Hmm tsja, maarja dan moet je alle troep ook weer installeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt ook beter een nieuwe install doen, gaat way sneller.
En een schone install is altijd beter (altans in windows was dat altijd dat heb ik meegenomen naar linuxquote:Op zondag 6 mei 2012 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Je kunt ook beter een nieuwe install doen, gaat way sneller.
Ik wilde gewoon even de nieuwe GIMP 2.8 proberen, en voor je het weet zit je dus een compleet OS te upgraden...quote:Op zondag 6 mei 2012 09:36 schreef waspoedertje het volgende:
Toch vind ik 11.10 fijner draaien dan 12.04
met name dat 12.04 meerdere crashes heeft
emesene blijft maar vastlopen
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon even de nieuwe GIMP 2.8 proberen, en voor je het weet zit je dus een compleet OS te upgraden...
Maakt in linux niet zo veel uit (want kent geen register wat steeds groter wordt en dus meer ram eistquote:Op zondag 6 mei 2012 09:35 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
En een schone install is altijd beter (altans in windows was dat altijd dat heb ik meegenomen naar linux)
12.04 kan ook gewoon met gnome-panels hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, 10.10 wordt niet meer gesupport met updates, meldt 'ie...
Zal er dus toch een keer aan moeten geloven....Dus nouja heb maar op upgrade geklikt en het ding is nu bezig met 11.04.
Het balkje gaat tergend langzaam naar rechts, daar is 'ie tot flink in de middag mee bezig.
En straks dus dat Unity. Ben benieuwd...
Ok weer wat geleerdquote:Op zondag 6 mei 2012 09:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Maakt in linux niet zo veel uit (want kent geen register wat steeds groter wordt en dus meer ram eist) maar ik doe het toch zodat software die ik installeerde maar misschien 1x gebruikte ook meteen optieft incl. settings
Ik heb 3.4.1 draaien idd, naar mijn gevoel veel fijner dan unity.quote:
slecht lijntje heb jij danquote:
Ja, het zou allemaal wel wat sneller kunnen misschien. Heb een 8mbit lijntje, en die PC is ook zeker niet de nieuwste.quote:
Je hoeft er niks bij te doen dat scheeltquote:Op zondag 6 mei 2012 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het zou allemaal wel wat sneller kunnen misschien. Heb een 8mbit lijntje, en die PC is ook zeker niet de nieuwste.
Maar ach...
PC zelf is niet van belang voor downloadsnelheidquote:Op zondag 6 mei 2012 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het zou allemaal wel wat sneller kunnen misschien. Heb een 8mbit lijntje, en die PC is ook zeker niet de nieuwste.
Maar ach...
Drijvertje installeren vanuit de hardware check appletquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo. Hij is klaar. Kreeg direct een melding dat mijn hardware niet goed genoeg is voor Unity.... Pfft.
Oh ik doe wel al 4 jaar met dezelfde /home partitie.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:35 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
En een schone install is altijd beter (altans in windows was dat altijd dat heb ik meegenomen naar linux)
Noob!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 09:35 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Windows kennis kan je beter in de prullenbak gooien wanneer je met Linux werkt.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:35 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
Unix structuur!!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Windows kennis kan je beter in de prullenbak gooien wanneer je met Linux werkt.
Daardoor vond ik Linux in den beginne ''onlogische'' maar dat was gewoon ik die mijn Windows-kennis projecteerde op Linux.
Ultiem voorbeeld is de boomstructuur van je schijven die ik eerst idioot vond maar bij nader inzien toch de beste methode
Komt vanwege de andere denkwijze bij het ontstaan van windows en linux: het ene is een single user systeem en het andere is altijd bedoeld als een multi user systeem. Het laatste vereist een stricte directory indeling zodat beveiliging mogelijk is.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Windows kennis kan je beter in de prullenbak gooien wanneer je met Linux werkt.
Daardoor vond ik Linux in den beginne ''onlogische'' maar dat was gewoon ik die mijn Windows-kennis projecteerde op Linux.
Ultiem voorbeeld is de boomstructuur van je schijven die ik eerst idioot vond maar bij nader inzien toch de beste methode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |