Ati kun je inderdaad beter vermeiden. Hoewel vooral de open-source drivers wel rap beter zijn geworden de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:41 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe staat het tegenwoordig met de ondersteuning van ATI videokaarten?
Ik kan me nog herinneren dat dat een dealbreaker was voor mij.
Komen die er standaard bij of moet ik die zelf nog ergens vandaan toveren?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ati kun je inderdaad beter vermeiden. Hoewel vooral de open-source drivers wel rap beter zijn geworden de laatste tijd.
Alleen proprietary drivers moeten los worden geïnstalleerd. In het geval van ATi kan ik aanraden dat niet te doen tenzij je problemen hebt met de open source drivers en hebt uitgezocht of de proprietary drivers je chip ondersteunt.quote:Komen die er standaard bij of moet ik die zelf nog ergens vandaan toveren?
Unity is een Compiz-plugin, oftewel: in Ubuntu is Compiz nog aanwezig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef kucher het volgende:
Compiz is een ramp maar is dat niet inmiddels vervangen in zowel Unity als Gnome-shell?
Ook foutquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Jesse_ het volgende:
Jammer dat je geen wisselende wallpapers kan hebben in unity
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Jesse_ het volgende:
Jammer dat je geen wisselende wallpapers kan hebben in unity
1 | sudo apt-get install wallch |
Heilige copulerende scheit.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef wdn het volgende:
Onzin KomtTijd...
[ afbeelding ]
12.04 met panels
Enige wat je nodig hebt is package gnome-panel
Oja, en de plugin uitschakelen vanuit CCSM levert een "interessante" situatie opquote:Unity is een Compiz-plugin, oftewel: in Ubuntu is Compiz nog aanwezig.
Wallch kreeg ik niet aan de praatquote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als je de standaard niet kan vinden.
- systeem zit rechts onder het tandwiel of onder applications en dan als submenu (dat was het ooit ook).quote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef kucher het volgende:
[..]
Heilige copulerende scheit.Alleen System ontbreekt. En heb je zelf de werkbalk van Nautilus uitgezet?
wallch intikken in command line werkte bij mij gewoonquote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wallch kreeg ik niet aan de praat
En Skype krijg ik ook niet werkend
Dat was volgens mij Gnome 2.4quote:of onder applications en dan als submenu (dat was het ooit ook)
Alt+F2, "gnome-terminal", F11 -> oja, dit ziet er wel vertrouwd uitquote:het is niet mijn systeem maar slechts een image die ik van omgubuntu heb overgenomen. Ik vind Unity wel goed
CTRL-ALT-F1quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef kucher het volgende:
[..]
[..]
Alt+F2, "gnome-terminal", F11 -> oja, dit ziet er wel vertrouwd uit
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef kucher het volgende:
[..]
Alt+F2, "gnome-terminal", ctrl+alt+t F11 -> oja, dit ziet er wel vertrouwd uit
Ah, perfect!quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef kucher het volgende:
http://cfv.sourceforge.net/ (Python)
http://zakalwe.fi/~shd/foss/cksfv/ (C)
EDIT: Nautilus runt elke shellscript geen apart tooltjen nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |