sterker nog 2 jaarlijkse apkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef Gunsmoke het volgende:
Is dit belastingvrij? Zit er een LPG in?
Een beest is het zeker!! Foto`s in info over inruil altijd welkom... Hoeft niet persee een auto te zijn, maar mag wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Shadeauw het volgende:
Wat een beest!
Eventueel interesse in een inruil?
Hij is heel netjes bijgehouden, motorisch echt perfekt! Alleen heeft hij waarschijnlijk wel wat laswerk nodig voor de volgende apk. Buitenkant is niet echt netjes.. Vandaar ook die lage vraagprijs, probeer zo`n auto maar eens te vinden voor deze prijs!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef Mikkie het volgende:
Poeh, wat een bak!
Kun je me iets vertellen over de onderhoudshistorie (wat is er in het verleden aan gedaan, wat heb je er zelf aan gedaan en hoe is de algemene staat van de auto) en het gebruik? Lijkt me geinig als auto voor erbij, vooral omdat ie relatief weinig kost. Alleen dat verbruik hè
Bedankt man, ik weet ook dat de prijs eerlijk is!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef bredabounce het volgende:
Voor een belastingvrije Amerikaanse auto met een goedlopende V8 (al is het maar een midsize met een 301/305cui...) en 1jr APK is dit een koopje, ongeacht de te verwachten laswerkzaamheden.
Succes met de verkoop.
En rijden met zo'n apparaat is toch 'anders dan gemiddeld'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |