SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor, maar die kut tauch zat gewoon te wachten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
met lapohunten is KK ook niet zo goed
Wtf kan echt nietquote:Op maandag 2 januari 2012 16:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die kut tauch zat gewoon te wachten.
Bettelfielt?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef KoningStoma het volgende:
HET IS HIER KNOEPERT KNIJTERT KNATSEND GEZELLIG! [ afbeelding ]
quote:
In principe wel, maar dat heeft ze netjes rechtgezet via een dmquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Geef je titty's facebook dan ook een -1?
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik.![]()
Even in het kort.Even inhaken op wat jij poste. Alcohol is wel degelijk een van de factoren die mee kan dragen aan of iemand kanker krijgt. Het enige wat mensen vaak niet doorhebben is dat je niet van de ene op andere dag kanker krijgt, proces dat vaak lange tijd duurt voordat je eenmaal ziek bent (als je eenmaal ziek bent, kan het snel gaan). Als je bij zo'n iemand acute kanker, waar dan ook diagnosteerd, kan je het vrijwel niet aan externe factoren toe wijden (tenzij hij onbeschermd met kwik aan het kutten is oid) zoals alcohol. Dit is gewoon een geval van bad luck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu weer gezelligheid.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even inhaken op wat jij poste. Alcohol is wel degelijk een van de factoren die mee kan dragen aan of iemand kanker krijgt. Het enige wat mensen vaak niet doorhebben is dat je niet van de ene op andere dag kanker krijgt, proces dat vaak lange tijd duurt voordat je eenmaal ziek bent (als je eenmaal ziek bent, kan het snel gaan). Als je bij zo'n iemand acute kanker, waar dan ook diagnosteerd, kan je het vrijwel niet aan externe factoren toe wijden (tenzij hij onbeschermd met kwik aan het kutten is oid) zoals alcohol. Dit is gewoon een geval van bad luck.
[ afbeelding ]
jws daar houden de nona nona vanquote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_talent_s04e08.html
Boz aan het wark?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik weet dat het niet gepost mag worden, maar dit moet gedeeld worden
Ik zeg ook nergens dat het niet aan alcohol kan liggen, maar het kwam over alsof het de enigste oorzaak was.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even inhaken op wat jij poste. Alcohol is wel degelijk een van de factoren die mee kan dragen aan of iemand kanker krijgt. Het enige wat mensen vaak niet doorhebben is dat je niet van de ene op andere dag kanker krijgt, proces dat vaak lange tijd duurt voordat je eenmaal ziek bent (als je eenmaal ziek bent, kan het snel gaan). Als je bij zo'n iemand acute kanker, waar dan ook diagnosteerd, kan je het vrijwel niet aan externe factoren toe wijden (tenzij hij onbeschermd met kwik aan het kutten is oid) zoals alcohol. Dit is gewoon een geval van bad luck.
[ afbeelding ]
naja de foto's van jou zijn iig geluktquote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn camera die ik weer heb terug gejat?
Ik heet geen Michhas hequote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat te zeuren he.
Gayquote:Op maandag 2 januari 2012 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Oh en kan vanderkwal zijn snorrendame in de OP niet vervangen worden door iets lekkers?
weet niet lag in me bad zondag ochtendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:38 schreef dreamzk het volgende:
Bozz, waar komt jouw vrouw vandaan? Die chick onder de spoiler.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_snapt_het_wel.html
Je was te laat.quote:
Hehe die wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn date van morgen wil naar fucking new years eve.
Dit wanproduct dus.![]()
Kijk nou maar mee, neem haar mee uit eten en je mag er vast wel overheen daarna.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dat is dan wel weer een chille film om te regelen zonder dat je het gevoel hebt dat je een spannend stuk mist.
Niet doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn date van morgen wil naar fucking new years eve.
Dit wanproduct dus.![]()
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk nou maar mee, neem haar mee uit eten en je mag er vast wel overheen daarna.
Ja kk, we weten natuurlijk allemaal dat je vast wel haar broekje in mag tijdens de film.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.
Dan kun je net zo goed niet gaan, en gewoon de hoer thuis laten komenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.
kan ook gewoon in de bios hoor...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet gaan, en gewoon de hoer thuis laten komen
Ik weet niet hoe in jullie dorpje de bios is, maar bij ons zit je met 150+ man in een zaal (als je een kleine zaal hebt).quote:
Op dinsdagavond? Praktisch leeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe in jullie dorpje de bios is, maar bij ons zit je met 150+ man in een zaal (als je een kleine zaal hebt).
Dan vind ik het toch niet zo chill, want inhouden en krampachtig doen is nou niet echt chill.
Ik sluit niet uit dat ie vanavond gewoon Radar zit te kijken om half 9.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kk, we weten natuurlijk allemaal dat je vast wel haar broekje in mag tijdens de film.
Denk je echt dat ik zoiets treurigs zou doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ie vanavond gewoon Radar zit te kijken om half 9.
Pics or it didn't happen my friend.
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik zoiets treurigs zou doen?Think again. En het is morgen pas.
Nou bij ons zeker niet. Is het altijd belachelijk druk.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op dinsdagavond? Praktisch leeg.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou bij ons zeker niet. Is het altijd belachelijk druk.
Ja maar al die boer'n hebben nu in de winter toch geen kut te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En die beverwijkjassen hebben geen centjesquote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar al die boer'n hebben nu in de winter toch geen kut te doen.
wellusquote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar al die boer'n hebben nu in de winter toch geen kut te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja.
Vooralsnog geloof ik er geen kudt van. Laat die date maar es zien dan Henkie.
Dan geloof je het niet. Wel mooi dat je je nieuwsgierigheid probeert te maskeren door te zeggen dat je het niet geloofd.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja.
Vooralsnog geloof ik er geen kudt van. Laat die date maar es zien dan Henkie.
je maakt het topic weer beetje goedquote:
Letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet gaan, en gewoon de hoer thuis laten komen
Ja toch! Waarom naar de bios gaanquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je maakt het topic weer beetje goed
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Wel mooi dat je je nieuwsgierigheid probeert te maskeren door te zeggen dat je het niet geloofd.
Duitsers zijn ook meer biospubliek dan Nederlanders he.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook meer biospubliek dan Nederlanders he.
In Amsterdam mollen ze liever de bios als er weer eens een poging tot voetbal is gedaanquote:Op maandag 2 januari 2012 18:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook meer biospubliek dan Nederlanders he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh snap.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In Amsterdam mollen ze liever de bios als er weer eens een poging tot voetbal is gedaan
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Bozz187 het volgende:
wat is deze??Hele lekkere tieten, maarre waar haal je dat allemaal vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
wat is deze??Lekkernij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
wat is deze??Geil enzo maar post nou eens niet te vaak tieten voordat heel deze toko straks wordt opgedoekt. We zijn al een gedoog SC he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dit dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geil enzo maar post nou eens niet te vaak tieten voordat heel deze toko straks wordt opgedoekt. We zijn al een gedoog SC he.
je hebt gelijk, maar ik doe consequent wel tepels achter een spoilerquote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geil enzo maar post nou eens niet te vaak tieten voordat heel deze toko straks wordt opgedoekt. We zijn al een gedoog SC he.
Dan hebben we niks meer om over te pratenquote:
Ja daar hebben mods consequent schijt aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar ik doe consequent wel tepels achter een spoiler
my nikonquote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hele lekkere tieten, maarre waar haal je dat allemaal vandaan?
Canon FTW!!quote:
Dan hebben we nergens meer om erover te praten bedoel jequote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan hebben we niks meer om over te praten
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja daar hebben mods consequent schijt aan.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef dreamzk het volgende:
Bozz, geef je bronnen eens, ik moet fappen.
wacht ff, even die moeilijk lange strip van stal halen.quote:
spoiler die dan geen zin in gescrollquote:Op maandag 2 januari 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wacht ff, even die moeilijk lange strip van stal halen.
die heb ik zelluf gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef dreamzk het volgende:
Bozz, geef je bronnen eens, ik moet fappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
Deze is zo briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wacht ff, even die moeilijk lange strip van stal halen.
quote:
Ik las aars ¤quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
tilly deze laarzen wat voor jou?
Daar word ik idd vrolijk van.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:42 schreef Bozz187 het volgende:
http://s3.amazonaws.com/d(...)VcgRo1bSkOwSs0NWk%3D
kado'tje voor aardappel
Nou, films kijken bij NL zendersquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Straks The Hangover en daarna Superbad.![]()
Ik weet, fucked up G.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou, films kijken bij NL zenders
dude er is geen leven naast Skyrim.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Sold die vergeet dat er naast skyrim ook een normaal leven is
brb amerikaquote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)cience_fictionb.html
http://www.google.nl/#scl(...)bih=800&pf=p&pdl=300
tipje voor stoma??
haha da fuckquote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)cience_fictionb.html
http://www.google.nl/#scl(...)bih=800&pf=p&pdl=300
tipje voor stoma??
quote:
ja kloptquote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik speel ook echt weinig MW2. Het is gewoon een kankerspel!
Net weer even gespeeld. Alleen maar fucking campers.
En die fckn wapens doen gewoon geen damage,.
Heeft IW dat bij mij uitgedaan ofzo jesus he.
Iemand met lightweight of cold-blooded killt mij eerder dan ik hem, terwijl ik eerder op hem schiet met Stopping power.
Vage kutspel.
Dat wordt geen xbox meer tot black ops..
hhaha ja dikke pwnage gekquote:Op zondag 5 september 2010 05:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Inmiddels al level 21.![]()
Heerlijke s&d pot net. 12-0
Ik tegen 6 man. Gewoon dikke pwnage!
BF3 en MW2 zijn dan weer 100 keer beter dan blops.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blops is wel nog 20 keer beter dan MW3 iig
doe maarquote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Laten we jouw shit niet opzoeken.
België is altijd fijn ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:40 schreef Frankii het volgende:
Helemaal naar de tering gezopen en België, dan terug naar huis rijden en alle schaamte achter je laten. Dat is nog eens fijn.
nee werken in ede, dus pas 6uur opstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:11 schreef Michhas het volgende:
Morgen
[..]
Hmm, je was later dan normaal vanmorgen
Die op tv zijn geweest heb ik al minstens 6/7 keer gezien, de rest gewoon maar 1x. Ik zou ze echt een keertje downloaden op een luie zondagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Rossdale het volgende:
WellesHeb wel een paar kleine stukjes uit verschillende films gezien, maar moet ze allemaal nog echt zien.
Misschien snap ik dan ook al die HP-meme's
Nee, want ik zit gewoon achter een PCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan niet meer mobiel fokken, meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, want ik zit gewoon achter een PC
[ afbeelding ]
Gelukkig maar Stefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo net terug van mijn ex en we gaan gewoon even rust houden en over een aantal weken weer eens wat doen want voor ons was het allebei nog niet klaar alleen wil zij op dit moment even rust. Wat nou het grootte probleem was is dat ze vond dat ik tijdens het uitgaan te veel deed zuipen. Dus ik ga eens kijken wat ik daar aan kan veranderen want ze heeft natuurlijk wel een punt dat ik niet ieder weekend katje lam hoef te zijn. Al met al zie ik er nog wel perspectief in
Snel aangesloten dat van ziggoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
Van:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
En die eerste zat ik in m'n eentje op en die 2e test deed ik tegelijkertijd met 3 huisgenoten die ook internet gebruikten. Whaddup, chill internet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo net terug van mijn ex en we gaan gewoon even rust houden en over een aantal weken weer eens wat doen want voor ons was het allebei nog niet klaar alleen wil zij op dit moment even rust. Wat nou het grootte probleem was is dat ze vond dat ik tijdens het uitgaan te veel deed zuipen. Dus ik ga eens kijken wat ik daar aan kan veranderen want ze heeft natuurlijk wel een punt dat ik niet ieder weekend katje lam hoef te zijn. Al met al zie ik er nog wel perspectief in
Rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
Van:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
En die eerste zat ik in m'n eentje op en die 2e test deed ik tegelijkertijd met 3 huisgenoten die ook internet gebruikten. Whaddup, chill internet.
Daar valt iets aan te doen lijkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nice. Hoewel zij ook wel wat aan der communicatieve vaardigheden kan doen, ze had dat toch ook gewoon tegen kunnen zeggen ipv een breakup?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nice. Hoewel zij ook wel wat aan der communicatieve vaardigheden kan doen, ze had dat toch ook gewoon tegen kunnen zeggen ipv een breakup?Ja dit, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Parijs gaat niet door?
All good things are wild and free.
Ik begrijp dat je gezellig met hem mee wilt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dit, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden.Dus Parijs gaat niet door?
Stef heeft nu nog even een korte tijd om snel te rebounden voordat het weer goedgemaakt isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gezellig met hem mee wilt?
Het is het proberen waard toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gezellig met hem mee wilt?
Hallo kloon!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Daar valt iets aan te doen lijkt me
Denk niet dat naar Parijs gaan met tittytams bijdraagt aan een succesvol herstel van de relatiequote:
jammer dat ziggo te duur is...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
Van:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
Nee maar wel een Skyrim-gay. Get some balls en speel BF3.quote:
Valt wel mee..quote:
Hebben jullie daar niet vaak gekloot mee? Dat jij lekker BF3 aan het spelen bent en je huisgenoot eens flink gaat downloaden?quote:
Zieligquote:
DUDE!!! dat is de minst intelligente opmerking ooitquote:
Maar wel zeiken over een pollquote:
Ja want dit gaat over een ander hequote:
Nee? Er worden zo vaak grapjes over mij gemaakt waar ik om kan lachen en gewoon kan hebben. Vond die poll alleen te ver gaan. Dat was alles. En we zouden er over op houden, dus jij ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want dit gaat over een ander he
Vrouwen die kanker zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Echt dat ik ook elke keer op dat kanker getroll van jullie in ga.![]()
Vrouwen moeten charmant zijn, daar hoort kanker zeggen niet bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want dat is erger dan als mannen het zeggen?
Ow ja.. my badquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee? Er worden zo vaak grapjes over mij gemaakt waar ik om kan lachen en gewoon kan hebben. Vond die poll alleen te ver gaan. Dat was alles. En we zouden er over op houden, dus jij ook.
tsss ik en trollenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Neuh, we hebben een soort van de afspraak gemaakt dat er alleen 's-nachts gedownload wordt of als bijna iedereen weg is. Op die manier heeft bijna niemand er last van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet vaak gekloot mee? Dat jij lekker BF3 aan het spelen bent en je huisgenoot eens flink gaat downloaden?
Apple fanboys die zeggen dat ik minder intelligente opmerkingen maak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
DUDE!!! dat is de minst intelligente opmerking ooit![]()
Dus als je een willekeurige andere provider had deelde je het door 4?
Ja en die afspraken werken toch nooit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Neuh, we hebben een soort van de afspraak gemaakt dat er alleen 's-nachts gedownload wordt of als bijna iedereen weg is. Op die manier heeft bijna niemand er last van.
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Wel als je gewoon hun stekker eruit trekt als ze niet kappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en die afspraken werken toch nooit?
hihiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Apple fanboys die zeggen dat ik minder intelligente opmerkingen maak.
Je kan lullen wat je wil, maar hij heeft toch gelijk? En als je een ferrari koopt, en je doet dat met 6 man is ie idd niet duurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.
Ik ga anders ook maar is een ferrari halen, en dan gewoon met zijn zessen, dan is ienemelijk niet duur.
Daar ging mijn cola over mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
HAAL DIT WEG IK VIND DAT JE DIT NIET KUNT MAKEN HOOR WE KUNNEN ONTZETTEND VEEL VAN JE HEBBEN EN AL DIE GRAPJES ENZO MAAR ALS JE NOU ONS ALLEMAAL DE SCHULD VAN GAAT GEVEN VAN TROLLEN IK VIN DAT JE DAT NIET KUNT MAKEN HOOOOORRR!!
Het verschil is dat je een ferrari niet met z'n 6en tegelijk kan gebruiken om naar 6 verschillende locaties te gaan tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ff serieus, was je van plan om alleen ziggo met iedereen te delen? want is beetje raar om te zeggen dat iets niet duur is omdat je het met 6 deelt.
Ik ga anders ook maar is een ferrari halen, en dan gewoon met zijn zessen, dan is ienemelijk niet duur.
Dus de Ferrari wordt goedkoper? ik denk dat de vraagprijs niet omlaag gaat namelijk in verhouding tot het aantal personen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wil, maar hij heeft toch gelijk? En als je een ferrari koopt, en je doet dat met 6 man is ie idd niet duur
Wat is duur, is een betere vraag
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar ging mijn cola over mijn toetsenbord![]()
Wie heeft het over goedkoper? en of de vraagprijs omlaag gaat? Niemand toch, dat haal jij nu aanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus de Ferrari wordt goedkoper? ik denk dat de vraagprijs niet omlaag gaat namelijk in verhouding tot het aantal personen.
Ik denk wel dat het per persoon minder kost, maar dat betekent niet dat de prijs van het product omlaag gaat.
Dus als je met 6 man goedkoper internet had genomen was het goedkoper of je het nu met 100 man of met 1 aanschaft.
Dus we kunnen er weer over beginnenquote:
Whahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
bozz gespot op de brommert
Hoin.quote:
Waar de fuck slaat dit nou op man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
Wel tof, ik ga gewoon dure dingen kopen met veel mensen tegelijkertijd!
Dan verkoop ik het aan personen in hun eentje! infinite money!
Hohohooooo wie is deze neger?quote:
Ik zeg ziggo is duur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie heeft het over goedkoper? en of de vraagprijs omlaag gaat? Niemand toch, dat haal jij nu aan
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
Wel tof, ik ga gewoon dure dingen kopen met veel mensen tegelijkertijd!
Dan verkoop ik het aan personen in hun eentje! infinite money!
Klopt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
DUDE!!! dat is de minst intelligente opmerking ooit![]()
Ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef Tauchmeister het volgende:
BierreTT? Wat is dat weer voor kutkloon dan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:26 schreef Tauchmeister het volgende:
BierreTT? Wat is dat weer voor kutkloon dan?
Daarom zei ik al, wat is duur sufkutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg ziggo is duur.
Hij zegt, dat het niet duur is omdat ze het door 6 delen.
Dus ik zeg dat het daardoor niet in prijs zakt.
Daarna bemoei jij je ermee en probeer je iets krom te lullen wat al scheef is.
Duur is relatief, maar aangezien ik zeg dat ziggo duur is, is dus 59 euro in mijn opzicht duur voor internet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, wat is duur sufkut
quote:
Dus delen door 6 man, en KK vind het het niet duur. klaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Duur is relatief, maar aangezien ik zeg dat ziggo duur is, is dus 59 euro in mijn opzicht duur voor internet.
Zou hij ook betalen voor 1/6e escort?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus delen door 6 man, en KK vind het het niet duur. klaar
En het beste daarvan is, dat je de snelheid niet door 6 deelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus delen door 6 man, en KK vind het het niet duur. klaar
Misschien wil ie wel als laatstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou hij ook betalen voor 1/6e escort?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie weet wil de escort dame wel geen muntjesquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Tuigmeester het volgende:
Dr.Sexy en BierreTT zijn de eckte bazen
Ik ga niet betalen voor 1/6 tittyliciouz.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
erg easy iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Tuigmeester het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Tuigmeester het volgende:
hehequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, wat een voordeel dat dankzij mijn acties van vorig jaar nu vrijwel alle namen die lijken op Rossdale reeds geband zijn
Michhas of KK,quote:
Wat dacht je van alle synoniemen van kutkabouter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, wat een voordeel dat dankzij mijn acties van vorig jaar nu vrijwel alle namen die lijken op Rossdale reeds geband zijn
Ja, maar dat deed je zelfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle synoniemen van kutkabouter._!
Wat doe jij nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |