaan. Ik wens iedereen standaard de beste wensen, ook zonder handjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan ben je blij dat je een man bent!
hier is de hele afdeling al langs geweest om te zoenen!![]()
mja.. hier wordt er niet "afgegaan"je komt elkaar in de gangen en tijdens vergaderingen ed tegen.. en dan wens je elkaar de beste wensenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haha, ja dat is ook zo. Waar ik vooral blij om ben ik dat hier op de afdeling 95% man is en er dus héél weinig gezoend wordt. Ik vind dat hele bestewensenwensen zowiezo een beetje een te verplicht en nutteloos iets. Alsof je elke collega perse apart langs moet gaan. Ik wens iedereen standaard de beste wensen, ook zonder handje
Is zo'n button met "Ik zoen niet" niks voor jou? Of een tshirt met ditto tekst?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. hier wordt er niet "afgegaan"je komt elkaar in de gangen en tijdens vergaderingen ed tegen.. en dan wens je elkaar de beste wensen
het feit dat ik tegenover de koffie machine zit werkt niet echt mee![]()
dat vind ik wel heul er feministisch.. ik krijg er een tuinbroeken MI bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is zo'n button met "Ik zoen niet" niks voor jou? Of een tshirt met ditto tekst?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat vind ik wel heul er feministisch.. ik krijg er een tuinbroeken MI bij
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan ben je blij dat je een man bent!
hier is de hele afdeling al langs geweest om te zoenen!![]()
wat is je budget??quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:53 schreef travelman het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke brasserie/wijnbar in de buurt van het centrum?!
KUT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
ach misschien is dat de policy..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef GotC het volgende:
Wel gek na 2x een half jaar contract..maar ik vind t best!
True, truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach misschien is dat de policy..
ik kreeg ook nadat ik hier 2 jaar gewerkt ( als contractor) had een jaarcontract
wat in april ook omgezet wordt in contract voor onbepaalde tijd![]()
weer een springer??quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:36 schreef WheeleE het volgende:
Mogge
Gaat lekker in Den Haag vanmorgen geloof ik. Ontspoorde RR4:
[ afbeelding ]
En een springer van het Strijkijzer.
lees twee posts boven jequote:Op donderdag 5 januari 2012 09:43 schreef Tamashii het volgende:
Godnondeju, wat een hopeloze situatie hier bij Hollands spoor. Zit overal zo vast dat je er met de bus noch met de auto of tram door heen komt.
Ik heb ook wel eens een klein stukje geprobeerd te springen. Kon gelijk in een rolstoel gaan zitten daarna.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef YUR het volgende:
Ik heb net hier op mn werk ook gesprongen. Ik landde ook weer netjes
Werken wij bij dezelfde werkgever?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een klein stukje geprobeerd te springen. Kon gelijk in een rolstoel gaan zitten daarna.
disclaimer: ik ben in een pestbui op m'n werk. die hele flikkerse zoo mag in de stront zakken
Op heel hoog niveau vast welquote:
Jeuh.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef YUR het volgende:
a_a, je kunt voortaan in je korte broek naar je werk:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chten-over-kou.dhtml
Dagelijks klagen bestuurders dat het te koud is of weigeren met een wagen te gaan rijden omdat de temperatuurregeling van een wagen verkeerd afgesteld is (lees: sommige wagens komen niet eens boven de 11 graden)quote:'Ook binnen onze organisatie blijken er mensen te zijn die vinden dat het wel wat kil is
20+ gradenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wat een bullshit van HTM
nu 15 graden ipv 14
En dan
[..]
Dagelijks klagen bestuurders dat het te koud is of weigeren met een wagen te gaan rijden omdat de temperatuurregeling van een wagen verkeerd afgesteld is (lees: sommige wagens komen niet eens boven de 11 graden)
Ben blij als ik een nieuwere wagen heb, boven de 4050 want daar is het gewoon nog tot 17/18 graden te regelen en soms tot 21![]()
Sowieso hebben bestuurders er minder last van want ALS het systeem werkt zoals het moet dan kunnen wij de temperatuur van de cabine en passagiers apart regelen en bij ons moet het wel tot 20 graden kunnen
quote:
Haaj!quote:
Waar? Hier? Neuh.quote:
Niet uit de rails lopen he. Die grote brandweerkraan moet ook even bijkomen van de afgelopen paar keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden voor morgen. Na 3 vrije dagen weer 3 dagen werkenen nog vroeg ook. Al om 0900 beginnen
Dan zou ik maar vast naar bed gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden voor morgen. Na 3 vrije dagen weer 3 dagen werkenen nog vroeg ook. Al om 0900 beginnen
Als ie werk had verricht had ie idd moeten uitrustenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet uit de rails lopen he. Die grote brandweerkraan moet ook even bijkomen van de afgelopen paar keer.
Rondje om de kerk is luxerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie werk had verricht had ie idd moeten uitrustenmaar tot nu toe is ie nog niet ingezet
Ze hebben steeds Blansjaar in moeten schakelen omdat de Brandweerhijskraan op oefening was buiten Den Haag
Ooh en ik moet me nog harder voorbereiden want moet morgen pendelen tussen Appelstraat en Loosduinen 8,5 uur lang
Wat een kutstukkie zegquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie werk had verricht had ie idd moeten uitrustenmaar tot nu toe is ie nog niet ingezet
Ze hebben steeds Blansjaar in moeten schakelen omdat de Brandweerhijskraan op oefening was buiten Den Haag
Ooh en ik moet me nog harder voorbereiden want moet morgen pendelen tussen Appelstraat en Loosduinen 8,5 uur lang
Ik verlaat liever de kerk voor het zingen dan een rondje om de kerkquote:
Zodat bestuurders pauze kunnen hebben op locatie Appelstraat. Dan neem ik hun wagen over en rij van Appelstraat naar Loosduinen en dan weer terug naar Appelstraat waar de originele bestuurder de wagen overneemt en zijn rit vervolgt. Zo hebben de bestuurders 32 minuten pauze.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wat een kutstukkie zeg. Waarom zo'n kort pendeltje?
De Break-boy!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verlaat liever de kerk voor het zingen dan een rondje om de kerk
[..]
Zodat bestuurders pauze kunnen hebben op locatie Appelstraat. Dan neem ik hun wagen over en rij van Appelstraat naar Loosduinen en dan weer terug naar Appelstraat waar de originele bestuurder de wagen overneemt en zijn rit vervolgt. Zo hebben de bestuurders 32 minuten pauze.
Maar dat betekent dat ik wel beter moet concentreren en dus niet kan internetten tijdens het werkquote:
Niet internetten is inderdaad wel helquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat ik wel beter moet concentreren en dus niet kan internetten tijdens het werken dat is Kilo Uniform Tango
Alhoewel ik om de 32 minuten 20 minuten pauze heb
Schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Tamashii het volgende:
Hier ook weer na twee weken weer naar school.
Jij moest toch Appelstraat-Loosduinen doen vandaag? Heb je dan toch last van die afzetting daar?quote:
Wel als je afgelost moet worden en je collega nog in Leidschendam staat en ik dus niet naar huis kanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jij moest toch Appelstraat-Loosduinen doen vandaag? Heb je dan toch last van die afzetting daar?
Ja sorry, ik had trek. Maar het bleek bruine bonensoep te zijn, en dat vind ik niet zo heel lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 12:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Tsk tsk tsk zelfs je soep is niet meer veilig tegenwoordig:
http://www.politiepersberichten.nl/haaglanden/bericht/78610/
Hehe, schoolvakanties zijn fijn.quote:
Jah. Ik habe een paar dvd's gekauft und zwei truien. Ganz tollquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jah. Ik habe een paar dvd's gekauft und zwei truien. Ganz toll
Heerlijk! Blauwe lucht. zonnetje en een frisse wind. Goed toeven.quote:
Ze zijn 'de nieuwe passage' aan t bouwenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Beh, ik was vorige week in de stad. Ongelofelijk druk, kan er niet meer tegen.![]()
En dan zijn ze ook nog is tegenover de Bijenkorf aan het bouwen of weghalen...
Kan je de deur opendoen? Ksta met diaan, levi en de koffers bij je voor de deurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:14 schreef YUR het volgende:
Niemand hier zn huis uit getrapt?
Beslag op dertig Haagse panden in witwasonderzoek
Goeie timing, koffie loopt net doorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je de deur opendoen? Ksta met diaan, levi en de koffers bij je voor de deur
OMG wat een bak! Heerlijk van die borrelende V8'squote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Marvelous het volgende:
Kom op jongens, wil nou niemand mijn geweldige aanbieding?? ;-)
[TK] Pontiac Grand-Prix 1978 v8 E1400,-
not my tastequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef Marvelous het volgende:
Kom op jongens, wil nou niemand mijn geweldige aanbieding?? ;-)
[TK] Pontiac Grand-Prix 1978 v8 E1400,-
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:28 schreef YUR het volgende:
Ik hoorde vanmorgen de verkeersinformatie, en ik dacht meteen: "Ahhh, arme WheeleE"
het escher museum is erg leuk!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef hvanveen het volgende:
Hallo,
Ik ga volgende week 20 t/m 22 jan) een weekendje Scheveningen/Den Haag doen met mn vriendin.
Naast het strand/boulevard in Scheveningen wil ik ook een dagje Den Haag doen. Waar moet je heen (buiten de toeristische attracties als madurodam e.d.)??
Graag jullie reacties.
Een middag en avond. Voor de middag dus wat dingen die je gezien moet hebben (binnenhof/musea maar ook juist leuke niet zo toeristische gedeeltes/straatjes rond het centrum) en voor savonds een eettentje en waar de gezellige barretjes zijn (beide zijn we rond 28jr.)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Madurodam is sowieso dicht de komende maanden
En idd, wat zijn de voorkeuren? Want er is genoeg te doen en zien
wanneer ging je ook al weer?? neuh dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:29 schreef hvanveen het volgende:
[..]
Een middag en avond. Voor de middag dus wat dingen die je gezien moet hebben (binnenhof/musea maar ook juist leuke niet zo toeristische gedeeltes/straatjes rond het centrum) en voor savonds een eettentje en waar de gezellige barretjes zijn (beide zijn we rond 28jr.)
quote:PRIO 1 VOORBURG SINT MARTINUSLAAN/MONSEIGNEUR VAN STEELAAN BINNENBRAND
quote:MELDING VERVALT BETREFT BBQ
En dan die laatste fotoquote:Op de Willem van Nieuwenhuizenlaan vond zondagmiddag 15 januari rond 17.15 uur een aanrijding plaats, waarbij een 4-jarig jongetje uit Zoetermeer zwaargewond raakte. Ondanks inspanningen van zowel ambulancepersoneel als politieagenten overleed het kindje korte tijd later ter plaatse.Het jongetje liep samen met zijn vader op de stoep van de Willem van Nieuwenhuizenlaan toen hij overstak en struikelde. Juist op dat moment passeerde een 56-jarige automobilist, met de fatale aanrijding tot gevolg. Politieagenten en ambulancepersoneel reanimeerde het zwaargewonde jongetje nog; dit mocht helaas niet meer baten.Terwijl de Technische Ongevallendienst uitgebreid onderzoek deed op de plek van de aanrijding, werden ongeveer acht hevig geëmotioneerde omstanders, onder wie de vader en andere familieleden van het jongetje, naar het politiebureau gebracht waar zij zijn opgevangen door slachtofferhulp. Ook de hulpverleners krijgen nazorg aangeboden.
De eveneens geëmotioneerde automobilist, afkomstig uit Zoetermeer, werd meegenomen naar het politiebureau voor verhoor. Daarnaast legde hij er een blaastest af; hij had niet gedronken. Ook hij krijgt slachtofferhulp aangeboden.
bah...quote:Op maandag 16 januari 2012 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan die laatste foto
[ afbeelding ]
Wist je dat echt niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Krijg nah tietuh! Hoor ik vanmiddag op de radio dat onze eigen behangkoning John van Zweden mede-eigenaar is van voetbalclub Swansea. Nooit geweten...
Waarom denk je dat je 1e klas prijzen betaald voor zijn behangquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Krijg nah tietuh! Hoor ik vanmiddag op de radio dat onze eigen behangkoning John van Zweden mede-eigenaar is van voetbalclub Swansea. Nooit geweten...
In de zaak is een hele hoek ingericht met Ado en Swansea.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef WheeleE het volgende:
Echt een soort van freaky final destination ongeluk. Jochie struikelt net op het moment dat die man achteruit aan het keren is. Wat een drama zeg. Denk dat, ook al was het helemaal niet zijn schuld en een freaky samenloop van omstandigheden, daar nooit meer overheen komt. En idd die laatste foto....die had ik eerlijk gezegd ook gewoon niet geplaatst als ik zo'n site was.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan die laatste foto
[ afbeelding ]
Nee ik volg voetbal niet zo, en John ken ik alleen van zn behangparadijs. Dat zit vlakbij m'n moeder, dus dat zie ik regelmatig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet?
Nja, ik volg alles ook behoorlijk...dat zou het kunnen zijn
Volgens mij staat het Swansea-logo zelfs op de gevelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee ik volg voetbal niet zo, en John ken ik alleen van zn behangparadijs. Dat zit vlakbij m'n moeder, dus dat zie ik regelmatig.
De ADO-hoek ken ik wel, maar Swansea was me nog niet opgevallen. Had ie nou ADO maar overgenomen
Ehm...ik heb geen flauw idee wat het Swansealogo isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij staat het Swansea-logo zelfs op de gevel
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ehm...ik heb geen flauw idee wat het Swansealogo is. Herkennen lukt dus ook niet.
Maargoed, weer wat geleerd vandaag!
Oh, nee die komt me niet bekend voor. Zal eens opletten als ik er langs komquote:
Ohja! Lowlandsvakantie boeken, goed idee!quote:Op donderdag 19 januari 2012 07:27 schreef YUR het volgende:
De vakantievoorpret voor de zomer begint altijd als je een aanbetaling moet doen
LL gaat t dit jaar niet worden... Gaat veel te veel geld kosten, en ik vond het afgelopen jaar eigenlijk al niet zo leuk meer.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ohja! Lowlandsvakantie boeken, goed idee!
En goedemorgen fijne mensjes!
Als het programma niks blijkt te worden gaat het kaartje alsnog dedeur uit. Maar beter mee verlegen dan om verlegen. En dat weekendje vakantie is altijd lekker natuurlijk. Met vroegboekkorting van je je er ook geen buil aan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
LL gaat t dit jaar niet worden... Gaat veel te veel geld kosten, en ik vond het afgelopen jaar eigenlijk al niet zo leuk meer.
EDIT - En jij ook goedemorgen natuurlijk
Gelukkig gaan wij 3 weken weg deze zomerquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:52 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als het programma niks blijkt te worden gaat het kaartje alsnog dedeur uit. Maar beter mee verlegen dan om verlegen. En dat weekendje vakantie is altijd lekker natuurlijk. Met vroegboekkorting van je je er ook geen buil aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
[klikbaar plaatje]
OOOOOEEEEEEHHHHHH![]()
![]()
Bijna
Dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Of 2 weken geen nieuwe kleding kopenquote:
Ook incl bier en tieten eten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of 2 weken geen nieuwe kleding kopen![]()
![]()
Whehehe maar nee is ook wel zo voor 4 dagen, alhoewel ik 100 euro per dag wel vind meevallen voor het gebied incl alles
Dan zijn we voor 5 euro per dag dronkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eten wel, bier niet, maar 2,50 voor 0,5 liter gaat goed hoor
Preciesquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zijn we voor 5 euro per dag dronken
Hmmm...wij hadden een tijd geleden ergens besteld en die zouden we NIEMAND aanraden..maar welke was het ook alweer?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef WheeleE het volgende:
Twee dagen inactiviteit in het topic...oei!
Een beetje leven in de brouwerij blazen dan maar. Wie van de geweldige mensen hier kan mij een spareribbezorgtoko aanbevelen?
Dat was Cyprus. Wel gek, want ik hoor iedereen juist alleen maar goede dingen zeggen over de spareribs daarquote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hmmm...wij hadden een tijd geleden ergens besteld en die zouden we NIEMAND aanraden..maar welke was het ook alweer?![]()
Denk dat we gewoon pech hadden..quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was Cyprus. Wel gek, want ik hoor iedereen juist alleen maar goede dingen zeggen over de spareribs daar
Vanavond weer proberen.quote:
Zou ik dan gewoon de gok kunnen wagen?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat was Cyprus. Wel gek, want ik hoor iedereen juist alleen maar goede dingen zeggen over de spareribs daar
Gewoon doenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zou ik dan gewoon de gok kunnen wagen?
Vandaag is het patat geworden. Ergens later deze week ga ik de spareribs proberenquote:
Das ook weleens lekkerquote:Op zondag 22 januari 2012 19:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Vandaag is het patat geworden. Ergens later deze week ga ik de spareribs proberen
Meestal is spareribs genoeg voor 2 personen, dus om dat nou in mn eentje te laten bezorgen vond ik wat zonde. Omdat ik geen zin had om moeite te doen voor m'n eten bleef de keus tussen patat of pizza. Uiteindelijk dus patat. En een kroketquote:Op zondag 22 januari 2012 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Das ook weleens lekker
Wij hebben het ook simpel gehouden. Soep met brood
quote:
Nu is er gewoon meer om van te houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook trek in spareribs! Ik mag ze alleen niet meer van mezelf
Slecht excuus zegquote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu is er gewoon meer om van te houden
Daarom mag ik geen spareribsquote:Op maandag 23 januari 2012 19:17 schreef GotC het volgende:
Hmmm..ik ga maar weer eens wat nieuws proberen. Zometeen proberen een pavlova te maken
http://lmgtfy.com/?q=pavlovaquote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Whut? Is dat niet die kwijlreactie van honden?
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Maar als de NS zegt dat het wel kan, dan moet het ook gewoon kunnen. Zij zijn tenslotte ook degene die je kaartje in de trein controleren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hi medehagenezen
Misschien kunnen jullie mij helpen want ik kom er niet uit en krijg elke keer een ander antwoord.
Vanaf volgende week verhuisd mijn werkplek naar een andere locatie. Ik krijg nu elke keer een 2zone abonnement vergoed (werk ergens bij de Boogaard) dat is 2 haltes van mijn huis, met het 2 zone abonnement kan ik door heel DH reizen natuurlijk. Nu verhuisd mijn werkgever naar een locatie bij het Centraal Station, en de snelste manier van reizen naar werk is voor mij NS Station Moerwijk naar Den Haag cs en voor de terugweg via tram 6 om pindasoepzoontje op te halen van school. Vroeger kon je altijd met je maandabbo in de trein reizen. Maar nu met de chipkaart schijnt dat niet te kunnen, tenminste de ene zegt van wel (ns) en de ander zegt van niet (htm) die 2 treinhaltes vallen binnen zone 5400 dus dan zou het toch moeten kunnen? Ik moet zondag een nieuw abbo kopen, dus het zou wel fijn zijn als ik dan ook gewoon de trein kan gebruiken ipv een wereldreis maken met bus 18.
Ik zou ze gewoon bellenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef Pindasoepje het volgende:
Het lastige is dat op de site van de NS weer staat, dat je zo een papieren abbo moet hebben. Maar ik heb nou eenmaal een ov chip abbo. En het kromme is dus, dat mijn collega die hier in de straat woont maar nog een oud jaarabonnement heeft, wel in 15min op kantoor is, en ik dus bijna 45min moet reizen :/ alleen maar omdat ik dus een nieuwe kaart heb
Ja maar geldt dat ook op een sterabonnement op je chipkaart?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Helemaal eens met PindasoepjeHTM
en service
ik wist het ook niet en heb zelf net even intern gebeld en daar krijg ik te horen dat het wel mogelijk is als je een ster-abo hebt gekocht. Dat je gewoon van Veolia, connexxion, RET, NS gebruik kan maken mits binnen je zone.
Deze post is voorbehouden aan typ-/ drukfouten en in geen geval zal ik enige verantwoordlijkheid dragen voor mijn eigen woorden
Bij HTM hebben ze dus geen zichtkaart en is je NS optie verdwenen.quote:Sterabonnementen zijn, alleen in de tweede klas, geldig op de volgende trajecten:
Groningen - Warffum - Roodeschool (Arriva)
Groningen - Delfzijl (Arriva)
Groningen - Nieuweschans - Leer (Arriva)
Arnhem - Winterswijk (Syntus)
Zutphen - Winterswijk (Syntus)
Zutphen - Oldenzaal (Syntus)
Zutphen - Apeldoorn (NS)
Zwolle - Kampen (NS, alleen abonnementen, geen strippenkaart)
Kerkrade Centrum - Maastricht - Maastricht Randwyck (Veolia/NS)[5]
Daarnaast zijn de sterabonnementen ook geldig in NS-treinen binnen de stedelijke regio's Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, indien gestempeld binnen deze regio[6]:
Hierbij dient men in Amsterdam en Rotterdam bij het sterabonnement de zichtkaart te gebruiken in plaats van de chipkaart omdat de NS lezers het sterabonnement niet herkennen en dan ¤ 20 afschrijven maar het er wel geldig is. Hierbij dient de sterwaarde in Amsterdam en Rotterdam tenminste 3 te zijn met als keuzezone 5700 of 5300 en in Utrecht 2 sterren met als keuzezone 5000
Das wel een klote locatie idd, met lijn 17 ben je met 10 minuten op cs en dat is ook denk ik 10 minuten lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef Pindasoepje het volgende:
gvd.. Je word gewoon genaaid waar je bij staat met dat klote ding..
Ja moerwijk cs is met de trein 10 min. Met 16 ongeveer 20 ofzo
maar ik woon aan de kant van bus 18. Dus dan nog ff 10min lopen naar 16 zou 30min worden
bus 18 zelf ook ongeveer 30min
lijn 9 is voor mij niet in de buurt, dan zou ik naar de moerweg moeten lopen.
ik ga eens kijken of ik mijn moeders zichtkaart kan gebruiken
dan doet zij maar of dr pas kwijt is. want zij hoeft nooit in de trein...
Of gaan ze dat zien aan mn kaart :$
Ja maar weet niet of zichtkaart van de papieren abo hetzelfde is als zichtkaart voor ov-chipquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:37 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja ik zit qua huis net verkeerd,
Zichtkaart is gewoon het kaartje waarop staat dat je een abbo hebt, die je vroeger naast je stamkaart had zitten
Hi!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef WheeleE het volgende:
Hello allemaalIk ben er ook weer eens.
Oh, dan kom ik later nog wel eens terug, als je er wel bent. Tot later!quote:
Ik ben er!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik later nog wel eens terug, als je er wel bent. Tot later!
Ja maar nu ben ik er niet, sorry!quote:
En Yur dan?quote:
Mooi, doe jij de kaarsjes en een spannend lingerietje aan? Dan kom ik nu jouw kant op.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, doe jij de kaarsjes en een spannend lingerietje aan? Dan kom ik nu jouw kant op.
Is goed!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, doe jij de kaarsjes en een spannend lingerietje aan? Dan kom ik nu jouw kant op.
Wat wil je dan doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Ik ben er net en dan zou ik zeker weer weg moeten
Nee hoor. Jij mag zorgen voor de hapjes, de drankjes en de tissues.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben er net en dan zou ik zeker weer weg moeten
Eettafeltje doen GotC?quote:
quote:
Ooh dus het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef YUR het volgende:
Succes jongens, hoop dat t jullie wél lukt
Er ligt een verrassing voor je klaar in bed als je weer thuis komt trouwens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef YUR het volgende:
Succes jongens, hoop dat t jullie wél lukt
Ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh dus het ligt niet aan mij![]()
Ik ben dol op verrassingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er ligt een verrassing voor je klaar in bed als je weer thuis komt trouwens.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel lief van je. Dan heb ik óók wat te doen
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel lief van je. Dan heb ik óók wat te doen
Lijn 3 zeker? Dan zou ik er ook tegenop zien..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik de enige die tegen morgen opziet?Dan begin ik weer te werken
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijn 3 zeker? Dan zou ik er ook tegenop zien..
Blablablaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net 3 dagen vrij geweest, nu weer 3 dagen werken en dan 3 dagen vrij gelukkig
Rijd jij morgen rond 7 uur/kwart over 7 op de Laan van Meerdervoort alle verkeerslichten op groen? Kan ik lekker doorrijden!quote:
Ik ga 1858 pas uit zoetermeer vertrekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rijd jij morgen rond 7 uur/kwart over 7 op de Laan van Meerdervoort alle verkeerslichten op groen? Kan ik lekker doorrijden!
Dat rond ik af naar: nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga 1858 pas uit zoetermeer vertrekken
Goed plan..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Binnenkort maar eens de OP opschonen van users die hier toch niet meer posten?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een surprise meet dus en alleen jij bent uitgenodigd
Ik kijk iedere dag weer of ik je zie bij 't Klokhuis, maar niks tot op heden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo jammerwil je nou wel eens ontmoeten
Alleen het weekend in het Klokhuis en doordeweeks op Loosduinenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk iedere dag weer of ik je zie bij 't Klokhuis, maar niks tot op heden.
Loop naar het balkon en kijk naar beneden, ik breng je een serenadequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
Ehm...er is een drumband bezig hier buiten?
Moet je zondag werken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alleen het weekend in het Klokhuis en doordeweeks op Loosduinen
Jeetje wat..origineelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Loop naar het balkon en kijk naar beneden, ik breng je een serenade
Ik wil ook een lang weekendquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Neuh, anders ga ik overuren maken![]()
Ben za/zo/ma vrij
Laat maar weten als je weer es op zaterdag of zondag moet werken. Kom ik langs, ok?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Neuh, anders ga ik overuren maken![]()
Ben za/zo/ma vrij
Ha, dan komen Yur en ik ook! Meeten zal je!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als je weer es op zaterdag of zondag moet werken. Kom ik langs, ok?
Jullie hebben al zo lang een uitnodiging staan om es een bakkie te komen doen en daar maken jullie maar geen gebruik van. Oftewel, geen enkel recht tot klagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef GotC het volgende:
Ha, dan komen Yur en ik ook! Meeten zal je!
Very true. Ik schaam onsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie hebben al zo lang een uitnodiging staan om es een bakkie te komen doen en daar maken jullie maar geen gebruik van. Oftewel, geen enkel recht tot klagen.
Nou t werd verdorie tijd! Dit topic loopt al veeeeeeeeeeuls te langquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, stelletje ouwehoeren! Niet zo snel he
En dan ben ik er niet eens!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef WheeleE het volgende:
Zeg, stelletje ouwehoeren! Niet zo snel he
Wel scherp blijven he, anders mis je straks weer je kans op het maken van een geweldige topictitelquote:
Owjaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he, anders mis je straks weer je kans op het maken van een geweldige topictitel
Potentiële echtgenoot voor mini uitzoeken. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef GotC het volgende:
En wat gaat iedereen doen dit weekend?
Kan er maar vroeg bij zijn
Sorry, mijn broertje is even op vakantiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Potentiële echtgenoot voor mini uitzoeken. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig.
Mini AA is mega cutequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Potentiële echtgenoot voor mini uitzoeken. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig.
Niks bijzonders eigenlijk. Heb bereikbaarheidsdienst van mn werk, dus uitgaan zit er niet in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef GotC het volgende:
Zonde!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Heb bereikbaarheidsdienst van mn werk, dus uitgaan zit er niet in.
Mja, stiekem hoop ik erop dat ze lesbisch is en aan komt zetten met een blondje met dikke tetten.quote:
Nee, dat begrijp ik volkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, stiekem hoop ik erop dat ze lesbisch is en aan komt zetten met een blondje met dikke tetten.Is dat slecht van mij?
Overdag de stad in of op bezoek ergens gaat wel lukken gelukkigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Zonde!
Ik heb eigenlijk gewoon geen plannen
Joh, als ze 18 is heeft ze allemaal schitterende vriendinnetjes! Veel handiger enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, stiekem hoop ik erop dat ze lesbisch is en aan komt zetten met een blondje met dikke tetten.Is dat slecht van mij?
Zaterdag een verjaardag waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb en verder niks gepland dacht ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef GotC het volgende:
Omdat ie op mij lijkt hequote:
Het één sluit het ander niet uit. Maar ik kan moeilijk al die vriendinnen uitnodigen voor het kerstdiner enzo... Alhoewel...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:17 schreef GotC het volgende:
Joh, als ze 18 is heeft ze allemaal schitterende vriendinnetjes! Veel handiger enzo.
Uiteraard. Jouw korte, donkerbruine haar, zijn blonde krullen..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zaterdag een verjaardag waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb en verder niks gepland dacht ik
[..]
Omdat ie op mij lijkt he
En dan ga je toch niet naar die verjaardag? Of is dat gek?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zaterdag een verjaardag waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb en verder niks gepland dacht ik
[..]
Dan hebben mijn genen het toch beter gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
Uiteraard. Jouw korte, donkerbruine haar, zijn blonde krullen..
Ik denk dat het daar wel op uitdraaitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En dan ga je toch niet naar die verjaardag? Of is dat gek?
Daar kan ik wel een goede reden voor verzinnenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar wel op uitdraait
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar wel op uitdraait
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef WheeleE het volgende:
Met al dat mini-gepraat voel ik me oud. En dat vlak na mijn 30e verjaardag
Ik ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een goede reden voor verzinnen
Dankjewelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]!!! Nog gefeliciteeeeeeeeerd!
![]()
WAAROM ZEG JE OOK NIKS!?
Nu begint je leven pasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud 30 is??? Daar ga ik toch zeker niks over zeggen!
Gefeliciteerd, nu hoor je er pas écht bijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dankjewel
Weet je wel hoe oud 30 is??? Daar ga ik toch zeker niks over zeggen!
Het begin van het einde is het toch?quote:
Nope! Dat denken mensen maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het begin van het einde is het toch?
Ik was ook blond vroegerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben mijn genen het toch beter gedaan.
Oh sorry popquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was ook blond vroeger
[ afbeelding ]
Blond, jong en onschuldigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was ook blond vroeger
[ afbeelding ]
Inderdaad, zie die bos krullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik was ook blond vroeger
[ afbeelding ]
WTF!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |