nee, ik moest niet nuchter zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:24 schreef error_404 het volgende:
Los van dat overgeven gebeurd zoiets vaker. Moest je nuchter zijn voor het prikken?
wat bedoel je dat kan niet fysiek zijn?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:29 schreef zatoichi het volgende:
Bij twee buisjes bloed? Dat kan niet fysiek zijn lijkt me... Wat zeiden ze op de plek waar ze bloed afnamen?
Zwangere vrouwen moeten er wel 7 afgeven en ik moet er maandelijks vanwege diabetes een stuk of vier... Zou wel kut zijn als je dat dan zou hebben...
De oorzaak, het is zo weinig bloed wat ze aftappen dat het daar niet aan kan liggen. Het gevolg is wel fysiekquote:Op maandag 2 januari 2012 16:33 schreef fespo het volgende:
[..]
wat bedoel je dat kan niet fysiek zijn?
wat ze precies zeiden weet ik niet meer. Ik was aardig van mijn pad.
er kwamen wat extra zusters bij en die vroegen o.a. of ik dit vaker heb gehad, of ik bang ben voor naalden e.d.
maar ze gaven me wel een beetje het gevoel alsof dit niet normaal is
ik kon het al niet vertellen toen ik wakker werd.quote:
geen idee.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef dotKoen het volgende:
Gewoon een vasovagale collaps. Komt toch wel door angst, pijn, of het zien van bloed. Je kunt het een beetje voorkomen door liggend geprikt te worden.
Vraag me overigens wel af wat je HA wil laten bepalen bij 2 bobbels achter je tepel. Prolactine ofzo?
oke als jij het zegtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik val meestal flauw bij het bloedprikken.
En dat overgeven, ja, als ik flauw val ben ik of ervoor of erna extreem misselijk.
Dus je gaat echt niet dood hoor
niemand.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef CyberJesus het volgende:
Volgens mij ben je gewoon een jankerd, maar wie ben ik.
dat zei de zuster idd ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Goddelijker het volgende:
Volgende keer liggend laten prikken en zorgen dat diegene die prikt vertelt wat hij/zij doet, zodat dingen niet onverwachts gebeuren.
Waarom precies die volgorde?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Jonge mannen, liefst met een tattoo ergens, leg ik op de operatiekamer éérst aan de monitoring, daarna pas een infuus erin. Dit gebeurt zo vaak dat geen enkele verpleegkundige ervan op hoort te kijken.
Dan kun je zijn hartslag/bloeddruk/saturatie goed in de gaten houden als hij wegvalt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom precies die volgorde?
(En krijg je het infuus niet al veel eerder erin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |