Live timing heeft meestal wat vertraging.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:37 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En op de website is hij nog niet aangekomen...
Hammehquote:
belgenquote:
nu live op eurosportquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Compoantje het volgende:
Oh kut. Dit is er inderdaad ook weer op. Hoelaat ook alweer? Weet iemand dat uit z'n hoofd?
Nu live op Eurosportquote:Op maandag 2 januari 2012 19:42 schreef Compoantje het volgende:
Oh kut. Dit is er inderdaad ook weer op. Hoelaat ook alweer? Weet iemand dat uit z'n hoofd?
Netjes dat hij dan op 5minuten na 2e geworden is. Maar zijn auto lijkt op deze proef ook retecomfortabel als ik op de beelden afga, dus hij kan wss flink planken nu.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu live op Eurosport
Gordon dus een platte band.
Het is zo te zien inderdaad een lekkere plankgas etappe, iets wat de Hummer natuurlijk erg goed ligt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Netjes dat hij dan op 5minuten na 2e geworden is. Maar zijn auto lijkt op deze proef ook retecomfortabel als ik op de beelden afga, dus hij kan wss flink planken nu.
idd wou het net meldenquote:
zou goed kunnen staat nu 5de . maar het laatste stuk was erg snelquote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Gaat naar top 3 al denk ik...
Ok, ik dacht in het vorige topic gelezen te hebben dat er gisteravond geen beelden waren.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Waren er gisteren ook... ben benieuw of ze nu wel interviews hebben...
quote:Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Website unreachable
This website is temporarily unreachable for the general audience. Are you the owner or webmaster of this website? Please contact support@antagonist.nl
Nu al de bandbreedte van januari verbruikt?quote:Website onbereikbaar
Deze website is tijdelijk onbereikbaar voor het algemene publiek. Bent u de eigenaar of webmaster van deze website? Neem dan contact op met support@antagonist.nl
Website unreachable
This website is temporarily unreachable for the general audience. Are you the owner or webmaster of this website? Please contact support@antagonist.nl
Heb hem in de OP gezetquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor live timing kan je ook hier heen http://gaps.dakar.com/2012/dakar/stage-02/aso/ukie.php
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef theclansman het volgende:
krijgen we nu het zelfde als gister ? darts eindeloos door laten gaan ten koste van dakar
Ik had het nog voorspeld. Beetje kansloos dat RTL gewoon weer zo faalt.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef theclansman het volgende:
krijgen we nu het zelfde als gister ? darts eindeloos door laten gaan ten koste van dakar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |