2 dikke kerels met overhemden vol kleine plaatjes van sponsors vs meer dan 100 motoren, autos en vrachtwagens die extra groot zijn uitgevoerd om nòg meer en grotere stickers te kunnen plakken van sponsorenquote:
het is een lelijk ding, maar goed, hij gaat er wel hard meequote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
Retro hoor, die wagen van De Rooy
De kleur, de vorm, zo ontzettend lelijk, maar dat geeft 't ook z'n charme, en vooral inderdaad omdat hij er flink mee weet te blazen...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is een lelijk ding, maar goed, hij gaat er wel hard mee
Oldskool Dakar, toen de motorhelden het nog gewoon op een Yammie XT dedenquote:
Wat is trouwens de regel met die quads waar zoveel gezeik mee is? Dingen moeten standaard zijn ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oldskool Dakar, toen de motorhelden het nog gewoon op een Yammie XT deden
Ik zag vanmiddag wel een helikopterbeeld voorbijkomen van een paar minuten waarbij je vooral de onderkant van de helikopter zag.. ik denk dat dáár de Trucks gefilmd hadden moeten wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, dat was het al? Weer 12 seconde trucks
Geen idee, de afgekeurde quads schenen zodanig gemodificeerd te zijn dat ze buiten de reglementen vielen.. het hoe en wat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat is trouwens de regel met die quads waar zoveel gezeik mee is? Dingen moeten standaard zijn ofzo?
Jaja, de autodroprijder van het jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Vraag me af of ze bij rtl nog wat fatsoenlijks uit gaan zenden over dakar...
die namen zijn gewoon uitgekozen om de autosportliefhebber te pestenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef Weetjijeennaam het volgende:
Zeik op met je darts (Lewis en Hamilton haha)
Dat tsjikkie van die ene dartert was daarstraks in een interview; doettie goed (voor een engels wicht)quote:
ik heb het over die darters en die lui van de programmering bij rtl.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
He, dit is 't dakar topic, no homo!
Ziet er uit als 40+quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |