Ik pleit voor een algemene reeks voortaan, met sterke hosselverhalen.quote:
Altijd vervelend inderdaad, gewoon volpompen is de enige remedie.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nee maar die chick had zichzelf uitgenodigd op ons feest. Trok het heel slecht, hele avond weten te negeren.
Maar daarna doorgegaan naar het andere feest, aldaar was ik zo lam en geil dat ik haar maar weer mee naar bed heb getrokken. Zo kwam ik toch nog aan mn behoeften zonder eerst een lang slap verhaal op te hoeven hangen,
Bovendien kon ik daarna meteen lekker gaan tukken, pikt alles die meid op de een of andere manier..
Dit topic blijft tot deel 100, we verdraaien wel wat.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wie gaat er dit jaar carnaval vieren? Sowieso dat er dan ook zo'n topic moet komen. De hossel gaat dan nog makkelijker doorgaans.
Doe maar niet. Tenzij het in een Brabanders only subforum zit. Wat ik overigens een top initiatief zou vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wie gaat er dit jaar carnaval vieren? Sowieso dat er dan ook zo'n topic moet komen. De hossel gaat dan nog makkelijker doorgaans.
quote:
Wat een slet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]![]()
Goeie herinneringen aan, tevens slechte. Had een keer een meisje geregeld, krijg ik een dag later uitnodiging van haar op msn. Ik die maar accepteren, zie ik een paar uur later mijn naam met nog een stuk of 10 andere jongensnamen in haar naam staan. Ik zo: ''wat is deze?'' Zij zo: ''ja dat zijn alle jongens die ik met carnaval gefixt heb, ik en vriendin deden wedstrijdje''![]()
Wedstrijdjes doen om wie de meeste chicks kan scorenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]![]()
Goeie herinneringen aan, tevens slechte. Had een keer een meisje geregeld, krijg ik een dag later uitnodiging van haar op msn. Ik die maar accepteren, zie ik een paar uur later mijn naam met nog een stuk of 10 andere jongensnamen in haar naam staan. Ik zo: ''wat is deze?'' Zij zo: ''ja dat zijn alle jongens die ik met carnaval gefixt heb, ik en vriendin deden wedstrijdje''![]()
Dat kan iedereen, gewoon een dikke zeug wat aandacht geven.quote:
De hussling must go on!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dit topic blijft tot deel 100, we verdraaien wel wat.
Alsof jij dat nooit tijdens een vakantie of een stapavond hebt gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, gewoon een dikke zeug wat aandacht geven.
Kijken hoeveel chicks er gehosseld zijn aan het einde van het jaar.quote:
Dat ontken ik niet, ik zeg alleen dat het niet moeilijk maar wel entertaining.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit tijdens een vakantie of een stapavond hebt gedaan
Lekkere chicks moeten sowieso meer punten opleveren.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wedstrijdjes doen om wie de meeste chicks kan scoren![]()
![]()
Enige regel is chick = chick
Inderdaad, geweldig is dat. Het beste heb je een attribuut bij, die vervolgens iedereen af gaat pakken. En dan gaat het ooooh zo makkelijk he.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wedstrijdjes doen om wie de meeste chicks kan scoren![]()
![]()
Enige regel is chick = chick
De grote vraag is, hoe bepaal je die puntendeling?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Lekkere chicks moeten sowieso meer punten opleveren.
Met Koninginnedag had ik een helm op, iedereen wou aan dat ding zitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig is dat. Het beste heb je een attribuut bij, die vervolgens iedereen af gaat pakken. En dan gaat ooooh zo makkelijk he.
Dat doen je maten die nog het meest bij de wereld zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote vraag is, hoe bepaal je die puntendeling?
Je duitse helm?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Koninginnedag had ik een helm op, iedereen wou aan dat ding zitten.
Beste laat je het doen door iemand die onafhankelijk en nuchter is.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat doen je maten die nog het meest bij de wereld zijn.
Ja zo'n Oranje Duitse helm, ik zette dat ding op en iedereen kwam opeens bij me staan.quote:
Er zal vast wel een goede indeling te vinden zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote vraag is, hoe bepaal je die puntendeling?
Is wel extreem lastig, eigenlijk moet je dan zo'n stil nerderig type hebben die cola drinkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Beste laat je het doen door iemand die onafhankelijk en nuchter is.
Gewoon voor het volgende.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Er zal vast wel een goede indeling te vinden zijn.
Eerst moeten we dan bepalen waar een lekker wijf aan moet voldoen???
Gewoon de stille fappende autist uit je klas meenemen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Is wel extreem lastig, eigenlijk moet je dan zo'n stil nerderig type hebben die cola drinkt.
Meisjes die players denken te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]![]()
Maar wie beoordeelt de dames aan de hand van deze criteria dan? Is best wel subjectief natuurlijk en iedereen denkt dat zijn chick lekkerder is dan ze in de realiteit is.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon voor het volgende.
Lang haar: 2 punten
Slank: 5 punten
Groter dan C cup: 7 punten
Mooie kont: 10 punten
Game on!
Daarom moet je dus iemand meenemen die onafhankelijk is en nuchter.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef mrazura het volgende:
[..]
Maar wie beoordeelt de dames aan deze criteria dan? Is best wel subjectief natuurlijk en iedereen denkt dat zijn chick lekkerder is dan ze in de realiteit is.
Dit ja. Tip: zoek haar nooit op op facebook oid. Valt altijd tegen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom moet je dus iemand meenemen die onafhankelijk is en nuchter.
Want met genoeg op is iedere vrouw een Doutzen Kroes.
Ik heb soms wel achter meiden aangezeten waarvan ik dacht achteraf "ja echt jongen?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit ja. Tip: zoek haar nooit op op facebook oid. Valt altijd tegen.
Met een Fokker op vakantie???quote:Op maandag 2 januari 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon de stille fappende autist uit je klas meenemen.
Die hebben wij wel in onze groep, maar die vindt meisjes die zich laten regelen ordinair geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die aan dat criteria voldoen ja.quote:
Ach, beetje contact houden kan nooit kwaad, ook al is ze minder als met 10 bier op.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit ja. Tip: zoek haar nooit op op facebook oid. Valt altijd tegen.
Is het niet beter om eequote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het niet beter ook dame mee te nemen en erbij te hebben?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken jij niet van die verlegen typjes? Gewoon meetrekken zo'n gast.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef mrazura het volgende:
[..]
Is het niet beter om ee
[..]
n dame mee te nemen?
Onafhankelijk en nuchter, hm zo iemand ken ik niet hoor
Nah, ik blijf liever in de waan dat ik een geile chick heb gezoend. En alsof van zoenen op stap ooit een relatie of scharrel komt. Dat is zeer zeldzaam.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach, beetje contact houden kan nooit kwaad, ook al is ze minder als met 10 bier op.
Ik doelde vooral op onafhankelijk. Deze verlegen types zijn alles behalve onafhankelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken jij niet van die verlegen typjes? Gewoon meetrekken zo'n gast.
wat is er leuk aan alleen zoenen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liever in de waan dat ik een geile chick heb gezoend. En alsof van zoenen op stap ooit een relatie of scharrel komt. Dat is zeer zeldzaam.
Jij bent meer van de datingsites?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nah, ik blijf liever in de waan dat ik een geile chick heb gezoend. En alsof van zoenen op stap ooit een relatie of scharrel komt. Dat is zeer zeldzaam.
Nee, nog nooit gedaan. Meestal gewoon meisjes van werk ofzo, waarmee je dan al iets opbouwt als je nuchter bent.quote:
Hij heeft wel een punt hoor, als ik een chick de eerste keer dat ik haar zie direct zoen in lamme toestand, 0% kans op vervolgquote:
Euh, nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
Wat zijn de punten voor vrouwen dan? Of hosselen vrouwen niet.
Tevens: heloef, you hosselin'?
Het heeft wel wat. Zeker als je lam bent.quote:
Als wij elkaar hosselen, hebben we allebei puntje erbij. Doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:53 schreef arachide. het volgende:
Wat zijn de punten voor vrouwen dan? Of hosselen vrouwen niet.
Tevens: heloef, you hosselin'?
Mwoh, ik faal meestal toch wel als ik teveel gedronken hebquote:Op maandag 2 januari 2012 18:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor, als ik een chick de eerste keer dat ik haar zie direct zoen in lamme toestand, 0% kans op vervolg
Slettebak.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je mijn aantal bedpartners hebt.
Ja muts dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kom maar terug als je mijn aantal bedpartners hebt.
3, zo denderend is het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Mwoh, ik faal meestal toch wel als ik teveel gedronken heb.
[..]
Slettebak.
Ligt eraan, als je een 16 jarige snotaap bent, dan kom je niet veel verder, dus dan is het wel tof. Na een aantal relaties/ scharrels met seks wil je ook gewoon seks als je hosselt.quote:
Als je mij hosselt krijg je dubbele punten. Ik ben al voorzien.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als wij elkaar hosselen, hebben we allebei puntje erbij. Doen?
Wat mis ik?quote:
Oke, kom met carnaval maar naar lampegat, dan praten we verder. Of dat niet eens.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je mij hosselt krijg je dubbele punten. Ik ben al voorzien.
Waarom denken jongens dat meisjes superpreuts zijn. We willen allemaal seks, maar dat wij nou niet onze drempel verlagen, tja, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Kroc het volgende:
meisjes die wedstrijden gaan houden onderling zijn sowieso al kansloos, 80% van de jongens is er voor in. Voor de jongens zijn de kansen weer omgekeerd
Okok.quote:
Ik ga al naar Oeteldonkquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oke, kom met carnaval maar naar lampegat, dan praten we verder. Of dat niet eens.
Waarom ken ik die dan weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denken jongens dat meisjes superpreuts zijn. We willen allemaal seks, maar dat wij nou niet onze drempel verlagen, tja, dat is een ander verhaal.
Ik ken superveel meisjes die met alles en iedereen zoenen.
Dat is echt fucking sneu ja, hoorde laatst ook van een meisje die weleens met 15 gasten had gezoend op één avond.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:03 schreef Kroc het volgende:
meisjes die wedstrijden gaan houden onderling zijn sowieso al kansloos, 80% van de jongens is er voor in. Voor de jongens zijn de kansen weer omgekeerd
That's gotta hurt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is echt fucking sneu ja, hoorde laatst ook van een meisje die weleens met 15 gasten had gezoend op één avond.
Dat was toen ik naast haar wakker werd de volgende ochtend
15, dat is mijn totaalscore qua zoenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is echt fucking sneu ja, hoorde laatst ook van een meisje die weleens met 15 gasten had gezoend op één avond.
Dat was toen ik naast haar wakker werd de volgende ochtend
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
15, dat is mijn totaalscore qua zoenen.
Slet.quote:
Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden langquote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
15, dat is mijn totaalscore qua zoenen.
o ja joh, ik ken vrouwen die meer piemels gezogen hebben dan rijstkorrels ophebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden lang
Dat bijhoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden lang
15quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
zeg dat dan goorlel, ik dacht in 1 avondquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
15
Waarvan:
- 5 meisjes
- 10 jongens
- 4 relatie mee gehad
In een periode van 4 jaar.
Gewoon normaal dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
15
Waarvan:
- 5 meisjes
- 10 jongens
- 4 relatie mee gehad
In een periode van 4 jaar.
Dat is die 20% (vind ik trouwens een erg ruime schatting) en daarmee ook de reden dat het onzin voor vrouwen is dat soort wedstrijdjes te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denken jongens dat meisjes superpreuts zijn. We willen allemaal seks, maar dat wij nou niet onze drempel verlagen, tja, dat is een ander verhaal.
Ik ken superveel meisjes die met alles en iedereen zoenen.
Ik heb nog 8 dagen, woei!quote:
Been there, failed thatquote:
Ja man, maar het hield op toen ze me alleen wou aftrekken voor een breezer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Kroc het volgende:
denk in stereotypes, ze komt over als zo'n nickelson banga
begin over die lauwe pockoe van sean paul of lauwe pattas ofzo. Dat je veel mocros ken enzo. Beetje opscheppen, haartjes strak met gel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |